Orimattilassa on paljon sellaisia asukkeja jotka ei ole menestyneet millään mittarilla mitattuna elämässä. Nämä on saamattomia ja joka suhteessa avuttomia tapauksia.
Onko täällä jotenkin heikko perimä vai mistä johtuu?
Tietenkin täältä muuttaa älykkäämpi väki heti lukion jälkeen muualle opiskelemaan ja sitten jäävät sille tielleen ja pärjäävät elämässä. Heikompi aines jämähtää tänne ja sikiää keskenään, kierre on valmis ...
Orimattilassa paljon " jämäväkeä"?
62
2864
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitus iskee suoraan ytimeen ja kertoo totuuden. Saman asian havaitsee kun menee smarketin tiloihin ja seuraa siellä porukoita kahvilassa ja käytävillä. Lopputulos on vakuuttava kuin aloitus kertoo.
- Anonyymi
Joo S-Marketissa on havaittavissa koko kirjo orimattilalaisesta populaatiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo S-Marketissa on havaittavissa koko kirjo orimattilalaisesta populaatiosta.
Yleinen piirre RUOKAkaupoissa. Ilman on vaikea elää. Hyvän bisnesidean ovat nämä kauppiaat keksineet.
- Anonyymi
Tänne on haalittu kaikki junnut pomoiksi harjoittelemaan johtamista ja menestymään. Johtamiseen on käyty lyhyt kirjekurssi ja CV:n jatkoksi tulee tämäkin kurssi tietenkin. Jälki on sen mukaista, mitään ei osata, ja mistään ei oteta vastuuta. Korjaan, osataan kyllä omia "saavutuksia" kehua joka välissä, jotta totuus ei tulisi ilmi. Korjatkaa jos olin jossain kohtaa väärässä?
- Anonyymi
Mistähän tuo jämäväki on tänne muuttanut ?
- Anonyymi
Eiköhän tuo jämäväki ole alkuperäistä sukujen kesken lisäänyttä kansaa.
Ei näin öykkäri töyketä tylyä epäkohteliasta ihmiskuntaa, muuten synny. - Anonyymi
Ei mistään. Ne ovat aina olleet ja monistuneet täällä. Naapurin nuija maksoi i matkoillaan egyptiläistä rakkautta mutta ei saatu uutta verta. Kehtasi sanoa ääneen. Nyt sillä on alkoholisti rekkakuski, jota se hyysää ja työllistää. Nyt vaan pökköä pesään. Tasalaatuista tulossa.
- Anonyymi
Alkuperäis kansaa
- Anonyymi
Paljon on muuttanut sakkia Helsingin ja Vantaan lähiöistä ja sen huomaa. Työkkäriporukkaa ja nuorta eläkeläistä sekä muuta tyhjänpäiväistä pullistelijaa
- Anonyymi
Ennen vanhaa tuollaisilla joutavilla pullistelijoilla pyyhittiin lattiaa.
Jonnet ei taida muistas kuinka romaaniheimon edustajatkin ajettiin pois, väkivallan uhalla.- Anonyymi
Kirjallisuuden heimoista en ole aikaisemmin kuullut puhuttavan, kerrotko lisää?
Olassa romanikulttuurin edustajia ei ole koskaan ajettu pois. Muutaman lihavan aikamiespojan juttuja. Kylällä on aina asunut romaneja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjallisuuden heimoista en ole aikaisemmin kuullut puhuttavan, kerrotko lisää?
Olassa romanikulttuurin edustajia ei ole koskaan ajettu pois. Muutaman lihavan aikamiespojan juttuja. Kylällä on aina asunut romaneja.Löytyhän se pilkunnussija sieltä. Älä moiti vaan opeta, jos kaveri ei osaa pyyhkiä persettään.
- Anonyymi
Tutustu historiaan vaikka kirjastossa, sieltähån voi lukea paikallislehdet, ja olihan siitä iltapäivälehdetkin täys.
- Anonyymi
Eikö kaikki Orimattilassa syntyneet ole sukua toisilleen?
- Anonyymi
Hyvin moni on sukuva toisillensa. Sanovattenkin että mitä serkumpi, sen herkumpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin moni on sukuva toisillensa. Sanovattenkin että mitä serkumpi, sen herkumpi.
Muualta tulleet erottuvat Orimattilalaisista. Eivät ole persjalkasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muualta tulleet erottuvat Orimattilalaisista. Eivät ole persjalkasia.
Jo vain, naisilla persiit on korkealla, kuin hirvellä ja suuret, kuin appoiset ladon ovet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo vain, naisilla persiit on korkealla, kuin hirvellä ja suuret, kuin appoiset ladon ovet.
persjalkanen - henkilö, jolla lyhyet jalat suhteessa muuhun vartaloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös nuo serkut ole Orimattilassa jo kaukaista sukua? T. veli sisko love
- Anonyymi
Oli sakki mitä hyvänsä yllämainittuja niin voittavat kyllä hesan monikulttuuriset notkujat. Suo siellä vetelä täällä... Ei missään ole täydellistä, Lahtikin täynnä narkkeja. Itse maailmaa nähneenä viihdyn silti Olassa.
