Mitäs ajatuksia Linneasta?

Anonyymi

Kivasti tatuoitu ja kaikinpuolin söpö.

63

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka Linnea?

    • En tunne Linneaa.

    • Anonyymi

      Niin kuka Linnea?
      Tosin ei edes kiinnosta onko söpö. Tatuoinnit on niin tylsiä.

      • Anonyymi

        Varmaan se Kokki-Linnea.
        Tatuoinnit ei kerro muuta kuin että on ollut rahaa hankkia sellaisia turhuuksia joskus, eli ei tee vaikutusta. 😉
        Kiinnostava pään sisältö plus muuten ulkoisesti viehättävä niin alan kiinnostua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan se Kokki-Linnea.
        Tatuoinnit ei kerro muuta kuin että on ollut rahaa hankkia sellaisia turhuuksia joskus, eli ei tee vaikutusta. 😉
        Kiinnostava pään sisältö plus muuten ulkoisesti viehättävä niin alan kiinnostua.

        Tai uskallusta. Toiset ei kehtaa omana itsenään tehdä sitä mitä haluaa, vaan välittävät liikaa ympäristön paineesta. :)


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta millään tavalla.

    • Anonyymi

      Ihan hyvännäköinen, mutta ei tietenkään niin hyvännäköinen kuin minä.

    • Onko noi tatuoinnit oikeesti jollekin tärkeä juttu kumppanissa?

      • Anonyymi

        No ei todellakaan. Mut samaa vois kysyä sulta et onko se perseen muoto oikeesti jollekin tärkeä juttu kumppanissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan. Mut samaa vois kysyä sulta et onko se perseen muoto oikeesti jollekin tärkeä juttu kumppanissa?

        Siis sulle tärkeä juttu..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis sulle tärkeä juttu..

        Miten sä oot nyt noin jumissa siihen persejuttuun 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miten sä oot nyt noin jumissa siihen persejuttuun 😅

        Kysyn sitte sulta, et onko sulle se kumppanin perseen muoto yhtä tärkeä kuin Jasu M antaa ymmärtää hänelle asian olevan? ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan. Mut samaa vois kysyä sulta et onko se perseen muoto oikeesti jollekin tärkeä juttu kumppanissa?

        Kysyin vaan, kun itelläni on tatuointeja mutten itse pidä mitenkään tärkeenä, että kumppanilla on oltava. Ja on mulla perseessäkin muotoa. :D


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miten sä oot nyt noin jumissa siihen persejuttuun 😅

        Tai olla itellään muodoton. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyn sitte sulta, et onko sulle se kumppanin perseen muoto yhtä tärkeä kuin Jasu M antaa ymmärtää hänelle asian olevan? ☺️

        Mä en ole ymmärtänyt, jotta JasuM:lle olis tärkeää kumppanin perseen muoto tai koko. Ja ei se kyllä mullekaan tärkeä asia ole, oma persekin on mitä on, eikä ehkä pelkkää lihasta 😁 Kyllä ne on muut jutut mitkä ompi tärkeitä ja rakkaan peppu on aina 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis sulle tärkeä juttu..

        Kyllä se on silleen tärkeä, että tykkänään perseetöntä en tunne haluttavaksi. Jos on kaksi pienen pientä kanan koipipalaa kankkujen kohdalla. Perse on eroottisesti tärkee juttu. Muhkumpi on parempi. :P


      • JasuM kirjoitti:

        Kyllä se on silleen tärkeä, että tykkänään perseetöntä en tunne haluttavaksi. Jos on kaksi pienen pientä kanan koipipalaa kankkujen kohdalla. Perse on eroottisesti tärkee juttu. Muhkumpi on parempi. :P

        Muhkuperse 😅 "Muhkumpi on parempi" ja rakkaan se paras 😍😘


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Tai olla itellään muodoton. ;)

        Näin se on.

