Muistakaa äänestää!

Anonyymi

Pidetään puoliamme. Äänestä, vain siten vaikutat päätöksentekoon.

17

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt on tärkeät vaalit 🤐

• Anonyymi

Juuri siksi minä demaria äänestänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri siksi minä demaria äänestänkin.

Laitappa vaalikoneeseen kaikkiin ei osaa sanoa niin saat sosiaalidemokraatin!🤭

• Anonyymi

Hmmm? koskas se vaalipäivä on ja minkä takia.

• Anonyymi

Vielä ehdit huomenna äänestää ennakkoon. Henkkarit mukaan vain ja se on siinä.
        Äläkä sit piirrä Aku Ankkaa, emme asu Ankkalinnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä ehdit huomenna äänestää ennakkoon. Henkkarit mukaan vain ja se on siinä.
        Äläkä sit piirrä Aku Ankkaa, emme asu Ankkalinnassa.

..😋..

• Anonyymi

Kelepooko siellä passi, ku eioo täl hetkellä minkäänlaista muuta, millä totistaa, että minä oon minä ?:

• Anonyymi

Kelepoo, mee vain !

• Anonyymi

Äänestäkää, mutta älkää äänestäkö kepua (eikä demareita).

• Anonyymi

Sinäpä se osaat varmaankin kertoa ketä kannattaa äänestää?!

• Anonyymi

Minäpä kerron totuuden KETÄ. EI YHTÄÄN KETÄÄN KANNATA? JOS SENVARAAN KUVITTELEE "KANNATTAA" EI. NO EN KYLLÄ ÄÄNESTÄKÄÄN !

• Anonyymi

Vain äänestämällä voit vaikuttaa asioihin ja pistää näille hirmukepuille ja muille oman navan (rahan) ympärillä pyöriville kapuloita rattaisiin. Haluatko tosiaan, että joku raharikas pöhnä päättää sinun tulevaisuudestas? Saatko apua kun sairastut tai kun vintti alkaa pimetä lopullisesti? Kun rahat loppuu ja oma talous sakkaa, lapset otetaan huostaan ja sossun apua ei näy mailla halmeilla? Tai syttyy tulipalo ja 112 ilmoittaa että "sori, lähin paloasema on 250 kilsan päässä"....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain äänestämällä voit vaikuttaa asioihin ja pistää näille hirmukepuille ja muille oman navan (rahan) ympärillä pyöriville kapuloita rattaisiin. Haluatko tosiaan, että joku raharikas pöhnä päättää sinun tulevaisuudestas? Saatko apua kun sairastut tai kun vintti alkaa pimetä lopullisesti? Kun rahat loppuu ja oma talous sakkaa, lapset otetaan huostaan ja sossun apua ei näy mailla halmeilla? Tai syttyy tulipalo ja 112 ilmoittaa että "sori, lähin paloasema on 250 kilsan päässä"....

Voi kun jännää ihanko totta

• Anonyymi

Joka puolue pyörii sen OMAN NAPANSA YMPÄRILLÄ, siitä ei päästä mihkään , nähty jo , kun on asiat alkanut ymmärtää sitten lapsuusvuosien n. 55 vuotta, ja koko ajan vain heikkenee asiat uusien märkäkorvantaus poliitikkojen myötä olipahan puolue mikä tahansa.

• Anonyymi

Muistakaa äänestää, mutta älkää äänestäkö nykyisiä hallituspuolueita.

• Anonyymi

Samaa mieltä ei näile ääniä

• Anonyymi

Edelleen vihreitä ja niin meillä on jälleen uusi Nokia eikä rahan tuloa voi estää

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4930
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      40
      2351
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      191
      2320
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      88
      2241
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1909
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      23
      1748
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1540
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1451
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1233
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1146
    Aihe