- Anonyymi
Minua on vainottu aina täällä Orimattilassa. Aloin selvittää asiaa nyt vuonna 2022 ja ainoa mitä mulle on sanottu on että mun pitäisi "käyttäytyä". Tämä on täysin toivoton ohje, kun nimenomaan nytkin yli kuusi vuotta olin hiljaa, kunnes tajusin ettei tää saatanan vaino tule omalla painollaan loppumaan. Nyt ne on kuin tekisin jotain väärää, mutta mitä mä sitten ennen tätä tein, kunnes mulla meni hermo??!
Tulee mieleen kun olin siellä kakskymppinen ja ikätoveri kotikylästäni nauroi paskaisesti sanoessani olevani kiltti tyttö. Kysyin että no mitä mä muka olen tehnyt. Klassinen... Arvaatte vastauksen! Hän ei sanonut MITÄÄN vaan käänsi vain päänsä pois eikä jutellut mulle enää.
Tässä olen vuosikymmeniä ihmetellyt että mikähän TEITÄ vaivaa. Miten minä voisin käytökselläni mitään muuttaa? Rikolliseksi en aio. Sinun huumesätkiäsi en halua. Vaadin että paperiasiat ovat oikein ja kaikella tällä näköjään "käyttäydyn huonosti". Teen näitä Orimattilan "huonoja" ratkaisuja. Jos tämä "käyttäytyminen" viittaa taas siihen että kutsun nykyään tiettyjä kaupantyöntekijöitä horoiksi, niin eipä sekään auttanut kun en koskaan ennen sitä edes tehnyt. Kyllä minä kutsun heitä sen mukaan mitä he ovat ja kuinka minua kohtelevat. Eivät sitten kiusaisi minua, jos ovat niiiiiiin herkkähipiäisiä että rupeaa harmittamaan, kun asiakas sanookin jotain takaisin.
Vika on täysin Teissä. Meininki oli vastaava jo heti palauttuani Orimattilaan. Menin nykyään-jo-poistettuun R-Kioskiin myöhään ja etsin kelloa, sitten lopulta katseellani löydän kassarouvan ilveilevän minulle syvästi halveksien. Hän katsoi minua niiiin vihaisesti että ihan sätkähdin. Mikäs hitto hänellä on? Paras veikkaukseni on että hän luuli minun etsivän valvontakameraa. No, mitä ikinä EPÄILI, niin minä TIEDÄN hänen olevan paska ämmä ja sieltä liikkeestä todellakin puuttui seinäkello. Hirveää asiakaspalvelua täällä! Veikonkoneessa myyjä kohtuuttoman kauan yritti painostaa minua ostamaan käytettyä akkulaturia. Yksikin "Ei." olisi pitänyt riittää, mutta hän jatkoi useamman minuutin ajan painostamista! Täällä on kirppiksiäkin, jossa voitte myydä romujanne. Jne.
Uusi sukupolvi on näiden hirveiden ihmisten armoilla. 26.03.2022 minua oli laitettu pienenpieni poika varjostamaan. Siellä yksin pimeässä, liian myöhäisenä ajankohtana oli mikälie-olisiko-ollut ekaluokkaisenikäinen poika. Noin pienen pitäisi olla kotona sitä aikaa! Teillä on aikuiset ihmiset valtavasti ongelmia, mutta älkää laittako lapsia kärsimään siitä. Siellä kehittyy taas uusi sukupolvi, joka on rikki. Toivottavasti se poika on huostaanotettu tai muutoin perhettä autettu että hänellä oli eilisen puolella kiva isänpäivä <3- Anonyymi
Koskettava kirjoitus.
- Anonyymi
Mikä on menestyksen mittari mielestäsi oletko parempi ihminen kuin joku toinen jollain sun mittaus tavalla kerro ihmeessä että muutkin tietää mihin kategoriaan kuuluu vitun imbesilli.
- Anonyymi
Minä olen aina kokenut olevani parempi ihminen, kun toiset ovat kokeneet tarvetta alkaa kiusata minua. Se on vähän kuin mies, joka yrittää minua (?), muttei saa haluamaansa ja tämän jälkeen hän muuttuu agressiiviseksi. EI se ole mitä minä olen, vaan se miksi toinen muuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen aina kokenut olevani parempi ihminen, kun toiset ovat kokeneet tarvetta alkaa kiusata minua. Se on vähän kuin mies, joka yrittää minua (?), muttei saa haluamaansa ja tämän jälkeen hän muuttuu agressiiviseksi. EI se ole mitä minä olen, vaan se miksi toinen muuttuu.
Tähän tuli minulle joku "Ei pidä urpolle antautua" -viesti, mutta se on nyt poistunut. Eihän se ollut edes paha. Miksi se poistui?
- Minä kerran laitoin kaksi kertaa saman viesti eri ketjuihin ja näistä jälkimmäinen viesti poistui.
- Minä olen Vuokratalojen työntekijästä kirjoittanut nimellä ja se poistui (osa silti jäi)
- Viittasin vahingossa Saarentaustan K-kauppaan, mutta korjasin tämän seuraavaan viestiini. Ensimmäinen silti poistui.
- Sitä yhtä Vartija- ja Kauppavainoviestiä en tajua miksi se aina poistettiin. Kaikenlisäksi sama viesti jäi, kun lopulta postasin se kolmessa osassa nähdäkseni mikä kohta niissä on se ongelma.
Nyt minulle vastannut viesti on poissa, vaikkei se minusta ollut sääntöjen vastainen. On vain valistavaa muistuttaa ettei urpoille todellakaan pidä antautua. Fiksua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän tuli minulle joku "Ei pidä urpolle antautua" -viesti, mutta se on nyt poistunut. Eihän se ollut edes paha. Miksi se poistui?
