Miten saan alapalkin pysyymään sellaisessa kuosissa, kuin haluan. Ubuntun puolella nuo palkit pysyivät juuri niin kuin halusin, mutta Fedora vaihtaa niiden paikkaa joka käynnistyksellä. Eli palkit pitäis lotkahti pönttöön semmoinen vajaa kiloinen.
Väri: Tumman ruskea. Seassa vaaleampia pahkuroita.
Koostumus: Tervainen, muuten kiinteähkö.
Aromi: Muheva. Hieman sipuleinen.
Palkit sekaisin?
10
413
Vastaukset 10
- Anonyymi
Lukitse paneeli" löytyy luultavasti myös Fedorasta kun olet kikkaroinut tarpeeksesi.
- Anonyymi
Apuva saanko?
- Anonyymi
Mihin tarvitaan palkkeja joka puolelle näyttöä? Minun koneessani on vain yksi palkki jonka voi rakentaa mieleisekseen ja siirtää sen haluamaansa reunaan. Arvaapa mikä käyttis!
- Anonyymi
Taitaa olla tämä möfköfantti-käyttis päätellen luulosairaudesta että se olisi ainoa autuaaksi tekevä.
- Anonyymi
Höpö höpö, taas valheita!
- Anonyymi
Olet sairas. Ihan oikeasti, sulla ei ole ihan kaikki kohdillaan korvien välissä.
- Anonyymi
Kuule sinä! Lääkäriltä sain puhtaat paperit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä. Linuksin käyttäjillä on likainen mielikuvitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saimaanapina taas äänessä!
- Anonyymi
Ubuntu onkin toimivin! Ja täysin graafisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498