Hei! Hirvee stressi siitä, mihin lukioon menee, kun kohta lähestyy yhteishaku! Olen miettinyt Töölön yhteiskoulua. Tiedättekö siitä mitään? Kaikki mielipiteet otetaan vastaan kiitos!
Mietteitä Töölön yhteiskoulun lukiosta (2021)
Anonyymi
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
Tietoni Töölön yhteiskoulusta on kymmenien vuosien takaa, joten en sitä tämän enempää selosta.
Mutta sen neuvon annan, että jos voit valita lukion, valitse se, jonne on kätevintä kulkea. Silloin sinulla jää aikaa ja voimavaroja itse opiskeluun matkustelun sijaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199