- Minä kerran laitoin kaksi kertaa saman viesti eri ketjuihin ja näistä jälkimmäinen viesti poistui.
- Minä olen Vuokratalojen työntekijästä kirjoittanut nimellä ja se poistui (osa silti jäi)
- Viittasin vahingossa Saarentaustan K-kauppaan, mutta korjasin tämän seuraavaan viestiini. Ensimmäinen silti poistui.
- Sitä yhtä Vartija- ja Kauppavainoviestiä en tajua miksi se aina poistettiin. Kaikenlisäksi sama viesti jäi, kun lopulta postasin se kolmessa osassa nähdäkseni mikä kohta niissä on se ongelma.
Nyt minulle vastannut viesti on poissa, vaikkei se minusta ollut sääntöjen vastainen. On vain valistavaa muistuttaa ettei urpoille todellakaan pidä antautua. Fiksua.Niin se viesti poistui. Sanoma oli selvä, ettei kannata urpoille antautua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se viesti poistui. Sanoma oli selvä, ettei kannata urpoille antautua.
Onko täällä Suomi24:ssä Kukkulan kuningas vain Kukkona tunkiolla -meininki enemmän mielestäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko täällä Suomi24:ssä Kukkulan kuningas vain Kukkona tunkiolla -meininki enemmän mielestäsi?
Riippuu siitä kenestä on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä kenestä on kyse.
Tämä juuri on vika Orimattilassa. Totuuskin vaihtelee sen mukaan että kenestä on kyse.
- Anonyymi
Minua on jostain käsittämättömästä syystä aina pidetty jotenkin huonompana ihmisenä. Eihän sitä tiedä 90% ihmisistä, mutta joudun jatkuvasti selkeän syrjinnän ja halveksunnan kohteeksi.
Muistelin äsken vanhoja juttuja ja mm. aikaa kun leikkasin kaljuksi. Tämä ei nyt siis ole edes Orimattilasta! Se oli Lahdessa, kun kerran leikkautin (uudelleen) kaljuksi paikallisessa parturikampaamossa ja naikkonen oli ilmeinen inhotessaan minua ja oli tyly.
Aloin muutoinkin miettiä sellaisia vastaavia tilanteita että luuleeko ne reuhkaiset h*rot OIKEASTI olevansa jotenkin parempia ihmisiä? L*tka on pelkkä karvaläjä päässä ilman mitään siellä sisällä!!
Vaikea on siis kuvitella näistä joistain että millä mittarilla ihmisen arvo ja elämänlaatu mitataan. Eilen/toissa päivänä selostin siitä etten juo alkoholia ja jotkut juomarit kokevat olevansa oikeutettuja öykkäröidä minulle. Tuskin he tietävät että en juo alkoholia, mutta tarkoitan siis sitä että minun näkemykseni moisista tuskin on sitä mitä he luulevat -.- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on jostain käsittämättömästä syystä aina pidetty jotenkin huonompana ihmisenä. Eihän sitä tiedä 90% ihmisistä, mutta joudun jatkuvasti selkeän syrjinnän ja halveksunnan kohteeksi.
Muistelin äsken vanhoja juttuja ja mm. aikaa kun leikkasin kaljuksi. Tämä ei nyt siis ole edes Orimattilasta! Se oli Lahdessa, kun kerran leikkautin (uudelleen) kaljuksi paikallisessa parturikampaamossa ja naikkonen oli ilmeinen inhotessaan minua ja oli tyly.
Aloin muutoinkin miettiä sellaisia vastaavia tilanteita että luuleeko ne reuhkaiset h*rot OIKEASTI olevansa jotenkin parempia ihmisiä? L*tka on pelkkä karvaläjä päässä ilman mitään siellä sisällä!!
Vaikea on siis kuvitella näistä joistain että millä mittarilla ihmisen arvo ja elämänlaatu mitataan. Eilen/toissa päivänä selostin siitä etten juo alkoholia ja jotkut juomarit kokevat olevansa oikeutettuja öykkäröidä minulle. Tuskin he tietävät että en juo alkoholia, mutta tarkoitan siis sitä että minun näkemykseni moisista tuskin on sitä mitä he luulevat -.-...Kaikella rakkaudella h*oriahan ne on :) Vai onko ne näitä, joilla on tukka heitä itseään varten :DDDD
Moni mieskin kokee tulleensa jotenkin loukatuksi (!!!) ollessani paikalla. Mulla oli ollut eri väristä tukkaa, se vaikutti oksettavan paljon siihen miten ihmiset kohtelivat minua, mutta kun koko tukka oli pois, niin koin ensimmäistä kertaa että minua kohdeltiin ihmisenä ja minua kuunneltiin paremmin. Kaikenlisäksi koin sen jälkeen että miehet vihdoinkin ovat jättäneet minut rauhaan <3 Toimii paremmin kuin pippurisumute :D
Joku hassu juttu silti meni pieleen täällä Orimattilassa, kun tänne muutettuani minua alettiin taas ahdistella ja korona-aikana ihan lähennellä ja muutoin rikkoa lakia. Kaksi kertaa mies kävi niskaani ihan ruokakaupassa ollessani. Ilmeisen vihamielisiä ihmisiä, joten en hetkeäkään olettanut että mistään normaalista kosiskelusta olisi kyse.
