Mikä väri olet ja miksi?

Anonyymi

Koetetaas elvyttää keskustelua palstalla. Kysymys - mikä väri olet ja miksi?
Itse: Oranssi koska rakastan appelsiinin makeutta, raikkautta ja eteerisiä aromeja. Haluan syödä kaiken joka tuoksuu appelsiinille. Sen ankankin 😅

44

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Violetti, sinistä ja punasta.

    • Anonyymi

      Talven lapsi ,kalpeanaama :)

      Per-kel

    • Anonyymi

      Harmaa. Se minusta on jonkun /joidenkin tekojen vuoksi tehty. Mut sisältäni VIELÄKIN kaikki sateenkaaren värit !!!! Sieluani ei voi kukaan viedä ❤

      • Anonyymi

        Hm..mut eipä tässä mittään, nautin itsestäni ja omasta seurastani, on rikkautta kun on kaikki värit ☺. Niiiii....vaaleanpunainen nahkatakki , se ....vaaleanpunainen, kukahan on vaaleanpunainen ja kännykin viel vaaleanpunainen ??????!!!!!! ☺


      • Anonyymi

        Ei hitto, 1 poistettu viesti heti, ku kerroin omista väreistäni 🤔. Kauheesti soriiiiii, mikähän siellä on väri ? PUNAINEN ?????!!!!!😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hitto, 1 poistettu viesti heti, ku kerroin omista väreistäni 🤔. Kauheesti soriiiiii, mikähän siellä on väri ? PUNAINEN ?????!!!!!😁

        Sula hopsula hei , sula hopsan san saa 😂😱😱😱😱😱😱😱😱😱😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sula hopsula hei , sula hopsan san saa 😂😱😱😱😱😱😱😱😱😱😂😂😂😂😂😂

        No, juu mennään vakavampiin asioihin, yritän nyt todellakin ymmärtää, ( vaikka olenkin tyhmä) , että olen mielisairas 🤔, hoitokotiin..🤔 tai itsemurha 🤔, sori noi oli vaan sivuhuomautuksia. Niiin asiaan, kun nuo psykiatrit eivät vieläkään ole suostuneet myöntämään mielisairauttani, nii 🤔, mitäs me nyt sit tehdään ??? 🤔niii ...narkkari vai alkoholisti ?? Hm....mielisairas alkoholisti ?! 🤔 no sitä, ehkä kandee kokeil seuraavaks ☺🤑🤑🤑🤑


    • Anonyymi

      Ehkä joidenkin piuhojen katkaiseminen olisi aika kova sana !!! Äitikin yleensä erotetaan lapsestaan, kun napanuora katkaistaan !

      • Anonyymi

        😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vähän ajan päästä menee lopullisesti hermot !!!!!!! Meneekö tajuntaan asti ??!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Riippuu mielentilasta.Turkoosi sanoisin.

      • Anonyymi

        Mun lempiväri, pinnallisena 😂, sopii silmieni väriin ☺.


    • Anonyymi

      No kun kommentit häivytettyy tuolt muualt , no ei minua haittaa 😂😂😂. Iha kauheeta, et ihminen voi olla noin mitätön !!!!!!!

      • Anonyymi

        Ei minulle, mut ITSELLEEN !!!!!!!!!!!!__


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulle, mut ITSELLEEN !!!!!!!!!!!!__

        Kaappasinko tänkin ketjun kokonaan itselleni 😂, no joo muut tietty nukkuu 😁☺. mut 😇😈, 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😇☺😈😈😈😈😈😈😇😇😇😇😇😇😇😇😇☺😙😙😙😙😙


    • Anonyymi

      Punainen.

      Olen intohimoinen enkä pelkää tehdä rohkeitakaan päätöksiä.

      • Anonyymi

        Ollaanko sitä vapaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko sitä vapaita?

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        Missä päin asut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin asut?

        Punaisella planeetalla. Eteläisellä puolella.


    • Hmm, punamusta. En osaa perustella, mutta pidän punaisesta ja mustasta.

      Keltainen ja vihreä taas siksi, kun tuovat kesän mieleen. Olen syntynyt keskikesällä, rakastan auringonvaloa ja lämpöä. Kesää ylipäänsä. Nurmikon tuoksua.

    • Anonyymi

      Aika väritön olo.

      • Anonyymi

        Varmaankin, jos lähteesi ei anna enää mitään ☺. Olisiko syytä löytää oma identiteetti ???🤔


    • Anonyymi

      Musta ei tullut ruskeaksi.

    • Kiitos. Vihreä, violetti, punainen, oranssi ja musta.

      • Ja miksi? Vahvat värit miellyttää. sinistä itselläni inhoan.


