He tulivat Perhoon Kinnulasta. Joki oli silloin leveä ja kalaisa, lohta tuli paljon. He vetivät nuottaa. Näin perimätieto kertoo.
Juutalaistaustaiset Holmit kalastivat Perhonjoella 1600-luvulla
14
1111
Vastaukset
- Anonyymi
Olemme kirjoittajan kanssa siis heidän jälkeläisiä ja mikäpä ollessa
- Anonyymi
Juutalaiset ovat aina tulleet toimeen omillaan.
- Anonyymi
Minun mielestä hieno juttu !
- Anonyymi
Askenasijuutalaiset olivat liian kova pala Hitlerille ja siksi hän aloitti juutalaisten vainot. Askenaasijuutalaisten älykkyysosamäärä oli yli 130 ja normaali-ihmisten noin 100:n paikkeilla. Arabien äo oli noin 70-80 ja apinoiden yli 80. Hieno homma, jos täälläkin on ollut älykkäitä juutalaisia.
- Anonyymi
HUOMAAA!!! PERHPLAISET OVATDEGENEROITUNEITA, JA ÄÖ ALLE 100 !!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HUOMAAA!!! PERHPLAISET OVATDEGENEROITUNEITA, JA ÄÖ ALLE 100 !!!!
Oikeinkirjoitustaitosi kertoo meille riittävästi omasta viisaudestasi.
- Anonyymi
Meitä ei kiinnosta pätkääkään sinun juutalaisjutut! Samoja ihmisiä kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä ei kiinnosta pätkääkään sinun juutalaisjutut! Samoja ihmisiä kaikki.
Älykkyys paljon korkeampi kuin muilla, ERITYISESTI PERHOLAISILLA!!!!!!
- Anonyymi
Kivelät Kokkonevalla ovat ainakin osittain laukkuryssien jälkeläisiä mutta jonkin verran varmasti löytyy juutalaisuutta.
- Anonyymi
Miksi heitä mainostetaan? Ovatko he pitkälle koulutettuja tai muuten pitkälle elämässä menestyneitä:? KUINKA HE POIKKEAVAT EDUKSEEN MUISTA PERHOLAISISTA?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi heitä mainostetaan? Ovatko he pitkälle koulutettuja tai muuten pitkälle elämässä menestyneitä:? KUINKA HE POIKKEAVAT EDUKSEEN MUISTA PERHOLAISISTA?
Älykästä ja sivistynyttä väkeä. Heistä olisi opiksi muillekkin perus perholaisille. Öyhöttäjät taas puolestaan syrjäytyneitä, vähän koulutettuja.
- Anonyymi
Joko Perhonjoen vesi on puhdistunut?
- Anonyymi
Kerro yksi fakta juutalaisista tai lopeta tuollainen hölynpölyn levittäminen.
- Anonyymi
Kaustisella on Holominiemen hautausmaa . Jotain joskus kuullut paikalla asuneesta Holmista . Onko tarkempaa tietoa? Paikka siinä Onnelalaisten talon vierellä Perhonjoen rannalla ( sillan kupeessa pirttikosken voimalan yläpuolella ) ??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569