Työpaikka lähtee, vaimo lähtee, mitä teen? Neuvoja?
Miten pysyisin kuivilla?
20
560
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholi ongelma? AA ohjelma voisi toimia.Niin ja sinne on mentävä selvinpäin .
- Anonyymi
Lasket sataan. Et tee heti mitään.
Maltti on valttia.
Älä polta siltoja takanasi.
Selvitä syyt, jotka ovat juomisen taustalla ei kukaan onneensa ota, suruunsa kaikki ottaa. Jonkun kans on päästävä puhumaan AA ssa osataan kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasket sataan. Et tee heti mitään.
Maltti on valttia.
Älä polta siltoja takanasi.
Selvitä syyt, jotka ovat juomisen taustalla ei kukaan onneensa ota, suruunsa kaikki ottaa. Jonkun kans on päästävä puhumaan AA ssa osataan kyllä.Tiedän useita jotka ovat selvinneet hyvään elämään AA n avulla.AA on tietääkseni myös ilmainen.Oma halu sen ratkaisee ,halu muutokseen .Kannattaa yrittää .
- Anonyymi
Ei kukaan halua olla alkoholisti
- Anonyymi
Niin ei kukaan varmaan halua syöpääkään kehoonsa.Toisiin vain tarttuu tietyt jutut.Mutta kaikesta voi selvitä .
- Anonyymi
Pirullinen tauti Onko työpaikka vielä?
- Anonyymi
Älä juo alkoholipitoisia juomia.
- Anonyymi
Ala homoksi
- Anonyymi
Töitä ja naisia löytyy oikeesti aina jos vain on halua ja pitää itsensä kunnossa edes jollaintapaa. Lähde luontoon, kehitä joku harrastus mistä pidät. Lähde vaikka johonkin yhdistystoimintaan mukaan. Eikös nykyään saa hieman tienatakin päivärahan päälle? Kysele joku tällainen pikkuhomma, se pitää sut järjissään.
Muista et kaikki on loppujen lopuksi itsestä kiinni! Voimia ja tsemppiä!!! - Anonyymi
Odota rauhassa, älä hötkyile. Asiat järjestyvät, kevät koittaa pian, jospa silloin kaikki muuttuu.
- Anonyymi
AA sieltä se apu löytyy,huomaat ettet ole ongelmasi kanssa yksin.Eipä siihen tautiin lenkkeily yritykset taho auttaa.Ainahan kommellusten jälkeen juova alkoholisti päättää että nyt loppu tämä oli viimenen kerta.Vertaistuki parasta lääkettä,raitis alkoholisti tietää mistä puhut koska on itekkin käynyt saman läpi.Ei ole mitään hävettävää kun raitistut ja myönnät olevasi alkoholisti.ET MENETÄ MUUTA KUIN KURJUUTESI
- Anonyymi
Otappa ihteesi olokapäästä kiinni ja näytä suomalaista sisua ja muuta kaekkea oikeaan suuntaan, jos sinussa on vika.
- Anonyymi
Kakkat tuli housuun, olen ylpeä siitä. Kerron kaikille kahvipöydässä. Hassua!
- Anonyymi
Minullakin oli joskus alkoholiongelma.Se oli aina
LOPPU!Ja sitten oli toinen ongelma,mistähän
sitä sais lisää..?- Anonyymi
Persaukisten on turha juoda .Juominen vaatii rahaa .Kaikki sinne menee,talot ja autot,lopuksi menee henki .
- Anonyymi
Ala venäläiseksi. Yhteiskunta elättää, eikä tarvi töihin mennä.
- Anonyymi
kuivilla pysyt seuraavaan ryyppykertaan asti.Raittiina pysyt loppu elämäsi.Siinä kaksi vaihtoehtoa.Nainen on joko raskaana tai ei ole,vähän raskaana ei voi olla.Joten vertaukseen liittyen et voi olla vähän alkoholisti.Tee ite ,itsellesi selväksi kumpi vastaus on ei tai joo.Hyvää loppu elämää kun olet löytänyt vastauksen,
- Anonyymi
Voisin mennä sinne AA ryhmään huomenna .
Anonyymi kirjoitti:
Voisin mennä sinne AA ryhmään huomenna .
Mene samantien Minnesotahoitoon Lapualle jos tosissasi haluat pysyä kuivilla. Maksaa, mutta lähes jokainen sanoo sitä elämänsä parhaaksi sijoitukseksi.
- Anonyymi
Nyt teit loppu elämäsi parhaimman ratkaisun.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662