Onkos joku ollut tällaisilla Platform-leireillä (tai nuorisovaihdoilla) jossain päin Eurooppaa? Kun löysin tän nettisivun (http://nuorisotoimi.kokkola.fi/platform.html ) ja rupes heti kiinnostamaan! Eli nää siis kai järjestää erilaisia nuorisotapaamisia ja leirejä Euroopassa, joissa on kivaa toimintaa ja noi on viel aika halpoja. Eli haluaisin kuulla kokemuksia, jos joku olis tällassella käyny! Ja jos joku on menossa tänä kesänä johonki noista leireistä, niin ilmotelkaa! :) Mä oon harkitsemassa...
Ainakin tää kuulosti musta kivalta: "INTER-ARTS 2005: Taidetyöpajoja, maalausta, sitomista, kankaankudontaa, mosaiikkia, videointia, metallitaidetta. Kulttuuri vierailuja: Luxemburgin kaupunkiin ja muihin maakuntiin Luxemburgissa, ekskursio Saksan Trier järvelle tai Ranskan Metzille. Urheilua: koripalloa, lentopalloa pöytätennistä. Afrikkalaista tanssia ja rummutusta, pelejä, karaokea, juhlimista. Ajankohta: 22.07-01.08.2005, Ikä: 15-18, Leirin hinta: 200 euroa ja 30% matkakuluista, Vapaita paikkoja: 5"
Eli jos joku on ollut Luxemburgissakin, niin haluaisin kanssa kuulla vähän kertomuksia :)
Leirit ja nuorisovaihdot Euroopassa (Platform)
minä vaan :)
0
321
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897179- 353801
- 453370
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 412302
- 2072282
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779