Olen 100% varma että minä inhotan teitä enemmän kuin te minua. Voisitteko s**stat siis pysyä kaukana minusta. Ne ilkkuvat h*oratkin siellä ***, ota sinä p*rseeseen ja yritä nauttia. Minun ei tarvitse ;P - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kaikella rakkaudella h*oriahan ne on :) Vai onko ne näitä, joilla on tukka heitä itseään varten :DDDD
Moni mieskin kokee tulleensa jotenkin loukatuksi (!!!) ollessani paikalla. Mulla oli ollut eri väristä tukkaa, se vaikutti oksettavan paljon siihen miten ihmiset kohtelivat minua, mutta kun koko tukka oli pois, niin koin ensimmäistä kertaa että minua kohdeltiin ihmisenä ja minua kuunneltiin paremmin. Kaikenlisäksi koin sen jälkeen että miehet vihdoinkin ovat jättäneet minut rauhaan <3 Toimii paremmin kuin pippurisumute :D
Joku hassu juttu silti meni pieleen täällä Orimattilassa, kun tänne muutettuani minua alettiin taas ahdistella ja korona-aikana ihan lähennellä ja muutoin rikkoa lakia. Kaksi kertaa mies kävi niskaani ihan ruokakaupassa ollessani. Ilmeisen vihamielisiä ihmisiä, joten en hetkeäkään olettanut että mistään normaalista kosiskelusta olisi kyse.
Olen 100% varma että minä inhotan teitä enemmän kuin te minua. Voisitteko s**stat siis pysyä kaukana minusta. Ne ilkkuvat h*oratkin siellä ***, ota sinä p*rseeseen ja yritä nauttia. Minun ei tarvitse ;P..."minä inhotan teitä enemmän kuin te minua."
Ka, p*ru. Tossahan on virhe, joka käänsi koko lauseen merkityksen :( Piti olla "Minä inhoan" tai "Te inhotatte minua". Kai se asiani siitä silti selvisi, vaikka sanani meninikin sekaisin.
Tulee mieleen kun (oisko vuosi sitten) pyysin jotain täällä tappamaan minut :DD Oho! Nolo moka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kaikella rakkaudella h*oriahan ne on :) Vai onko ne näitä, joilla on tukka heitä itseään varten :DDDD
Olen 100% varma että minä inhotan teitä enemmän kuin te minua. Voisitteko s**stat siis pysyä kaukana minusta. Ne ilkkuvat h*oratkin siellä ***, ota sinä p*rseeseen ja yritä nauttia. Minun ei tarvitse ;P"Kaksi kertaa mies kävi niskaani ihan ruokakaupassa ollessani. Ilmeisen vihamielisiä ihmisiä, joten en hetkeäkään olettanut että mistään normaalista kosiskelusta olisi kyse."
Kaksi eri miestä. Kolmas oli se joka ahdisteli kaupassa ja myöhemmin terveysasemallakin. Näihin ei ole laskettu mukaan niin monia eri vartijoita ja kaupantyöntekijöitä tai niitä känniääliöitä, jotka ahdistelivat minua kävellessäni yöllä kotiin jne. KAIKKI tämä oli nyt koronan aikana ja taisin tuossa unohtaakin joitain listalta.
Ei voi kuin ihmetellä että mikä mielenvikaisuus vaivaa Orimattilalaisia. Kuinka te s**stat elätte päivästä toiseen? Kun asiat tulee sarjana eikä tuollaista ollut ennen, niin onhan siellä nyt joku ohjeistus ja tämä joku... tietää että kun sulta suolet revitään irti hiljalleen, niin ne asiat menee ihan oikein. Tiedät tehneesi virheen eikä sillä ole edes väliä miksi se virhe syntyi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kaksi kertaa mies kävi niskaani ihan ruokakaupassa ollessani. Ilmeisen vihamielisiä ihmisiä, joten en hetkeäkään olettanut että mistään normaalista kosiskelusta olisi kyse."
Kaksi eri miestä. Kolmas oli se joka ahdisteli kaupassa ja myöhemmin terveysasemallakin. Näihin ei ole laskettu mukaan niin monia eri vartijoita ja kaupantyöntekijöitä tai niitä känniääliöitä, jotka ahdistelivat minua kävellessäni yöllä kotiin jne. KAIKKI tämä oli nyt koronan aikana ja taisin tuossa unohtaakin joitain listalta.
Ei voi kuin ihmetellä että mikä mielenvikaisuus vaivaa Orimattilalaisia. Kuinka te s**stat elätte päivästä toiseen? Kun asiat tulee sarjana eikä tuollaista ollut ennen, niin onhan siellä nyt joku ohjeistus ja tämä joku... tietää että kun sulta suolet revitään irti hiljalleen, niin ne asiat menee ihan oikein. Tiedät tehneesi virheen eikä sillä ole edes väliä miksi se virhe syntyi....Minä en ilmeisemmäksi voisi tehdä sen etten halua että minuun koskettaisiin. MIKÄ siis saa teidän ahdistelemaan, lähentelemään minua, koskettamaan ja jatkuvasti loukkaamaan yksityisyyttäni? Onko pedofilian uhrit teistä TODELLA noin vastuttamattomia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Minä en ilmeisemmäksi voisi tehdä sen etten halua että minuun koskettaisiin. MIKÄ siis saa teidän ahdistelemaan, lähentelemään minua, koskettamaan ja jatkuvasti loukkaamaan yksityisyyttäni? Onko pedofilian uhrit teistä TODELLA noin vastuttamattomia?
(kielioppia)
- Orimattilalaisia. Jo toisen kerran minäkin erehdyin kirjoittamaan sen isolla :(
- "en voisi tehdä sen" > Voisi tehdä SITÄ
- "Mikä siis saa teidän" > teidät
Näkyy taas joku tunnelataus, kun ei pysy lauseet kasassa. Samapa se, mutta korjailin silti, kun ärsytti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(kielioppia)
- Orimattilalaisia. Jo toisen kerran minäkin erehdyin kirjoittamaan sen isolla :(
- "en voisi tehdä sen" > Voisi tehdä SITÄ
- "Mikä siis saa teidän" > teidät
Näkyy taas joku tunnelataus, kun ei pysy lauseet kasassa. Samapa se, mutta korjailin silti, kun ärsytti.Kalju nainen on seksikäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se viesti poistui. Sanoma oli selvä, ettei kannata urpoille antautua.
Sanomani on ollut liian selkeä kai kun jatkuvasti ehdotukseni poistetaan tuolla toisaalla :( Voi tietenkin olla että se alkuperäinen kommentoimani viesti on se ongelmallinen sen s-sanan takia. No, joku tykkää kaljuista ja ajattelin että joistan kaupantyöntekijöistä voisi tämän takia tehdä kaljuja, jotta asiakkaat tykkäisivät katsella heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanomani on ollut liian selkeä kai kun jatkuvasti ehdotukseni poistetaan tuolla toisaalla :( Voi tietenkin olla että se alkuperäinen kommentoimani viesti on se ongelmallinen sen s-sanan takia. No, joku tykkää kaljuista ja ajattelin että joistan kaupantyöntekijöistä voisi tämän takia tehdä kaljuja, jotta asiakkaat tykkäisivät katsella heitä.
...Kaikki keinot silti kannattaisi kokeilla. Epätoivoa on siellä ennenkin osoitettu. Jos joku tykkää kaljuista naisista, niin voisi todellakin moisen sinne tuoda ihan töihin tai muokata jo joku siellä oleva... siellä olisi hyviä ehdokkaita, jotka tykkää lähennellä asiakkaita ja jo tykkää tulla kutsutuiksi v*jakiksi, joten heillä sitä repertuaaria ehkä löytyisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kaikki keinot silti kannattaisi kokeilla. Epätoivoa on siellä ennenkin osoitettu. Jos joku tykkää kaljuista naisista, niin voisi todellakin moisen sinne tuoda ihan töihin tai muokata jo joku siellä oleva... siellä olisi hyviä ehdokkaita, jotka tykkää lähennellä asiakkaita ja jo tykkää tulla kutsutuiksi v*jakiksi, joten heillä sitä repertuaaria ehkä löytyisi?
...Tai sitten ne onkin jo kaljuja! Niistä tulee vähän nimittäin mieleen s*ka peruukissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla S-market -ketjussa oli mm. viesti:
"hymyainairtoaa
2018-02-06 10:09:31
Smarketissa on kauniita kassa tyttöjä tai naisia. Käyn siksi siellä kaupoilla muuten en hintojen perässä juokse."
Yritin sitä ja useampaa muuta viestiä kommentoida, muttei yksikään viesti mennyt läpi. Hämmentävää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Tai sitten ne onkin jo kaljuja! Niistä tulee vähän nimittäin mieleen s*ka peruukissa.
"Minä laitoin tähän sitten ehdotusidean, miten joitain kaupantyöntekijöitä saataisiin teille kivemmaksi katsella. Oliko viesti vain ideani huono, kun poistettiin?"
Taitaa juu se s-sanan sisältävä viesti olla se pahis ja kaikki viestini ovat poistuneet, jotka ovat sitä kommentoineet. No...? Jos se s-sana siis on se niin-niin-voi-että-hirveä (Mikä tätä valtiota vaivaa?!!!!), niin yritin eri tavoin sitten asiaani ilmaista, kun tuskin se asiani oli se ongelma. Oishan se erikoista, jos se että ehdottaa kaljuja kaupantyöntekijöitä olisi sensuroitavaa materiaalia. Ois tosi outoa! Jossain versiossa puhuin reuhkan repimisestä, mutta tuollaisetkin sanamuodot jo siistin pois, muttei viestit silti jääneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä laitoin tähän sitten ehdotusidean, miten joitain kaupantyöntekijöitä saataisiin teille kivemmaksi katsella. Oliko viesti vain ideani huono, kun poistettiin?"
Taitaa juu se s-sanan sisältävä viesti olla se pahis ja kaikki viestini ovat poistuneet, jotka ovat sitä kommentoineet. No...? Jos se s-sana siis on se niin-niin-voi-että-hirveä (Mikä tätä valtiota vaivaa?!!!!), niin yritin eri tavoin sitten asiaani ilmaista, kun tuskin se asiani oli se ongelma. Oishan se erikoista, jos se että ehdottaa kaljuja kaupantyöntekijöitä olisi sensuroitavaa materiaalia. Ois tosi outoa! Jossain versiossa puhuin reuhkan repimisestä, mutta tuollaisetkin sanamuodot jo siistin pois, muttei viestit silti jääneet....On silti tosi hämmentävää että se itse "Kalju nainen on s*" -viesti siinä kököttää, kun kaikki sitä kommentoivat viestit katoaa. Meinaan vaan että... kuka noita poistelee ja miksi, kun se SYY poistoon on ja pysyy yhä tuolla, muttei kukaan pääse sitä kommentoimaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...On silti tosi hämmentävää että se itse "Kalju nainen on s*" -viesti siinä kököttää, kun kaikki sitä kommentoivat viestit katoaa. Meinaan vaan että... kuka noita poistelee ja miksi, kun se SYY poistoon on ja pysyy yhä tuolla, muttei kukaan pääse sitä kommentoimaan?
