Pidetään puoliamme. Äänestä, vain siten vaikutat päätöksentekoon.
Muistakaa äänestää!
17
153
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on tärkeät vaalit 🤐
- Anonyymi
Juuri siksi minä demaria äänestänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri siksi minä demaria äänestänkin.
Laitappa vaalikoneeseen kaikkiin ei osaa sanoa niin saat sosiaalidemokraatin!🤭
- Anonyymi
Hmmm? koskas se vaalipäivä on ja minkä takia.
- Anonyymi
Vielä ehdit huomenna äänestää ennakkoon. Henkkarit mukaan vain ja se on siinä.
Äläkä sit piirrä Aku Ankkaa, emme asu Ankkalinnassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä ehdit huomenna äänestää ennakkoon. Henkkarit mukaan vain ja se on siinä.
Äläkä sit piirrä Aku Ankkaa, emme asu Ankkalinnassa...😋..
- Anonyymi
Kelepooko siellä passi, ku eioo täl hetkellä minkäänlaista muuta, millä totistaa, että minä oon minä ?:
- Anonyymi
Kelepoo, mee vain !
- Anonyymi
Äänestäkää, mutta älkää äänestäkö kepua (eikä demareita).
- Anonyymi
Sinäpä se osaat varmaankin kertoa ketä kannattaa äänestää?!
- Anonyymi
Minäpä kerron totuuden KETÄ. EI YHTÄÄN KETÄÄN KANNATA? JOS SENVARAAN KUVITTELEE "KANNATTAA" EI. NO EN KYLLÄ ÄÄNESTÄKÄÄN !
- Anonyymi
Vain äänestämällä voit vaikuttaa asioihin ja pistää näille hirmukepuille ja muille oman navan (rahan) ympärillä pyöriville kapuloita rattaisiin. Haluatko tosiaan, että joku raharikas pöhnä päättää sinun tulevaisuudestas? Saatko apua kun sairastut tai kun vintti alkaa pimetä lopullisesti? Kun rahat loppuu ja oma talous sakkaa, lapset otetaan huostaan ja sossun apua ei näy mailla halmeilla? Tai syttyy tulipalo ja 112 ilmoittaa että "sori, lähin paloasema on 250 kilsan päässä"....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain äänestämällä voit vaikuttaa asioihin ja pistää näille hirmukepuille ja muille oman navan (rahan) ympärillä pyöriville kapuloita rattaisiin. Haluatko tosiaan, että joku raharikas pöhnä päättää sinun tulevaisuudestas? Saatko apua kun sairastut tai kun vintti alkaa pimetä lopullisesti? Kun rahat loppuu ja oma talous sakkaa, lapset otetaan huostaan ja sossun apua ei näy mailla halmeilla? Tai syttyy tulipalo ja 112 ilmoittaa että "sori, lähin paloasema on 250 kilsan päässä"....
Voi kun jännää ihanko totta
- Anonyymi
Joka puolue pyörii sen OMAN NAPANSA YMPÄRILLÄ, siitä ei päästä mihkään , nähty jo , kun on asiat alkanut ymmärtää sitten lapsuusvuosien n. 55 vuotta, ja koko ajan vain heikkenee asiat uusien märkäkorvantaus poliitikkojen myötä olipahan puolue mikä tahansa.
- Anonyymi
Muistakaa äänestää, mutta älkää äänestäkö nykyisiä hallituspuolueita.
- Anonyymi
Samaa mieltä ei näile ääniä
- Anonyymi
Edelleen vihreitä ja niin meillä on jälleen uusi Nokia eikä rahan tuloa voi estää
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337552Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213380Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521500Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291427PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1831410Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401- 1461295
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511173Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1761054- 39986