        Onko tuo silmänisku asiaan jotenki vit'tuilua?mutta onneksi sulla on muotoa. ☺️
        Ihan totta. Mä en vaan ikinä ilkeile edes netissä kommentoimalla jotain tiettyä kroppatyyppiä alentavasti.
        Niin, sama kuin laittais "taitaa ite olla läski ja silmänisku hymiö perään 😉"
        Kai se joillekin on luonnostaan tulevaa käytöstä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä en ole ymmärtänyt, jotta JasuM:lle olis tärkeää kumppanin perseen muoto tai koko. Ja ei se kyllä mullekaan tärkeä asia ole, oma persekin on mitä on, eikä ehkä pelkkää lihasta 😁 Kyllä ne on muut jutut mitkä ompi tärkeitä ja rakkaan peppu on aina 😍

        No ei se ratkaiseva asia ole, mutta tunnustan tykkääväni muodoista. Minusta naisessa saa olla reittä ja peppua. Pehmeet jutut vetää puoleensa. :)


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä en ole ymmärtänyt, jotta JasuM:lle olis tärkeää kumppanin perseen muoto tai koko. Ja ei se kyllä mullekaan tärkeä asia ole, oma persekin on mitä on, eikä ehkä pelkkää lihasta 😁 Kyllä ne on muut jutut mitkä ompi tärkeitä ja rakkaan peppu on aina 😍

        No sinusta mä oon aina tykänny koska en oo sulta koskaan ilkeää kommenttia kuullu kenestäkään. Suora saa olla mutta kaikkea sanomisia ei voi vain laittaa sen piikkiin. "et mä nyt vaan sanon asiat suoraan"


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Muhkuperse 😅 "Muhkumpi on parempi" ja rakkaan se paras 😍😘

        Juu. Nämä on asioita mistä toiset pahastuu, mutta mulle on tärkeempää olla rehellinen, kun miellyttävä. 🥴


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on.

        Onko tuo silmänisku asiaan jotenki vit'tuilua?mutta onneksi sulla on muotoa. ☺️
        Ihan totta. Mä en vaan ikinä ilkeile edes netissä kommentoimalla jotain tiettyä kroppatyyppiä alentavasti.
        Niin, sama kuin laittais "taitaa ite olla läski ja silmänisku hymiö perään 😉"
        Kai se joillekin on luonnostaan tulevaa käytöstä.

        Sä taidat olla vähän tosikko luonnoltas? 😉

        Mä nyt en mielistele, jos kysytään mistä MÄ tykkään mä sanon sen rehellisesti. Jos oot luikkupylly, en sun pepusta tykkää. 🤷🏼‍♂️😁


      • JasuM kirjoitti:

        Sä taidat olla vähän tosikko luonnoltas? 😉

        Mä nyt en mielistele, jos kysytään mistä MÄ tykkään mä sanon sen rehellisesti. Jos oot luikkupylly, en sun pepusta tykkää. 🤷🏼‍♂️😁

        Ihan kuten sanon suoraan senlin, etten tykkää juopoista. En ottas kumppaniksi alkoholistia. Jokaisella on makunsa ja rajansa. Ei kaikki vaan sovellu ja mahdu mieltymyksiin. Karsintaa.


      • JasuM kirjoitti:

        No ei se ratkaiseva asia ole, mutta tunnustan tykkääväni muodoista. Minusta naisessa saa olla reittä ja peppua. Pehmeet jutut vetää puoleensa. :)

        Saa olla 😊 ja kyllä miekin tykkään monesta pehmeestä jutusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sinusta mä oon aina tykänny koska en oo sulta koskaan ilkeää kommenttia kuullu kenestäkään. Suora saa olla mutta kaikkea sanomisia ei voi vain laittaa sen piikkiin. "et mä nyt vaan sanon asiat suoraan"

        Kyllä makunsa saa ja pitää sanoa suoraan.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Saa olla 😊 ja kyllä miekin tykkään monesta pehmeestä jutusta.

        Niin, tuo anonyymi ottaa tämän ilkeilynä, kun kerron mistä MINÄ tykkään ja millaisen naisen vartalosta MINÄ viehätyn millasen en.

        Joku muu tykkää niistä ohuen ohuista tytöistä missä ei juuri ole mun makuun tarpeeksi matskua, mutta mää tykkään että on pehmeyttä ja pehmee syli. Se on mulle kaunista ja eroottista, tuntuu hyvälle. 😁

        On jotain rutisteltavaa.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Sä taidat olla vähän tosikko luonnoltas? 😉

        Mä nyt en mielistele, jos kysytään mistä MÄ tykkään mä sanon sen rehellisesti. Jos oot luikkupylly, en sun pepusta tykkää. 🤷🏼‍♂️😁

        Niin kai,en tiedä olinko ennen. En edes muista koska oon viimeiset vuodet vaan toivonu kuolevani ja pääseväni pois täältä koska mulla ei oo tulevaisuudessa mitään. Vihaan itseäni, eikä kukaan musta pidä eikä tule pitämään.


      • JasuM kirjoitti:

        Niin, tuo anonyymi ottaa tämän ilkeilynä, kun kerron mistä MINÄ tykkään ja millaisen naisen vartalosta MINÄ viehätyn millasen en.

        Joku muu tykkää niistä ohuen ohuista tytöistä missä ei juuri ole mun makuun tarpeeksi matskua, mutta mää tykkään että on pehmeyttä ja pehmee syli. Se on mulle kaunista ja eroottista, tuntuu hyvälle. 😁

        On jotain rutisteltavaa.

        Ja yhtälailla joku ei taas sietää vaikka mun näköistä ja oloista naista. Ja se on ihan fine mulle. Kullakin on makunsa ja mieltymyksensä. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai,en tiedä olinko ennen. En edes muista koska oon viimeiset vuodet vaan toivonu kuolevani ja pääseväni pois täältä koska mulla ei oo tulevaisuudessa mitään. Vihaan itseäni, eikä kukaan musta pidä eikä tule pitämään.

        No mut miksi sä suutut, jos toinen kertoo mistä se viehättyy? En mä inhoan kaikista eniten maailmassa ikinä valehtelua.


      • JasuM kirjoitti:

        No mut miksi sä suutut, jos toinen kertoo mistä se viehättyy? En mä inhoan kaikista eniten maailmassa ikinä valehtelua.

        Siis mä inhoan eniten maailmassa valehtelua. Mä en halua valehdella etenkään tärkeissä asioissa, voin valehdella jos valheella pelastan jonkun hengen ja terveyden, muuten en.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        No mut miksi sä suutut, jos toinen kertoo mistä se viehättyy? En mä inhoan kaikista eniten maailmassa ikinä valehtelua.

        Voi se olla et viestistäni sit välittyi että suutuin. Todellisuudessa kylläkin itken täällä enkä viestiäni kirjoittanut suutuspäissäni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi se olla et viestistäni sit välittyi että suutuin. Todellisuudessa kylläkin itken täällä enkä viestiäni kirjoittanut suutuspäissäni

        Aa, okei. No en halunnut loukata sua. Mut ymmärräthän, että tekisin vaan väärin jos valehtelisin ja sepittäisin jotain mikä ei ole totta?

        Ulkoiset tekijät ei ole kaikki kaikessa, mutta valehtelisin jos väittäisin ettei sillä mitään väliä ole. On sillä. Mä en voi mieltymykselleni mitään. Mihin tunnen vetoa mihin en.


      • JasuM kirjoitti:

        Aa, okei. No en halunnut loukata sua. Mut ymmärräthän, että tekisin vaan väärin jos valehtelisin ja sepittäisin jotain mikä ei ole totta?

        Ulkoiset tekijät ei ole kaikki kaikessa, mutta valehtelisin jos väittäisin ettei sillä mitään väliä ole. On sillä. Mä en voi mieltymykselleni mitään. Mihin tunnen vetoa mihin en.

        Ehkä mä sitten olen surkea ja huono pinnallinen ihminen, mutta sit mä olen. Pitää sitten hyväksyä, että mut nähdään sellaisena, vaikka en itse itseeni niin nääkkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai,en tiedä olinko ennen. En edes muista koska oon viimeiset vuodet vaan toivonu kuolevani ja pääseväni pois täältä koska mulla ei oo tulevaisuudessa mitään. Vihaan itseäni, eikä kukaan musta pidä eikä tule pitämään.

        Miks sä niin ajattelet? 🙄


      • JasuM kirjoitti:

        Niin, tuo anonyymi ottaa tämän ilkeilynä, kun kerron mistä MINÄ tykkään ja millaisen naisen vartalosta MINÄ viehätyn millasen en.

        Joku muu tykkää niistä ohuen ohuista tytöistä missä ei juuri ole mun makuun tarpeeksi matskua, mutta mää tykkään että on pehmeyttä ja pehmee syli. Se on mulle kaunista ja eroottista, tuntuu hyvälle. 😁

        On jotain rutisteltavaa.

        Tänään kapsahti tämmönen "uutinen" mun läppärille, niin tuli yks Jasu heti mieleen 😅 ja laitankin tän nyt sulle, mitäs tykkäät? https://www.como.fi/uutiset/kaak-tampereen-seksikkain-tytto-riisui-housut-tallaista-peppua-ei-ole-muilla/?itm_source=parsely-api
        Mukavaa päivää! 😊



      • JasuM kirjoitti:

        Siisus! 😮

        On kyllä magee peppu. 😍

        Mukavaa päivää sullekin ja kiitos pepusta! 😏

        Eipä kestä eli ollos hyvä vaan 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eipä kestä eli ollos hyvä vaan 😁

        😛🤤😜


      • JasuM kirjoitti:

        😛🤤😜

        Pyörikö maggee peppu mielessä tänään? 😅
        Kohta pitää lähteä pyörittelemään unia.


      • JasuM kirjoitti:

        😛🤤😜

        Taitaa olla Jasutin kahtelemassa (pakaroista) unikuvia 😅 No miekin menen. Öitä 😴


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Taitaa olla Jasutin kahtelemassa (pakaroista) unikuvia 😅 No miekin menen. Öitä 😴

        Ok 🙃


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Pyörikö maggee peppu mielessä tänään? 😅
        Kohta pitää lähteä pyörittelemään unia.

        Ei se kyllä jääny mieleen pyörimään. Unohtu aikalailla samantein, kun olin kuvan kurkannut. Jäisi paremmin mieleen, jos olis naisen jolla on mulle tunnearvoa. :)


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Taitaa olla Jasutin kahtelemassa (pakaroista) unikuvia 😅 No miekin menen. Öitä 😴

        Huomenia Enttunen! Nukuin sikeesti taas ikään kuin tukki. Pyllytkin tais nukkua, ei ainakaan jääny mieleen.. jos pakaraunia olikin. :D


      • JasuM kirjoitti:

        Huomenia Enttunen! Nukuin sikeesti taas ikään kuin tukki. Pyllytkin tais nukkua, ei ainakaan jääny mieleen.. jos pakaraunia olikin. :D

        Iltoja Jasunen! 😊 Hyvä että unet maistu. Mulla meni yö taas pikkusen levottomasti ja unet jäi liian lyhkäsiks. Onneks nyt pari päivää vapaata, niin saapi nukkua vähän pitempään.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Iltoja Jasunen! 😊 Hyvä että unet maistu. Mulla meni yö taas pikkusen levottomasti ja unet jäi liian lyhkäsiks. Onneks nyt pari päivää vapaata, niin saapi nukkua vähän pitempään.

        Iltoja, jos ens yönä nukkuisit sitten viimeöisen edestäkin. Onko sulla murheita? Jos, niin toivottavasti selkiää. Raskasta pikku unosilla vetää arkea. 🤗

        Hyvät yöt. 💤🐰


      • JasuM kirjoitti:

        Iltoja, jos ens yönä nukkuisit sitten viimeöisen edestäkin. Onko sulla murheita? Jos, niin toivottavasti selkiää. Raskasta pikku unosilla vetää arkea. 🤗

        Hyvät yöt. 💤🐰

        Ei ole isompia murheita. Mie oon herkkäuninen ja toisinaan tulee näitä kausia ettei unet oo kohillaan.
        Kyllähän se välillä tiukkaa tekee hommata jos on huonosti nukkunu. Mulla myös pinna kiristyy herkästi sillon jos oon nukkunu monta yötä huonosti. Joskus riittää yksikin tarpeeks vähäuninen yö.
        Sie taijat jo vetää sikeitä, toivottavasti näät kauniita unia 😊
        Ps. Nämä sun profiilikuvasi on aivan 👍🏼😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole isompia murheita. Mie oon herkkäuninen ja toisinaan tulee näitä kausia ettei unet oo kohillaan.
        Kyllähän se välillä tiukkaa tekee hommata jos on huonosti nukkunu. Mulla myös pinna kiristyy herkästi sillon jos oon nukkunu monta yötä huonosti. Joskus riittää yksikin tarpeeks vähäuninen yö.
        Sie taijat jo vetää sikeitä, toivottavasti näät kauniita unia 😊
        Ps. Nämä sun profiilikuvasi on aivan 👍🏼😁