...Vuokratalojen entisen pomon nimeäkään ei saa laittaa, ei missään muodossa, ei! Ihan kipeä sensuuri. Onhan sitä puhuttu että kiellettäisiin sukunimien laitto oviin-ja-postilaatikkoihin, mutta jonkun paikallisesti julkisen tyypin sukunimeä ei nyt saa olla (Muita silti on!). Ilman poikkeuksia joka-ikinen sen nimen sisältävä viesti on poistettu täältä, vaikka viesti oli neutraaliakin neuraalimpi. Minulla oli joku... ?? se taisi vain olla allekirjoittanut, kun joku siis vastasi viestiini että se yksi äijä on lomilla ja vastaa mulle palattuaan. Se äijä ja asioiden selvittely on aiheeni ja se viestini katosi täältä. Oli kyllä niin neutraali viesti että silloin ihmettelin. Tätä on asioista keskustelu Orimattilassa, kun ei voi kertoa tuollaisia asioita. Mitä kaikkea siellä onkaan sitten! Aivan överiliioiteltua tuollainen. Katoaahan niitä ihmisiä ja ihan syystä, mutta jos rouvan ongelma on että netissä on samassa yhteydessä Orimattilan Vuokratalot ja sinun suht normaali sukunimi, niin pahastipa olet asiasi ryssinyt! Jotain väkivaltaista exää voi joutua pakoilla omituisillakin keinoilla, mutta eiköhän KAIKKI jo tiedä kuka oli Orimattilan Vuokratalojen pomo tuossa pari vuotta sitten. Mikä hiton laittomuus se on asiaa kertoa ääneen??
- Anonyymi
...Minä en ole koskaan saanut ketään lopettamaan rikollista elämää, mutta olen pitänyt huolen etten itse tee väärin. Tulee uutta ja uutta vaikeaa tilannetta, mutta ei siinä auta kuin pähkäillä taas että miten tästäkin selviää reilusti.
Sekin kun Orimattilan palveluluettelosta otan tietokonekorjaajan ja se sitten varastaakin koneeni. Se sanoi soittessani joo sen ettei sillä ole enää sitä firmaa, mutten minä tiennyt mitä se tarkoittaa. Vasta jälkikäteen minulle selvisi että homma olisi ollut pimeänä, mutta EIHÄN SITÄ OLISI OLLUT PAKKO. Saa sitä koneen korjata (ilmaisiksikin) ja siinä kun hän koneen olisi palauttanut, niin yhä tehdä ihan virallisesti asiat. En minä siinä kerennyt mitään tajuamaan, kun soitin hänelle ja hän tuli koneen hakemaan ja sitten siitä ei vain koskaan enää kuulunut. Simsalabim!
Raha oli joka tapauksessa menossa vasta kun saan koneen takaisin ja jos se sen koneen olisi tuonut, olisin kerennyt ehkä miettiä asioita (Tämähän tässä oli tarkoitus eli hoputusta enkä kerkeä oivaltaa) ja vielä saada neuvoteltua asia hoideltuksi. Enhän mä vielä parin viikon jälkeenkään tajunnut mistä oli kyse. Mutta poliisiasiat on sitten hassummat, kun todellakin myönsin (tietenkin) että se oli jotain sanonut siitä ettei sillä ole firmaa.
Tarkoitan vain sitä että vaikka olisi joku källitys ja k*sipää, niin aika pahojakin juttuja saa silti jälkikäteen hoidettua ihan ok :) Tosi paljon tuhoa saa vielä pelastettua, kun vain joku yrittää. Tahtotilaa ei silti noilla ole eikä sitä konettakaan koskaan tullut takaisin. Se kun ei toisella osapuolella ole minkäänlaista aikomusta hoitaa asioita oikein :( Minäkin niiden psykoottisten vartijoiden kanssa yritin kommunikoida, mutta ne on päättäneet olla natseja. Olen 100% varma että ne on mokanneet. Ei ne mitään ole sanoneet, muttei noin MONI vartija voi olla aatteellinen jne. Siellä on luultu väärin ja valehdeltu. Sitten levitetty omaa farssiaan kaikkialle. Njaa-njaa. Ole natsip*ska ja mitä vaan, muttei kellään ollut mitään syytä minuun käyttää hallintakeinoja ja uhkailla minulla MILLÄÄN tavalla. K*skaa omille housuillenne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kaksi kertaa mies kävi niskaani ihan ruokakaupassa ollessani. Ilmeisen vihamielisiä ihmisiä, joten en hetkeäkään olettanut että mistään normaalista kosiskelusta olisi kyse."
