Kun vaari puhui jostain mustavalkoosesta vilmistä. Oliko se joku kännykän suojakuori vai mikä?
Muistan elävästi
3
116
Vastaukset
- Anonyymi
Vaarillasi ei ollut kännykkää, mutta tällaista oli:
https://www.filmipuoti.fi/tuoteryhma/kinofilmit/mustavalkofilmit-135/ - Anonyymi
Kun vinyylevysoittimet ja -levytkin menee nykyään muodikkaasti kaupaksi (kunnes taas kyllästytään rutinaan), niin ehkäpä filmivekottimetkin kokee renessanssinsa, kunnes kyllästytään pölyn ja suurennuskoneiden kanssa töhräämiseen...
- Anonyymi
Näille kino järkkäreille on oma ostajakuntansa noiden toukohousujen keskuudessa. Kun 20 vuotta on kulunut niin tuollaisia kinohärpäkkeitä voi nähdä jossain tekniikan museon vitriinissä ja sinne ne kuuluvat minun mielestänu jo nyt. Niiden käyttäjistäkään ei jää jäljelle muuta kuin huonot hampaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017343
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615075Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?754738- 794729
- 1324178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293452Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82958- 492550
- 392478
- 2122343