SDP yrittää tosissaan pitää Suomea hyvinvointivaltiona, toisin kuin Kokoomus ja muut porvaripuolueet. Keskusta kyllä koittaa pitää Suomea asuttuna, mutta kuristaa siellä asujien toimeentulot minimiin. Perussuomalaiset taas ajavat uutta harvainvaltaista maata maailman kartalle. Äänestäjät ovat vain vaalikarjaa, joka antaa valtaa ja edellytyksen sortaa vähempiosaisia.
SDP tahtoo toteuttaa vaalilupauksensa, toisin kuin porvaripuolueet
210
985
Vastaukset
- Anonyymi
Sopii. Laittakaa loput 70e kuukausittain tililleni?
- Anonyymi
Mulla on vielä vappusatanenkin saamatta.
Miljardien maksavia lupauksia nyt kipalaulantana jaetaan. Totuus tulee taas vaalien jälkeen, asiakasmaksut nousee, pidemmälle mentävä hoitoon, ambulassi 0,5h päässä jos silloinkaan jne. - Anonyymi
Laitamme satasen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miljardien maksavia lupauksia nyt kipalaulantana jaetaan. Totuus tulee taas vaalien jälkeen, asiakasmaksut nousee, pidemmälle mentävä hoitoon, ambulassi 0,5h päässä jos silloinkaan jne.Sull on niin pien eläke
- Anonyymi
Petteri antaa 15 € bruttona.
Hillitsevä HOKSAUTUS. - Anonyymi
Anna tilinumerosi petteripurralle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna tilinumerosi petteripurralle.
Sillon rahat tilillesi tipahtavat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miljardien maksavia lupauksia nyt kipalaulantana jaetaan. Totuus tulee taas vaalien jälkeen, asiakasmaksut nousee, pidemmälle mentävä hoitoon, ambulassi 0,5h päässä jos silloinkaan jne.Et kai tuhlannut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Petteri antaa 15 € bruttona.
Hillitsevä HOKSAUTUS.Petteri Lama peruuttaa senkin.
- Anonyymi
Sdp pitää huolta kaikista muista, paitsi omasta kansasta. Pedro kiittää.
- Anonyymi
Ja kokoomusko se pitää huolta kansasta älä unta näe 😄😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kokoomusko se pitää huolta kansasta älä unta näe 😄😄😄
Hallitus säätää lakeja joita ei pystytä noudattamaan. Hoitajia EI ole, hoitajamitoitus lopettaa hoitolaitoksia kun riittävää henkilökuntaa ei saada. Rokotuspakko hoitoalalla aiheuttaa lisää puutetta henklökunnasta.
Turhia lupauksia aluevaaleissa kaikki lupaa palvelujen parantuvan - näin ei tapahdu käytännössä
Olet täysin hukassa!!
SDP ei ole tehnyt mitään mainitsemaasi vaan vain lisännyt velanottotarvetta koska työelämäöstä ei ole pidetty huolta vaan jätetty se ay mafian harteille eivätkä ne taas saa aikaan kuin rettelöintiä kuten taas olemme noista lakkohommista nähneet.
Nyt kannattaakin siirtää muutamaksi vuodeksi ay mafia huilaamaan ja alkaa yritysten kanssa laittamaan taloutta ja työelämää kuntoon tavalla, joka mahdollistaa niiden satojen tuhansien ay mafian uhrienkin työllistämisen!- Anonyymi
Miksi Kokoomus vihaa tavallisia ihmisiä ja normaalia yhteiskuntaa?
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin, minä en ole Kokoomus! Toisekseen kysy heiltä mutta uteliaisuudesta ihan haluaisin sinun perustelevan tuon kysymyksesi, sillä itse en ole moista havainnut vaikka lienen sinua pidempään maailmaa seurannut.
Mielestäni Kokoomuksen suhtautuminen on varsin asiallista, jokaisen pitää ansaita oma elämänsä työllä, yhteiskunnan pitää tulla toimeen ilman syömävelkaa ja menot pitää hyvin sovittaa oleviin tuloihin eikä lipsumista pidä sallia!
Kun tuota mietit niin Kokoomuslainen yhteiskunta on se mihin pitää pyrkiä eli se normaali!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aitona demarina yrität kääntää keskustelun pois sen aiheesta eli SDP:stä palstalla, joka aihe on SDP. Tuo kertoo paljon SDP:n kannattajien epätoivosta puolueen syöksyessä kohti tuhoa Sanna Marinin johdolla.
Anonyymi kirjoitti:
Aitona demarina yrität kääntää keskustelun pois sen aiheesta eli SDP:stä palstalla, joka aihe on SDP. Tuo kertoo paljon SDP:n kannattajien epätoivosta puolueen syöksyessä kohti tuhoa Sanna Marinin johdolla.
Demarisosialisti ei voi pysyä totuudessa koska se on aina negatiivista heille. Siksi pitää aina pyrkiä muuttamaan puheenaihetta!
- Anonyymi
Yritykset ovat ryssineet työelämän siihen kuntoon, että sitä ei korjata yhden eikä edes kahden sukupolven aikana.
Koulutus, ammattitaito, osaaminen tai ahkeruus niitä ei arvosteta yhtään! Höpötetään, rekrytoidaan, testataan ja tutkitaan, mutta VAKITUISTA KOKOAIKAISTA TYÖTÄ ei edes tarjota enää! - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ensinnäkin, minä en ole Kokoomus! Toisekseen kysy heiltä mutta uteliaisuudesta ihan haluaisin sinun perustelevan tuon kysymyksesi, sillä itse en ole moista havainnut vaikka lienen sinua pidempään maailmaa seurannut.
Mielestäni Kokoomuksen suhtautuminen on varsin asiallista, jokaisen pitää ansaita oma elämänsä työllä, yhteiskunnan pitää tulla toimeen ilman syömävelkaa ja menot pitää hyvin sovittaa oleviin tuloihin eikä lipsumista pidä sallia!
Kun tuota mietit niin Kokoomuslainen yhteiskunta on se mihin pitää pyrkiä eli se normaali!Tosiasiana on ja pysyy, että kaikki eivät koskaan voi ansaita omaa elämistään työllä.
Jokainen järkevä tietää myös, että yhteiskunta niin kuin yrityksetkin tarvitsevat vakaat ja turvalliset olot. Kunnon infrasktuurin, toimivat tietoliikenne yhteydet, koulutusta, terveyden- ja sairaanhoitoa, riippumattoman oikeuslaitoksen, armeijan ja edeuskunnan joka älyää toimia niin, että HUOLTOSUHDE yhteiskunnassa pysyy oikeana.
Nythän niin ei ole, kaikki taivastelevat sen vääristymää, mutta kukaan ei tee asialle mitään!
Suomessa on SAIRAALAPAIKAT ajettu järjestelmällisesti alas, resursseja niin sairaalapaikoissa kuin henkilökunassakin on juuri sen verran, että rimaa hipoen mennään tunnista toiseen. Aika mielenkiintoista on sekin, että synnystys paikkoja eikä kätilöitäkään ole riittävästi jos huoltosuhden jostain syystä lähtee paranemaan, Kokoomus, Persut ja Keskusta ovat todella ahkeroineet asian tiimoilta.
Kokoomus niin kuin koko oikeisto unohtaa lipsumiset ja säästämiset kun on kyse yritysten tarpeista. Julkinen terveydenhoito on muka kallista, mutta yksityinen taas aivan liian halpaa! Sama työ, mutta ihan eri hinta! Anonyymi kirjoitti:
Yritykset ovat ryssineet työelämän siihen kuntoon, että sitä ei korjata yhden eikä edes kahden sukupolven aikana.
Koulutus, ammattitaito, osaaminen tai ahkeruus niitä ei arvosteta yhtään! Höpötetään, rekrytoidaan, testataan ja tutkitaan, mutta VAKITUISTA KOKOAIKAISTA TYÖTÄ ei edes tarjota enää!Ay mafia on ryssinyt työmarkkinat sekaisin monella tapaa. Yritys ei voi toimia kuin tuloksellisena joten sen pitää antaa itse sopia työehtonsa ja työntekijä ne hyväksyy tai on hyvöksymättä kuten itse olen toiminut niin palkkalaisena kuin yrittäjänäkin. Tuosta syystä olin yli 40 työuravuoteni aikana vain noin 3 viikkoa työtön kun piti ensin tulla Suomeen jotta pääsi edes hakemaan uutta työtä.
Kunhan olet itsenäinen työnhakija niin varmuudella, siis jos sinulla on esittää ammattitaitoa ja tuloksenteko kykyä, saat työtä ja ajanmittaan ansaitsemasi palkankin. Kyse on siitä osaatko myydä itsesi yrityksen työhönottajalle.Anonyymi kirjoitti:
Tosiasiana on ja pysyy, että kaikki eivät koskaan voi ansaita omaa elämistään työllä.
Jokainen järkevä tietää myös, että yhteiskunta niin kuin yrityksetkin tarvitsevat vakaat ja turvalliset olot. Kunnon infrasktuurin, toimivat tietoliikenne yhteydet, koulutusta, terveyden- ja sairaanhoitoa, riippumattoman oikeuslaitoksen, armeijan ja edeuskunnan joka älyää toimia niin, että HUOLTOSUHDE yhteiskunnassa pysyy oikeana.
Nythän niin ei ole, kaikki taivastelevat sen vääristymää, mutta kukaan ei tee asialle mitään!
Suomessa on SAIRAALAPAIKAT ajettu järjestelmällisesti alas, resursseja niin sairaalapaikoissa kuin henkilökunassakin on juuri sen verran, että rimaa hipoen mennään tunnista toiseen. Aika mielenkiintoista on sekin, että synnystys paikkoja eikä kätilöitäkään ole riittävästi jos huoltosuhden jostain syystä lähtee paranemaan, Kokoomus, Persut ja Keskusta ovat todella ahkeroineet asian tiimoilta.
Kokoomus niin kuin koko oikeisto unohtaa lipsumiset ja säästämiset kun on kyse yritysten tarpeista. Julkinen terveydenhoito on muka kallista, mutta yksityinen taas aivan liian halpaa! Sama työ, mutta ihan eri hinta!Mainitsemasi luettelo on juuri se mitä yritystoiminta on tänne luonut, ilman yritysten tuottoa ei olisi sen enempää infraa kuin koulutusta ja sairaanhoitoakaan. Rahaa kun tulee ainoastaan yritysten tuoton verotuksesta johon pitää laskea myös työntekijöiden maksamat verot, koska niitä ei ilman ýritystä olisi sentin senttiä.
Vain rahalla jonka yritystoiminta tuottaa yhteiskunnan verokirstuun voidaan palkata esim sairaalan väkeä ja opettajia. Ei niihin muualta rahaa valu! Vai onko sinulla joku vaihtoehtoinen reitti julkisen toiminnan rahoitukseen?
Yritykset ovat se pohja jonka varassa kaikki on, muuta ei ole! Vai onko? Kerro ihmeessä jos olet löytänyt mutta eduskunnan Lottoon en usko!
Julkisella puolella ei ole eri toimialoilla omaa varojen hankintaa ja siihen perustuvaa budjettia, vaan kaikki toiminta perustuu yhteiskunnan rahoitukseen ja siksi toimintaan ei aina ainakaan ole tarvista laittaa yksityisen sektorin kaltaisia budjetteja. Yhteiskunta kun maksaa lisää kun valitetaan, jotta rahat loppuu kuten nytkin on SS hallitus auliisti tehnyt!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Demarisosialisti ei voi pysyä totuudessa koska se on aina negatiivista heille. Siksi pitää aina pyrkiä muuttamaan puheenaihetta!
Oikeistoreppanoille tosiasiat ovat aina vaikeita!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ay mafia on ryssinyt työmarkkinat sekaisin monella tapaa. Yritys ei voi toimia kuin tuloksellisena joten sen pitää antaa itse sopia työehtonsa ja työntekijä ne hyväksyy tai on hyvöksymättä kuten itse olen toiminut niin palkkalaisena kuin yrittäjänäkin. Tuosta syystä olin yli 40 työuravuoteni aikana vain noin 3 viikkoa työtön kun piti ensin tulla Suomeen jotta pääsi edes hakemaan uutta työtä.
Kunhan olet itsenäinen työnhakija niin varmuudella, siis jos sinulla on esittää ammattitaitoa ja tuloksenteko kykyä, saat työtä ja ajanmittaan ansaitsemasi palkankin. Kyse on siitä osaatko myydä itsesi yrityksen työhönottajalle.Niin työnantajat ovat sopineet ja sopivat! Ei ole kokoaikaista vakituista työtä tarjolla!
Sitä työtä ei ole tarjolla itsenäiselle, ei ammattitaitoiselle, ei ahkeralle sitä vaan ei ole.
Ja niin kuin ingengör tietää niin työnantajat ja vain he PALKKAAVAT työntekijät, tosin nykyisin työnantajat maksavat ISON siivun rekrytointifirmoille, sitten vuokrafirmoille. työnantajat ITSE eivät tee mitään muuta kuin valittavat ja vikisevät! - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mainitsemasi luettelo on juuri se mitä yritystoiminta on tänne luonut, ilman yritysten tuottoa ei olisi sen enempää infraa kuin koulutusta ja sairaanhoitoakaan. Rahaa kun tulee ainoastaan yritysten tuoton verotuksesta johon pitää laskea myös työntekijöiden maksamat verot, koska niitä ei ilman ýritystä olisi sentin senttiä.
Vain rahalla jonka yritystoiminta tuottaa yhteiskunnan verokirstuun voidaan palkata esim sairaalan väkeä ja opettajia. Ei niihin muualta rahaa valu! Vai onko sinulla joku vaihtoehtoinen reitti julkisen toiminnan rahoitukseen?
Yritykset ovat se pohja jonka varassa kaikki on, muuta ei ole! Vai onko? Kerro ihmeessä jos olet löytänyt mutta eduskunnan Lottoon en usko!
Julkisella puolella ei ole eri toimialoilla omaa varojen hankintaa ja siihen perustuvaa budjettia, vaan kaikki toiminta perustuu yhteiskunnan rahoitukseen ja siksi toimintaan ei aina ainakaan ole tarvista laittaa yksityisen sektorin kaltaisia budjetteja. Yhteiskunta kun maksaa lisää kun valitetaan, jotta rahat loppuu kuten nytkin on SS hallitus auliisti tehnyt!Kun yritys tulee paikkakunalle niin paikkakunnan PÄÄTTÄJÄT maksavat yrityksen toimitilat, infrakstuurin, yritys saa starttirahaa, koulutettua työvoimaa! Siitä alkaa "yrittäminen"!
Kerro perkale mikä tekee YKSITYISEN RAHASTUKSEN oikeutetuksi ja julkisen puolen kurjuuden tavoitteeksi?
YRITYKSET OVAT 1 osa toimivaa yhteiskuntaa ei sen enempää, ei sen vähempää kuin 1 osa! Anonyymi kirjoitti:
Oikeistoreppanoille tosiasiat ovat aina vaikeita!
Mitähän tosiasiaa mahdat tarkoittaa? Ei niitä juurikaan ole Lyyli parvi tänne tuonut!
Et sinäkään kyennyt edes yrittämään minun kommenttini mahdollista virhettä, joten se on nyt todistettu Faktaksi!Anonyymi kirjoitti:
Niin työnantajat ovat sopineet ja sopivat! Ei ole kokoaikaista vakituista työtä tarjolla!
Sitä työtä ei ole tarjolla itsenäiselle, ei ammattitaitoiselle, ei ahkeralle sitä vaan ei ole.
Ja niin kuin ingengör tietää niin työnantajat ja vain he PALKKAAVAT työntekijät, tosin nykyisin työnantajat maksavat ISON siivun rekrytointifirmoille, sitten vuokrafirmoille. työnantajat ITSE eivät tee mitään muuta kuin valittavat ja vikisevät!Kyllä vakituista työtä löytää oikeille tuottaville työntekijöille vaan ay orjia katsotaan nykyään hieman kieroon koska heihin ei voi luottaa heidän palvellessaan kahta isäntää!
Vika on sinussa jos et saa kunnon työtä, et osaa myydä itseäsi vaan jankuttanet ay mafiosojen seireeninlaulun nuotilla!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mitähän tosiasiaa mahdat tarkoittaa? Ei niitä juurikaan ole Lyyli parvi tänne tuonut!
Et sinäkään kyennyt edes yrittämään minun kommenttini mahdollista virhettä, joten se on nyt todistettu Faktaksi!Ingengör lue yllä olevat tekstit jos tosiasioita kaipaat!
Anonyymi kirjoitti:
Kun yritys tulee paikkakunalle niin paikkakunnan PÄÄTTÄJÄT maksavat yrityksen toimitilat, infrakstuurin, yritys saa starttirahaa, koulutettua työvoimaa! Siitä alkaa "yrittäminen"!
Kerro perkale mikä tekee YKSITYISEN RAHASTUKSEN oikeutetuksi ja julkisen puolen kurjuuden tavoitteeksi?
YRITYKSET OVAT 1 osa toimivaa yhteiskuntaa ei sen enempää, ei sen vähempää kuin 1 osa!Nyt en ihan tarkkaan ymmärrä mihin pyrit! Jos kunnalla on yoimitilaa yritykselle niin eikö sitä voi vuokrata yrityksen käyttöön? Sitäkö vastustat? Jos niin miksi?
Yritys ei saa koulutettua työvoimaa, vaan palkkaa sitä, jos sopivaa löytyy. Starttirahastasi minulla ei ole pientäkään hajua. Itse aikoinaan aloitin yrityksen työkaverin kanssa omilla rahoillamme. Sijoitimme alkuun 3000 mk ja kun myimme koko roskan eläköityessämme saimme lähes miljoonan euroina. Aika hyvä tulos vai mitä 30 vuoden aherruksesta palkan lisäksi!
Tuota sinun RAHASTUSTASI en oikein ymmärrä joten kerro siitä muutama reaali esimerkki olevasta maailmasta. Millä perusteella, millaiselle yritykselle ja miten se mahdollinen rahastuksen tulos pitää käyttää? Nuo nyt alkuun voisit kertoa.
Yritykset ovat se osa yhteiskuntaa joka koko yhteiskunnan rahoittaa, muualta kun rahaa ei tipu! Vai onko sinulla tiedossa muita rahan lähteitä kuin yritystoiminnan tuottamat verotulot, tuloksesta, työntekijöiden palkoista, alv ja muutama muu kuluerä yritykselle ja tuloerä yhteiskunnalle!Anonyymi kirjoitti:
Ingengör lue yllä olevat tekstit jos tosiasioita kaipaat!
Kun esiinnyt Lyylinä niin mistä minä tiedän mikä Lyyli mitäkin on kirjoittanut joten Lyylin on aina tuotava se teksti esiin mihin hän vetoaa! Minun teksteistäni heti näkee kuka sen on kirjoittanut!
Kun nyt katsoin yllä olevaa niin se oli omaa tekstiäni alkaen: "Kyllä vakituista työtä löytää oikeille tuottaville työntekijöille ..."
Ja tuo on todella tosiasiaa!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Nyt en ihan tarkkaan ymmärrä mihin pyrit! Jos kunnalla on yoimitilaa yritykselle niin eikö sitä voi vuokrata yrityksen käyttöön? Sitäkö vastustat? Jos niin miksi?
Yritys ei saa koulutettua työvoimaa, vaan palkkaa sitä, jos sopivaa löytyy. Starttirahastasi minulla ei ole pientäkään hajua. Itse aikoinaan aloitin yrityksen työkaverin kanssa omilla rahoillamme. Sijoitimme alkuun 3000 mk ja kun myimme koko roskan eläköityessämme saimme lähes miljoonan euroina. Aika hyvä tulos vai mitä 30 vuoden aherruksesta palkan lisäksi!
Tuota sinun RAHASTUSTASI en oikein ymmärrä joten kerro siitä muutama reaali esimerkki olevasta maailmasta. Millä perusteella, millaiselle yritykselle ja miten se mahdollinen rahastuksen tulos pitää käyttää? Nuo nyt alkuun voisit kertoa.
Yritykset ovat se osa yhteiskuntaa joka koko yhteiskunnan rahoittaa, muualta kun rahaa ei tipu! Vai onko sinulla tiedossa muita rahan lähteitä kuin yritystoiminnan tuottamat verotulot, tuloksesta, työntekijöiden palkoista, alv ja muutama muu kuluerä yritykselle ja tuloerä yhteiskunnalle!Aina kun paikkakunta saa uusia yrityksiä niin juhla siitä tulee kun on löydetty työllistäjä paikkakunalle. Sitä juhlaa pitää valmistella, kaavoittaa maata, rakentaa tietä viemäriä, vesijohtoa kaikenlaista littymää ennen kuin yritys kännistää toimintansa.
Kyllä yritys saa palkattua koulutettua työvoimaa kun se on koulutettu siellä kalliilla julkisella puolella.
Kyllä sitä on starttirahaa, takauksia jne, jne..
Kerro muutama esimekki! Ingengör jokus olet niin niin pihalla kuin pakastin! Esim. tervyskeskukset ovat KALLIITA oikeiston mielestä, mutta yksityinen lääkäriasema ei voi laskuttaa kyllin suuresti. Sama työ ja eri hinta!
Yritykset ovat VAIN osa yhteiskuntaa ja sen tuoton tekemiseen yritykset tarvitsevat:
1. toimitiloja
2. tietä
3.vettä ja viemäriä
4.logistiikkaa
5tietoliikenne yhteydet
6.postin
7.duunareita
8.kouluja
9.terveydenhoito palveluja
10.kaupan palveluja
11. jne, jne, jne
Kun tuota luetteloa katsoo niin paljon tapahtuu enen kuin ensimmäinenkään 1€ on yrityksen kassan duunattu! - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kyllä vakituista työtä löytää oikeille tuottaville työntekijöille vaan ay orjia katsotaan nykyään hieman kieroon koska heihin ei voi luottaa heidän palvellessaan kahta isäntää!
Vika on sinussa jos et saa kunnon työtä, et osaa myydä itseäsi vaan jankuttanet ay mafiosojen seireeninlaulun nuotilla!Nykyään katsotaan kieroon joka ainoaa töitä kyselevää, joka ainoaa!
Työnantajat eivät palkkaa ketään SUORAAN JA ITSE vaan on rekrytointifirmaa, sitten tulee testaajat sen jälkeen jos seula on läpäisty niin päästään vuokrafirman palkkalistoille määräajaksi!
Kyllä on pölijää ja pörröä! Ihme, että täällä Suomessa vielä tehdään jotain! - Anonyymi
Eiköhän korona ole vaikuttanut ylimääräiseen velanottoon? Kuinkahan paljon yritykset ovat saaneet tukea koronan vuoksi tämän hallituksen toimesta? Yritykset, jonka omistajat todennäköisesti ovat poliittisesti aika paljolti enemmän oikealla kuin vasemmalla.
Anonyymi kirjoitti:
Aina kun paikkakunta saa uusia yrityksiä niin juhla siitä tulee kun on löydetty työllistäjä paikkakunalle. Sitä juhlaa pitää valmistella, kaavoittaa maata, rakentaa tietä viemäriä, vesijohtoa kaikenlaista littymää ennen kuin yritys kännistää toimintansa.
Kyllä yritys saa palkattua koulutettua työvoimaa kun se on koulutettu siellä kalliilla julkisella puolella.
Kyllä sitä on starttirahaa, takauksia jne, jne..
Kerro muutama esimekki! Ingengör jokus olet niin niin pihalla kuin pakastin! Esim. tervyskeskukset ovat KALLIITA oikeiston mielestä, mutta yksityinen lääkäriasema ei voi laskuttaa kyllin suuresti. Sama työ ja eri hinta!
Yritykset ovat VAIN osa yhteiskuntaa ja sen tuoton tekemiseen yritykset tarvitsevat:
1. toimitiloja
2. tietä
3.vettä ja viemäriä
4.logistiikkaa
5tietoliikenne yhteydet
6.postin
7.duunareita
8.kouluja
9.terveydenhoito palveluja
10.kaupan palveluja
11. jne, jne, jne
Kun tuota luetteloa katsoo niin paljon tapahtuu enen kuin ensimmäinenkään 1€ on yrityksen kassan duunattu!Kaikki mitä luettelet on rahoitettu yritysten tuotoista eri kanavia myöden maksetuilla veroilla, eli omaansahan ne yritykset käyttävät jos mainitsemiisi tyytyvät!
Mistä muualta sinun yhteiskuntasi mahtaa rahaa saada, kuin eri kanavia yritysten tekemästä tuotosta? Voisitko kerrankin olla realisti ja kertoa!
Yrityksethän kustantavat jopa terveydenhoitajan palvelukset, jos vähänkin osaat miettiä miten rahavirrat yhteiskunnassa kulkevat! Kaupan palvelut me kaikki taas rahoitamme, ostamalla päivittäiset ruokamme ja juomamme sieltä muita ostoksia unohtamatta!
Et ihan taida ensin miettiä vaan kirjoitat, kuten joskus aiemmin sanottiin, mitä sylki suuhun tuo!Anonyymi kirjoitti:
Nykyään katsotaan kieroon joka ainoaa töitä kyselevää, joka ainoaa!
Työnantajat eivät palkkaa ketään SUORAAN JA ITSE vaan on rekrytointifirmaa, sitten tulee testaajat sen jälkeen jos seula on läpäisty niin päästään vuokrafirman palkkalistoille määräajaksi!
Kyllä on pölijää ja pörröä! Ihme, että täällä Suomessa vielä tehdään jotain!Enpä usko moiseen vaikka se ehkä on hakijoiden osalta osin totta mutta se taas johtuu ay mafian harhautuksesta!
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän korona ole vaikuttanut ylimääräiseen velanottoon? Kuinkahan paljon yritykset ovat saaneet tukea koronan vuoksi tämän hallituksen toimesta? Yritykset, jonka omistajat todennäköisesti ovat poliittisesti aika paljolti enemmän oikealla kuin vasemmalla.
Komucorona on osin syyllinen mutta se ei ole estänyt tulevaisuuteen suunnattuja toimia joilla saataisiin lisää tuottavia yrityksiä sekä samoin uutta tuottavaa työtä kymmenille jos ei sadoille tuhansille työntekijöille kehittyvässä yhteiskunnassa.
Talouden tulevaisuuden suunnittelu on tyystin sosialistien tapaan jäänyt SS tipuilta unhoon ja se tulee olemaan suuri virhe jota seuraavat hallitukset saavat nyt paikkailla. Nyt uutta Sipilää putkeen ja ehkä parin hallituskauden kuluttua voimme taas päästä eteenpäin kun SS virheet on korjailtu!
Meillä SS tipuparvineen on siirtynyt pysähtyneisyyden aikaan, koska se on se mihin ay mafiakin pyrkii, jotta se vain saisi kruununsa entistä loistavammaksi. Ei ole sillekään kuten ei vasureillekaan hyväksi jos saadaan lisävauhtia hyvinvointiin.
Vasuri osaa laskea mitä tapahtui 1970 - 2010 välillä kun vasurikannatus vaaleissa puolittui noin puolesta noin neljännekseen. Keskusta oli todellinen mokaaja kun lähti tukemaan moista Suomen hyvinvoinnin hävittäjää kuin SDP. Ilman Keskustaahan ei olisi SS hallitusta!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Enpä usko moiseen vaikka se ehkä on hakijoiden osalta osin totta mutta se taas johtuu ay mafian harhautuksesta!
Huomaatko ingengör? Taas ollaan uskosi äärellä!
Kukahan siinä "harhauttaa" ja ketä? Työnantajat eivät ole niin kuin ennen, palkkasivat suoraan eikä ollut pula tekijöistä!
Nyt maksetaan maltaita rekrytointifrmoille, testien tekijöille ja sitten sokerina pohjalla onkun vuokraduunia määrä/osa-aikaiseksi.
Työnantajatkin luuraavat somessa ei työn ääressä ja jauhavat apulantaa kun pitää myydä ja hankkia sorvarille/sorvareille sorvattavaa ja myyjille myytävää! - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kaikki mitä luettelet on rahoitettu yritysten tuotoista eri kanavia myöden maksetuilla veroilla, eli omaansahan ne yritykset käyttävät jos mainitsemiisi tyytyvät!
Mistä muualta sinun yhteiskuntasi mahtaa rahaa saada, kuin eri kanavia yritysten tekemästä tuotosta? Voisitko kerrankin olla realisti ja kertoa!
Yrityksethän kustantavat jopa terveydenhoitajan palvelukset, jos vähänkin osaat miettiä miten rahavirrat yhteiskunnassa kulkevat! Kaupan palvelut me kaikki taas rahoitamme, ostamalla päivittäiset ruokamme ja juomamme sieltä muita ostoksia unohtamatta!
Et ihan taida ensin miettiä vaan kirjoitat, kuten joskus aiemmin sanottiin, mitä sylki suuhun tuo!Mieti kuule sinä, olet varsinainen sosialisti tuskan punainen kommari jos kaikki mitä kunnan ja valtion kasassoissa onkin yritysten!
Ilmankos ovat aina mankumassa veroja vähemmäksi, maksuja pois ja silti kaiken pitää olla kuin silkkiä vaan!
No sitten vaan yritykset rakentamaan ihan ite kaikki tiet, logistiikka, tietoliikenne aivan kaikki! - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Komucorona on osin syyllinen mutta se ei ole estänyt tulevaisuuteen suunnattuja toimia joilla saataisiin lisää tuottavia yrityksiä sekä samoin uutta tuottavaa työtä kymmenille jos ei sadoille tuhansille työntekijöille kehittyvässä yhteiskunnassa.
Talouden tulevaisuuden suunnittelu on tyystin sosialistien tapaan jäänyt SS tipuilta unhoon ja se tulee olemaan suuri virhe jota seuraavat hallitukset saavat nyt paikkailla. Nyt uutta Sipilää putkeen ja ehkä parin hallituskauden kuluttua voimme taas päästä eteenpäin kun SS virheet on korjailtu!
Meillä SS tipuparvineen on siirtynyt pysähtyneisyyden aikaan, koska se on se mihin ay mafiakin pyrkii, jotta se vain saisi kruununsa entistä loistavammaksi. Ei ole sillekään kuten ei vasureillekaan hyväksi jos saadaan lisävauhtia hyvinvointiin.
Vasuri osaa laskea mitä tapahtui 1970 - 2010 välillä kun vasurikannatus vaaleissa puolittui noin puolesta noin neljännekseen. Keskusta oli todellinen mokaaja kun lähti tukemaan moista Suomen hyvinvoinnin hävittäjää kuin SDP. Ilman Keskustaahan ei olisi SS hallitusta!Kyllä kuule korona on näyttänyt, että tulevaisuudesta ei tiedä kukaan mitään!
Siitä vain yritykset työllistämään, mikään ei estä ei mikään jos sieltä somesta ehtii tekemään jotain konkreettistakin ei vain kertomaan mitä muiden rauhaan kuuluu! Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko ingengör? Taas ollaan uskosi äärellä!
Kukahan siinä "harhauttaa" ja ketä? Työnantajat eivät ole niin kuin ennen, palkkasivat suoraan eikä ollut pula tekijöistä!
Nyt maksetaan maltaita rekrytointifrmoille, testien tekijöille ja sitten sokerina pohjalla onkun vuokraduunia määrä/osa-aikaiseksi.
Työnantajatkin luuraavat somessa ei työn ääressä ja jauhavat apulantaa kun pitää myydä ja hankkia sorvarille/sorvareille sorvattavaa ja myyjille myytävää!Uskoni perustuu kokemukseen vuosikymmenten ajalta eikä maailma todellisuudessa oikean työntekijän kannalta ole paljoa muuttunut, ay orjista en osaa sanoa!
Riippunee osin myös siitä, millaiseen työhön haet ja millaiseen yritykseen!
Tuo rekryjen käyttö ei olle parasta mitä töihin valittavalta pitää odottaa vaan henkilökohtainen tapaaminen on aina se paras tapa jota itse olen käyttänyt joka kerran niin töitä hakiessani kuin töihin hakiessanikin!Anonyymi kirjoitti:
Mieti kuule sinä, olet varsinainen sosialisti tuskan punainen kommari jos kaikki mitä kunnan ja valtion kasassoissa onkin yritysten!
Ilmankos ovat aina mankumassa veroja vähemmäksi, maksuja pois ja silti kaiken pitää olla kuin silkkiä vaan!
No sitten vaan yritykset rakentamaan ihan ite kaikki tiet, logistiikka, tietoliikenne aivan kaikki!Lienet tyhmääkkn tyhmempi kun et osaa ajatella.
Mistä muualta kunnat ja valtio saisivat rahaa kuin yritysten toiminnan tuottaman tuloksen osana verotuksen kautta?
Kerro ihmeessä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Uskoni perustuu kokemukseen vuosikymmenten ajalta eikä maailma todellisuudessa oikean työntekijän kannalta ole paljoa muuttunut, ay orjista en osaa sanoa!
Riippunee osin myös siitä, millaiseen työhön haet ja millaiseen yritykseen!
Tuo rekryjen käyttö ei olle parasta mitä töihin valittavalta pitää odottaa vaan henkilökohtainen tapaaminen on aina se paras tapa jota itse olen käyttänyt joka kerran niin töitä hakiessani kuin töihin hakiessanikin!Se oli vuonna kivi ja keppi ingengör. kauan kauan aikaa sitten!
Se toiminta muoto jota sinä käytit palkaamisessa on ollut ja mennyt niin kuin kokoaikainen vakituinen työsuhdekkin. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kuule korona on näyttänyt, että tulevaisuudesta ei tiedä kukaan mitään!
Siitä vain yritykset työllistämään, mikään ei estä ei mikään jos sieltä somesta ehtii tekemään jotain konkreettistakin ei vain kertomaan mitä muiden rauhaan kuuluu!Komucorona on komusosialismin suuria saavutuksia. Vielä 1939 kaksi sosialismia päätti vallata maailman ja siitähän maailmansota lähti käyntiin. Tänään yksi sosialismi halusi laittaa vapaan maailman demokratioineen polvilleen, jotta saa lisää jalansijaa maailmassa kun sota olisi ehkä liian kallis keino. Se valjasti viruksen sotahommiin ja alkoi levittämään sitä maailmaan. Siitä tiedettiin jo 2019 syksyllä mutta kun lääkärit alkoivat sitä ihmetellä ne suljettiin ristikoiden taakse, jotta levitys 2020 uudenvuoden juhlan merkeissä onnistuisi paremmin ja niinhän siinä kävi. Komucorona on siis vasemmistosuuntauksen aikaansaamaa!
Kyllä yritykset työllistävät jos arvelevat sen olevan tuloksellista mutta paljolti sen estää ay mafia, joka vaatii mutta ei anna vastinetta vaatimuksilleen. Työn kun pitää aina tuottaa, sillä muutoin sitä ei voi olla kuin julkisena, jossa ei lasketa tuottoa. Julkinenkin tosin toimii ainoastaan yrityssektorin tuoton varassa, jos velkarahoitus unohdetaan. Joten nyt on korjattava työehdot suuntaan, jossa vaaditaan aina palkan reaalia ansaintaa ja homma lähtee oikeaan suuntaan!Anonyymi kirjoitti:
Se oli vuonna kivi ja keppi ingengör. kauan kauan aikaa sitten!
Se toiminta muoto jota sinä käytit palkaamisessa on ollut ja mennyt niin kuin kokoaikainen vakituinen työsuhdekkin.Jos olet kunnon itsenäinen työläinen joka tuottavasti tekee työnsä niin oikeassa yrityksessä pääset eläkeikään asti! Olen tässä hissukseen seurannut entisen yritykseni toimia eikä tuolta osin ole mikään muuttunut. Se pitkälti myös palkkausasioissa toimii kuten minun aikanani. Siitä oli noin vuosi sitten juttua kun hämmästyin laman keskellä palkatusta uudesta työvoimasta kun omalta ajaltani periytyneitä oli jäänyt eläkkeelle.
Yritys jossa on ammattitaitoa ja tuottavuutta vaativaa työtä, ei halua mitään vaihtuvaa väkeä vaan väkeä johon se voi joka päivä luottaa! Siivoojat ja kassanhoitajat voivat olla eri juttua!
Nythän kassanhoitaja on pääministerinä ja odotan vain koska siivooja saman paikan valtaa! Siellä politiikan huipulla kun olisi todella siivottavaa!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Lienet tyhmääkkn tyhmempi kun et osaa ajatella.
Mistä muualta kunnat ja valtio saisivat rahaa kuin yritysten toiminnan tuottaman tuloksen osana verotuksen kautta?
Kerro ihmeessä!Jos yritykset pitävät kaikkea rahaa mikä yhteiskunnassa pyörii omanaan niin saakeli silloin pitää toimia kuin isäntä talossa!
Tehdä päätökset ihan ITSE, rakentaa toimitilat, tiet ja kaiki mitä toimivaan YHTEISKUNTAA N kuuluu eikä olla mankumassa kuntien tai kaupunkien päättäjiltä rahaa siihen, tuohon ja tähänkin vielä!
Tai hätyyttele valtiovaltaa joka asiassa, mikään ei riitä! Marinin hallitusta syytetään yritys vastaisuudesta, vaikka hallitus on jakanut rahaa yrittäjille enemmän kuin yksikään hallitus tätä ennen. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jos olet kunnon itsenäinen työläinen joka tuottavasti tekee työnsä niin oikeassa yrityksessä pääset eläkeikään asti! Olen tässä hissukseen seurannut entisen yritykseni toimia eikä tuolta osin ole mikään muuttunut. Se pitkälti myös palkkausasioissa toimii kuten minun aikanani. Siitä oli noin vuosi sitten juttua kun hämmästyin laman keskellä palkatusta uudesta työvoimasta kun omalta ajaltani periytyneitä oli jäänyt eläkkeelle.
Yritys jossa on ammattitaitoa ja tuottavuutta vaativaa työtä, ei halua mitään vaihtuvaa väkeä vaan väkeä johon se voi joka päivä luottaa! Siivoojat ja kassanhoitajat voivat olla eri juttua!
Nythän kassanhoitaja on pääministerinä ja odotan vain koska siivooja saman paikan valtaa! Siellä politiikan huipulla kun olisi todella siivottavaa!Politiikan huipulta on kaikkien onneksi siivottu perskokkarit oppositioon !
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jos olet kunnon itsenäinen työläinen joka tuottavasti tekee työnsä niin oikeassa yrityksessä pääset eläkeikään asti! Olen tässä hissukseen seurannut entisen yritykseni toimia eikä tuolta osin ole mikään muuttunut. Se pitkälti myös palkkausasioissa toimii kuten minun aikanani. Siitä oli noin vuosi sitten juttua kun hämmästyin laman keskellä palkatusta uudesta työvoimasta kun omalta ajaltani periytyneitä oli jäänyt eläkkeelle.
Nythän kassanhoitaja on pääministerinä ja odotan vain koska siivooja saman paikan valtaa! Siellä politiikan huipulla kun olisi todella siivottavaa!Sinä se varsinainen veijari olet!
Vikiset ja valitat kun ihmiset eivät mene töihin ja sitten tulee paras:
yritys jossa on ammattitaitoa ja tuottavuutta vaativaa työtä ei halua mitään vaihtuvaa väkeä vaan väkeä joihin voi luottaa! Siivoojat ja kassanhoitajat voivat olla eri juttua.
Pörrö! Yksikään siivousliike ei ole olemassa muuta kuin tuottavan työn ja tuloksen takia!
Kauppiailla olisi aika ankeaa jos niitä kassoja ei ole imuroimassa €€€€€€€€€ koneeseen!
Valopää! Anonyymi kirjoitti:
Jos yritykset pitävät kaikkea rahaa mikä yhteiskunnassa pyörii omanaan niin saakeli silloin pitää toimia kuin isäntä talossa!
Tehdä päätökset ihan ITSE, rakentaa toimitilat, tiet ja kaiki mitä toimivaan YHTEISKUNTAA N kuuluu eikä olla mankumassa kuntien tai kaupunkien päättäjiltä rahaa siihen, tuohon ja tähänkin vielä!
Tai hätyyttele valtiovaltaa joka asiassa, mikään ei riitä! Marinin hallitusta syytetään yritys vastaisuudesta, vaikka hallitus on jakanut rahaa yrittäjille enemmän kuin yksikään hallitus tätä ennen.Ymmärtäminen näyttää olevan vaikeaa Lyylille. Et osaa miettiä mitään oikeasti omassa päässäsi.
Mistä muualta yhteiskunta saa varoja kuin yritysten tuotosta eri kanavia myöden? Jos sinulla on toinen tie kuin yritysten tuotto, niin kerro ihmeessä mikä se on!
Yhteiskuntahan kerää veroja siitä summasta minkä yritykset tuottavat montaa eri reittiä mutta kuitenkin niin, ettei ole mitään, jos yritysten tuotto loppuu.
Se mitä SS on jakanut rahaa on vain hänen omien määräystensä aikaansaamaa SS:hän on kieltänyt monelta yritykseltä toiminnan, joten hän joutuu korvaamaan mutta se ei tarkoita yritysten puolella oloa, vaan vain pienemmän pahan valintaa.
Jos SS olisi yritys ystävällinen, hän arvostaisi enemmän yrityksiä ay mafiaan verraten työelämässä. Yritykset kun tuottavat ja ay mafia vain vie kohden kurjuutta, tuottamatta mitään, kun taas yritykset tuottavat kaiken sillä muuta rahaa, velkarahan ohella, ei yhteiskunnassa ole!Anonyymi kirjoitti:
Politiikan huipulta on kaikkien onneksi siivottu perskokkarit oppositioon !
Monesti olen jo antanut sinulle neuvon miten perskokkareet pitää hoitaa vaan ei näytä menevän perille. Kerran vielä siis:
Pese pylly ja vaihda puhtaat kalsarit ja homma on hoidettu mutta pistä pyykkiin ne kokkareiset!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Monesti olen jo antanut sinulle neuvon miten perskokkareet pitää hoitaa vaan ei näytä menevän perille. Kerran vielä siis:
Pese pylly ja vaihda puhtaat kalsarit ja homma on hoidettu mutta pistä pyykkiin ne kokkareiset!Ongelma on yksin sinun!
- Anonyymi
yks teekkari ei ota huomioon, että ay-mafia on eri asia kuin SDP. Ja ay-mafialla on yhteistyötä jokaisen puolueen kanssa.
Ay-mafia muodostaa yhden osan kolmikannasta, joka pitää pyörät pyörimässä Suomessa. Tosin työnantajat ovat siirtäneet ne pyörät pääosin Kiinaan.
SDP taas on koko kansan edunajaja, joka ei keskity pelkästään palkansaajiin, vaan ajaa myös yrittäjien asiaa. Anonyymi kirjoitti:
yks teekkari ei ota huomioon, että ay-mafia on eri asia kuin SDP. Ja ay-mafialla on yhteistyötä jokaisen puolueen kanssa.
Ay-mafia muodostaa yhden osan kolmikannasta, joka pitää pyörät pyörimässä Suomessa. Tosin työnantajat ovat siirtäneet ne pyörät pääosin Kiinaan.
SDP taas on koko kansan edunajaja, joka ei keskity pelkästään palkansaajiin, vaan ajaa myös yrittäjien asiaa.Jokaisen puiolueen kanssa? Kerroppas miten ay mafia ottaa huomioon Kokoomuksen ja PerusS puolueiden mielipiteet noissa työehdoissaan?
Komikantahan osoitti kykenemättömyytensä, vain yritykset tietävät mikä on markkinatilanne ja se on se ainoa oikea kannustin työehtoihinkin!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ymmärtäminen näyttää olevan vaikeaa Lyylille. Et osaa miettiä mitään oikeasti omassa päässäsi.
Mistä muualta yhteiskunta saa varoja kuin yritysten tuotosta eri kanavia myöden? Jos sinulla on toinen tie kuin yritysten tuotto, niin kerro ihmeessä mikä se on!
Yhteiskuntahan kerää veroja siitä summasta minkä yritykset tuottavat montaa eri reittiä mutta kuitenkin niin, ettei ole mitään, jos yritysten tuotto loppuu.
Se mitä SS on jakanut rahaa on vain hänen omien määräystensä aikaansaamaa SS:hän on kieltänyt monelta yritykseltä toiminnan, joten hän joutuu korvaamaan mutta se ei tarkoita yritysten puolella oloa, vaan vain pienemmän pahan valintaa.
Jos SS olisi yritys ystävällinen, hän arvostaisi enemmän yrityksiä ay mafiaan verraten työelämässä. Yritykset kun tuottavat ja ay mafia vain vie kohden kurjuutta, tuottamatta mitään, kun taas yritykset tuottavat kaiken sillä muuta rahaa, velkarahan ohella, ei yhteiskunnassa ole!Mietippä ihan ite! Hartaasti!
Yksikään yritys olkoon kauppa tai siivousliike, ihan mikä hyvänsä niin se on olemassa ainoastaan tulosta varten! Fakta!
Sinulle työtä, tuottavaa työtä on mutterien vääntäminen, metallin työstö ja mikrosirujen selaaminen.
Sinä länkytät, että vain yritykset tuottavat ei työntekijät niin miksi niiden työntekijöiden pitää olla töissä eikä työttöminä`? Työtön on halvempi kuin työssä käyvä yrityksen näkökulmasta ja yrityksen kassasta katsottuna.
Korona on kieltänyt yritysten toiminnan ja Marinia on tarvittu jakamaan rahaa niille joiden toiminta on kielletty!
Mitä siihen arvostukseen tulee niin siinä ei ole mikään tarpeeksi, ei mikään, sen paljastaa kirjoittelusi pohjaa myöten! - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jokaisen puiolueen kanssa? Kerroppas miten ay mafia ottaa huomioon Kokoomuksen ja PerusS puolueiden mielipiteet noissa työehdoissaan?
Komikantahan osoitti kykenemättömyytensä, vain yritykset tietävät mikä on markkinatilanne ja se on se ainoa oikea kannustin työehtoihinkin!Mitäpä Kokoomus ja Persut haluaa työehtoihin? Kerro ihmeessä!
Anonyymi kirjoitti:
Mietippä ihan ite! Hartaasti!
Yksikään yritys olkoon kauppa tai siivousliike, ihan mikä hyvänsä niin se on olemassa ainoastaan tulosta varten! Fakta!
Sinulle työtä, tuottavaa työtä on mutterien vääntäminen, metallin työstö ja mikrosirujen selaaminen.
Sinä länkytät, että vain yritykset tuottavat ei työntekijät niin miksi niiden työntekijöiden pitää olla töissä eikä työttöminä`? Työtön on halvempi kuin työssä käyvä yrityksen näkökulmasta ja yrityksen kassasta katsottuna.
Korona on kieltänyt yritysten toiminnan ja Marinia on tarvittu jakamaan rahaa niille joiden toiminta on kielletty!
Mitä siihen arvostukseen tulee niin siinä ei ole mikään tarpeeksi, ei mikään, sen paljastaa kirjoittelusi pohjaa myöten!Jos yritys ei tee tulosta niin sitä ein ole!
Vain yritykset tuottavat, jos ne työntekijät jäävät ilman yritystä niin tuotto loppuu siihen eli ainoa mikä saa aikaan tuottoa on yrityksen toiminta!
Hyvä työntekijä on parasta mitä yrityksellä voi olla ja siihen aikoinaan tähtäsin niin palkkatyössä kuin yrittäjänäkin aika hyvin tuloksin koska en lähtenyt ay mafian hölmöilyihin mukaan!
Komucorona on tauti, se ei kiellä mitään, vaan sen vuoksi yhtenä ratkaisuna SS kielsi monen yrityksen toiminnan!Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä Kokoomus ja Persut haluaa työehtoihin? Kerro ihmeessä!
Tuohon on helppoa vastata, tehdään sovitut työt sovittuun hintaan!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kaikki mitä luettelet on rahoitettu yritysten tuotoista eri kanavia myöden maksetuilla veroilla, eli omaansahan ne yritykset käyttävät jos mainitsemiisi tyytyvät!
Et ihan taida ensin miettiä vaan kirjoitat, kuten joskus aiemmin sanottiin, mitä sylki suuhun tuo!Et taida oikein ymmärtää rahan liikettä yhteiskunnassa. Ja sillä mitä viennistä saadaan(väität, että kaikki raha tulee sieltä) menee tuontiin, eikä sairaanhoitajien palkkoihin. Usein ollaan alijäämäisiäkin, joskus joku loistoristeilijä saattaa pitää kauppataseen "pinnalla", joten pienillä marginaaleilla elellään.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Tuohon on helppoa vastata, tehdään sovitut työt sovittuun hintaan!
Niinhän nyt tehdään! Mikä on ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida oikein ymmärtää rahan liikettä yhteiskunnassa. Ja sillä mitä viennistä saadaan(väität, että kaikki raha tulee sieltä) menee tuontiin, eikä sairaanhoitajien palkkoihin. Usein ollaan alijäämäisiäkin, joskus joku loistoristeilijä saattaa pitää kauppataseen "pinnalla", joten pienillä marginaaleilla elellään.
Onhan täällä ihan fiksujakin kommentteja!
Anonyymi kirjoitti:
Et taida oikein ymmärtää rahan liikettä yhteiskunnassa. Ja sillä mitä viennistä saadaan(väität, että kaikki raha tulee sieltä) menee tuontiin, eikä sairaanhoitajien palkkoihin. Usein ollaan alijäämäisiäkin, joskus joku loistoristeilijä saattaa pitää kauppataseen "pinnalla", joten pienillä marginaaleilla elellään.
Paremmin näytän ymmärtävän kuin sinä. En usko missään kirjoittaneeni enkä sanoneeni, että kaikki raha tulee viennistä! Kerroppa missä niin olisin sanonut!
Yhteiskunnan kassaan tulee rahaa tuottavista yrityksistä ja julkiset syövät sitä! Tuon olen sanonut! Vienti on äärimmäisen tärkeää, koska se lisää täällä liikkuvan rahan määrää, jota sisäinen kierrätys ei yhtälailla tekisi. Lisäksi viennistä tuleva raha rahoittaa tuontia, vaikka se ei tänään olle yhtä suuri ongelma euroalueen vuoksi.
Vientiä pitäisi saada lisää, koska se tuo lisää rahaa kiertoon ja jopa julkisiin palkkoihinkin. Julkiset palkat pitäisi aina rajoittaa siihen mitä me itse tuotamme, kuten koko muukin talous. Sillä velka ei ole ratkaisu, vaikka Paavo sitä aikoinaan ainakin muistaakseni hoki, jottei niitä maksaa tarvitse.
Talouden alijäämäisyys kertoo sen, etteivät taloutta kulloinkin ohjaavat eli poliitikot siellä Hesassa osaa toimia järkevästi. Viisaasti toimienhan talous olisi aina ylijäämäistä ja loisi puskureita huonoja päiviä varten, kuten olen omassa elämässäni toiminut vuosikymmeniä ja nyt on puskureita kohtuudella käytettäväksi kunhan poliitikot eivät lähde munaamaan ja inflaatio pysyy pienenä.
Palkkojen korotukset yli tuotannon kasvun ovat se suurin inflaation riski ja lähde, joten ay mafia tulee pitää aisoissa!Anonyymi kirjoitti:
Niinhän nyt tehdään! Mikä on ongelma?
Oma kysymyksesihän oli: "Mitäpä Kokoomus ja Persut haluaa työehtoihin? Kerro ihmeessä!" Siihen vastasin! Etkö todella muista mitä täällä kirjoitat? Olet tuon kysymyksesi kirjoittanut noin 23.20 eilen illalla! Olisit edes katsonut mitä kysyit jos et kerrasn mitään muista!
En usko sinun ymmärtäneen tuota vastaustani alkuunkaan. Se hinta työlle sovitaan työnantajan ja -tekijän välillä ilman sivullisia kuten ay mafiaa!n Silloin homma todella alkaa toimimaan! Kokemuksesta tuonkin tiedän!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus on rikkaiden hyvinvoinnin puolue ,tämä äärioikeistolainen puolue ei ole kiinnostunut muusta kuin Että työläisten selkänahasta saataisiin enemmän irti ja veroja han nämä kokoomukselaiset eivät haluaisi maksaa ollenkaan mutta kyllä ollaan hävittäjiä ja sotalaivoja mankumassa veronmaksajien piikkiin
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ay mafia on ryssinyt työmarkkinat sekaisin monella tapaa. Yritys ei voi toimia kuin tuloksellisena joten sen pitää antaa itse sopia työehtonsa ja työntekijä ne hyväksyy tai on hyvöksymättä kuten itse olen toiminut niin palkkalaisena kuin yrittäjänäkin. Tuosta syystä olin yli 40 työuravuoteni aikana vain noin 3 viikkoa työtön kun piti ensin tulla Suomeen jotta pääsi edes hakemaan uutta työtä.
Kunhan olet itsenäinen työnhakija niin varmuudella, siis jos sinulla on esittää ammattitaitoa ja tuloksenteko kykyä, saat työtä ja ajanmittaan ansaitsemasi palkankin. Kyse on siitä osaatko myydä itsesi yrityksen työhönottajalle.Neiti exsälle pitäis ostaa hamekangas ihan valtion toimesta
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus on rikkaiden hyvinvoinnin puolue ,tämä äärioikeistolainen puolue ei ole kiinnostunut muusta kuin Että työläisten selkänahasta saataisiin enemmän irti ja veroja han nämä kokoomukselaiset eivät haluaisi maksaa ollenkaan mutta kyllä ollaan hävittäjiä ja sotalaivoja mankumassa veronmaksajien piikkiin
Hyvin on komuloisten harhat sinuunkin uponneet kun vielä kehtaat niitä levitellä.
Kokoomus on työntekijöiden puolue, jossa työntekijät itse elättävät pääosin itseään, elleivät sitten sairastu tai tule muutoin työkyvyttömiksi.
Kokoomus on sellaiten fiksujen puolue jotka voivat uhrautua sinunkin vuoksesi perustamalla yrityksiä, jotta kaltaisesi saamattomat saavat työtä henkensä pitimiksi!
Ei toimi koko yhteiskunta ilman kokoomuslaisia yrittäjiä muita yrittäjiä unohtamatta, koska vain heidän yritteliäisyytensä tuottaa varoja yhteiskunnan veroarkkuun sillä muualta niitä ei valu!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kun tuota mietit niin Kokoomuslainen yhteiskunta on se mihin pitää pyrkiä eli se normaali!Jos jokaisen pitää työllä elää niin miksi Kokoomus kannattaa palkkojen laskua kun jo moni työläinen joutuu elämään osittain tuilla. Eli Kokoomus haluaa lisää tuettuja työläisiäja lisää sosiaalitukia niille.
Luoja mikä logiikka mutta kokkareiden bimbo kannattajat uskoo mitä vaan Anonyymi kirjoitti:
Jos jokaisen pitää työllä elää niin miksi Kokoomus kannattaa palkkojen laskua kun jo moni työläinen joutuu elämään osittain tuilla. Eli Kokoomus haluaa lisää tuettuja työläisiäja lisää sosiaalitukia niille.
Luoja mikä logiikka mutta kokkareiden bimbo kannattajat uskoo mitä vaanKukaan ei tietääkseni kannata palkkojen laskua vaan sitä, että ne perustuvat työn tulokseen eivätkä mihinkään ay mafioso unelmaan!
Pitää olla realisti palkankin suhteen, ei enempää kuin ansaitsee!
Minä olen aina uskonut realismiin tässäkin kohtaa, kuten työn ja palkan suhteen mutta sinä näytät olevan sosialistisen unelman kannalla. Se tuo konkurssin kun sitä aikansa vatvoo, kuten Suuri ja Mahtava meille konkreettisesti näytti!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SDP taas on koko kansan edunajaja, joka ei keskity pelkästään palkansaajiin, vaan ajaa myös yrittäjien asiaa.Venäjän mafia on Venäjällä. Suomessa ei ole mafioita.
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän mafia on Venäjällä. Suomessa ei ole mafioita.
Suomessa on ay mafia joka kuten muutkin mafiat toimii uhkailun ja kiristyksen voimin!
Jo sitä et näe niin olet sokea!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Suomessa on ay mafia joka kuten muutkin mafiat toimii uhkailun ja kiristyksen voimin!
Jo sitä et näe niin olet sokea!Sokea, kyllä.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jo sitä et näe niin olet sokea!Nii meillä on EK mafia ja Kokoomus mafia jotka toimii uhkaillen ja kiristäen.
Sitten on näköjään tullut työelämään tämä UPM mafia joka uhkailee ja kiristää. Samalla alalla muut yritykset toimii ja sopii asiat asiallisesti kuten tiedetään. Mutta ei UPM.
UPM tunnetaan maailmalla työelämää häiriköivänä yrityksenä.
Vuosina 2004–2005 UPM yritti muuttaa sopimusjärjestelmää Kanadassa Miramichissa, mutta päätyi luovuttamaan riidassa peräti kahdeksan kuukauden lakon jälkeen. Ay-liike kesti, koska lakossa oli vain UPM:n väki. Muiden jäsenmaksuja nostettiin.
Vuonna 2013 UPM yritti muuttaa saksalaista sopimusjärjestelmää ja uhkasi erota sikäläisestä työnantajaliitosta. Yhtiö perui aikeensa eikä päässyt irti tiukoista, työnantajaa sitovista velvoitteista. Saksan ay-liike kiitti ratkaisua ”järjen voitoksi”.
Ja nyt se yrittää samaa Suomessa! Suomessahan nuo helpointa toteuttaa, kun ei laki suojaa työntekijöitä kuten muualla läntisissä sivistysvaltioissa. Suomi alkaa olla lähellä nykyistä Venäjää ja Kiinaa jossa kokoomuskommunismi kukoistaa. Sipilä/Orpo hallitus jo kovasti yritti että Suomeen tulee Putinin ja Pohjois-Korean tapaiset toiminnat. UPM ei ymmärrä, että tuo epäonnistui, ja elää Sipilän oppien mukaisesti. Stora Enso ja kumppanit ei ole tuohon sortuneet, kuten tiedetään.
Mikä on sinun kantasi asiaan? Anonyymi kirjoitti:
Nii meillä on EK mafia ja Kokoomus mafia jotka toimii uhkaillen ja kiristäen.
Sitten on näköjään tullut työelämään tämä UPM mafia joka uhkailee ja kiristää. Samalla alalla muut yritykset toimii ja sopii asiat asiallisesti kuten tiedetään. Mutta ei UPM.
UPM tunnetaan maailmalla työelämää häiriköivänä yrityksenä.
Vuosina 2004–2005 UPM yritti muuttaa sopimusjärjestelmää Kanadassa Miramichissa, mutta päätyi luovuttamaan riidassa peräti kahdeksan kuukauden lakon jälkeen. Ay-liike kesti, koska lakossa oli vain UPM:n väki. Muiden jäsenmaksuja nostettiin.
Vuonna 2013 UPM yritti muuttaa saksalaista sopimusjärjestelmää ja uhkasi erota sikäläisestä työnantajaliitosta. Yhtiö perui aikeensa eikä päässyt irti tiukoista, työnantajaa sitovista velvoitteista. Saksan ay-liike kiitti ratkaisua ”järjen voitoksi”.
Ja nyt se yrittää samaa Suomessa! Suomessahan nuo helpointa toteuttaa, kun ei laki suojaa työntekijöitä kuten muualla läntisissä sivistysvaltioissa. Suomi alkaa olla lähellä nykyistä Venäjää ja Kiinaa jossa kokoomuskommunismi kukoistaa. Sipilä/Orpo hallitus jo kovasti yritti että Suomeen tulee Putinin ja Pohjois-Korean tapaiset toiminnat. UPM ei ymmärrä, että tuo epäonnistui, ja elää Sipilän oppien mukaisesti. Stora Enso ja kumppanit ei ole tuohon sortuneet, kuten tiedetään.
Mikä on sinun kantasi asiaan?Miten EK tai Kokoomus on kiristänyt maamme elämää? Laitappa esimerkkejä verraten siihen, että ay mafia on sitä tehnyt -50 luvulta alkaen tavoin jotka ovat jääneet muistiini!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Miten EK tai Kokoomus on kiristänyt maamme elämää? Laitappa esimerkkejä verraten siihen, että ay mafia on sitä tehnyt -50 luvulta alkaen tavoin jotka ovat jääneet muistiini!
AY-liike on taannut toiminnallaan työläiselle elintasoa ja ostovoimaa, ei tämä maa pelkästään rikkaiden avulla toimisi.
Anonyymi kirjoitti:
AY-liike on taannut toiminnallaan työläiselle elintasoa ja ostovoimaa, ei tämä maa pelkästään rikkaiden avulla toimisi.
Paljonko mielestäsi ay mafia maksaa elintason nostamisesta?
Se suurin saavutus ay mafialla on reilut 200'000 työtöntä, joiden hyväksi he eivät tee mitään. Vaan haluavat niitä lisää kun arvelevat niiden äänestävän vasureita eli heitä joiden vuoksi he siellä laitumella maleksivat!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Se suurin saavutus ay mafialla on reilut 200'000 työtöntä, joiden hyväksi he eivät tee mitään. Vaan haluavat niitä lisää kun arvelevat niiden äänestävän vasureita eli heitä joiden vuoksi he siellä laitumella maleksivat!Tuo sinun jatkuva vainoharhasi ja vihasi suomalaista ay-liikettä kohtaan edellyttäisi kiireesti jo todella pitkää laitoshoitojaksoa jossain mielisairaalassa todella vahvoine mielialalääkityksineen. 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sinun jatkuva vainoharhasi ja vihasi suomalaista ay-liikettä kohtaan edellyttäisi kiireesti jo todella pitkää laitoshoitojaksoa jossain mielisairaalassa todella vahvoine mielialalääkityksineen. 🙂
Kerro nyt paljonko ay mafia on maksanut hyvinvointiin pyrkimisestä? Paljonko ay mafia on siihen sijoittanut?
Vai onko hyvinvointi pelkästään oikeistolaisen porvarillisen yritysmaailman aikaansaamaa?
Kerro nyt ihan asiallisesti!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Se suurin saavutus ay mafialla on reilut 200'000 työtöntä, joiden hyväksi he eivät tee mitään. Vaan haluavat niitä lisää kun arvelevat niiden äänestävän vasureita eli heitä joiden vuoksi he siellä laitumella maleksivat!"Paljonko mielestäsi ay mafia maksaa elintason nostamisesta?"
Oikeasti. Mitä yrität kertoa? Olet aivan sekaisin. Anonyymi kirjoitti:
"Paljonko mielestäsi ay mafia maksaa elintason nostamisesta?"
Oikeasti. Mitä yrität kertoa? Olet aivan sekaisin.Sinä Lyyli tuolla aiemmin väitit vasemmiston ja ay mafian luoneen hyvinvoinnin ja sitä nyt sitten haluan nähdä, miten nuo sen rahoittivat vai onko meillä ilmainen hyvinvointi mielestäsi?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Miten EK tai Kokoomus on kiristänyt maamme elämää? Laitappa esimerkkejä verraten siihen, että ay mafia on sitä tehnyt -50 luvulta alkaen tavoin jotka ovat jääneet muistiini!
Jostain syystä et ottanut tuohon kantaa, vaikka sitä sinulta kysyttiin?
UPM tunnetaan maailmalla työelämää häiriköivänä yrityksenä. Eli mafiana.
Mikä on sinun kantasi asiaan? Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä et ottanut tuohon kantaa, vaikka sitä sinulta kysyttiin?
UPM tunnetaan maailmalla työelämää häiriköivänä yrityksenä. Eli mafiana.
Mikä on sinun kantasi asiaan?Jonkunhan on aloitettava ay mafian saaminen oikeisiin suhteisiin yhteiskuntaan nähden ja siinä UPM on oikeilla jäljillä! Mitä joku ay mafian osasto sanoo on yhdentekevää!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jonkunhan on aloitettava ay mafian saaminen oikeisiin suhteisiin yhteiskuntaan nähden ja siinä UPM on oikeilla jäljillä! Mitä joku ay mafian osasto sanoo on yhdentekevää!
UPM:n johto haluaa palata menneeseen torppariyhteiskuntaan.
Anonyymi kirjoitti:
UPM:n johto haluaa palata menneeseen torppariyhteiskuntaan.
Tuo on komuloisen harha, UPM haluaa tähän päivään 1800 luvun komu-unelmista joita ay mafia kauppaa vastuuttomasti!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Tuo on komuloisen harha, UPM haluaa tähän päivään 1800 luvun komu-unelmista joita ay mafia kauppaa vastuuttomasti!
Tuo on oikeistohörhöläisten harha, UPM haluaa palata torppariyhteiskuntaan jossa UPM voi rauhassa jatkaa sanelupolitiikkaa.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jonkunhan on aloitettava ay mafian saaminen oikeisiin suhteisiin yhteiskuntaan nähden ja siinä UPM on oikeilla jäljillä! Mitä joku ay mafian osasto sanoo on yhdentekevää!
Toimiiko tämä sinun mafiasi myös Saksassa ja Kanadassa.
Oletko muuten huomannut että läntisen EU:n alueella Suomessa on palkansaajilla lähes kaikista huonoin tuki ja turva lakien puitteissa. Anonyymi kirjoitti:
Tuo on oikeistohörhöläisten harha, UPM haluaa palata torppariyhteiskuntaan jossa UPM voi rauhassa jatkaa sanelupolitiikkaa.
Vain oikeistolainen toiminta tuottaa tulosta, jolla sitten sinunkin avustuksesi maksetaan!
Anonyymi kirjoitti:
Toimiiko tämä sinun mafiasi myös Saksassa ja Kanadassa.
Oletko muuten huomannut että läntisen EU:n alueella Suomessa on palkansaajilla lähes kaikista huonoin tuki ja turva lakien puitteissa.Olin aijkoinaan työn ääressä vuosikymmeniä enkä koskaan tuntenut olevani turvaton. Tein itse sopimukset kulloisenkin työnantajan kanssa ja pääosin homma sujui mutta jos tuli ongelma niin neuvottelin sen pomoni kanssa!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vain oikeistolainen toiminta tuottaa tulosta, jolla sitten sinunkin avustuksesi maksetaan!
UPM:n sanelupolitiikka on toistaiseksi tuottanut muutaman miljoonan tappiota per päivä, kaikki kannustus paperiliitolle.
Anonyymi kirjoitti:
UPM:n sanelupolitiikka on toistaiseksi tuottanut muutaman miljoonan tappiota per päivä, kaikki kannustus paperiliitolle.
Tappion lisäksi voi tulla myös työttömiä ja homma siirtyy muille maille!
Se on sitä kannustusta ay mafialle!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vain tuloksentekijöiden eli duunareiden toiminta tuottaa tulosta, jolla sinunkin hoitosi maksetaan. Vai onko sinulla joku tieto että yhteiskunta toimii ilman työntekijöitä? Kerro lisää?
Anonyymi kirjoitti:
Vain tuloksentekijöiden eli duunareiden toiminta tuottaa tulosta, jolla sinunkin hoitosi maksetaan. Vai onko sinulla joku tieto että yhteiskunta toimii ilman työntekijöitä? Kerro lisää?
Kerros nyt mitä sinun duunarisi tekee jos yritys ei anna työtä!
Kun tuon keksit niin työttömyyskin häviää kun duunarisi alkavat ansaitsemaan, sillä kuka siihen nyt mitään oikeistosuuntautuneen yritystä tarvitsisi!
Esitä nyt teoriasi!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Enpä usko moiseen vaikka se ehkä on hakijoiden osalta osin totta mutta se taas johtuu ay mafian harhautuksesta!
Harhauta ittes vaan...
Anonyymi kirjoitti:
Harhauta ittes vaan...
Eipä ole ay mafia minua koskaan harhauttanut! Aikoinaan tosin yritti houkutella, vaan en katsonut sen mukaan lähtemistä hyväksi ratkaisuksi ja olin oikeassa!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Eipä ole ay mafia minua koskaan harhauttanut! Aikoinaan tosin yritti houkutella, vaan en katsonut sen mukaan lähtemistä hyväksi ratkaisuksi ja olin oikeassa!
Olet kyllä harhautunut hieman todellisuudesta, valitettavasti.
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä harhautunut hieman todellisuudesta, valitettavasti.
Itsenäinen elämä ei ole harhautumista, vaan sitä parasta mitä maa päällään kantaa. Siinä ei tarvitse kumarrella mihinkään suuntaan, vaan ainoastaan hoitaa hommansa!
Tuskin löydät parempaa vaihtoehtoa!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Itsenäinen elämä ei ole harhautumista, vaan sitä parasta mitä maa päällään kantaa. Siinä ei tarvitse kumarrella mihinkään suuntaan, vaan ainoastaan hoitaa hommansa!
Tuskin löydät parempaa vaihtoehtoa!Joo, joo, hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, joo, hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
Kunhan vaan hoidat hommasi itsesi ja läheisesi elättäen. Muutoin voit olla vaikka Ellun kanana!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kunhan vaan hoidat hommasi itsesi ja läheisesi elättäen. Muutoin voit olla vaikka Ellun kanana!
Ystävien pienellä avulla pärjätään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohjelmansa mukaisesti kyykyttää.
Anonyymi kirjoitti:
Ohjelmansa mukaisesti kyykyttää.
Mitähän tuolla kyykytyksellä nyt tässä kohden tarkoitat? Voisitko eritellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kokoomus ajaa pienet ja keskisuuret yritykset konkurssiin ja syytää rahaa suuryrityksille?
- Anonyymi
Demarit eivät pysty pitämään lupauksiaan ilman rajuja veronkorotuksia tai isoa velanottoa. Nämä toimet vaan kurjistavat suomalaisten elintasoa pitkällä aikavälillä. Pian olemme Venezuelan tasolla. Pohjoismaa emme enää ole. Sen verran demaripolitiikka on meitä alaspäin polkenut.
- Anonyymi
Kuule piipittäjä siihen ei pysty persut, ei kookarit, ei keskusta, ei kukaan!
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä edellinen sivupersoonasi on sinun sivupersoonaasi oikeammassa! Sosialisti eli demari ei kykene mihinkään ilman yritysmaailman rahoitusta! Silti hän vihaa yrityksiä, koska ne tekevät tulosta, josta osaa hän ei saa tuhlattavakseen.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kyllä edellinen sivupersoonasi on sinun sivupersoonaasi oikeammassa! Sosialisti eli demari ei kykene mihinkään ilman yritysmaailman rahoitusta! Silti hän vihaa yrityksiä, koska ne tekevät tulosta, josta osaa hän ei saa tuhlattavakseen.
Yritys maailma ei kykene mihinkään todella tuottavaan ellei sillä ole tekijöitä, omistaminen ei ole sorvaamista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Siihen pystyy ainoastaan demarit. Kurjistavat maatamme.
Anonyymi kirjoitti:
Yritys maailma ei kykene mihinkään todella tuottavaan ellei sillä ole tekijöitä, omistaminen ei ole sorvaamista!
Juuri meinitsemasi vuoksi on palkkatyö, tosin sekin on mennyt metsään koska enää ei edellytetä palkan ansaitsemista, vaan useasti vain paikalla oloa. Siksi meillä on satojentuhansien työttömien porukka.
On kuitenkin niin, ettei tuo porukka saa aikaan mitään ellei joku yritys palkkaa heitä. Sen kun huomaat niin olet jo vahvoilla todellisuuden näkemisessä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Juuri meinitsemasi vuoksi on palkkatyö, tosin sekin on mennyt metsään koska enää ei edellytetä palkan ansaitsemista, vaan useasti vain paikalla oloa. Siksi meillä on satojentuhansien työttömien porukka.
On kuitenkin niin, ettei tuo porukka saa aikaan mitään ellei joku yritys palkkaa heitä. Sen kun huomaat niin olet jo vahvoilla todellisuuden näkemisessä!Älä jaksa jauhaa! Ei nykyään edellytetä mitään paikalla oloa, rittää kun joskus on ollut, esim. haamuhoitajat! Henkilökunta mitoitetaan tavalla, että saadaan päivä pulkkaan! Vuokrafirmoille riittää kun joku on paikalla, mutta siitä pääsee kun palkkaa suoraan!
Duunari ansaitsee palkkansa kun tekee työn mikä hänelle osoitetaan ja sillä sika!
Mitä väniset? Ettehän tekään saa mitään aikaiseksi vaan roikutte Marinin helmoissa ja kitisette koko ajan, että pitää työllistää, pitää tehdä! Hyvänen aika se tekeminen on teidän tehtävänne!
Ei siinä Marinin tai ahllituksen tekemiset auta jos yrittäjät/omistajat eivät hallitse tekemisiään! Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa jauhaa! Ei nykyään edellytetä mitään paikalla oloa, rittää kun joskus on ollut, esim. haamuhoitajat! Henkilökunta mitoitetaan tavalla, että saadaan päivä pulkkaan! Vuokrafirmoille riittää kun joku on paikalla, mutta siitä pääsee kun palkkaa suoraan!
Duunari ansaitsee palkkansa kun tekee työn mikä hänelle osoitetaan ja sillä sika!
Mitä väniset? Ettehän tekään saa mitään aikaiseksi vaan roikutte Marinin helmoissa ja kitisette koko ajan, että pitää työllistää, pitää tehdä! Hyvänen aika se tekeminen on teidän tehtävänne!
Ei siinä Marinin tai ahllituksen tekemiset auta jos yrittäjät/omistajat eivät hallitse tekemisiään!Työllistäminen vaatii olosuhteet työmarkkinoilla joilla on mahdollisuus tuottavaan työhön!
Yritykset kyllä hallitsevat markkinat mutta ay mafia ei!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Työllistäminen vaatii olosuhteet työmarkkinoilla joilla on mahdollisuus tuottavaan työhön!
Yritykset kyllä hallitsevat markkinat mutta ay mafia ei!Mitä ne mahdollisuudet mahtavat olla ja mihin niitä nyt tarvitaan kun sinäkin olet pärjännyt ilman hallitusta ihan kiitettävästi omien kirjoitustesi mukaan!
Kyllä Suomessa on tekemätöntä työtä, mutta työn tekemisestä maksasjia ei, vaikka kehua rerostetaan kuinka ollaan parempia työläisiä ja silti pitää vinkua hallitusta apuun! Miksi? Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne mahdollisuudet mahtavat olla ja mihin niitä nyt tarvitaan kun sinäkin olet pärjännyt ilman hallitusta ihan kiitettävästi omien kirjoitustesi mukaan!
Kyllä Suomessa on tekemätöntä työtä, mutta työn tekemisestä maksasjia ei, vaikka kehua rerostetaan kuinka ollaan parempia työläisiä ja silti pitää vinkua hallitusta apuun! Miksi?Pitää olla aina mahdollisuus toimia sen ajankohdan markkinoiden mukaan. Kaikki eivät osaa ehkä nähdä sitä mitä maailoma tarvitsee joka huomio taas oli oman yritykseni alkulaukaus. Silti oli kokoajan oltava tarkka siitä mitä ja miten tehdään jotta hinnat olivat tasolla jolla kauppa kävi mukavasti.
Työnteko pitää aina sovittaa tilanteeseen ja siihen ei ay mafian kanssa oikein onnistuta vaan se on heitettävä työasioissa syrjään ja jätettävä sille vaikka lepokodit vasyneille työläisille!
Hallitusta ei tarvita kunhan se laittaa ay mafian kellariin pois näkösältä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Pitää olla aina mahdollisuus toimia sen ajankohdan markkinoiden mukaan. Kaikki eivät osaa ehkä nähdä sitä mitä maailoma tarvitsee joka huomio taas oli oman yritykseni alkulaukaus. Silti oli kokoajan oltava tarkka siitä mitä ja miten tehdään jotta hinnat olivat tasolla jolla kauppa kävi mukavasti.
Työnteko pitää aina sovittaa tilanteeseen ja siihen ei ay mafian kanssa oikein onnistuta vaan se on heitettävä työasioissa syrjään ja jätettävä sille vaikka lepokodit vasyneille työläisille!
Hallitusta ei tarvita kunhan se laittaa ay mafian kellariin pois näkösältä!Älä nyt, mitä ay-liikkeen syrjäyttäminen muuttaisi? Sinä olet menestynyt omien kirjoitustesi mukaan hyvin, vaikka meillä' on ay-liike, eikä ay-liikkeen lakkauttaminen muuttaisi markkinoilla mitään, energia, raaka-aineet, vuokrat, ylipäänsä hintaso tai markkinat eivät muuttuisi mitenkään.
Markkinat sen työn teon määrää ei ay-liike. Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt, mitä ay-liikkeen syrjäyttäminen muuttaisi? Sinä olet menestynyt omien kirjoitustesi mukaan hyvin, vaikka meillä' on ay-liike, eikä ay-liikkeen lakkauttaminen muuttaisi markkinoilla mitään, energia, raaka-aineet, vuokrat, ylipäänsä hintaso tai markkinat eivät muuttuisi mitenkään.
Markkinat sen työn teon määrää ei ay-liike.En ollut koskaan palkkatyöläisenä tai yrittäjänä ollessani tekemisissä työasioissa ay mafian kanssa, vaan hoidin aina asiani suoraan työnantajani tai tekijäni kanssa.
Kun asiat sovitaan suoraan se kannustaa molempia osapuolia toimimaan järkevämmin ja tuottavammin kuin joku mafiosojen tekemä sopimus!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Pitää olla aina mahdollisuus toimia sen ajankohdan markkinoiden mukaan. Kaikki eivät osaa ehkä nähdä sitä mitä maailoma tarvitsee joka huomio taas oli oman yritykseni alkulaukaus. Silti oli kokoajan oltava tarkka siitä mitä ja miten tehdään jotta hinnat olivat tasolla jolla kauppa kävi mukavasti.
Hallitusta ei tarvita kunhan se laittaa ay mafian kellariin pois näkösältä!Niinhän nyt toimitaan aina markkinoiden mukaan. Jos kauppa ei käy niin lomautetaan tai irtisanotaan.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
En ollut koskaan palkkatyöläisenä tai yrittäjänä ollessani tekemisissä työasioissa ay mafian kanssa, vaan hoidin aina asiani suoraan työnantajani tai tekijäni kanssa.
Kun asiat sovitaan suoraan se kannustaa molempia osapuolia toimimaan järkevämmin ja tuottavammin kuin joku mafiosojen tekemä sopimus!Täysipäiset ihmiset toimivat lakien, asetusten ja sopimusten mukaan ja työsopimus solmitaan aina työnantajan ja työntekijän välillä, aina ja aamen.
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän nyt toimitaan aina markkinoiden mukaan. Jos kauppa ei käy niin lomautetaan tai irtisanotaan.
Tuo on sosialistinen näkemys, oikea tapahan olisi muuttaa kokoajan työehtoja markkinoita vastaavaksi. Ei olisi työttömiä montaakaan ja oltaisiin heti iskukykyisiä kun markkinat korjaantuvat.
Näin saadaan kauppaa paremmin käymään, kun kustannukset pyritään aina mukauttamaan kulloiseenkin markkinatilanteeseen, kuten yrittäjät jo tänään tekevät suurelta osin.Anonyymi kirjoitti:
Täysipäiset ihmiset toimivat lakien, asetusten ja sopimusten mukaan ja työsopimus solmitaan aina työnantajan ja työntekijän välillä, aina ja aamen.
Olen aina tehnyt omat sopimukseni työnantajien kanssa ja työssäoloaikani niitä noudattanut. Sen pitää olla kahden välinen ilkman ulkopuolista paunostajaa. Silloin homma sujuu!
Jos sen sijaan alat töitä hakiessasi puhumaan jostain ay mafian sopimuksista, niin se ei olekaan sinun ja työnantajan välinen sopimus, vaan siinä pitkälti noudatettaneen ay mafiosojen työttömyyden lisäämisen unelmaa!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Tuo on sosialistinen näkemys, oikea tapahan olisi muuttaa kokoajan työehtoja markkinoita vastaavaksi. Ei olisi työttömiä montaakaan ja oltaisiin heti iskukykyisiä kun markkinat korjaantuvat.
Näin saadaan kauppaa paremmin käymään, kun kustannukset pyritään aina mukauttamaan kulloiseenkin markkinatilanteeseen, kuten yrittäjät jo tänään tekevät suurelta osin.Ompa papalla näkemys! Luuletko aikuisten oikeasti, että ihmiset tulevat töihin ja joka saakelin päivä ja koa tunti, minuutti katsottaisiin paljonko työstä tänään saa?
On teillä huvitukset!
Jos koko yhteiskunta joustaa markkinoiden mukaan niin se voisi olla jotain, mutta kuten tiedämme niin osa-aikatyötä tekevä, määräaikaisuuksia suorittava ei saa pankkilainaa, ei mihinkään järjelliseen hintaan ja kohtuullisiin ehtoihin.
Tiedämme myös, että bensan hinta ei jousta kuin ylöspäin samoin sähkön hinta ja vuokrat. Julkisen liikenteen maksut joustavat ylöspäin samoin on ruuan hinnan kanssa,
Niin, että elä unta nää! Anonyymi kirjoitti:
Ompa papalla näkemys! Luuletko aikuisten oikeasti, että ihmiset tulevat töihin ja joka saakelin päivä ja koa tunti, minuutti katsottaisiin paljonko työstä tänään saa?
On teillä huvitukset!
Jos koko yhteiskunta joustaa markkinoiden mukaan niin se voisi olla jotain, mutta kuten tiedämme niin osa-aikatyötä tekevä, määräaikaisuuksia suorittava ei saa pankkilainaa, ei mihinkään järjelliseen hintaan ja kohtuullisiin ehtoihin.
Tiedämme myös, että bensan hinta ei jousta kuin ylöspäin samoin sähkön hinta ja vuokrat. Julkisen liikenteen maksut joustavat ylöspäin samoin on ruuan hinnan kanssa,
Niin, että elä unta nää!Parempi kuin kerjuu joinossa! Miksi kuvittelet yrittäjien toimivan juuri tuolla tavoin? Kuitenkin ilman yrittäjiä te ay orjat olette pelkkää kerjäläisväkeä!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Parempi kuin kerjuu joinossa! Miksi kuvittelet yrittäjien toimivan juuri tuolla tavoin? Kuitenkin ilman yrittäjiä te ay orjat olette pelkkää kerjäläisväkeä!
Yrittäjät eivät hinnoittele itseään tunti, päivä tai viikko kerrallaan.
Mitä horiset orjista? Yrittäjät yrittävät orjuuttaa, määrätä hinan tunti kerralaan, se on orjuutta.
Ammattiliito ei orjuuta, mutta teidän tyylisenne työsuhteet ovat orjuutta ja niillä pääsee sinne kerjuu jonoihin ja tiedätkö mitä? Me haluamme pysyä niistä jonoista yhtä kaukana kuin itä on lännestä! Anonyymi kirjoitti:
Yrittäjät eivät hinnoittele itseään tunti, päivä tai viikko kerrallaan.
Mitä horiset orjista? Yrittäjät yrittävät orjuuttaa, määrätä hinan tunti kerralaan, se on orjuutta.
Ammattiliito ei orjuuta, mutta teidän tyylisenne työsuhteet ovat orjuutta ja niillä pääsee sinne kerjuu jonoihin ja tiedätkö mitä? Me haluamme pysyä niistä jonoista yhtä kaukana kuin itä on lännestä!Miksi sinun mielestäsi pitäisi työ hinnoitella esittämälläsi tavalla? Minähän olen kokoajan esittänyt nykyisen tavan hinnoitella aika, jota ay mafia harjoittaa vääräksi. Pitää hinnoitella työn tulos aina kulloiseenkin markkinaan sopivaksi! Noinhan olen ehdottanut ja niihän tekevät yrittäjätkin omassa ansionsa määrittelyssään.
Ay mafia orjuuttaa koska se edellyttää esin työtaistelutoimia vaikka töitä miten olisi tehtäväksi asti. Jos joku silloin uskoo mafiosoja niin hän on ay orja ja siten epäluotettava yritysten kannalta! Minä en noita orjia halunnut omiin töihini aikoinaan ja palkatessani sanoin, jos haluatte kuulua niin se ei saa näkyä ja itse hoidatte jäsenmaksunne mafiaosastoonne. En vieläkään tiedä kuin yhden kymmenistä joka olisi ay mafian listoilla ollut. Hommat sujuivat ja porukka viihtyi vuosia ja jopa vuosikymmeniä.- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Miksi sinun mielestäsi pitäisi työ hinnoitella esittämälläsi tavalla? Minähän olen kokoajan esittänyt nykyisen tavan hinnoitella aika, jota ay mafia harjoittaa vääräksi. Pitää hinnoitella työn tulos aina kulloiseenkin markkinaan sopivaksi! Noinhan olen ehdottanut ja niihän tekevät yrittäjätkin omassa ansionsa määrittelyssään.
Ay mafia orjuuttaa koska se edellyttää esin työtaistelutoimia vaikka töitä miten olisi tehtäväksi asti. Jos joku silloin uskoo mafiosoja niin hän on ay orja ja siten epäluotettava yritysten kannalta! Minä en noita orjia halunnut omiin töihini aikoinaan ja palkatessani sanoin, jos haluatte kuulua niin se ei saa näkyä ja itse hoidatte jäsenmaksunne mafiaosastoonne. En vieläkään tiedä kuin yhden kymmenistä joka olisi ay mafian listoilla ollut. Hommat sujuivat ja porukka viihtyi vuosia ja jopa vuosikymmeniä.No työn tuloksen työnantaja hinnoittelee, ei duunari!
Esittämäsi malli ei vain toimi elävässä elämässä työntekijän kohdalla ei vaikka voissa paistais.
Elävässä elämässä elinkustannukset eivät toimi työn tuloksen mukaan, ei edes yrittäjän kohdalla ja nyt en puhu mistään insinööri hommista vaan ihan tavallisesta kampaamo-, siivous- tai vaikka hammaslääkäriyrtyksestä.
Jos noilla liikkeillä ei ole töitä niin hukka perii oli markkina tilanne mikä hyvänsä koska ei heidänkään kohdallaan kulut jousta tai muutu markkinatilanteen mukaan.
Mikään tilanne EI EDELLYTÄ työtaistelu toimia jos ASIOISTA SOVITAAN NEUVOTTELEMALLA. Anonyymi kirjoitti:
No työn tuloksen työnantaja hinnoittelee, ei duunari!
Esittämäsi malli ei vain toimi elävässä elämässä työntekijän kohdalla ei vaikka voissa paistais.
Elävässä elämässä elinkustannukset eivät toimi työn tuloksen mukaan, ei edes yrittäjän kohdalla ja nyt en puhu mistään insinööri hommista vaan ihan tavallisesta kampaamo-, siivous- tai vaikka hammaslääkäriyrtyksestä.
Jos noilla liikkeillä ei ole töitä niin hukka perii oli markkina tilanne mikä hyvänsä koska ei heidänkään kohdallaan kulut jousta tai muutu markkinatilanteen mukaan.
Mikään tilanne EI EDELLYTÄ työtaistelu toimia jos ASIOISTA SOVITAAN NEUVOTTELEMALLA.Kylklä mallini toimii koska olen sen kokeillut aikoinaan. Kysehän on siitä, että yritys aina pyrkii pitämään työntekijät, joilta voi odottaa tulosta. He kun ovat elintärkeitä yritykselle eikä sen havaitsemisseen mitään ay mafiosoja tarvita!
Miksi kun ay mafia on aina nousun aikana vaatinut lisää palkkaa niin laskukauden tullessa se on unohtanut vaatia vastaavasti palkan alennusta, jotta työttömien määrää ei nostettaisi liikaa. Miksi tuo varsin johdonmukainen toiminta on puuttunut ay mafiosojen listalta?
Miksi ei nousukauden palkankorotusten yhteydessä jo sovita niiden häipymisestä kun laskukausi on alkamassa? Eikö siihen olisi yhtä hyvä syy kuin korotuksiinkin?
Tuohan toimii jo yrittäjillä joiden ansiot pitkälti riippuvat kulloisestakin talouden tilanteesta!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kylklä mallini toimii koska olen sen kokeillut aikoinaan. Kysehän on siitä, että yritys aina pyrkii pitämään työntekijät, joilta voi odottaa tulosta. He kun ovat elintärkeitä yritykselle eikä sen havaitsemisseen mitään ay mafiosoja tarvita!
Miksi kun ay mafia on aina nousun aikana vaatinut lisää palkkaa niin laskukauden tullessa se on unohtanut vaatia vastaavasti palkan alennusta, jotta työttömien määrää ei nostettaisi liikaa. Miksi tuo varsin johdonmukainen toiminta on puuttunut ay mafiosojen listalta?
Miksi ei nousukauden palkankorotusten yhteydessä jo sovita niiden häipymisestä kun laskukausi on alkamassa? Eikö siihen olisi yhtä hyvä syy kuin korotuksiinkin?
Tuohan toimii jo yrittäjillä joiden ansiot pitkälti riippuvat kulloisestakin talouden tilanteesta!Tuo malli EI toimi koska niitä parempia aikoja ei tule koskaan jos palkan maksu on markkinoista kiinni, on lama ja vielä syvempi lama ja vielä senkin jälkeen tulee lama niin, etttä ei niitä parempia palkkoja voi maksaa kun omistajan säkin suu on paljon lähempänä kuin duunarin säkin suu!
Niinhän ne duunarinkin ansiot riippuvat kuloisestakin talouden tilanteesta! Mikä siinä on niin ylivoimaisen vaikeaa käsittää??? Anonyymi kirjoitti:
Tuo malli EI toimi koska niitä parempia aikoja ei tule koskaan jos palkan maksu on markkinoista kiinni, on lama ja vielä syvempi lama ja vielä senkin jälkeen tulee lama niin, etttä ei niitä parempia palkkoja voi maksaa kun omistajan säkin suu on paljon lähempänä kuin duunarin säkin suu!
Niinhän ne duunarinkin ansiot riippuvat kuloisestakin talouden tilanteesta! Mikä siinä on niin ylivoimaisen vaikeaa käsittää???Kyllä se toimii vaikka sinulla kommunistin ideapankki onkin päähäsi iskenyt!
Entisenä yrittäjänä kun tiedän, hyvien työntekijöiden tärkeyden niin kyllä heille aina löytyy kun tilanne sen sallii!
Sinulla on perin väärä ajatusmaailma yrittäjistä, tiedän sen sosialistien rupusakin moista levittävän mutta se on enemmän satua kuin totta!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysipäiset ihmiset toimivat lakien, asetusten ja sopimusten mukaan ja työsopimus solmitaan aina työnantajan ja työntekijän välillä, aina ja aamen.
Extyökkäri ei ole koskaan "sorvannut" yhtäkään työsopimusta. Ei itsensä eikä firmansa nimissä, joten ei häneltä voi vaatia sitä tietoa, että tuo "asiakirja" on työsopimuslain mukaan PAKOLLINEN vaikka vain suullisenakin, muuten ei ole olemassa mitään työsuhdetta.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kyllä se toimii vaikka sinulla kommunistin ideapankki onkin päähäsi iskenyt!
Entisenä yrittäjänä kun tiedän, hyvien työntekijöiden tärkeyden niin kyllä heille aina löytyy kun tilanne sen sallii!
Sinulla on perin väärä ajatusmaailma yrittäjistä, tiedän sen sosialistien rupusakin moista levittävän mutta se on enemmän satua kuin totta!Et ole ihan iskussa enää! Se, että sinä olet maksanut ei tottavie tarkoita, että kaikki maksavat!
Olet naivi! Hyviä työntekijöitä ei ole olemassa, on ihmisiä joita tarvitaan ja käytetään tarpeen mukaan. Anonyymi kirjoitti:
Et ole ihan iskussa enää! Se, että sinä olet maksanut ei tottavie tarkoita, että kaikki maksavat!
Olet naivi! Hyviä työntekijöitä ei ole olemassa, on ihmisiä joita tarvitaan ja käytetään tarpeen mukaan.Jos sopimus työnantajan kanssa ei pidä vaikka olet oman osasi kunnolla hoitanut on viisainta sanoa itsensä irti ja hakea parempi työnantaja. Katso kuitenkin, että todella olet kyennyt sen palkkasi eteen tekemään tuottavaa työtä koko summalle!
Hyviä työntekijöitä on olemassa, itsekin kuuluin siihen ryhmään palkkatyöaikani. Kun vielä työni tuloksella yrittäjänä tuotin työtä satoja jos en tuhansia työvuosia muillekin, niin ei sekään ihan huonoimmasta päästä työntekoa liene!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kylläpä olisit oikea kapitalisti työnantajana kukahan sinun paviaanin firmassa viihtyisä ei kukaan
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
En ollut koskaan palkkatyöläisenä tai yrittäjänä ollessani tekemisissä työasioissa ay mafian kanssa, vaan hoidin aina asiani suoraan työnantajani tai tekijäni kanssa.
Kun asiat sovitaan suoraan se kannustaa molempia osapuolia toimimaan järkevämmin ja tuottavammin kuin joku mafiosojen tekemä sopimus!Kyllä sinun laisesi luuseri ole maksanut kunnon palkkaa jos yleensä olet edes ollut työn antaja mitä kyllä epäilen ajatusmaailmasi on kansalais sodan ajoilta
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä olisit oikea kapitalisti työnantajana kukahan sinun paviaanin firmassa viihtyisä ei kukaan
Apinointihan se on sinun leipälajiasi, muuhun kun et kykene!
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinun laisesi luuseri ole maksanut kunnon palkkaa jos yleensä olet edes ollut työn antaja mitä kyllä epäilen ajatusmaailmasi on kansalais sodan ajoilta
Yrittäjänä ollessani pyrin aina maksamaan ansaitun palkan. Aika hyvin taisin onnistua koska porukka vuosia ja vuosikymmeniä pysyi kelkassa.
Minun ajatusmaailmani on tämän päivän realismia, kun sinä elät tai ainakin pyrit elämään sosialismin hötössä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jos sopimus työnantajan kanssa ei pidä vaikka olet oman osasi kunnolla hoitanut on viisainta sanoa itsensä irti ja hakea parempi työnantaja. Katso kuitenkin, että todella olet kyennyt sen palkkasi eteen tekemään tuottavaa työtä koko summalle!
Hyviä työntekijöitä on olemassa, itsekin kuuluin siihen ryhmään palkkatyöaikani. Kun vielä työni tuloksella yrittäjänä tuotin työtä satoja jos en tuhansia työvuosia muillekin, niin ei sekään ihan huonoimmasta päästä työntekoa liene!Niitä hyviä tekijöitä on paljon muitakin kuin sinä!
Kirjoitat niin kuin mitään muuta kuin sinun kokemuksesi ei ole olemassa ja meistä kumpikin tietää, että niin ei ole eikä tule olemaan.
Yrittäjiä on joka lähtöön, enemmistö ihan kunnollisia hyviä työnantajia, mutta siihen joukkoon mahtuu aivan kaikkea niin kuin työntekijöihinkin.
Niitä hyviä työntekijöitä ei enää arvosteta, työhön otto kynnys on taivaissa eikä kokoaikaista valituista työtä ole tarjolla kuin hyvin harvoille. Anonyymi kirjoitti:
Niitä hyviä tekijöitä on paljon muitakin kuin sinä!
Kirjoitat niin kuin mitään muuta kuin sinun kokemuksesi ei ole olemassa ja meistä kumpikin tietää, että niin ei ole eikä tule olemaan.
Yrittäjiä on joka lähtöön, enemmistö ihan kunnollisia hyviä työnantajia, mutta siihen joukkoon mahtuu aivan kaikkea niin kuin työntekijöihinkin.
Niitä hyviä työntekijöitä ei enää arvosteta, työhön otto kynnys on taivaissa eikä kokoaikaista valituista työtä ole tarjolla kuin hyvin harvoille.Jos fiksu olet niin alat heti vaihtamaan työnantajaa jos nykyinen ei mielestäsi ole hyvä. Ei muuta kuin irtisanoutumaan kunhan ensin mietit mikä osa sinulla voisi olla siihen mitä työnantaja sinusta ajattelee!
Hyvää tuottavaa työntekijää arvostaa jokainen yrittäjä, se on faktaa! Tuo varsinkin jos työ on vaativaa! Annan tässä yhden hyvän neuvon, ole asiantuntija niin se helpottaa, kunhan vain kykenet asiantuntijan pöksyissä elämään!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa jauhaa! Ei nykyään edellytetä mitään paikalla oloa, rittää kun joskus on ollut, esim. haamuhoitajat! Henkilökunta mitoitetaan tavalla, että saadaan päivä pulkkaan! Vuokrafirmoille riittää kun joku on paikalla, mutta siitä pääsee kun palkkaa suoraan!
Ei siinä Marinin tai ahllituksen tekemiset auta jos yrittäjät/omistajat eivät hallitse tekemisiään!Hyvä kommentti-
- Anonyymi
Avainasemassa on aluevaalien ytimessä oleva palvelujärjestelmä.
Sillä, että sosiaali- ja terveydenhuollon eri tasojen palvelut toimivat saumatta yhteen, voidaan vaikuttaa ihmisten kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin, ei vain yksittäisten ongelmien ratkaisemiseen.
https://demokraatti.fi/sanna-marin-demokraatin-erikoishaastattelussa
Meillä on järkevä puheenjohtaja ja järkevä pääministeri.
Ollaan ylpeitä Sanna Marinista!Mitähän järkevää SS olisi tehnyt vaikkapa työllisyyden edityksen eteen?
Mitä järkevää SS on tehnyt velkaantumisen vahentämisen eteen?
Mitä järkevää SS on tehnyt sen eteen jotta meistä fiksummat lähtisivät uusia yrityksiä perustamaan ja siten tuon työllisyyden ongelman korjaajiksi?
Mitä järkevää SS on tehnyt julkisen sektorin järkeistämiseksi, sillä se on väestöön verraten varsin suuri, työllistää tuottamattomasti julmetusti ja siten vaatii aina vaan lisää lainaa ulkomailta. koska sen järkeistäminen mahtaa alkaa SS.n ohjelmassa?
Suomessa julkinen syö BKT:sta 57,3% kun EU:n keskiarvo on 53% ja Virokin pärjää 46%:lla! Tilaston sanotaan olevan vuodelta 2020. Olisi siis korjattavaa!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mitähän järkevää SS olisi tehnyt vaikkapa työllisyyden edityksen eteen?
Mitä järkevää SS on tehnyt velkaantumisen vahentämisen eteen?
Mitä järkevää SS on tehnyt sen eteen jotta meistä fiksummat lähtisivät uusia yrityksiä perustamaan ja siten tuon työllisyyden ongelman korjaajiksi?
Mitä järkevää SS on tehnyt julkisen sektorin järkeistämiseksi, sillä se on väestöön verraten varsin suuri, työllistää tuottamattomasti julmetusti ja siten vaatii aina vaan lisää lainaa ulkomailta. koska sen järkeistäminen mahtaa alkaa SS.n ohjelmassa?
Suomessa julkinen syö BKT:sta 57,3% kun EU:n keskiarvo on 53% ja Virokin pärjää 46%:lla! Tilaston sanotaan olevan vuodelta 2020. Olisi siis korjattavaa!Tällaista on kiva lukea, vai mitä? Kyllä Marin osaa. Kokoomus osaamattomuuttaan vei koko maan (pl. pääoma) täysin kuralle. Varsinkin kunnat velkaantui suunnattomasti valtion talouden "tervehdyttämisessä".
"13.1. 07:00 Yle
Suomalaisten suuryritysten kasvuhalukkuus on noussut ennätyssuureksi keskellä koronakriisiä.
OP:n teettämän kyselyn mukaan kasvua tavoittelee nyt yli kolmasosa yrityksistä, kun taas toiminnan tehostamista ja kulujensa leikkaamista pitää ensisijaisena tavoitteenaan enää 30 prosenttia.
Kasvua tavoittelevien yritysten osuus on kaksinkertaistunut vuodessa. Ennen pandemiaa kasvua tavoitteli enimmilläänkin alle kolmannes.
OP on teettänyt vuosittain kyselyn suuryritysten johdolle kymmenen vuoden ajan.
OP Yrityspankin toimitusjohtaja Katja Keitaanniemi.
OP Yrityspankin toimitusjohtaja Katja Keitaanniemi arvelee, että talouspolitiikan arvostelun ytimessä on näkemys siitä, että julkinen velka on kulunut arkimenoihin eikä pidempiaikaiseen tulevaisuuden rakentamiseen. Kuva: Nina Kaverinen
– Laajentumishaluisten yritysten määrä on tuplaantunut vuodessa ja on historiallisen korkealla tasolla. Tämä on tutkimuksen suurin anti ja positiivinen asia, sanoo OP Yrityspankin toimitusjohtaja Katja Keitaanniemi.
Muutos kasvuhaluissa on suuri, sillä esimerkiksi vuodelle 2015 vain yksitoista prosenttia suuryrityksistä piti kasvua ensisijaisena tavoitteenaan.
– Kasvua tavoittelevien yhtiöiden osuus on silmiinpistävän suuri. Tehostajat ja säästäjät jäävät tällä kertaa katsomoon ihmettelemään naapureiden vauhtia, kirjoittaa tutkimustuloksesta työelämäprofessori Pekka Mattila.
OP:n suuryritystutkimukset on tehty Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa Mattilan johdolla.
Suomen Pankin ennustepäällikkö Meri Obstbaum näkee kasvuhalukkuuden virkoamisessa kauaskantoisia vaikutuksia.
Hänen mukaansa juuri vähäinen investoiminen tuotantoon on ollut yksi syy siihen, että viime vuosikymmenellä talouskasvu Suomessa on jäänyt vaisuksi." Anonyymi kirjoitti:
Tällaista on kiva lukea, vai mitä? Kyllä Marin osaa. Kokoomus osaamattomuuttaan vei koko maan (pl. pääoma) täysin kuralle. Varsinkin kunnat velkaantui suunnattomasti valtion talouden "tervehdyttämisessä".
"13.1. 07:00 Yle
Suomalaisten suuryritysten kasvuhalukkuus on noussut ennätyssuureksi keskellä koronakriisiä.
OP:n teettämän kyselyn mukaan kasvua tavoittelee nyt yli kolmasosa yrityksistä, kun taas toiminnan tehostamista ja kulujensa leikkaamista pitää ensisijaisena tavoitteenaan enää 30 prosenttia.
Kasvua tavoittelevien yritysten osuus on kaksinkertaistunut vuodessa. Ennen pandemiaa kasvua tavoitteli enimmilläänkin alle kolmannes.
OP on teettänyt vuosittain kyselyn suuryritysten johdolle kymmenen vuoden ajan.
OP Yrityspankin toimitusjohtaja Katja Keitaanniemi.
OP Yrityspankin toimitusjohtaja Katja Keitaanniemi arvelee, että talouspolitiikan arvostelun ytimessä on näkemys siitä, että julkinen velka on kulunut arkimenoihin eikä pidempiaikaiseen tulevaisuuden rakentamiseen. Kuva: Nina Kaverinen
– Laajentumishaluisten yritysten määrä on tuplaantunut vuodessa ja on historiallisen korkealla tasolla. Tämä on tutkimuksen suurin anti ja positiivinen asia, sanoo OP Yrityspankin toimitusjohtaja Katja Keitaanniemi.
Muutos kasvuhaluissa on suuri, sillä esimerkiksi vuodelle 2015 vain yksitoista prosenttia suuryrityksistä piti kasvua ensisijaisena tavoitteenaan.
– Kasvua tavoittelevien yhtiöiden osuus on silmiinpistävän suuri. Tehostajat ja säästäjät jäävät tällä kertaa katsomoon ihmettelemään naapureiden vauhtia, kirjoittaa tutkimustuloksesta työelämäprofessori Pekka Mattila.
OP:n suuryritystutkimukset on tehty Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa Mattilan johdolla.
Suomen Pankin ennustepäällikkö Meri Obstbaum näkee kasvuhalukkuuden virkoamisessa kauaskantoisia vaikutuksia.
Hänen mukaansa juuri vähäinen investoiminen tuotantoon on ollut yksi syy siihen, että viime vuosikymmenellä talouskasvu Suomessa on jäänyt vaisuksi."Kun nyt aloit niin kerro mikä SS:n toimi olisi lisäämässä yritysten halukkuutta kasvuun? Jos väität sen SS:n ansioksi, niin joku mitä hän on tehnyt on siihen syypää ja nyt haluaisin kuulla mikä se on ja millä perusteella!
Minä väitän jos tuo väittämäsi faktaa on, että tuota halua on nyt komucoronan jälkeen SS:tä huolimatta!
Niin kauan kuin muistan ovat yritykset olleet aina kasvuhaluisia, kolmasosa on 33% aivan kuten se toinenkin kertomasi osa 30% eli siinä noin 2/3 yrityksistä sitten on.
Kun kirjoitat kasvuhaluisista ja laajenemishaluisista niin mikä se käytännön ero on noissa eri jako-osissasi? Voisitko selvittää kun itse pidän noita samana asiana jos haluaa kasvattaa tai laajentaa yritystään?
Se mitä olen varmaan jo vuosia kirjoittanut, tarvitsemme lisää yritystoimintaa tuottavien yritysten puitteissa ja siihen nyt tarvittiin oikein rohvessori se sama sanomaan. Ihan turhia nuo rohvessorit jos eivät enempää saa aikaan ideoita kuin vanha eläkeläismies!
Tuottavat yritykset ovat se pohja jolla hyvinvointi luodaan, itse lähdin työkaverin kanssa ideoimaan yritystä erään havaintomme pohjalta ja pari vuotta sitä testanneena sitten lähdimme toimeen. Yritykseen sijoitettiin silloin 3000 mk (n. 500€) omaa rahaa ja kun se reilun 30 vuoden päästä myytiin ideapohjalta niin siitä sai lähes miljoona euroa. Lisäksihän se oli meidän osakkaiden lisäksi tuottanut satoja jos ei tuhansia henkilötyövuosia. Siitä näet miten tuottavat yritykset tuovat tuottoa maahamme ja lisäävät talouskasvua. Vientiäkin oli vuositasolla liikevaihdosta 30 – 50% vuodesta riippuen.
Ei rohvessori osannut sen enempää kuin minä jo vuosikymmeniä tietäneenä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kun nyt aloit niin kerro mikä SS:n toimi olisi lisäämässä yritysten halukkuutta kasvuun? Jos väität sen SS:n ansioksi, niin joku mitä hän on tehnyt on siihen syypää ja nyt haluaisin kuulla mikä se on ja millä perusteella!
Minä väitän jos tuo väittämäsi faktaa on, että tuota halua on nyt komucoronan jälkeen SS:tä huolimatta!
Niin kauan kuin muistan ovat yritykset olleet aina kasvuhaluisia, kolmasosa on 33% aivan kuten se toinenkin kertomasi osa 30% eli siinä noin 2/3 yrityksistä sitten on.
Kun kirjoitat kasvuhaluisista ja laajenemishaluisista niin mikä se käytännön ero on noissa eri jako-osissasi? Voisitko selvittää kun itse pidän noita samana asiana jos haluaa kasvattaa tai laajentaa yritystään?
Se mitä olen varmaan jo vuosia kirjoittanut, tarvitsemme lisää yritystoimintaa tuottavien yritysten puitteissa ja siihen nyt tarvittiin oikein rohvessori se sama sanomaan. Ihan turhia nuo rohvessorit jos eivät enempää saa aikaan ideoita kuin vanha eläkeläismies!
Tuottavat yritykset ovat se pohja jolla hyvinvointi luodaan, itse lähdin työkaverin kanssa ideoimaan yritystä erään havaintomme pohjalta ja pari vuotta sitä testanneena sitten lähdimme toimeen. Yritykseen sijoitettiin silloin 3000 mk (n. 500€) omaa rahaa ja kun se reilun 30 vuoden päästä myytiin ideapohjalta niin siitä sai lähes miljoona euroa. Lisäksihän se oli meidän osakkaiden lisäksi tuottanut satoja jos ei tuhansia henkilötyövuosia. Siitä näet miten tuottavat yritykset tuovat tuottoa maahamme ja lisäävät talouskasvua. Vientiäkin oli vuositasolla liikevaihdosta 30 – 50% vuodesta riippuen.
Ei rohvessori osannut sen enempää kuin minä jo vuosikymmeniä tietäneenä!Aikamoista sörsseliä huitelet. Pravdaa!
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoista sörsseliä huitelet. Pravdaa!
Mitä kirjoitin on faktaa ja edelleen nautin tuon rupeaman saavutuksista!
- Anonyymi
Et kuitenkaan löytänyt mistään perusteluja väitteillesi.
- Anonyymi
Suomen hyvinvointia olisi helpompi rakentaa mikäli kokoomuksen ja Perussuomalaiset eivät jarruttaisi kehitystä.
Kyseiset puolueet elävät menneessä eivätkä osaa uudistua ja kurottaa tulevaisuuteen.
Mutta tämän päivän Sdp on tie totuuden äärelle jossa vääryydelle ei ole elintilaa.
Sillä vääryys ja valehtelu ovat löytäneet kodin kokoomuksesta että persuista.- Anonyymi
Suomi oli hyvinvointivaltio. Menneinä aikoina demaritkin tunnustivat tosiasiat, että velaksi ei voi elää ja että jokaisen on omalla työllään ansaittava elantonsa. Nykyisin sdp johtaa Suomea ulos hyvinvointivaltioiden joukosta. Jo nyt olemme paljon muita pohjoismaita jäljessä ja muutaman vuoden kuluttua Baltian maat, etenkin Viro, on meitä paljon edellä.
- Anonyymi
Miten on käynyt kun rahaa on lapettu oikeiston voimin yrityksille vuosikausia, onko työllisyys poitunut tai eriarvoistuminen lakannut ? On tainnut rahat mennä ,mutta tuloksia ei ole näkynyt ,sillä työpaikat on karannut siitä huolimatta ja köyhyys lisääntynyt ,kun sosiaaliturvan on annettu rapautua ja työttömyys turvaa pyritty ajamaan alas .Tuon on kovin kapea tapa valtion politiikan kautta huolehtia yleisestä hyvinvoinnista sen mennessä kovin harvojen taskuun loputtoman tuotannon tehostamisien kautta optioina.
https://www.verkkouutiset.fi/ps-edustajat-postin-paatos-johdon-okypalkkioista-harski/#2d929ecc
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/831ce005-5462-46cb-8526-8c85f25abc7a
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001814904.html
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006623277.html
https://yle.fi/uutiset/3-12115110
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/suomi-maksaa-yritystukia-4-miljardia-vuodessa-nyt-halutaan-tietaa-onko-niista-hyotya-ei-ole-luotettavaa-tietoa/aa10b012-6e19-3022-875e-97ab7c67943d
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006481726.html
ja vastapainoksi yhteiskunnan ihmisarvoa takaavat velvoitteet on jätetty hoitamatta:
https://www.amnesty.fi/amnesty-ja-ihmisoikeusliitto-suomen-perusturvan-taso-on-liian-alhainen/
sen sijaan että asiaa olisi pyritty oikeistovetoisen hallituksen toimesta pyritty korjaamaan ,vietiin vielä viimeisestäkin siitä jo riittämättömästä turvasta ja tuo oli melkoinen riman alitus joten tuosta huonommaksi voi tuskin enää paljon mennä asiat kansakunnan toimeentulon turvaamisen suhteen..
https://yle.fi/uutiset/3-10524820 - Anonyymi
Aitona demarina pyrit epätoivoisesti kääntämään keskustelua pois SDP:stä ja demareista. Mistä johtuu, että tämä on yleistynyt juuri Sanna Marinin puheenjohtajakaudella? Antaisit teistä edes hieman fiksumman kuvan, jos pystyisit edes jollain tavalla perustelemaan väitteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on käynyt kun rahaa on lapettu oikeiston voimin yrityksille vuosikausia, onko työllisyys poitunut tai eriarvoistuminen lakannut ? On tainnut rahat mennä ,mutta tuloksia ei ole näkynyt ,sillä työpaikat on karannut siitä huolimatta ja köyhyys lisääntynyt ,kun sosiaaliturvan on annettu rapautua ja työttömyys turvaa pyritty ajamaan alas .Tuon on kovin kapea tapa valtion politiikan kautta huolehtia yleisestä hyvinvoinnista sen mennessä kovin harvojen taskuun loputtoman tuotannon tehostamisien kautta optioina.
https://www.verkkouutiset.fi/ps-edustajat-postin-paatos-johdon-okypalkkioista-harski/#2d929ecc
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/suomi-maksaa-yritystukia-4-miljardia-vuodessa-nyt-halutaan-tietaa-onko-niista-hyotya-ei-ole-luotettavaa-tietoa/aa10b012-6e19-3022-875e-97ab7c67943d
ja vastapainoksi yhteiskunnan ihmisarvoa takaavat velvoitteet on jätetty hoitamatta:
https://www.amnesty.fi/amnesty-ja-ihmisoikeusliitto-suomen-perusturvan-taso-on-liian-alhainen/
sen sijaan että asiaa olisi pyritty oikeistovetoisen hallituksen toimesta pyritty korjaamaan ,vietiin vielä viimeisestäkin siitä jo riittämättömästä turvasta ja tuo oli melkoinen riman alitus joten tuosta huonommaksi voi tuskin enää paljon mennä asiat kansakunnan toimeentulon turvaamisen suhteen..
https://yle.fi/uutiset/3-10524820Aitona demarina pyrit epätoivoisesti kääntämään keskustelua pois SDP:stä ja demareista. Mistä johtuu, että tämä on yleistynyt juuri Sanna Marinin puheenjohtajakaudella?
Anonyymi kirjoitti:
Suomi oli hyvinvointivaltio. Menneinä aikoina demaritkin tunnustivat tosiasiat, että velaksi ei voi elää ja että jokaisen on omalla työllään ansaittava elantonsa. Nykyisin sdp johtaa Suomea ulos hyvinvointivaltioiden joukosta. Jo nyt olemme paljon muita pohjoismaita jäljessä ja muutaman vuoden kuluttua Baltian maat, etenkin Viro, on meitä paljon edellä.
Löytyy näköjään Lyyli parvestakin joku, jolla vielä pää toimii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menneinä aikoina TYÖVOIMA oli valtion ERITYISESSÄ suojeluksessa, sitten sillä asialla on pyyhitty aunusta.
Enää ei järjestetä työllisyystöitä joista sai palkkaa, palkkaa jolla pystyi elämään!!!
Nyt joka ainut puolue on ummistanut silmänsä siltä tosiasialta, että enää kokopäiväistä vakituista työtä ei ole tarjolla.
On rekrytointifirmaa, testauksia, testejä ja kun sen myllyn läpäisee niin saa vuokraduunia määräajaksi! Niitä välistä vetäjiä on pilvin pimein!
Työhön otto kynnys on PILVISSÄ!! Anonyymi kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-10524820Katsoin yhtä linkeistä ja se käsitteli Finnairin rahoitusongelmia. Se ei kuulu yrityskeskusteluun, koska valtio lienee pääomistajana jonkun järjestönsä kautta. Otetaan ihka oikeita yhtiöitä keskustelun aiheeksi! Onko niihin ammennettu vastikkeettomasti rahaa? Jos niin mihin ja millä perusteilla?
- Anonyymi
Kokoomus tuhosi hyvinvointivaltion melkein loppuun alkaen herra holkerista ja vielä löytyy työläisistäkin pellejä jotka äänestää tätä riistäjä PUOLUETTA 🤔
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Katsoin yhtä linkeistä ja se käsitteli Finnairin rahoitusongelmia. Se ei kuulu yrityskeskusteluun, koska valtio lienee pääomistajana jonkun järjestönsä kautta. Otetaan ihka oikeita yhtiöitä keskustelun aiheeksi! Onko niihin ammennettu vastikkeettomasti rahaa? Jos niin mihin ja millä perusteilla?
Yritystukiin uppoaa rahaa joka vuosi 8-10 miljardia euroa ja suurin osa asiantuntijoista pitää niitä jopa haitallisina ja tarpeettomina, mutta kun ei voi luopua, kun yritykset kiristää ja uhkailee, jos tuet pienenee. Niin onhan niistä yritetty leikata, mutta kun ei voi, kun yritykset käyttää mafia meininkiä asiaansa ajamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Yritystukiin uppoaa rahaa joka vuosi 8-10 miljardia euroa ja suurin osa asiantuntijoista pitää niitä jopa haitallisina ja tarpeettomina, mutta kun ei voi luopua, kun yritykset kiristää ja uhkailee, jos tuet pienenee. Niin onhan niistä yritetty leikata, mutta kun ei voi, kun yritykset käyttää mafia meininkiä asiaansa ajamaan.
Yrityksethän ne tuet itse rahoittavat, ei rahaa tule muualta kuin yritysten tuottavuudesta!
- Anonyymi
Toteuttaisi edes edelliset lupaukset:
Erityisesti lupaan, että SDP tulee parantamaan pienillä eläkkeillä kituuttavien ihmisten, Suomen rakentajien toimeentuloa. Lupaan 100 euroa nettona kuukaudessa useamman vuoden ohjelmalla toteuttaen lisää alle 1400 euron eläkkeisiin, lupaan keventää esimerkiksi lääkkeiden ja asiakasmaksujen alennuksilla kustannuksia ja lupaan, että SDP korjaa eläkkeensaajien verotuksessa suhteessa samojen tulojen palkansaajiin olevat epäkohdat."- Anonyymi
Niin no se on sitten eri asia mihin SDP nykyään asemoituu poliittisella sektorilla ,voidaanko sitä pitää enää työväestön puolueena tai heikompiosaisten edunvalvojana ,sillä myönnettäköön että selkeästi tuo rahan jako on ohjautunut oikealle, jolloin voidaan myös katsoa SDP:n oikeistolaistuneen . Tällöin nousee kysymykseksi kuka tai mikä puolue asemoituu nykyisellä poliittisella sektorilla siten, että sen edunvalvonta kohdistuisi suoranaisesti palkansaajien edunvalvontaan ja kansalaisten viimesijaiseen toimeentulon turvaamiseen?
- Anonyymi
Tuo 100 € netto ei ole oikeastaan muuta kuin osa indeksikorotuksesta nyt kun Sanna Marinin johtama hallitus polkaisi inflaation kovaan vauhtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no se on sitten eri asia mihin SDP nykyään asemoituu poliittisella sektorilla ,voidaanko sitä pitää enää työväestön puolueena tai heikompiosaisten edunvalvojana ,sillä myönnettäköön että selkeästi tuo rahan jako on ohjautunut oikealle, jolloin voidaan myös katsoa SDP:n oikeistolaistuneen . Tällöin nousee kysymykseksi kuka tai mikä puolue asemoituu nykyisellä poliittisella sektorilla siten, että sen edunvalvonta kohdistuisi suoranaisesti palkansaajien edunvalvontaan ja kansalaisten viimesijaiseen toimeentulon turvaamiseen?
Suomen Sosialidemokraattinen Puolue on suomalainen puolue, joka perustettiin
vuonna 1899 nimellä Suomen Työväenpuolue.
https://sdp.fi/fi/tekoja-tulevaisuuslinjalla/
Sosialidemokraatit ovat rakentaneet suomalaista hyvinvointia jo yli 120 vuotta. Se on arvokkainta mitä meillä on.
SDP rakentaa suomalaista yhteiskuntaa oikeudenmukaisemmaksi, reilummaksi ja inhimillisemmäksi – päätös kerrallaan.
Äänestetään näissä aluevaaleissa osaavat, fiksut ja perehtyvät päättäjät rakentamaan tulevaisuuden hyvinvointia. Anonyymi kirjoitti:
Suomen Sosialidemokraattinen Puolue on suomalainen puolue, joka perustettiin
vuonna 1899 nimellä Suomen Työväenpuolue.
https://sdp.fi/fi/tekoja-tulevaisuuslinjalla/
Sosialidemokraatit ovat rakentaneet suomalaista hyvinvointia jo yli 120 vuotta. Se on arvokkainta mitä meillä on.
SDP rakentaa suomalaista yhteiskuntaa oikeudenmukaisemmaksi, reilummaksi ja inhimillisemmäksi – päätös kerrallaan.
Äänestetään näissä aluevaaleissa osaavat, fiksut ja perehtyvät päättäjät rakentamaan tulevaisuuden hyvinvointia.Jep.. Miten Demareista sanoisin. Joo, kahteen sanaan. Common sense.. Äänestä ihmeessä SDP!
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Jep.. Miten Demareista sanoisin. Joo, kahteen sanaan. Common sense.. Äänestä ihmeessä SDP!
Kumpikaan sana ei vaan liity mitenkään demareihin.
- Anonyymi
Italiassa ja Espanjassa syödään piiiiitkiä lounaita loppuikä meidän piikkiin.
- Anonyymi
Älä unta näe.
Ilman EU:ta olisimme Venäjän etupiiriä kuten olisivat myös Baltian maat.
- Anonyymi
16.01.2022 23:05 - hyvä kirjoitus.
- Anonyymi
Huomenna äänestetään.
- Anonyymi
Älä unta näe.
- Anonyymi
Vappusatasta täällä odotellaan, ja Harakan bensanhinnan alennusta.
- Anonyymi
Joo kolome kymppijä vasta tullu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kolome kymppijä vasta tullu
Paa talteen ne.
- Anonyymi
SDP ei yleensä ole toteuttanut mitään lupauksiaan sellaisena, kun ne on luvattu toteuttaa. Kaikkea demarit ovat valmiita lupaamaan ja perustelevat, että hyvinvointi paranee. Todellisuudessa hyvinvointi heikkenee, koska kansalaisia verotetaan enemmän.
- Anonyymi
Pakko verottaa, Manolitot, Pedrot ja Abdullahit tarvitsevat lisää rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko verottaa, Manolitot, Pedrot ja Abdullahit tarvitsevat lisää rahaa.
Nekö Sipilän kutsumat?
- Anonyymi
Vappusatasta ei tullut, tuli kuitenkin hintojen ja verojen korotukset. Niin ja saivathan etelä-euroopan vetelät 6.6 miljadia demareilta rahoja.
- Anonyymi
Juupa juu,missähän ne urpilaisen lupaamat satatuhatta työpaikkaa????? Missäs rinteen antin vappusatanen on ym.?????? Lopetta tuo paska puhuminen että demarit pitää lupauksensa HAHAHAHAHAHAHA Paljonkos mariini maksoi kun tuollaisia tännekin kirjoittelet????
- Anonyymi
Tuo takuu on voimassa vain niin kauan kun äänestäjän selkä näkyy äänestys kopista lähdettäessä.
Käy samoin kun SDP:n LUPAAMALLE VAPPUSATASELLE !
VATT lyttää Marinin hallituksen hankkeen seitsemän päivän hoitotakuusta: ”Toteutuminen epärealistista” https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0073a5fd-96cd-4245-a282-d180c1b5f732 - Anonyymi
Miten joku voi kuvitella, että sdp yrittää ylläpitää hyvinvointivaltiota? Jos sdp:n hyvinvointivaltion ylläpito on jatkuva velanotto ja velan paisuttaminen, mitä koko nykyinen ja rinteen hallituskausi on ollut, on keksitty uusi sampo. Kaikki maksetaan velalla, niin uudet työpaikat, kuin koko hyvinvointi. Seuraava hallitus jatkaa sdp:n viitoittamaa talouspolkua. Mitään saavutettua ei leikata, vaan lisätään velkaa ja yhteiskunnan ylläpitoa velkarahalla. Muutetaan lakeja, esim hoitajamitoitusta, siten että typerät osaihmiset (0,7) poistetaan ja mitoitus on 1. Rahat otetaan valtion velan lisäyksenä. Esim kehitysaputavoite on jotain 0,7. Poistetaan vittuun tuollaiset desimaaliluvut ja muutetaan luvuksi 1% bruttokansantuotteesta. Koska tässä vaiheessa bruttokansa alkaa pienentyä ja elättien määrä sikiää hurjaa vauhtia, on velkaa otettava reilusti, että tietty taso voidaan pitää yllä. Suomessa hyvinvointi jakautuu selvästi kehä III kohdilta. Hyvinvoinnin ylläpitämiseksi kannattaa perustaa kaksi osavaltiota, Suomi (kepulandia eli pikkukukunnat ja maaseutu) ja itämaa. Itämaan johtajaksi esitetään sammon keksijää, punikki arhinmäkeä. Arhinmäki on tiettävästi valkoinen mies, joka kelpaa johtajaksi itämaalle, koska ns n33k3rit tai hiekkan33k3rit eivät kykene johtamaan saati kehittämään yhtään osavaltiota, valtiosta puhumattakaan.
- Anonyymi
Pääkirjoitus: Poliitikoilla vastuutonta vaalipuhetta vanhustenhoidosta – lupausten ja todellisuuden välissä ammottaa valtava kuilu https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000008549070.html
ÄLKÄÄ MENKÖ LANKAAN !- Anonyymi
Joka ainut hallitus on "säästänyt" kunnat ja kaupungit ovat vähentäneet potilaspaikkoja niin paljon kuin niitä ikinä vähentää ja nyt sitten haukotellaan jostain vaalipuheesta.
Yksikään hallitus ei ole TEHNYT MITÄÄN, ei mitään vanhustenhoidon parantamiseksi.
Lastensuojelusta on tehty bisnestä, nuoret ja lapset eivät saa psyykkistä hoitoa, ei huostaan otossa ei sen ulkopuolella.
Lapset otetaan huostaan kun hoitoa ei ole ja sillä jotkut POLIITIKOT TEKEVÄT RAHAA!!
Se on luokatonta touhua kuin olla voi eikä kukaan tee asioille yhtään mitään!
HYVÄ ME! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka ainut hallitus on "säästänyt" kunnat ja kaupungit ovat vähentäneet potilaspaikkoja niin paljon kuin niitä ikinä vähentää ja nyt sitten haukotellaan jostain vaalipuheesta.
Yksikään hallitus ei ole TEHNYT MITÄÄN, ei mitään vanhustenhoidon parantamiseksi.
Lastensuojelusta on tehty bisnestä, nuoret ja lapset eivät saa psyykkistä hoitoa, ei huostaan otossa ei sen ulkopuolella.
Lapset otetaan huostaan kun hoitoa ei ole ja sillä jotkut POLIITIKOT TEKEVÄT RAHAA!!
Se on luokatonta touhua kuin olla voi eikä kukaan tee asioille yhtään mitään!
HYVÄ ME!Oikeisto kitisee ja vikesee AINA JULKISEN PUOLEN kustannuksista, mutta yksikään niistä FINANSSI NEROISTA EI OSAA, EI HALUA LASKEA, mitä lasten ja nuorten lainvastainen huostaanotto ja laiminlyönti MAKSAA YHTEIKUNNALLE!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeisto kitisee ja vikesee AINA JULKISEN PUOLEN kustannuksista, mutta yksikään niistä FINANSSI NEROISTA EI OSAA, EI HALUA LASKEA, mitä lasten ja nuorten lainvastainen huostaanotto ja laiminlyönti MAKSAA YHTEIKUNNALLE!!
Kummasti kelpaa oikeistolle verorahat joilla täyttävät taskunsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasti kelpaa oikeistolle verorahat joilla täyttävät taskunsa
Kyllä kelpaa, sehän on ei-kenenkään-rahaa.
Marxismi-Leninismistä tutkinnon suorittaneet FINANSSINEROT ajoivat Neuvostoliiton vararikkoon.
- Anonyymi
Haloo!! Demarithan ne ovat eniten antaneet perusteettomia vaalilupauksia ja siten pettäneet kansan. Eikähän demareilla ole rahaa ylläpitää tätä hyvinvointivaltiota sen enempää kuin muillakaan.
- Anonyymi
SDP ei ole tähän mennessä toteuttanut yhtään vaalilupausta, eikä nyky johdolla pysty toteuttamaan. Kaikki mitä se on ilmoittanut toteuttavan, on vain näennäistä temppuilua.
- Anonyymi
Jokaisella puolueella on ohjelma, niissä pyritään tekemään asioita, lupauksia ei anneta.
- Anonyymi
Jos haluatte sossupolitiikkaa haluatte pohjoiseurooppalaista hyvinvointivaltiota.
Jos haluatte kokoomuspolitiikkaan haluatte amerikkalaista pahoinvointivaltiota. Jenkkilässä on asunnottomuus levinnyt täysin käsiin. Tuhannet perheet asuvat telttakylissä kuin pakolaisleirillä ja tilanne pahenee koko ajan. Kodittomien keskuudessa on lähtenyt siellä leviämään tuberkuloosi ja rutto. Vanhukset kuolevat ulos ja lapset kasvavat ilman kotia. Kokoomuksen unelma. - Anonyymi
Tehdään niin.
- Anonyymi
Tavoitteet täyttyy.
- Anonyymi
Nostamme taas tavoitetasoa.
- Anonyymi
Selkeää, taas työllisyystavoitetta ylöspäin.
- Anonyymi
Onnellisten ma.
- Anonyymi
Sanna Marin on populisti, jossa on sosialismin tuoksu. "Hyvää hoitoa kaikille." oli sote höpötys. Valtio tekee konkurssin jos tällä menolla jatketaan markkinataloutta osaamattomien sosialistien opeilla.
- Anonyymi
Mitä vikaa on 'hyvää hoitoa kaikille' tavoitteessa? Pitääkö vain rikkaille antaa sitä hyvää hoitoa?
- Anonyymi
Luotettava.
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Hienoa.
- Anonyymi
Oikein hyvä.
- Anonyymi
Työtä ja turvaa luodaan.
- Anonyymi
Terveydenhoito laitetaan kuntoon.
- Anonyymi
Parasta on lähestetty askel kerrallaan.
- Anonyymi
Kansa tukee hallittua muutosta.
- Anonyymi
...aina vain syvemmälle ahdinkoon.
- Anonyymi
SDP tarjoaa pääasiassa vaahtokarkkeja ja yksisarvisia. Joskus jotain pientä hyvää saadaan aikaan, mutta ei se rumaksi ajautunutta tilannettamme helpota. Noloa kylläkin, demarileirissä hehkutellaan näitä pieniä hyviä asioita yli kaiken ja samalla sivuutetaan kokonaan, että rautarouva on ihan ruosteessa kotiin päin. Ulkomaille osataan ohjata miljarditolkulla rahaa ja tuhota suomalaista teollisuutta. Ja kannattajat huumaantuu schwabbistinoidan nahkatakista. Ei hyvä isä sentään! ><
- Anonyymi
SDP lupailee lähes mitä tahansa, jotta saa kannatusta. Kun tulee aika lunastaa lupaus, selitellään kuinka "oikeisto" tai "olosuhteet" tuli esteeksi. Tai sitten luvataan jotain tapahtuvaksi tulevaisuudessa, uuden hallituksen aikana, ja jos asia ei toteudukaan, kuten voi ennalta jo odottaa, niin voidaan osoitella syyttävillä sormilla muita. Kyllä se usein tuntuu täysin siltä, että yksinkertaisilla persoonilla on taipumus löytää toisensa demarileiristä.
- Anonyymi
Kyllä se nyt vaan niin on, että kokoomuksen aikana valtion velka on vain kasvanut, vaikka muualla on ollut nousukausi Suomessa ei, velkaa jätti kokoomus meille Demareille maksettavaksi noin 107 miljardia euroa ja vielä korkeakorkoista velkaa ja kyllä ne suurimat lupauksensa pettäjät löytyy kokoomuksesta, muistelkaapa vaan niitä lupauksia, että EMME LEIKKAA, EMME LEIKKAA, EMME LEIKKAA, EMME LEIKKAA, EMME LEIKKA ja kaikista leikattiin, kun valheella valtaan päästiin.
- Anonyymi
Lupasiko SDP tuhota Suomen talouden ja varastaa duunarin rahat? Siinä tapauksessa lupaus on pitänyt.
- Anonyymi
Tuo on lupaus mistä SDP voi pitää aina kiinni.
Me palvomme Sannaa.
😂 😂 😂 😂 😂- Anonyymi
SDP ON UUDISTAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Lupaukset toteutetaan .🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 - Anonyymi
Aloituksen oikeellisuuden näkee nykyisistä puheista, kun pitää keksiä jotain vastausta miksi vaalilupauksia ei ole täytetty. Intetään vain, että lupaukset olivat juuri tätä, mitä ovat tekemässä, vaikka tekevätkin juuri päinvastoin.
- Anonyymi
Hyvinvointivaltio meni jo Marinin hallituksen hölmöliyissä. Marin ryhtyi kasvavilla valtiolainojen koroilla ylläpitämään rikkaita kansainvälisiä suurkaptalisteja. Vuotinen Marinin viimeitelemä maksuosuus näille huijareille on vuosittain noin 3000 000 000 euroa.
Se siitä hyvinvointivaltion ylläpitämisestä. Ja Sanna Marinista, SDP.- Anonyymi
Marini muutti hyvinvointivaltion pahoinvointivaltioksi. Nyt yritetään rimpuilla irti Marinin aiheuttamasta velkakierteestä.
- Anonyymi
Tästä tulee vahvasti mieleen Kamala Harris. Hän selitti nyt presidentinvaalikampanjan aikana, kuinka hän pistää etelärajan kiinni niin ettei sieltä tule enää laittomia siirtolaisia. Rajan laittaminen kiinni oli hänen tärkein tehtävänsä varapresidenttinä ja on edelleen, mutta hän on vain aukaissut sitä lisää ja nähnyt paljon vaivaa, että laittomat siirtolaiset pääsisivät helpommin maahan.
- Anonyymi
Yes
- Anonyymi
Yes say sale
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1233124Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen372486Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302435Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631112149- 1141690
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1711398Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .241297Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2901234Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2761218- 621077