Orimattilassa paljon " jämäväkeä"?

Anonyymi

Orimattilassa on paljon sellaisia asukkeja jotka ei ole menestyneet millään mittarilla mitattuna elämässä. Nämä on saamattomia ja joka suhteessa avuttomia tapauksia.
Onko täällä jotenkin heikko perimä vai mistä johtuu?
Tietenkin täältä muuttaa älykkäämpi väki heti lukion jälkeen muualle opiskelemaan ja sitten jäävät sille tielleen ja pärjäävät elämässä. Heikompi aines jämähtää tänne ja sikiää keskenään, kierre on valmis ...

58

2596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloitus iskee suoraan ytimeen ja kertoo totuuden. Saman asian havaitsee kun menee smarketin tiloihin ja seuraa siellä porukoita kahvilassa ja käytävillä. Lopputulos on vakuuttava kuin aloitus kertoo.

      • Anonyymi

        Joo S-Marketissa on havaittavissa koko kirjo orimattilalaisesta populaatiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo S-Marketissa on havaittavissa koko kirjo orimattilalaisesta populaatiosta.

        Yleinen piirre RUOKAkaupoissa. Ilman on vaikea elää. Hyvän bisnesidean ovat nämä kauppiaat keksineet.


    • Anonyymi

      Tänne on haalittu kaikki junnut pomoiksi harjoittelemaan johtamista ja menestymään. Johtamiseen on käyty lyhyt kirjekurssi ja CV:n jatkoksi tulee tämäkin kurssi tietenkin. Jälki on sen mukaista, mitään ei osata, ja mistään ei oteta vastuuta. Korjaan, osataan kyllä omia "saavutuksia" kehua joka välissä, jotta totuus ei tulisi ilmi. Korjatkaa jos olin jossain kohtaa väärässä?

    • Anonyymi

      Mistähän tuo jämäväki on tänne muuttanut ?

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo jämäväki ole alkuperäistä sukujen kesken lisäänyttä kansaa.
        Ei näin öykkäri töyketä tylyä epäkohteliasta ihmiskuntaa, muuten synny.


      • Anonyymi

        Ei mistään. Ne ovat aina olleet ja monistuneet täällä. Naapurin nuija maksoi i matkoillaan egyptiläistä rakkautta mutta ei saatu uutta verta. Kehtasi sanoa ääneen. Nyt sillä on alkoholisti rekkakuski, jota se hyysää ja työllistää. Nyt vaan pökköä pesään. Tasalaatuista tulossa.


    • Anonyymi

      Alkuperäis kansaa

    • Anonyymi

      Paljon on muuttanut sakkia Helsingin ja Vantaan lähiöistä ja sen huomaa. Työkkäriporukkaa ja nuorta eläkeläistä sekä muuta tyhjänpäiväistä pullistelijaa

    • Anonyymi

      Ennen vanhaa tuollaisilla joutavilla pullistelijoilla pyyhittiin lattiaa.
      Jonnet ei taida muistas kuinka romaaniheimon edustajatkin ajettiin pois, väkivallan uhalla.

      • Anonyymi

        Kirjallisuuden heimoista en ole aikaisemmin kuullut puhuttavan, kerrotko lisää?

        Olassa romanikulttuurin edustajia ei ole koskaan ajettu pois. Muutaman lihavan aikamiespojan juttuja. Kylällä on aina asunut romaneja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjallisuuden heimoista en ole aikaisemmin kuullut puhuttavan, kerrotko lisää?

        Olassa romanikulttuurin edustajia ei ole koskaan ajettu pois. Muutaman lihavan aikamiespojan juttuja. Kylällä on aina asunut romaneja.

        Löytyhän se pilkunnussija sieltä. Älä moiti vaan opeta, jos kaveri ei osaa pyyhkiä persettään.


    • Anonyymi

      Tutustu historiaan vaikka kirjastossa, sieltähån voi lukea paikallislehdet, ja olihan siitä iltapäivälehdetkin täys.

    • Anonyymi

      Eikö kaikki Orimattilassa syntyneet ole sukua toisilleen?

      • Anonyymi

        Hyvin moni on sukuva toisillensa. Sanovattenkin että mitä serkumpi, sen herkumpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin moni on sukuva toisillensa. Sanovattenkin että mitä serkumpi, sen herkumpi.

        Muualta tulleet erottuvat Orimattilalaisista. Eivät ole persjalkasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muualta tulleet erottuvat Orimattilalaisista. Eivät ole persjalkasia.

        Jo vain, naisilla persiit on korkealla, kuin hirvellä ja suuret, kuin appoiset ladon ovet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo vain, naisilla persiit on korkealla, kuin hirvellä ja suuret, kuin appoiset ladon ovet.

        persjalkanen - henkilö, jolla lyhyet jalat suhteessa muuhun vartaloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin moni on sukuva toisillensa. Sanovattenkin että mitä serkumpi, sen herkumpi.

        Eikös nuo serkut ole Orimattilassa jo kaukaista sukua? T. veli sisko love


    • Anonyymi

      Oli sakki mitä hyvänsä yllämainittuja niin voittavat kyllä hesan monikulttuuriset notkujat. Suo siellä vetelä täällä... Ei missään ole täydellistä, Lahtikin täynnä narkkeja. Itse maailmaa nähneenä viihdyn silti Olassa.

    • Anonyymi

      Minua on vainottu aina täällä Orimattilassa. Aloin selvittää asiaa nyt vuonna 2022 ja ainoa mitä mulle on sanottu on että mun pitäisi "käyttäytyä". Tämä on täysin toivoton ohje, kun nimenomaan nytkin yli kuusi vuotta olin hiljaa, kunnes tajusin ettei tää saatanan vaino tule omalla painollaan loppumaan. Nyt ne on kuin tekisin jotain väärää, mutta mitä mä sitten ennen tätä tein, kunnes mulla meni hermo??!

      Tulee mieleen kun olin siellä kakskymppinen ja ikätoveri kotikylästäni nauroi paskaisesti sanoessani olevani kiltti tyttö. Kysyin että no mitä mä muka olen tehnyt. Klassinen... Arvaatte vastauksen! Hän ei sanonut MITÄÄN vaan käänsi vain päänsä pois eikä jutellut mulle enää.

      Tässä olen vuosikymmeniä ihmetellyt että mikähän TEITÄ vaivaa. Miten minä voisin käytökselläni mitään muuttaa? Rikolliseksi en aio. Sinun huumesätkiäsi en halua. Vaadin että paperiasiat ovat oikein ja kaikella tällä näköjään "käyttäydyn huonosti". Teen näitä Orimattilan "huonoja" ratkaisuja. Jos tämä "käyttäytyminen" viittaa taas siihen että kutsun nykyään tiettyjä kaupantyöntekijöitä horoiksi, niin eipä sekään auttanut kun en koskaan ennen sitä edes tehnyt. Kyllä minä kutsun heitä sen mukaan mitä he ovat ja kuinka minua kohtelevat. Eivät sitten kiusaisi minua, jos ovat niiiiiiin herkkähipiäisiä että rupeaa harmittamaan, kun asiakas sanookin jotain takaisin.

      Vika on täysin Teissä. Meininki oli vastaava jo heti palauttuani Orimattilaan. Menin nykyään-jo-poistettuun R-Kioskiin myöhään ja etsin kelloa, sitten lopulta katseellani löydän kassarouvan ilveilevän minulle syvästi halveksien. Hän katsoi minua niiiin vihaisesti että ihan sätkähdin. Mikäs hitto hänellä on? Paras veikkaukseni on että hän luuli minun etsivän valvontakameraa. No, mitä ikinä EPÄILI, niin minä TIEDÄN hänen olevan paska ämmä ja sieltä liikkeestä todellakin puuttui seinäkello. Hirveää asiakaspalvelua täällä! Veikonkoneessa myyjä kohtuuttoman kauan yritti painostaa minua ostamaan käytettyä akkulaturia. Yksikin "Ei." olisi pitänyt riittää, mutta hän jatkoi useamman minuutin ajan painostamista! Täällä on kirppiksiäkin, jossa voitte myydä romujanne. Jne.

      Uusi sukupolvi on näiden hirveiden ihmisten armoilla. 26.03.2022 minua oli laitettu pienenpieni poika varjostamaan. Siellä yksin pimeässä, liian myöhäisenä ajankohtana oli mikälie-olisiko-ollut ekaluokkaisenikäinen poika. Noin pienen pitäisi olla kotona sitä aikaa! Teillä on aikuiset ihmiset valtavasti ongelmia, mutta älkää laittako lapsia kärsimään siitä. Siellä kehittyy taas uusi sukupolvi, joka on rikki. Toivottavasti se poika on huostaanotettu tai muutoin perhettä autettu että hänellä oli eilisen puolella kiva isänpäivä <3

      • Anonyymi

        Koskettava kirjoitus.


    • Anonyymi

      Mikä on menestyksen mittari mielestäsi oletko parempi ihminen kuin joku toinen jollain sun mittaus tavalla kerro ihmeessä että muutkin tietää mihin kategoriaan kuuluu vitun imbesilli.

      • Anonyymi

        Minä olen aina kokenut olevani parempi ihminen, kun toiset ovat kokeneet tarvetta alkaa kiusata minua. Se on vähän kuin mies, joka yrittää minua (?), muttei saa haluamaansa ja tämän jälkeen hän muuttuu agressiiviseksi. EI se ole mitä minä olen, vaan se miksi toinen muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen aina kokenut olevani parempi ihminen, kun toiset ovat kokeneet tarvetta alkaa kiusata minua. Se on vähän kuin mies, joka yrittää minua (?), muttei saa haluamaansa ja tämän jälkeen hän muuttuu agressiiviseksi. EI se ole mitä minä olen, vaan se miksi toinen muuttuu.

