Puut täynnä valkeaa pehmeää lunta. Maisemat kuin sadusta suoraan. Purin juuri kuvat tietokoneelle ja havaitsin, että se sama satumainen luonto oli välittynyt upeasti uuden samsung galaxy s21 puhelinkamerani avulla tietokoneelleni. Kuvat eivät tarvinneet edes jälkikäsittelyä. Terävää ja sävykästä jälkeä toden totta. Mikään kohta ei ollut jäänyt tummaksi eikä mikään kohta ollut palanut puhki. Täydellistä jälkeä. Muutamaa kuvaa jouduin hieman rajaamaan uudelleen. Sopisi hyvin johonkin luontokuva näyttelyyn ja painotuotteeksi.
Tänään oli kyllä upea valokuvaus päivä
Anonyymi
2
74
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla ei ole edes tuollaista Samsungin kännykkä räpsytintä ja oikeaan laadukkaaseen kameraan sekä objektiiveihin vähäiset rahasi eivät tule koskaan riittämään.
Harmittaahan se aivan varmasti, mutta se on vain sinun ongelmasi. - Anonyymi
Minulla on sama laite mutta olen kesäihminen joten talvikuvat jäävät ottamatta. Mutta hyvä, että jotkut jaksavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017343
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615075Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?754738- 794729
- 1324178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293452Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82958- 492550
- 392478
- 2122343