Olen kuullut asuntola ohjaajan sanovan minulle, että se miksi en saa muista Lievän älyllisen kehitysvamman saaneista kavereita joutuu, koska puhun ajatusten tasolla ja syvällinen keskustelu on minulla ja sanoo ohjaajat kaikkeen muka vaikea ADHD syynä Kehitysvamma puolella minun ongelmiin. Sanoo, että joillakin ADHD on niin vaikeaa että olisi lähellä Lievää älyllistä kehitysvammaa. Myönnä jos ihmistaidot ryhmissä on minulla vaikean kehitysvamman tasolla. Miksi me Vaikean ADHD saaneet sitten puhumme eikä olla kuten selkeästi vaikean kehitysvamman saaneet ja vaikean autismi ihmiset. Tämä vaikea ADHD olisin paljon jos olis helpompaa oikeasti jos olisi oikeasti kuten vaikea kehitysvamma tai vaikea Autismi. En tiedä huomaako ne joilla on selkeästi todettu Lievä älyllinen kehitysvamma, jos minun ihmistaidot ryhmissä on vaikean kehitysvamman tasolla
Syvällinen keskustelu ja kirjoittaminen Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena
Anonyymi
1
134
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin että pyllistäisit minulle. Missä sinua näkee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191884Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096