        Tähän tuli minulle joku "Ei pidä urpolle antautua" -viesti, mutta se on nyt poistunut. Eihän se ollut edes paha. Miksi se poistui?

        - Minä kerran laitoin kaksi kertaa saman viesti eri ketjuihin ja näistä jälkimmäinen viesti poistui.
        - Minä olen Vuokratalojen työntekijästä kirjoittanut nimellä ja se poistui (osa silti jäi)
        - Viittasin vahingossa Saarentaustan K-kauppaan, mutta korjasin tämän seuraavaan viestiini. Ensimmäinen silti poistui.
        - Sitä yhtä Vartija- ja Kauppavainoviestiä en tajua miksi se aina poistettiin. Kaikenlisäksi sama viesti jäi, kun lopulta postasin se kolmessa osassa nähdäkseni mikä kohta niissä on se ongelma.

        Nyt minulle vastannut viesti on poissa, vaikkei se minusta ollut sääntöjen vastainen. On vain valistavaa muistuttaa ettei urpoille todellakaan pidä antautua. Fiksua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän tuli minulle joku "Ei pidä urpolle antautua" -viesti, mutta se on nyt poistunut. Eihän se ollut edes paha. Miksi se poistui?

        - Minä kerran laitoin kaksi kertaa saman viesti eri ketjuihin ja näistä jälkimmäinen viesti poistui.
        - Minä olen Vuokratalojen työntekijästä kirjoittanut nimellä ja se poistui (osa silti jäi)
        - Viittasin vahingossa Saarentaustan K-kauppaan, mutta korjasin tämän seuraavaan viestiini. Ensimmäinen silti poistui.
        - Sitä yhtä Vartija- ja Kauppavainoviestiä en tajua miksi se aina poistettiin. Kaikenlisäksi sama viesti jäi, kun lopulta postasin se kolmessa osassa nähdäkseni mikä kohta niissä on se ongelma.

        Nyt minulle vastannut viesti on poissa, vaikkei se minusta ollut sääntöjen vastainen. On vain valistavaa muistuttaa ettei urpoille todellakaan pidä antautua. Fiksua.

        Niin se viesti poistui. Sanoma oli selvä, ettei kannata urpoille antautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se viesti poistui. Sanoma oli selvä, ettei kannata urpoille antautua.

        Onko täällä Suomi24:ssä Kukkulan kuningas vain Kukkona tunkiolla -meininki enemmän mielestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko täällä Suomi24:ssä Kukkulan kuningas vain Kukkona tunkiolla -meininki enemmän mielestäsi?

        Riippuu siitä kenestä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä kenestä on kyse.

        Tämä juuri on vika Orimattilassa. Totuuskin vaihtelee sen mukaan että kenestä on kyse.


      • Anonyymi

        Minua on jostain käsittämättömästä syystä aina pidetty jotenkin huonompana ihmisenä. Eihän sitä tiedä 90% ihmisistä, mutta joudun jatkuvasti selkeän syrjinnän ja halveksunnan kohteeksi.

        Muistelin äsken vanhoja juttuja ja mm. aikaa kun leikkasin kaljuksi. Tämä ei nyt siis ole edes Orimattilasta! Se oli Lahdessa, kun kerran leikkautin (uudelleen) kaljuksi paikallisessa parturikampaamossa ja naikkonen oli ilmeinen inhotessaan minua ja oli tyly.

        Aloin muutoinkin miettiä sellaisia vastaavia tilanteita että luuleeko ne reuhkaiset h*rot OIKEASTI olevansa jotenkin parempia ihmisiä? L*tka on pelkkä karvaläjä päässä ilman mitään siellä sisällä!!

        Vaikea on siis kuvitella näistä joistain että millä mittarilla ihmisen arvo ja elämänlaatu mitataan. Eilen/toissa päivänä selostin siitä etten juo alkoholia ja jotkut juomarit kokevat olevansa oikeutettuja öykkäröidä minulle. Tuskin he tietävät että en juo alkoholia, mutta tarkoitan siis sitä että minun näkemykseni moisista tuskin on sitä mitä he luulevat -.-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua on jostain käsittämättömästä syystä aina pidetty jotenkin huonompana ihmisenä. Eihän sitä tiedä 90% ihmisistä, mutta joudun jatkuvasti selkeän syrjinnän ja halveksunnan kohteeksi.

