THL arvioi ministerityöryhmälle omikron-aallon pyyhkäisevän väestön läpi: 10–69-vuotiaista 80 prosenttia saisi tartunnan
THL:n oletuksena oli, että omikron-aalto kestää joulukuun puolivälistä maaliskuun puoliväliin.
KOTIMAA
Koronatartuntojen määrä kasvaa rajusti puolustusvoimissa – tartuntoja nyt jo enemmän kuin viime vuonna yhteensä
Korona jyllää nyt armeijan riveissä. Puolustusvoimissa on raportoitu tämän vuoden alusta alkaen yhteensä 1 652 tartuntaa. Se on enemmän kuin koko viime vuonna yhteensä.
JAA
KORONA THL arvelee omikronaallon pyyhkäisevän väestön läpi
4
69
Vastaukset
- Anonyymi
Valmiuslaki olisi liian raskaasti kuormittavaa henkilökunnalle.
Valmiuslain pykälät 93–103 koskettavat terveydenhuollon henkilökuntaa. Ne oikeuttavat esimerkiksi määräämään ylitöitä, poikkeamaan lomista ja rajoittamaan irtisanomisoikeutta. - Anonyymi
En hae työtä enkä muutenkaan osallistu mihinkään toimintaan ennenkuin tartuntariski painuu matalaksi. En aio sairastua enkä myöskään levitä viruksia.
- Anonyymi
Ihmetyttää rajoittuminen ikävuosiin 10-69.
MIten sitten 70 v uotta täyttäneet kokevat korona-aallon? Tuleeko täydet 100 %.
Täytyy lohduttautua sillä, että monert eivät edes tiedä saaneensa tartuntaa.- Anonyymi
Tehohoidossa on ollut viikonloppuna eniten potilaita kevään 2020 jälkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201