Ei voi kuin ihmetellä että mikä mielenvikaisuus vaivaa Orimattilalaisia. Kuinka te s**stat elätte päivästä toiseen? Kun asiat tulee sarjana eikä tuollaista ollut ennen, niin onhan siellä nyt joku ohjeistus ja tämä joku... tietää että kun sulta suolet revitään irti hiljalleen, niin ne asiat menee ihan oikein. Tiedät tehneesi virheen eikä sillä ole edes väliä miksi se virhe syntyi....Tänään aloin ajatella heitä huumekauppiaina. Se on täysin selkeä ja kaiken selittävä teoria, mutta siinä on se ongelma että ne olisi sitten muka niin T*HMIÄ että ne aggressiivisesti yrittää yhdella ja samalla ihmiselle myydä niitä, vaikken selkeästikään ole kiinnostunut. Yli 6 vuotta!! Herra jee!! Mitä ne niin kauan?
Jotain muuta ne ehkä yritti kaupitella. Mitä lie. Todellakin ne hyllyjen väliköissä vaanivat kaupantyöntekijät tajusin tänään huumekauppiaiksi. Se selittää PALJON. Se on myös iso-iso kivi pois sydämeltäni, koska en pienessä mielessäni voinut tajuta miksi minua jatkuvasti lähennellään, enkä keksinyt miten sen (seksuaalisen)ahdistelun saisi loppumaan. Tuli ihan lapsuus mieleen! Hui!
No, mutta Lahdessa oli just tuollainen että sen että tein naapurista valituksen, niin pyykkituvassa oli joku hidalko/gigolo, joka sinnikkäästi yritti minua. Ei siinä muuten, "Kivat sulle vaan", mutta toi ajoituksin oli psykedelinen. Oli nimittäin ainoa kerta, koko 10 vuoden aikana kun asuin Lahdessa, kun kukaan tuolleen yrittää muo :DDD Olin jo niin iloinen että kaljuni jälkeen ei ole tarvinnut id*ootteja repiä pois päältäni <3
Noh! Tarkoitan vain sitä että näitä rakkaudenkipeitä kolleja alkoi sataa päälleni ja ne aina oli myös äärimmäisen töykeitä. Ahdisteli tavalla, joka "juttu"mielessä olisi jo selkeä raiskaus. Ilmeisen väkivaltaisesti lähentelivät ja just alkoi puhua mulle NISKAANI huohottaen. Just toi on eri kaveri siis kuin se joka sanoi mulle jotain "...kesät talvet" tai muuta sekavaa. Häiriintyneita kavereita.
Yritän tässä vain sanoa että oli ILMEISTÄ ettei näiden hidalkojen aiheet ole hyvät :/ Miksi vaivautua? MIKSI? Miten te olette niin t*hmiä että yritätte myydä mulle huumeita ja laitatte näitä pällejä käymään päälleni? Mitä te luulette sen muka aiheuttavan? Häh? Jos ne oli uhkaus, niin tämä uhkaus ei ainakaan näin syyskuussa 2024 ole vielä käynyt toteen ja siitä on jo h*lvetin monta vuotta, kun se eka kävi päälleni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Tänään aloin ajatella heitä huumekauppiaina. Se on täysin selkeä ja kaiken selittävä teoria, mutta siinä on se ongelma että ne olisi sitten muka niin T*HMIÄ että ne aggressiivisesti yrittää yhdella ja samalla ihmiselle myydä niitä, vaikken selkeästikään ole kiinnostunut. Yli 6 vuotta!! Herra jee!! Mitä ne niin kauan?
Jotain muuta ne ehkä yritti kaupitella. Mitä lie. Todellakin ne hyllyjen väliköissä vaanivat kaupantyöntekijät tajusin tänään huumekauppiaiksi. Se selittää PALJON. Se on myös iso-iso kivi pois sydämeltäni, koska en pienessä mielessäni voinut tajuta miksi minua jatkuvasti lähennellään, enkä keksinyt miten sen (seksuaalisen)ahdistelun saisi loppumaan. Tuli ihan lapsuus mieleen! Hui!
No, mutta Lahdessa oli just tuollainen että sen että tein naapurista valituksen, niin pyykkituvassa oli joku hidalko/gigolo, joka sinnikkäästi yritti minua. Ei siinä muuten, "Kivat sulle vaan", mutta toi ajoituksin oli psykedelinen. Oli nimittäin ainoa kerta, koko 10 vuoden aikana kun asuin Lahdessa, kun kukaan tuolleen yrittää muo :DDD Olin jo niin iloinen että kaljuni jälkeen ei ole tarvinnut id*ootteja repiä pois päältäni <3
Noh! Tarkoitan vain sitä että näitä rakkaudenkipeitä kolleja alkoi sataa päälleni ja ne aina oli myös äärimmäisen töykeitä. Ahdisteli tavalla, joka "juttu"mielessä olisi jo selkeä raiskaus. Ilmeisen väkivaltaisesti lähentelivät ja just alkoi puhua mulle NISKAANI huohottaen. Just toi on eri kaveri siis kuin se joka sanoi mulle jotain "...kesät talvet" tai muuta sekavaa. Häiriintyneita kavereita.