        Muistelin äsken vanhoja juttuja ja mm. aikaa kun leikkasin kaljuksi. Tämä ei nyt siis ole edes Orimattilasta! Se oli Lahdessa, kun kerran leikkautin (uudelleen) kaljuksi paikallisessa parturikampaamossa ja naikkonen oli ilmeinen inhotessaan minua ja oli tyly.

        Aloin muutoinkin miettiä sellaisia vastaavia tilanteita että luuleeko ne reuhkaiset h*rot OIKEASTI olevansa jotenkin parempia ihmisiä? L*tka on pelkkä karvaläjä päässä ilman mitään siellä sisällä!!

        Vaikea on siis kuvitella näistä joistain että millä mittarilla ihmisen arvo ja elämänlaatu mitataan. Eilen/toissa päivänä selostin siitä etten juo alkoholia ja jotkut juomarit kokevat olevansa oikeutettuja öykkäröidä minulle. Tuskin he tietävät että en juo alkoholia, mutta tarkoitan siis sitä että minun näkemykseni moisista tuskin on sitä mitä he luulevat -.-

        ...Kaikella rakkaudella h*oriahan ne on :) Vai onko ne näitä, joilla on tukka heitä itseään varten :DDDD

        Moni mieskin kokee tulleensa jotenkin loukatuksi (!!!) ollessani paikalla. Mulla oli ollut eri väristä tukkaa, se vaikutti oksettavan paljon siihen miten ihmiset kohtelivat minua, mutta kun koko tukka oli pois, niin koin ensimmäistä kertaa että minua kohdeltiin ihmisenä ja minua kuunneltiin paremmin. Kaikenlisäksi koin sen jälkeen että miehet vihdoinkin ovat jättäneet minut rauhaan <3 Toimii paremmin kuin pippurisumute :D

        Joku hassu juttu silti meni pieleen täällä Orimattilassa, kun tänne muutettuani minua alettiin taas ahdistella ja korona-aikana ihan lähennellä ja muutoin rikkoa lakia. Kaksi kertaa mies kävi niskaani ihan ruokakaupassa ollessani. Ilmeisen vihamielisiä ihmisiä, joten en hetkeäkään olettanut että mistään normaalista kosiskelusta olisi kyse.

        Olen 100% varma että minä inhotan teitä enemmän kuin te minua. Voisitteko s**stat siis pysyä kaukana minusta. Ne ilkkuvat h*oratkin siellä ***, ota sinä p*rseeseen ja yritä nauttia. Minun ei tarvitse ;P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Kaikella rakkaudella h*oriahan ne on :) Vai onko ne näitä, joilla on tukka heitä itseään varten :DDDD

        Moni mieskin kokee tulleensa jotenkin loukatuksi (!!!) ollessani paikalla. Mulla oli ollut eri väristä tukkaa, se vaikutti oksettavan paljon siihen miten ihmiset kohtelivat minua, mutta kun koko tukka oli pois, niin koin ensimmäistä kertaa että minua kohdeltiin ihmisenä ja minua kuunneltiin paremmin. Kaikenlisäksi koin sen jälkeen että miehet vihdoinkin ovat jättäneet minut rauhaan <3 Toimii paremmin kuin pippurisumute :D

        Joku hassu juttu silti meni pieleen täällä Orimattilassa, kun tänne muutettuani minua alettiin taas ahdistella ja korona-aikana ihan lähennellä ja muutoin rikkoa lakia. Kaksi kertaa mies kävi niskaani ihan ruokakaupassa ollessani. Ilmeisen vihamielisiä ihmisiä, joten en hetkeäkään olettanut että mistään normaalista kosiskelusta olisi kyse.

        Olen 100% varma että minä inhotan teitä enemmän kuin te minua. Voisitteko s**stat siis pysyä kaukana minusta. Ne ilkkuvat h*oratkin siellä ***, ota sinä p*rseeseen ja yritä nauttia. Minun ei tarvitse ;P

        ..."minä inhotan teitä enemmän kuin te minua."

        Ka, p*ru. Tossahan on virhe, joka käänsi koko lauseen merkityksen :( Piti olla "Minä inhoan" tai "Te inhotatte minua". Kai se asiani siitä silti selvisi, vaikka sanani meninikin sekaisin.

        Tulee mieleen kun (oisko vuosi sitten) pyysin jotain täällä tappamaan minut :DD Oho! Nolo moka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Kaikella rakkaudella h*oriahan ne on :) Vai onko ne näitä, joilla on tukka heitä itseään varten :DDDD

        Moni mieskin kokee tulleensa jotenkin loukatuksi (!!!) ollessani paikalla. Mulla oli ollut eri väristä tukkaa, se vaikutti oksettavan paljon siihen miten ihmiset kohtelivat minua, mutta kun koko tukka oli pois, niin koin ensimmäistä kertaa että minua kohdeltiin ihmisenä ja minua kuunneltiin paremmin. Kaikenlisäksi koin sen jälkeen että miehet vihdoinkin ovat jättäneet minut rauhaan <3 Toimii paremmin kuin pippurisumute :D

        Joku hassu juttu silti meni pieleen täällä Orimattilassa, kun tänne muutettuani minua alettiin taas ahdistella ja korona-aikana ihan lähennellä ja muutoin rikkoa lakia. Kaksi kertaa mies kävi niskaani ihan ruokakaupassa ollessani. Ilmeisen vihamielisiä ihmisiä, joten en hetkeäkään olettanut että mistään normaalista kosiskelusta olisi kyse.

