Vieläkö nykyvanhemmista löytyy sellaisia, joita on kasvatettu perinteisin piiskamenetelmin?
A. Ikä ja sukupuoli?
B. Mistä syistä saitte piiskaa?
C. Miten saitte? Millä välineellä, kuka antoi?
D. Uskaltaako joku myöntää antaneensa piiskaa omille lapsilleen?
Gallup: Oletteko saaneet piiskaa?
Anonyymi
1
671
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen 46 vuotias mies. Kyllä minua lapsena lyötiin ja revittiin tukasta yms. vaikka vanhemmat olikin näennäisesti ihan normaaleja ja kunnollisia. Lapsena monesti ajattelin sen kaiken kostavani kunhan kasvan aikuiseksi. Enään en sitä suunnittele kostavani, mutta kaiken sen edelleen muistan ja se jossain määrin suhdettani heihin varjostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422702Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423392418- 352114
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471806- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251569- 441440
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361156