Lipputanko

Anonyymi

Moni ei välttämättä ajattele asiaa, mutta lipputanko kesämökin pihassa kertoo ohikulkijoille mökinomistajasta paljon.

Kunnolliset mökinomistajat laittavatkin suurelle nurmetetulle mökkipihalleen korkean lipputangon. Liputuspäivinä kaupungista käydään nostamassa lippu salkoon ympäri vuoden. Muina aikoina tangossa liehuu viiri.

Ohikulkijat ja mökillä oleilijat voivat ylpeänä katsoa tuulessa liehuvaa lippua, taustanaan iso vihreä nurmimatto ja järvimaisema.

9

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopeta tämä älytön jauhaminen nurmikoista, lumen luonnista ym. ym.

• Anonyymi

Siististi hoidettu iso nurmikenttä, auratut lumet ja tangossa liehuva lippu mökin pihassa kertovat että mökin omistaja on ahkera ja kunnollinen ihminen.

Laiskimuksia tietenkin ärsyttää katsella hyvin hoidettua mökkipihaa. He tietävät että omat asiat eivät ole yhtä hyvässä kunnossa. Se on kateutta se.

• Anonyymi

Tämä on taas ihan hyvää palstan aktivointia, tosin hyvän näköinen naisihminen aurinkoa ottamassa mökin pihalla kertoo paljon enemmän mökinomistajasta kuin lipputanko !!

• Anonyymi

Minulla on aina lipputanko pystyssä kun olen pihalla. Saa ohikulkijat ihastella.

• Anonyymi

Ihan jännittää mutta mikähän seuraavassa palstan aktivointialoituksessa kertoo kesämökin omistajasta paljon ?

• Anonyymi

Aito paskamakki maalattuna punamaalilla jonka ovessa sydän.

• Anonyymi

Liputangon nuppi päähän putosi.

• Anonyymi

Oikein kyylähomo, ehdottomasti vaaditaan homostelusalko, mörskän pihapiiriin, johon asukkihomo, t muu ohikulkija, kevyesti sitoo itsensä, hanuri pihatien suuntaa, että kyylähomo hänet helposti havaitsee/haistaa, ja voi siis näinollen kastaa kikuaan anaaliin mielensä mukaan, NÄHTY on.

• Anonyymi

Lipputanko on mummonmökin komistus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1359
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1249
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1061
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      254
      1032
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      688
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      651
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      607
    Aihe