Suomessa ei ole maskipakkoa

Anonyymi

Sitä rättiä ei tarvitse kenenkään käyttää yhtään missään. Jos pakotusta tapahtuu, kannattaa ottaa yhteys vaikka poliisiin.

24

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Roktettakaan ei ole pakko ottaa, ei ole rokotuspakkoa, vaan on ihan vapaaehtoinen, eikä ketään saa painostaa ottamaan rokotetta, kuten joillakin sukulaisilla on tapana yrittää, sellaisiin sukulaisiin voi panna välit poikki.

      • Anonyymi

        Niin sula fiksumpia sukulaisia kuin itse olet, no sukulaisia ei voi valita,,,samanmieliset sitten taas voi.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sula fiksumpia sukulaisia kuin itse olet, no sukulaisia ei voi valita,,,samanmieliset sitten taas voi.....

        Fiksuudesta voidaan olla eri mieltä.


    • Anonyymi

      Enpä vaan ymmärrä, miksi se maski on muka niin vaikea käyttää. Itsekään en ole rokotteita ottanut enkä ota. Niistä ei näytä olevan hyötyä. Maskia käytän aina asioidessani kaupassa tms. Sitäpaitsi sunnuntaina krapulassa on mukavampi mennä maski päässä kauppaan, maskin takaa ei krapula näy.

      • Anonyymi

        Uusi tutkimus, joka julkaistiin Nature-lehdessä Scientific Reports, paljastaa, että Wuhan-koronaviruksen (Covid-19) "kasvonaamarit" ovat täynnä myrkyllisiä titaanidioksidipitoisuuksia (TiO2), jotka "järjestelmällisesti [yltävät] hyväksyttävän altistustason" "turvallisiksi katsottuna". .” Epäilty ihmisille syöpää aiheuttava TiO2 ei ole terveydelle hyväksi hengitettynä kuitulaatuisina nanohiukkasina. Ja kuitenkin tämä on sellainen […]

        TUTKIMUS: Covid-naamarit sisältävät vaarallisia määriä titaanidioksidia, joka hengitetään helposti - Dr. Eddy Bettermann MD


      • Anonyymi

        Voi raukkaa.


    • Anonyymi

      No on se sillain jos meinaat töihin tulla , rokotteet ja maski.

      • Anonyymi

        Siitä nämä rokotevinkujat tietää ettei normaaliyhteiskunta kiinnosta ja ei ole aiemminkaan, kun milloin vastustetaan mitäkin maskia tai rokotetta, mutta kun meille normaalisti töissä kävijöille ne ovat muidenkin korona säännösten kanssa arkipäivää, turvallisuutta ja aikalailla pakko.


      • Anonyymi

        Pimeitä olette kaikin puolin.


    • Anonyymi

      Nämä rokotevastaiset, maskittomat ovat kuin pikkullapsia jotka inttävät asioista joista heidän kohdallaan kukaan ei välitä. Minulla on kolme rokotetta ja maskina käytän FFP2 maskia. Minua ei yhtään vaivaa se jos joku haluaa tartuttaa itsensä. Onneksi työpaikallemme ei tule maskitonta tai rokottamatonta, sen on työnantaja valinnut.

      • Anonyymi

        Käytä vaikka P aska maskia.


    • Anonyymi

      Juu... älä käytä maskia, älä ota rokotetta, älä käytä turvavyötä, älä tee mitään mitä suositellaan tai jopa käsketään! Saatat pahoittaa mielesi... tai pysyä hengissä.

      • Anonyymi

        Pää pä pää sanoopi maskilammas


      • Anonyymi

        Mitä nuo tarkoittavat?


    • Anonyymi

      Eiköhän poliisilla ole muutakin tekemistä kuin vahtia ja setviä näiden rokotteiden ja maskien perään itkijöiden "perusoikeuksia". Älä käytä maskia, sillä sipuli. Ei ketään kiinnosta.

    • Anonyymi

      Jokainen yrittäjä voi vaatia asiaakkansa käyttävän maskia. Suomessa asiakas voi vapaasti valita asiakkaansa, mutta ei syrjiä ja jos jokaisella pitää olla maski niin kysymys ei ole syrjinnästä.

      • Anonyymi

        Pää päää päää


    • Anonyymi

      Vähän noloa sekä typeryytensä osoittamista, mikäli sitä maskia ei ymmärrä lärvinsä päälle ihmisten ilmoilla laittaa. Laita se maski vaan sen typerän pallinaamasi peitoksi, niin muidenkin on mukavampi shoppailla. Eix joo?

    • Anonyymi

      Tänään kauppassa, maskittomat 20-40v. miehiä ja kumma kuinka kaikki tietyn tyyppisiä, pitkä tukka, parta, epäsiististi pukeutuneita.

      • Anonyymi

        Oliko ne agentteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko ne agentteja?

        Ei, olivat aivan kuin erään kielletyn järjestön mielenosoituksesta tulleita.


      • Anonyymi

        Älä yleistä.


    • Anonyymi

      Eduskunnassa oli tänään paljon maskinkäyttäjiä.

    • Anonyymi

      Suomessa ei ole rokotepakkoa, ja "imeväisikäisiltä" sitä ei edes kysytä...
      Tästä alkaen maskipakko on voimassa aina kulkutautien leviämisen aikaan yleisillä paikoilla, hah hah haaa!!!...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe