Eräs tunnettu henkilö on menettämässä muistiaan varsin varhain. Hän käyttäytyy agressiivisesti, kun häntä yrittää auttaa takaisin realiteetteihin. Milloinkohan muut huomaavat?
Muistiongelmia
3
60
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein olet sitten lääkärikö? ihminen oli tunettu tai ei jos on paljon menetyksiä,surua ja huolia on nin sanottua aivosumua.Joten turha tälä diaknosia tehdä tunetusta tai tuntemattomasta ihmisestä.Tuskin olet lääkäri tai sairaanhoitaja? He tekevät urakalla töitä ja vapaa päivät eivät ole diakonoseja antamassa tällä sivustolla on fakta!
- Anonyymi
Kehotan tutkimaan omiasi. - Nm. Vainoharhainen & -hulluinen
- Anonyymi
Mitä huolehdit erästä tunetusta henkilöstä? Onko se huoli sinun asiasi?Mikä ilosanoma on on menetämässä muistia? Kyllä alzmer potilaita korkeissa viroissakin on alle 40 vuotiaana jo ja työt jää. Akresivisuus loppu kun on asianmukainen lääketys. Tiedoksi sinulla miehet on kiltimpiä alzmer potilaita. Naiset piruja!Törkeitä suusta ymm.päälle käyviä. Valehtelevat kuvitelevat harhoissan enen läkitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069