moi. Oon 14 pian 15v tyttö ja mulla alko kuukautiset viimevuoden alussa eli noin vuos sitten. Mulla ne oli melkee heti aika säännölliset noin puolenvuoden ajan. Sit kesän jälkeen mun paino tippu lähemmäs 10kg ja kuukautiseni katos melkeen kokonaan. Ennen vuoto oli normaalia mut nykyään tulee TODELLA vähän jos ollenkaan. Nytkään mulla ei oo ollu tietoakaan kuukautisista pariin kolmeen kuukauteen. Apuja?
Kuukautiset tauolla
6
96
Vastaukset
- Anonyymi
Painonpudotus voi vaikuttaa hormonitoimintaan ja kuukautisiin.Olet tiputtanut 10 kiloa.Olitko ylipainoinen vai normaalipainoinen?jos olet alipainoinen niin kuukautiset voivat jäädä pois kokonaan alhaisen painon takia.
- Anonyymi
en oikeastaan ollut ylipainoinen mutta ulkonäkö paineita kyllä oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en oikeastaan ollut ylipainoinen mutta ulkonäkö paineita kyllä oli
Eli sä oot nyt sitten alipainoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sä oot nyt sitten alipainoinen.
en helvetissä ole. Tunnen itseni vieläkin liian läskiksi
- Anonyymi
Iäkkäillä miehillä, kuten ap, ei ole todettu menstruaatioilmiötä vielä toistaiseksi.
- Anonyymi
Mitä sä saat tolla samalla viestillä.Jos aloittaja on mies niin mitä sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335622
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454127- 91735
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak154998- 90923
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 80798
- 40786
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei109782