Olen asunut 30v samassa kiinteistössä.
Nyt tulisi myydä kiinteistö.
Kiinteistön myyntihinta 250 - 280 000€.
Panttikirjoja (sähköiset) on n.120 000€ edestä.
Ostaja tarvinnee lainan vakuudeksi enemmän panttikirjoja.
Täytyykö minun nyt ennen myyntiä hankkia lisää panttikirjoja?
Vai voiko ostaja ne hankkia?
Kiinteistö ja panttikirjat
Anonyymi
5
204
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinteistön myyntiin tai ostamiseen mitään panttikirjoja tarvita.
Tarvitset pantinhaltijan luvan. - Anonyymi
Pankki antaa asunnonostajalle esim 200 000€ lainan
Kiinnityskirjoja=panttikirjoja 120€? - Anonyymi
Ostaja hankkii ihan itse lisää panttikirjoa mikäli tarvitsee, tai siis käytännössä ostajan pankki.
- Anonyymi
Vidunko väliä noilla panttikirjoilla on. Ei minullakaan ole mitään pankkia josta pitäisi jotain vitun panttikirjoja lähteä kyselemään.
- Anonyymi
Sinulla vudun väliä ei ole omaa kiinteistöä.
Silloin kun velkarahalla kiinteistö hankitaan täy velanantajalle olla kiinnitykset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106