        Olen 100% varma että minä inhotan teitä enemmän kuin te minua. Voisitteko s**stat siis pysyä kaukana minusta. Ne ilkkuvat h*oratkin siellä ***, ota sinä p*rseeseen ja yritä nauttia. Minun ei tarvitse ;P

        "Kaksi kertaa mies kävi niskaani ihan ruokakaupassa ollessani. Ilmeisen vihamielisiä ihmisiä, joten en hetkeäkään olettanut että mistään normaalista kosiskelusta olisi kyse."

        Kaksi eri miestä. Kolmas oli se joka ahdisteli kaupassa ja myöhemmin terveysasemallakin. Näihin ei ole laskettu mukaan niin monia eri vartijoita ja kaupantyöntekijöitä tai niitä känniääliöitä, jotka ahdistelivat minua kävellessäni yöllä kotiin jne. KAIKKI tämä oli nyt koronan aikana ja taisin tuossa unohtaakin joitain listalta.

        Ei voi kuin ihmetellä että mikä mielenvikaisuus vaivaa Orimattilalaisia. Kuinka te s**stat elätte päivästä toiseen? Kun asiat tulee sarjana eikä tuollaista ollut ennen, niin onhan siellä nyt joku ohjeistus ja tämä joku... tietää että kun sulta suolet revitään irti hiljalleen, niin ne asiat menee ihan oikein. Tiedät tehneesi virheen eikä sillä ole edes väliä miksi se virhe syntyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaksi kertaa mies kävi niskaani ihan ruokakaupassa ollessani. Ilmeisen vihamielisiä ihmisiä, joten en hetkeäkään olettanut että mistään normaalista kosiskelusta olisi kyse."

        Kaksi eri miestä. Kolmas oli se joka ahdisteli kaupassa ja myöhemmin terveysasemallakin. Näihin ei ole laskettu mukaan niin monia eri vartijoita ja kaupantyöntekijöitä tai niitä känniääliöitä, jotka ahdistelivat minua kävellessäni yöllä kotiin jne. KAIKKI tämä oli nyt koronan aikana ja taisin tuossa unohtaakin joitain listalta.

        Ei voi kuin ihmetellä että mikä mielenvikaisuus vaivaa Orimattilalaisia. Kuinka te s**stat elätte päivästä toiseen? Kun asiat tulee sarjana eikä tuollaista ollut ennen, niin onhan siellä nyt joku ohjeistus ja tämä joku... tietää että kun sulta suolet revitään irti hiljalleen, niin ne asiat menee ihan oikein. Tiedät tehneesi virheen eikä sillä ole edes väliä miksi se virhe syntyi.

        ...Minä en ilmeisemmäksi voisi tehdä sen etten halua että minuun koskettaisiin. MIKÄ siis saa teidän ahdistelemaan, lähentelemään minua, koskettamaan ja jatkuvasti loukkaamaan yksityisyyttäni? Onko pedofilian uhrit teistä TODELLA noin vastuttamattomia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Minä en ilmeisemmäksi voisi tehdä sen etten halua että minuun koskettaisiin. MIKÄ siis saa teidän ahdistelemaan, lähentelemään minua, koskettamaan ja jatkuvasti loukkaamaan yksityisyyttäni? Onko pedofilian uhrit teistä TODELLA noin vastuttamattomia?

        (kielioppia)
        - Orimattilalaisia. Jo toisen kerran minäkin erehdyin kirjoittamaan sen isolla :(
        - "en voisi tehdä sen" > Voisi tehdä SITÄ
        - "Mikä siis saa teidän" > teidät

        Näkyy taas joku tunnelataus, kun ei pysy lauseet kasassa. Samapa se, mutta korjailin silti, kun ärsytti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (kielioppia)
        - Orimattilalaisia. Jo toisen kerran minäkin erehdyin kirjoittamaan sen isolla :(
        - "en voisi tehdä sen" > Voisi tehdä SITÄ
        - "Mikä siis saa teidän" > teidät

        Näkyy taas joku tunnelataus, kun ei pysy lauseet kasassa. Samapa se, mutta korjailin silti, kun ärsytti.

        Kalju nainen on seksikäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se viesti poistui. Sanoma oli selvä, ettei kannata urpoille antautua.