        Emmää vielä. Yritin mutta tuli mieleen kuva ja sitten piti muovata sellanen.😉

        Onpa kurjaa tuommonen unettomuus, ikävästi uuvuttaa sitten. Hmph. 🥴

        Nää sinäkin kauniita unia ja nuku makiasti, toivottavasti ettet ihan naatiks valu. 🤗


      • JasuM kirjoitti:

        Emmää vielä. Yritin mutta tuli mieleen kuva ja sitten piti muovata sellanen.😉

        Onpa kurjaa tuommonen unettomuus, ikävästi uuvuttaa sitten. Hmph. 🥴

        Nää sinäkin kauniita unia ja nuku makiasti, toivottavasti ettet ihan naatiks valu. 🤗

        Joo mie tiiän tämän kun yrittää ja sitten tulee mieleen joku juttu, joka täytyy tietysti samantein toteuttaa 😅 Mä olen ite sillä tavalla iltaihminen, jotta suurin osa ideoista (huonoista ja pikkusen paremmista) tulee yleensä iltasin ja monesti just sillon kun on saanu silmät kii ja alkaa oottelemmaan Maijaa.
        Nuku hyvin ☺️


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo mie tiiän tämän kun yrittää ja sitten tulee mieleen joku juttu, joka täytyy tietysti samantein toteuttaa 😅 Mä olen ite sillä tavalla iltaihminen, jotta suurin osa ideoista (huonoista ja pikkusen paremmista) tulee yleensä iltasin ja monesti just sillon kun on saanu silmät kii ja alkaa oottelemmaan Maijaa.
        Nuku hyvin ☺️

        Samanlainen "pöhkö" sitten kun määkin. Yritän nukkua. 😊


    • Anonyymi

      Mun mielestä aika hottis 😍
      ja tietääkseni seurustelee jonkun naisen kanssa ..

      • Anonyymi

        Mistä tälläinen "tietääkseni" tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tälläinen "tietääkseni" tulee?

        Olen seurannut hänen ig jo aika kauan ja esim. storyssa ollut paljastavia juttuja 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen seurannut hänen ig jo aika kauan ja esim. storyssa ollut paljastavia juttuja 😊

        Vissiin avoliitossa elelee tämä kokki.


    • Anonyymi

      Jos kyse on siitä kokinretale Linneasta, niin todellakin antaisin. Super hottis kokin vaatteissa.

      • Anonyymi

        Ihan taviksen näköinen vaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan taviksen näköinen vaan..

        Kuka nyt on tavis kenenki mielestä...

        Kaikki me ollaan tavallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan taviksen näköinen vaan..

        Tavikset on mun makuun. Itekin olen tavis jolla on myös upeet tissit :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavikset on mun makuun. Itekin olen tavis jolla on myös upeet tissit :D

        Eiks kaikkien naisten tissit sitten ole upeat? 😉
        Mun mielestä on 👌
        Naiset on ❤️
        Mut se yks tietty on vaan ylitse muiden. My only one 💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt on tavis kenenki mielestä...

        Kaikki me ollaan tavallisia.

        👍, no joo jotkut o rinsessoi 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks kaikkien naisten tissit sitten ole upeat? 😉
        Mun mielestä on 👌
        Naiset on ❤️
        Mut se yks tietty on vaan ylitse muiden. My only one 💖

        Suurin osa naisista on okei ja perusmukavia muttei mitenkään ihastuttavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa naisista on okei ja perusmukavia muttei mitenkään ihastuttavia.

        Aha 🙄


    • Pitipä kurkata tämä Linnea. Noh, ihan kiva 😅

    • Anonyymi

      Ihan pirtsakan oloinen mutta ulkonäöllisesti ei ihan iske.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe