Moi
Onko kunnilla lastenhoitoa kesän ajaksi kun meidän tapauksessa kummallakaan vanhemmalla ei ole tänäkesänä oikein lomia. Lapsi on siis eskariikäinen eikä voi olla yksin kotona.
Lapsen hoito kesällä
Anonyymi
8
74
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin on päivystäviä päiväkoteja.
- Anonyymi
Ei kaikki päiväkodit ole kiinni, joku päivystää aina koko kesän.
- Anonyymi
Jos lapsi on eskari ikäinen.Käy esikoulua. Mente heti puhuu että päiväkotipaikka on siihen asti kun koulut alkaa!Rahalla saat kyllä hoitopaikan kesälläkin yksityispuolen perhepäivähoitajalta,kun alat nyt kysyy. Hoitajia saa ympäri suomi kun maksaa Manerheiminlasten suojelu liitto.
- Anonyymi
Esikoululaisella päikkäripaikka siihen asti, kun koulu alkaa.
- Anonyymi
Mä voin hoitaa 5000€/ kk, missä asutte?
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423