Kuukautiset tauolla

Anonyymi

moi. Oon 14 pian 15v tyttö ja mulla alko kuukautiset viimevuoden alussa eli noin vuos sitten. Mulla ne oli melkee heti aika säännölliset noin puolenvuoden ajan. Sit kesän jälkeen mun paino tippu lähemmäs 10kg ja kuukautiseni katos melkeen kokonaan. Ennen vuoto oli normaalia mut nykyään tulee TODELLA vähän jos ollenkaan. Nytkään mulla ei oo ollu tietoakaan kuukautisista pariin kolmeen kuukauteen. Apuja?

6

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Painonpudotus voi vaikuttaa hormonitoimintaan ja kuukautisiin.Olet tiputtanut 10 kiloa.Olitko ylipainoinen vai normaalipainoinen?jos olet alipainoinen niin kuukautiset voivat jäädä pois kokonaan alhaisen painon takia.

      • Anonyymi

        en oikeastaan ollut ylipainoinen mutta ulkonäkö paineita kyllä oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en oikeastaan ollut ylipainoinen mutta ulkonäkö paineita kyllä oli

        Eli sä oot nyt sitten alipainoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä oot nyt sitten alipainoinen.

        en helvetissä ole. Tunnen itseni vieläkin liian läskiksi


    • Anonyymi

      Iäkkäillä miehillä, kuten ap, ei ole todettu menstruaatioilmiötä vielä toistaiseksi.

      • Anonyymi

        Mitä sä saat tolla samalla viestillä.Jos aloittaja on mies niin mitä sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe