Ei vaaleja

Anonyymi

Minkä ihmeen takia nyt järjestetään vaalit. Tauti pahimmillaan. Nyt on kyllä sillai että edelliset vaalit hylättiin tahallaan. Minkähän takia?

23

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kokoomuksen vaatimus.

      • Anonyymi

        No ei kai se pelkästään kokoomuksen päähänpisto ollut, kai siinä vihreät ja vassarit ym hääräsivät päsmäröimässä myös.


    • Anonyymi

      Joo, ajattelin hiljattain ihan samaa.
      Viime keväänä tartuntatapauksia oli muutamia kymmeniä päivässä, pahimmillaankin jäi 100-200 tartuntaan/pvä, niin vaaleja siirrettiin reilusti eteenpäin.
      Nyt tartuntoja on tuhansia päivittäin, niin kukaan ei ole sanonut sanallakaan siitä, että vaaleja olisi syytä siirtää. Missä vastuunkantaminen ja ihan rehellinen maalaisjärki?
      Vielä, kun on arvioitu, että pahin tautihuippu on vasta edessä päin. Vai onko logiikka just niin outo, että sen vuoksi kiiruhdetaan pitämään vaalit nyt?

    • Anonyymi

      Persut oli sillä hetkellä liian suosittu puolue, täähän oli ihan selvä juttu.

      • Anonyymi

        Niin juu, sinänsä käy järkeenkin siltä kannalta.


      • Anonyymi

        No joo, nyt ymmärrän että tällä kertaa oli kiire järjestää vaalit, vaikka koronatilanne on huomattavasti pahempi kuin viime keväänä.
        Kun tällä kerrallahan persut floppasivat täysin, niin oli kiire äänestää juuri nyt, kun heidän kannatus on alimmillaan. Toki tuo äänestysprosenttikin varmasti vaikutti.
        Ihme puoluepelaamistahan tuo kaikki on. Vaikka ei sen puoleen, täytevaalithan nämä olivat ja muutenkin ihme äänestyskiima vallitsee muutenkin. Joka asiaan pitää järjestää kansanvaalit.
        Ja tuo, mikä ihmetyttää, kun yhdellä edustajalla saattaa olla useampikin vakanssi, mitä hoitaa ja kortistossa makaa taas paljon järkevääkin porukkaa jouten, joista olisi ihan hyvin hoitamaan ainakin joitain noita tehtäviä, joita on nyt kasattu yhdelle henkilölle tosiaan useampiakin.


    • Anonyymi

      Olin 13.1 ennakkoäänestämässä. Minua ennen oli yksi äänestäjä.
      Ja viereinen kauppa porukkaa täysi, kyllä se tauti leviää nyt ihan missä vaan. Eikä kysy puoluekantaa.

      • Anonyymi

        Se leviää nyt ja sen voi saada ihan mistä vaan.
        Eräskin tuttavani sai koronan, vaikka on ollut tämän korona-ajan käytännöllisesti katsoen kokonaan etätöissä ja hän ei liiku oikeastaan missään ihmisten keskuudessa muuta kuin nuo pakolliset, eli kaupassa käy ym. Ulkoilutkin ym liikunnan harrastaa aina ulkoilmassa mahdollisimman erillään muista.
        Että sinänsä vähän ihmekin, että mist äsai koronan mutta kauppa se aikas varmasti oli, mistä tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se leviää nyt ja sen voi saada ihan mistä vaan.
        Eräskin tuttavani sai koronan, vaikka on ollut tämän korona-ajan käytännöllisesti katsoen kokonaan etätöissä ja hän ei liiku oikeastaan missään ihmisten keskuudessa muuta kuin nuo pakolliset, eli kaupassa käy ym. Ulkoilutkin ym liikunnan harrastaa aina ulkoilmassa mahdollisimman erillään muista.
        Että sinänsä vähän ihmekin, että mist äsai koronan mutta kauppa se aikas varmasti oli, mistä tuli.