        Sanomani on ollut liian selkeä kai kun jatkuvasti ehdotukseni poistetaan tuolla toisaalla :( Voi tietenkin olla että se alkuperäinen kommentoimani viesti on se ongelmallinen sen s-sanan takia. No, joku tykkää kaljuista ja ajattelin että joistan kaupantyöntekijöistä voisi tämän takia tehdä kaljuja, jotta asiakkaat tykkäisivät katsella heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanomani on ollut liian selkeä kai kun jatkuvasti ehdotukseni poistetaan tuolla toisaalla :( Voi tietenkin olla että se alkuperäinen kommentoimani viesti on se ongelmallinen sen s-sanan takia. No, joku tykkää kaljuista ja ajattelin että joistan kaupantyöntekijöistä voisi tämän takia tehdä kaljuja, jotta asiakkaat tykkäisivät katsella heitä.

        ...Kaikki keinot silti kannattaisi kokeilla. Epätoivoa on siellä ennenkin osoitettu. Jos joku tykkää kaljuista naisista, niin voisi todellakin moisen sinne tuoda ihan töihin tai muokata jo joku siellä oleva... siellä olisi hyviä ehdokkaita, jotka tykkää lähennellä asiakkaita ja jo tykkää tulla kutsutuiksi v*jakiksi, joten heillä sitä repertuaaria ehkä löytyisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Kaikki keinot silti kannattaisi kokeilla. Epätoivoa on siellä ennenkin osoitettu. Jos joku tykkää kaljuista naisista, niin voisi todellakin moisen sinne tuoda ihan töihin tai muokata jo joku siellä oleva... siellä olisi hyviä ehdokkaita, jotka tykkää lähennellä asiakkaita ja jo tykkää tulla kutsutuiksi v*jakiksi, joten heillä sitä repertuaaria ehkä löytyisi?

        ...Tai sitten ne onkin jo kaljuja! Niistä tulee vähän nimittäin mieleen s*ka peruukissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanomani on ollut liian selkeä kai kun jatkuvasti ehdotukseni poistetaan tuolla toisaalla :( Voi tietenkin olla että se alkuperäinen kommentoimani viesti on se ongelmallinen sen s-sanan takia. No, joku tykkää kaljuista ja ajattelin että joistan kaupantyöntekijöistä voisi tämän takia tehdä kaljuja, jotta asiakkaat tykkäisivät katsella heitä.

        Tuolla S-market -ketjussa oli mm. viesti:
        "hymyainairtoaa
        2018-02-06 10:09:31

        Smarketissa on kauniita kassa tyttöjä tai naisia. Käyn siksi siellä kaupoilla muuten en hintojen perässä juokse."

        Yritin sitä ja useampaa muuta viestiä kommentoida, muttei yksikään viesti mennyt läpi. Hämmentävää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Tai sitten ne onkin jo kaljuja! Niistä tulee vähän nimittäin mieleen s*ka peruukissa.

        "Minä laitoin tähän sitten ehdotusidean, miten joitain kaupantyöntekijöitä saataisiin teille kivemmaksi katsella. Oliko viesti vain ideani huono, kun poistettiin?"

        Taitaa juu se s-sanan sisältävä viesti olla se pahis ja kaikki viestini ovat poistuneet, jotka ovat sitä kommentoineet. No...? Jos se s-sana siis on se niin-niin-voi-että-hirveä (Mikä tätä valtiota vaivaa?!!!!), niin yritin eri tavoin sitten asiaani ilmaista, kun tuskin se asiani oli se ongelma. Oishan se erikoista, jos se että ehdottaa kaljuja kaupantyöntekijöitä olisi sensuroitavaa materiaalia. Ois tosi outoa! Jossain versiossa puhuin reuhkan repimisestä, mutta tuollaisetkin sanamuodot jo siistin pois, muttei viestit silti jääneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä laitoin tähän sitten ehdotusidean, miten joitain kaupantyöntekijöitä saataisiin teille kivemmaksi katsella. Oliko viesti vain ideani huono, kun poistettiin?"

        Taitaa juu se s-sanan sisältävä viesti olla se pahis ja kaikki viestini ovat poistuneet, jotka ovat sitä kommentoineet. No...? Jos se s-sana siis on se niin-niin-voi-että-hirveä (Mikä tätä valtiota vaivaa?!!!!), niin yritin eri tavoin sitten asiaani ilmaista, kun tuskin se asiani oli se ongelma. Oishan se erikoista, jos se että ehdottaa kaljuja kaupantyöntekijöitä olisi sensuroitavaa materiaalia. Ois tosi outoa! Jossain versiossa puhuin reuhkan repimisestä, mutta tuollaisetkin sanamuodot jo siistin pois, muttei viestit silti jääneet.

        ...On silti tosi hämmentävää että se itse "Kalju nainen on s*" -viesti siinä kököttää, kun kaikki sitä kommentoivat viestit katoaa. Meinaan vaan että... kuka noita poistelee ja miksi, kun se SYY poistoon on ja pysyy yhä tuolla, muttei kukaan pääse sitä kommentoimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...On silti tosi hämmentävää että se itse "Kalju nainen on s*" -viesti siinä kököttää, kun kaikki sitä kommentoivat viestit katoaa. Meinaan vaan että... kuka noita poistelee ja miksi, kun se SYY poistoon on ja pysyy yhä tuolla, muttei kukaan pääse sitä kommentoimaan?

        ...Vuokratalojen entisen pomon nimeäkään ei saa laittaa, ei missään muodossa, ei! Ihan kipeä sensuuri. Onhan sitä puhuttu että kiellettäisiin sukunimien laitto oviin-ja-postilaatikkoihin, mutta jonkun paikallisesti julkisen tyypin sukunimeä ei nyt saa olla (Muita silti on!). Ilman poikkeuksia joka-ikinen sen nimen sisältävä viesti on poistettu täältä, vaikka viesti oli neutraaliakin neuraalimpi. Minulla oli joku... ?? se taisi vain olla allekirjoittanut, kun joku siis vastasi viestiini että se yksi äijä on lomilla ja vastaa mulle palattuaan. Se äijä ja asioiden selvittely on aiheeni ja se viestini katosi täältä. Oli kyllä niin neutraali viesti että silloin ihmettelin. Tätä on asioista keskustelu Orimattilassa, kun ei voi kertoa tuollaisia asioita. Mitä kaikkea siellä onkaan sitten! Aivan överiliioiteltua tuollainen. Katoaahan niitä ihmisiä ja ihan syystä, mutta jos rouvan ongelma on että netissä on samassa yhteydessä Orimattilan Vuokratalot ja sinun suht normaali sukunimi, niin pahastipa olet asiasi ryssinyt! Jotain väkivaltaista exää voi joutua pakoilla omituisillakin keinoilla, mutta eiköhän KAIKKI jo tiedä kuka oli Orimattilan Vuokratalojen pomo tuossa pari vuotta sitten. Mikä hiton laittomuus se on asiaa kertoa ääneen??


      • Anonyymi

        ...Minä en ole koskaan saanut ketään lopettamaan rikollista elämää, mutta olen pitänyt huolen etten itse tee väärin. Tulee uutta ja uutta vaikeaa tilannetta, mutta ei siinä auta kuin pähkäillä taas että miten tästäkin selviää reilusti.

        Sekin kun Orimattilan palveluluettelosta otan tietokonekorjaajan ja se sitten varastaakin koneeni. Se sanoi soittessani joo sen ettei sillä ole enää sitä firmaa, mutten minä tiennyt mitä se tarkoittaa. Vasta jälkikäteen minulle selvisi että homma olisi ollut pimeänä, mutta EIHÄN SITÄ OLISI OLLUT PAKKO. Saa sitä koneen korjata (ilmaisiksikin) ja siinä kun hän koneen olisi palauttanut, niin yhä tehdä ihan virallisesti asiat. En minä siinä kerennyt mitään tajuamaan, kun soitin hänelle ja hän tuli koneen hakemaan ja sitten siitä ei vain koskaan enää kuulunut. Simsalabim!

        Raha oli joka tapauksessa menossa vasta kun saan koneen takaisin ja jos se sen koneen olisi tuonut, olisin kerennyt ehkä miettiä asioita (Tämähän tässä oli tarkoitus eli hoputusta enkä kerkeä oivaltaa) ja vielä saada neuvoteltua asia hoideltuksi. Enhän mä vielä parin viikon jälkeenkään tajunnut mistä oli kyse. Mutta poliisiasiat on sitten hassummat, kun todellakin myönsin (tietenkin) että se oli jotain sanonut siitä ettei sillä ole firmaa.

        Tarkoitan vain sitä että vaikka olisi joku källitys ja k*sipää, niin aika pahojakin juttuja saa silti jälkikäteen hoidettua ihan ok :) Tosi paljon tuhoa saa vielä pelastettua, kun vain joku yrittää. Tahtotilaa ei silti noilla ole eikä sitä konettakaan koskaan tullut takaisin. Se kun ei toisella osapuolella ole minkäänlaista aikomusta hoitaa asioita oikein :( Minäkin niiden psykoottisten vartijoiden kanssa yritin kommunikoida, mutta ne on päättäneet olla natseja. Olen 100% varma että ne on mokanneet. Ei ne mitään ole sanoneet, muttei noin MONI vartija voi olla aatteellinen jne. Siellä on luultu väärin ja valehdeltu. Sitten levitetty omaa farssiaan kaikkialle. Njaa-njaa. Ole natsip*ska ja mitä vaan, muttei kellään ollut mitään syytä minuun käyttää hallintakeinoja ja uhkailla minulla MILLÄÄN tavalla. K*skaa omille housuillenne.


    • Anonyymi

      Nytte pitäs saaha uutta verta Orimattilaankin ettei vallan jämähdä. Ainut vaihto ehto on maahan muuttjat jotka saavat piristystä aikaan. Muuten masent uu koko sakki.

      • Anonyymi

        Ai, meinaat ettei ne tartte ruokaa tai olisivat valmiit jotain muutakin kaupoille tekemään kuin vain maksamaan sen ruokansa? Uudet firmat tai ne vanhatkaan ei pärjää, kun aletaan painostaa lisäehdoilla.


    • Anonyymi

      Kaikesta huomaa että Orimattilassa asuu maailman onnellisin kansa.

      • Anonyymi

        Juu mukavia ihmisiä suurin osa. Aina niin hyvän tuulista porukkaa kun vaan jossain on makkara tarjoilu.


    • Anonyymi

      Orimattila sisäsiittoinen kunta pieni maalaispitäjä sivussa kaikesta liian monisu kuva keskenänsä sitte seki avattiin ja tietäähän sen mitä siitä tulee siitä ei voi mitään hyvää seurata terävin kärki täältä muuttanut aina pois jäljelle jääneet sitä työ pääosa jonka varaan ei kovin kummosia tehtaita aina muita voit tänne perustaa siksihän täällä ei ole mitään Teknologiateollisuussta YM on pelkästään tollasta yksinkertaista työtä noi kanan kunta työllisti näitä pitkäaikaistyöttömiä kalkkia levittivättteja ja hiekkaa ja ja sitte nurmikoita leikkasivat hänelle mitään muita oikeita töitä sais tehtyä saha täällä aikana ollu sitte olinOrimattila on kunta jossain niin ei kovin kummoista teollisuustuotanto voi olla ja mä väkeä hän nämä on peräkammarin mä oon talonpoikia ajattomia ukkonen ns. kelpaa kellekään huonossa kunnossa ovat eivät niinku juurikaan pitäs maratonia juosta ja hiihtää pitkä matka sillä tavallasta kunnossa pysy ja mielikin pysyy parempana

      • Anonyymi

        Tosi hyvä kirjotus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyvä kirjotus.

        Kiitos kiitos tiedän itsekin että kirjoitukseni on erinomainen ja mielenkiintoa herättävä ja syvällisesti ajateltu josta huokuu elämän kokemus. Mutta vielä jos tohon lisätä tohon ja mä väkee niin onhan se selvä että kun paikkakunta on tämmönen kun on sivussa kaikesta maalaispitäjä jossa ja lottovoittajiakaan kovin montaa ole niinhän täällä mitään kovin kummoistalla voi olla täällä ei voi olla mitään Polarin tai sunnuntai Nokian tehdasta ei sitten minä ei edes Fazerin leipomo.
        Ei tällasen vain varaan voi laskea mitäännä istuu kapakoissa ajaa rinkiä ajavan auton romu laaja kaupan kulmalla nyyh jättävät niin mitä nuo on muutaku ja mä en väki. Kiitos


    • Anonyymi

      Olen asunu kolmella paikkakunnalla Artjärvellä ja Nastolassa ja nyt Orimattilassa. Pakko myöntää että Orimattilalaiset ovat kaikista mukavinta väkeä ja aina morjestavat kun käyn kylillä.

      • Anonyymi

        Orimattilaisissa on enemmän elämän viisausta kuin kirjoista päntättyä tietoa. Kumpi sitten on parempi koulu sen jokanen itte valitkoon.


      • Anonyymi

        Samaa olen kokenut kun Marenkissa pappat kokoontuvat. Hauskojaan puhuvat ja harvoin kiroilevat kuin nuoret Orimattilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa olen kokenut kun Marenkissa pappat kokoontuvat. Hauskojaan puhuvat ja harvoin kiroilevat kuin nuoret Orimattilassa.

        Sairasta.


    • Anonyymi

      Katsokaa autokantaa siellä s-marketin parkissa. Kalustossa ei raha haise, ennenkin vuokralähiö. Menestys kiertää Orimattilan.

      • Anonyymi

        Orimattila ei ole missään suosiossa, Kaupunki on Aulis Aaltosen jälkeen kärsinyt heikoista johtajista ja päättäjätkin ovat onnettomia.


    • Anonyymi

      Orimattilassa on ihan mukavaa väkeä. Joskus käy vähän hitaalla mutta ei tätä maailmaa kiirulla rakenneta. Hyvää vuotta vaan kaikille rotuun ikään tai sukupuoleen katsomatta. Raksa Ranekin jossain vielä viheltelee.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1958
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      248
      1934
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1646
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1461
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1161
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1130
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      968
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      962
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      105
      934
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      886
    Aihe