Yritän tässä vain sanoa että oli ILMEISTÄ ettei näiden hidalkojen aiheet ole hyvät :/ Miksi vaivautua? MIKSI? Miten te olette niin t*hmiä että yritätte myydä mulle huumeita ja laitatte näitä pällejä käymään päälleni? Mitä te luulette sen muka aiheuttavan? Häh? Jos ne oli uhkaus, niin tämä uhkaus ei ainakaan näin syyskuussa 2024 ole vielä käynyt toteen ja siitä on jo h*lvetin monta vuotta, kun se eka kävi päälleni....Jos ei muutoin niin viimeistää helvetin porteilla teille käy ilmi että te olette (seksuaalisesti)ahdistelleen pedofilian uhria ihan vain sen itsensä takia että olen pedofilian uhri. Joku paradoksi tässä vissiin on? Mutta onnea matkallenne helvettiin.
- Anonyymi
Nytte pitäs saaha uutta verta Orimattilaankin ettei vallan jämähdä. Ainut vaihto ehto on maahan muuttjat jotka saavat piristystä aikaan. Muuten masent uu koko sakki.
- Anonyymi
Ai, meinaat ettei ne tartte ruokaa tai olisivat valmiit jotain muutakin kaupoille tekemään kuin vain maksamaan sen ruokansa? Uudet firmat tai ne vanhatkaan ei pärjää, kun aletaan painostaa lisäehdoilla.
- Anonyymi
Kaikesta huomaa että Orimattilassa asuu maailman onnellisin kansa.
- Anonyymi
Juu mukavia ihmisiä suurin osa. Aina niin hyvän tuulista porukkaa kun vaan jossain on makkara tarjoilu.
- Anonyymi
Orimattila sisäsiittoinen kunta pieni maalaispitäjä sivussa kaikesta liian monisu kuva keskenänsä sitte seki avattiin ja tietäähän sen mitä siitä tulee siitä ei voi mitään hyvää seurata terävin kärki täältä muuttanut aina pois jäljelle jääneet sitä työ pääosa jonka varaan ei kovin kummosia tehtaita aina muita voit tänne perustaa siksihän täällä ei ole mitään Teknologiateollisuussta YM on pelkästään tollasta yksinkertaista työtä noi kanan kunta työllisti näitä pitkäaikaistyöttömiä kalkkia levittivättteja ja hiekkaa ja ja sitte nurmikoita leikkasivat hänelle mitään muita oikeita töitä sais tehtyä saha täällä aikana ollu sitte olinOrimattila on kunta jossain niin ei kovin kummoista teollisuustuotanto voi olla ja mä väkeä hän nämä on peräkammarin mä oon talonpoikia ajattomia ukkonen ns. kelpaa kellekään huonossa kunnossa ovat eivät niinku juurikaan pitäs maratonia juosta ja hiihtää pitkä matka sillä tavallasta kunnossa pysy ja mielikin pysyy parempana
- Anonyymi
Tosi hyvä kirjotus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvä kirjotus.
Kiitos kiitos tiedän itsekin että kirjoitukseni on erinomainen ja mielenkiintoa herättävä ja syvällisesti ajateltu josta huokuu elämän kokemus. Mutta vielä jos tohon lisätä tohon ja mä väkee niin onhan se selvä että kun paikkakunta on tämmönen kun on sivussa kaikesta maalaispitäjä jossa ja lottovoittajiakaan kovin montaa ole niinhän täällä mitään kovin kummoistalla voi olla täällä ei voi olla mitään Polarin tai sunnuntai Nokian tehdasta ei sitten minä ei edes Fazerin leipomo.
Ei tällasen vain varaan voi laskea mitäännä istuu kapakoissa ajaa rinkiä ajavan auton romu laaja kaupan kulmalla nyyh jättävät niin mitä nuo on muutaku ja mä en väki. Kiitos
- Anonyymi
Olen asunu kolmella paikkakunnalla Artjärvellä ja Nastolassa ja nyt Orimattilassa. Pakko myöntää että Orimattilalaiset ovat kaikista mukavinta väkeä ja aina morjestavat kun käyn kylillä.
- Anonyymi
Orimattilaisissa on enemmän elämän viisausta kuin kirjoista päntättyä tietoa. Kumpi sitten on parempi koulu sen jokanen itte valitkoon.
- Anonyymi
Samaa olen kokenut kun Marenkissa pappat kokoontuvat. Hauskojaan puhuvat ja harvoin kiroilevat kuin nuoret Orimattilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa olen kokenut kun Marenkissa pappat kokoontuvat. Hauskojaan puhuvat ja harvoin kiroilevat kuin nuoret Orimattilassa.
Sairasta.
- Anonyymi
Katsokaa autokantaa siellä s-marketin parkissa. Kalustossa ei raha haise, ennenkin vuokralähiö. Menestys kiertää Orimattilan.
- Anonyymi
Orimattila ei ole missään suosiossa, Kaupunki on Aulis Aaltosen jälkeen kärsinyt heikoista johtajista ja päättäjätkin ovat onnettomia.
- Anonyymi
Orimattilassa on ihan mukavaa väkeä. Joskus käy vähän hitaalla mutta ei tätä maailmaa kiirulla rakenneta. Hyvää vuotta vaan kaikille rotuun ikään tai sukupuoleen katsomatta. Raksa Ranekin jossain vielä viheltelee.
- Anonyymi
Maailmalla on kovin levotonta, onkohan se Rane nyt lähtenyt laittamaan asiat kuntoon kriisipesäkkeihin kun ei ole kirjoitellut?
T: Keijo- Anonyymi
Ranesta ei ole ku miinan tallaajaksi. Oiskohan työkkärin kurssille joutunut, kun ei täällä sekavia hölötä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356