Kaikki ehdokkaat höpisevät samat asiat. Mielipiteet jäävät hämärän peittoon parissakin asiassa: Ehkäisyneuvonnan asema terveydenhuollossa ? Rokotukset ja pakkorokotukset, koronapassit, karenssit. Suhtautuminen näihin ? Koskee nimenomaan niitä asioita, joista täällä päätetään.
Alevaali ehdokkaisen samat höpinät
10
741
Vastaukset
- Anonyymi
Se mikä seksuaaliterveydehoidossa/valistuksessa säästetään se mielenterveyspalveluissa menetetään.
- Anonyymi
Ei voinut tietää kaikkien Perhon ehdokkaiden mielipiteitä, kun ei näkynyt vaalikoneessa. Heidät kohteliaasti sivuutin vaihtoehdoista.
- Anonyymi
Terveyskeskusmaksut 100e/ kerta ensimmäiset 10 krs, seuraaavat 10krt 50 ja loput 20e/ krs.
Jäis turhat verenpaineen tarkastukset kotihommiksi ja oikeasti kipeät pääsisi hoitoon.
Jatkuvasti sairastelevan kannattaisi silloin harkita omaa sairaskuluvakuutusta.- Anonyymi
Paras tapa säästää terveydenhuollossa on huolehtia verenpaineista. Hoitamattomista verenpaineista aiheutuu yhteiskunnalle jättilasku. Sydän- , verisuonitaudit ja aivoinfarktit ovat yksi merkittävimpiä kansansairauksia. Samoin syövät jäävät helposti toteamatta, jos viivytellään lääkäriin menoa. Parempi käydä jo ennen kuin oireesta on tullut paha, jopa kuolemaan johtava "Oikea sairaus".
- Anonyymi
Jäis veromaksajain maksettaviksi, koska sosiaalitoimistoon ne laskut kuitenki vietäisiin. Pääsisit itse maksumieheksi sitä kautta.
- Anonyymi
Niin se varmaan taitas loppupeleissä mennä ja onhan se kuitenkin myös mukava, että on joutilailla seuraa toisistaa kun mittauksiin juonittelevat. Suotta sitä yksikseen kotona tarkkailee.
- Anonyymi
Rautatie tulee ja kymmenen lääkäriä kun äänestä 96.
- Anonyymi
Piirretäänpä numero lappuun.
- Anonyymi
Lukio ja lääkärikeskus sekä Nokian tehdas 2500 työntekijää kunhan piirrätte 96 numeron vaalilippuun. hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Kyllä täällä tyhmiä ollaan, mutta ei sentäs niin tyhmiä, että ulkopaikkakuntalaisia äänestettäisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086