    • Sininen, rauhoittava ja tyyni, kun taas keltainen väri on energisoiva ja tuo mieleen kesän

    • Anonyymi

      kulta, koska olen persoonaltani näyttävä ja juhlallinen

    • Anonyymi

      kaupunki kasvaa liian suureksi
      kun yksin hiljaisuuteen jää

      vie mut maailman reunaan
      kaukaisimmalle rannalle
      vie minne päättyy tie
      harmaasta kaupungista
      kaukaisimmalle rannalle
      vie alle tähtien

      🤍

    • Anonyymi

      Jos läheisen ihmisen kuolemasta pääsee yli muutamas vuodes niin et voi sanoo olevansa onnellinen niin ei sellainen kovin vahvasti voi ketään kohtaan tuntea.

      • Anonyymi

        Tai oikeastaan se kertoo enemmänkin siitä et tälläisellä ihmisellä on hyvin erilainen tunne ja sisäinen maailma kuin itselläni. Koetaan asiat hyvin eri tavalla.


      • Anonyymi

        Hm..kuolema, kaikki kuolemme. Ei kenenkään läheisen kuolemasta yli pääse, ja he säilyvät aina kanssamatkaajina sydämmissämme ❤. Mut, minä kuvittelisin, kuolemalle menettänyt todella paljon 😢, että HE haluavat minun jatkavan elämääni, sen verran kuin sitä jäljellä on ☺. Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi 😙❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hm..kuolema, kaikki kuolemme. Ei kenenkään läheisen kuolemasta yli pääse, ja he säilyvät aina kanssamatkaajina sydämmissämme ❤. Mut, minä kuvittelisin, kuolemalle menettänyt todella paljon 😢, että HE haluavat minun jatkavan elämääni, sen verran kuin sitä jäljellä on ☺. Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi 😙❤

        Ja kenenkään tekopyhien lehmien syyllisyyksiä, en enää suostu kantamaan !!!! Olisitte itse pitäneet yhteyttä !!!!! Turha porata, kun on kakit housuis !!!! 😈😈😈😈😈😈


    • Anonyymi

      "olik toi sun ämmäs?"


      Ei kovin kauniisti puhuttu miehen naisesta.

      • Anonyymi

        No joo ei kovin kauniisti, mut miksi täällä lesbopalstalla puhutaan jostain miehen naisesta ????!!! Eikö heteroille löydy mitään omaa palstaa ? 🤔


    • Anonyymi

      " Violetti yhdistetään syviin tunteisiin, henkisyyteen, valtaa, luovuuteen ja älyyn, mutta myös haavoittuvuuteen, raskasmielisyyteen, katumukseen ja suruun. Sitä pidetään myös salaperäisenä ja maagisena värinä. Violetti viestii kokemuksesta ja suunnasta kohti pyhyyttä. " - Nm. No jaaa, ehkä

    • Usein pronssi. Eilen keltainen, sininen. Tänään kultani lemppis punainen ❤️

      • Jaa mut ethän sää kysykkän lempiväriä 🤭
        Tänään olen asfaltinharmaanmusta. Koko päivä tien päällä 🥱


    • Anonyymi

      Olisin jo täysin valmis et mut tuhkattaisiin
      Sitä odotellessa
      🤍

      • Anonyymi

        Hm... eiköhän se aika koita itse kullekin ☺. Minun aikaani kovin 🤔, haluaisivat läheiset kiihdyttää, enpä tiiä mikä hätä heillä on 🤔, mut päivä kerrallaan ☺😙. Mut haluan pari metriä multaa päälle, en tuhkausta ☺


      • Anonyymi

        Oot sitten tuhkaukseen päätynyt, saanko tiedustella, miksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sitten tuhkaukseen päätynyt, saanko tiedustella, miksi ?

        Saa tiedustella. En pidä ajatuksesta et mullan alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa tiedustella. En pidä ajatuksesta et mullan alle.

        Okei, minä taas ajattelen, et maasta olet tullut ja maaksi sinun pitää jälleen tuleman . Mut onneksi kaikki saa ajatella tavallaan 👍☺. TOIVOTTAVASTI 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, minä taas ajattelen, et maasta olet tullut ja maaksi sinun pitää jälleen tuleman . Mut onneksi kaikki saa ajatella tavallaan 👍☺. TOIVOTTAVASTI 😂

        Se on vain sanonta.


    • Anonyymi

      Tummansininen tai keltainen

      Kaunis syvä väri, ajattelen olevani aika monipuolinen persoona ja tykkään jutella asioista joista yleensä vaietaan ja ovat tabuita. Heikkouteni on että oon aika pessimistinen, sitäkin ehkä tämä väri kuvastaa. Keltainen sillä että olen luova, harrastan monenmoista ja olen todella utelias ja valmis kokeilemaan kaikkea :)

      Väriyhdistelmä on huono, en oo mikään svedu

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe