Voiko päivitykset päivittää puhelinverkon kautta?
Laitan Data paketin!
Nokia Nokia XR20 64 Gt puhelin
23
1102
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä,toi niin uusi malli tuskin kukaan tietää.
- Anonyymi
Tottakai voi..
- Anonyymi
Pitääkö laittaa jostain asetuksista että esimerkiksi henkilö tietoja ei näytetä?
- Anonyymi
Mitään ei tarvitse muuttaa.
- Anonyymi
Oletuksena tuskin lataa päivityksiä puhelinverkon kautta, johtunee muitten maitten hinnoittelusta. Asetuksita säätöt selviää.
- Anonyymi
Olisi kiinnostava kännykkä kunhan EU saa läpi vaatimukset että päivitykset täytyy tulla huomattavasti pitemmäksi aikaa, ei 400€ viitsi tuhlata jos ohjelmien luvataan toimivan vai 3 vuotta. Suojauspöivityksillä ei niinkään väliä, mutta kaiken muun täytyy toimia.
- Anonyymi
Suojauspäivitykset ovat kaikista tärkeitä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suojauspäivitykset ovat kaikista tärkeitä..
Uudetkin saastuu kun tekee tyhmyyksiä tai lataa haittaohjelmia, ovat pelkkä markkinointikeino tyhmille. Ihmiset käyttää 10 vuotta vanhoja ja ainoa ongelma ettei kaikki appsit enää toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudetkin saastuu kun tekee tyhmyyksiä tai lataa haittaohjelmia, ovat pelkkä markkinointikeino tyhmille. Ihmiset käyttää 10 vuotta vanhoja ja ainoa ongelma ettei kaikki appsit enää toimi.
Ei tarvitse edes tehdä tyhmyyksiä kun paikkaamattomista aukoista hyökätään ja tiedot viedään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse edes tehdä tyhmyyksiä kun paikkaamattomista aukoista hyökätään ja tiedot viedään..
ei ole mitä viedä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole mitä viedä...
On:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kännyköihin tai edes tietokoneisiin hyökätä ellei tee jotain, kukaan ei näe vaivaa pystyäkseen murtautumaan taviksen laitteisiin aukkojen kautta, mutta kuka tahansa voi klikata haitaketta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kännyköihin tai edes tietokoneisiin hyökätä ellei tee jotain, kukaan ei näe vaivaa pystyäkseen murtautumaan taviksen laitteisiin aukkojen kautta, mutta kuka tahansa voi klikata haitaketta.
Kyllä hyökätään vaikkei tekisikään mitään.. Pysäköityyn autoonkin voidaan parkkipaikalla törmätä vaikka auton omistaja olisi kaupassa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hyökätään vaikkei tekisikään mitään.. Pysäköityyn autoonkin voidaan parkkipaikalla törmätä vaikka auton omistaja olisi kaupassa..
Et taida paljon ymmärtää jos väität että noita voisi mitenkään verrata toisiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida paljon ymmärtää jos väität että noita voisi mitenkään verrata toisiinsa.
Hyvinkin voi verrata:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinkin voi verrata:)
Tottakai sinä ääliönä voit verrata mutta ei kukaan normaaliälyinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai sinä ääliönä voit verrata mutta ei kukaan normaaliälyinen.
Kaikki normaaliälyiset voi:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki normaaliälyiset voi:)
Sinä trolli vaan et satu olemaan normaaliälyinen :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä trolli vaan et satu olemaan normaaliälyinen :D
Olen viisas toisinkuin eräät:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen viisas toisinkuin eräät:D
Nyt menetit jo yöunetkin kun jäit valheesta kiinni :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menetit jo yöunetkin kun jäit valheesta kiinni :D
Taisit sinä menettää:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit sinä menettää:D
Minä olin nukkumassa 4:31, aion nukkua ensi yönäkin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin nukkumassa 4:31, aion nukkua ensi yönäkin :D
Mitäh?
Säpinää (4x)
Säpinää Helsingin kaduilla (2x)
Jätä mulle jämät
Et sä mua hämää
Kannattaa olla puhdas
Mut te ootte vaan sikaniskoja
Emme ole tähtiä
Emme ole sankareita
(2x)
Liian nuoria kuolemaan
Liian nuoria tukehtumaan
Tottakai
Juokse poika juoksee (2x)
Säpinää
Hei soittakaa poliisit!
Säpinää (3x)
https://lyricstranslate.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72538- 1211821
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1291567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751341Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1641338- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.671114