hei. ajattelin kirjoittaa tänne eräästä tärkeästä aiheesta. nimittäin kiusaamisesta. olen huomannut sitä todella paljon viime aikoina. minusta (ja varmasti myös monesta teitä) jokaisen pitäisi saada olla sellainen kuin on,harrastaa mitä haluaa ilman että kukaan muu puuttuu siihen. näin ei ole kuitenkaan tapahtunut. todella moni harrastaja joutuu tänäkin päivänä pelätä kouluun menemistä sen takia että joutuu hylätyksi ja kiusaamisen kohteeksi. olisiko sinusta mukava mennä kouluun,ja muutenkin muihinkin paikkoihin jos joutuisit kokemaan tällaista?? totisesti vastauksesi olisi ei. kiusaaminen,syrjintä ja väkivalta,mikään niistä ei ole ok! otetaan itseämme niskasta kiinni. ei jäädä katsomaan vierestä kun joku joutuu kiusaamisen kohteeksi. puututaan,tuetaan ,puolustetaan ja autetaan. ei jätetä ketään ulkopuolelle. eikä kiusata. annetaan kaikkien olla omanlaisia ja jätetään muut rauhaan
tässä purin vähän ajatuksiani teille. kerrothan oman mielipiteesi kommenttikenttään. olisi kiva kuulla teidänkin mielipiteitä! tsemppiä kaikille jotka kiusaamista joudutte kokemaan<3
terveisin: keppariharrastaja<3
keppihevosharrastaminen,puututaan kiusaamiseen!
6
77
Vastaukset
- Anonyymi
ja kertokaa vaan rohkeasti omat mielipiteenne,niitä olisi kiva kuulla!<3
- Anonyymi
Täyttä asiaa. Samaa mieltä olen. Kiusaamista ei saa suvaita. Sitä valitettavasti on työelämässä ja kaikkialla. Syitä voisi vain arvailla mutta jokin ongelma oltava sillä kenellä tarve toisia kiusata.
- Anonyymi
tää on totta. musta ihan kauheeta miten jotkut voi kiusaa. niillä ei vrm oo itellä kaikki hyvin ku tollee muita kiusaa
- Anonyymi
Ja tylsintä on kun moni rajoittaa ja jopa lopettaa mieluisia harrastuksiaan sen takia että tulee kiusatuksi. Kiusaaminen on vaan tyhmää. Ei anneta kiusaajien päättää meidän tekemisistä ja harrastuksista vaan tehdään ylpeästi juttuja joista tykätään. 🐴🐴🐴
Miten ootte puuttunu tai reagoinu kiusaamiseen? Onko jollain hyviä keinoja mitä vois käyttää tai mitä vois sanoa takas kiusaajalle.- Anonyymi
itse olen puolustanut kiusattuja ihmisiä. en oikeen hyviä keinoja keksi kuin vain sen että kannattaa antaa tukea ja turvaa niille kiusatuille. ja olen hei samaa mieltä ku sä!!!
- Anonyymi
Kiusattujen tulee muistaa että itse kiusaajat on niitä heikkoja ja kiusatut vahvoja. Sen tulette huomaamaan kun ikää tulee lisää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984