        Minä en usko noihin tauti lukuihin, Kyllä niitä voidaan väärentää kuinka vaan, että saadaan luvut suuriksi. Miten terve ihminen voi levittää tautia? Ei mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en usko noihin tauti lukuihin, Kyllä niitä voidaan väärentää kuinka vaan, että saadaan luvut suuriksi. Miten terve ihminen voi levittää tautia? Ei mitenkään.

        Älä nyt vittu viitti kieltää selvää asiaa. Oireeton ihminenkin voi tartuttaa tautia, myös koronaa.
        Vaikka ei itse olisikaan tosiaan millään tavoin oireinen eikä sairas, eli kirjoittamasi mukaan terve, niin tauti on silti ihmisessä ja on yhtä herkkä tarttumaan, kun oireisesti sairaasta.
        Tuon takia tilanne on näin paska kuin se on. Juurikin kaltaistesi idioottien takia, jotka vaan inisevät että ei se tartu kun ei ole sairastuttanut kantajaansakaan.
        Ja vielä yrittää pönkittää omia puheitaan ja kirjoituksiaan juurikin tuollaisella väärennös-väitteellä.
        Eli helvetin iso "kiitos" sinulle ja muille kaltaisillesi pässeille, joiden vuoksi korona leviää kuin tulipalo kuivassa ruohikossa. Näin vertauskuvaa käyttäen, kai ymmärrät vertauskuvan käyttämistä asian yhteydessä?


    • Anonyymi

      Aivan sama. Tuollaisissa poliitikkojen täytevaaleissa äänestä kukaan täysijärkinen. Kun rahat loppuu sotealueilta ne loppuu. Syrjäseudut, Forsssa mukaan luettuna, pannaan mopen osille silloin. Täältä lakkaa sotepalvelut. Keskussairaala lähtee ensimmäisenä.

      • Anonyymi

        Forssassa ei ole keskussairaalaa.
        Lähin on Hämeenlinnassa. Tuskin se mihinkään lähtee, uusi moderni rakennuskin tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Forssassa ei ole keskussairaalaa.
        Lähin on Hämeenlinnassa. Tuskin se mihinkään lähtee, uusi moderni rakennuskin tulossa.

        Olkoon aluesairaala sitten se mikä lähtee. Käyn itse ani harvoin palveluissa niin ei enää muista noita nimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon aluesairaala sitten se mikä lähtee. Käyn itse ani harvoin palveluissa niin ei enää muista noita nimiä.

        Tarvitsin sairaalaa ekan kerran 78v. Onneksi oli lähellä, jäi täysjärkinen mamma lastenlastenlapsille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon aluesairaala sitten se mikä lähtee. Käyn itse ani harvoin palveluissa niin ei enää muista noita nimiä.

        Jos ei muista, ei kannata edes kirjoitella potaskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei muista, ei kannata edes kirjoitella potaskaa.

        Kyllä yrittää kannattaa aina. Yrittänyttä ei laiteta sano


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä yrittää kannattaa aina. Yrittänyttä ei laiteta sano

        Sianlihan hinta on tuottajalle alhainen. Äänestetään Kepua.


    • Anonyymi

      Nyt on hyvä rokote kattavuus.

    • Anonyymi

      tietäisi vaan ketä äänestää tai ainakin mitä puoluetta. en ole äänestänyt kymmeniin vuosiin.

      • Anonyymi

        Miksi aloittaisit nytkään?


    • Anonyymi

      Aina kannattaa äänestää. Kokoomuslaiset äänestää aina aktiivisesti . Nukkuvien puolue on suurin. Äänestystulos olisi aivan eri, jos äänestysprosentti olis 100 tai vaikka vähän allekin.

      • Anonyymi

        Ja olisi vielä parempi, jos äänestysprosentti olisi vaikka vähän ylikin tuon sadan.


      • Anonyymi

        mikä numero nukkuvien puolueella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe