Haluan, että Kuhmoisissa säilyy ja mielellään parantuu sote-palvelut. Mitä puoluetta kannattaa äänestää?
terv. Tyhmä kuin saapas
Miten taataan Kuhmoisten etu?
14
91
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea kuvitella, että ei-kuhmoislainen ajaisi etuamme paremmin kuin paikallinen.
Jos otetaan tämä lähtökohdaksi, meillä on 5 vaihtoehtoa.
Läpi menevä ehdokas pystyy tietysti ajamaan etuamme paremmin kuin varalle tai kokonaan valitsematta jäänyt ehdokas.
Meillä on sen jälkeen 1 vaihtoehto. - Anonyymi
Jämsässä kaksi istuvaa kansanedustajaa Kotiaho ja Rantanen eivät asettuneet aluevaalien ehdokkaiksi, koska aluevaltuustot kokoontuvat aluksi jopa 3 kertaa viikossa. Kuhmoisistakin tulee olemaan tolkuton matka Tampereelle.
- Anonyymi
Kun luen näitä keskusteluja, minulle syntyy vaikutelma, että kuhmoislaiset eivät ole ihan niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tyhmiä, kuin mitä päättäjät luulevat?
- Anonyymi
Ainakin minä oon tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin minä oon tyhmä.
Jos se tyhmyys tarkoittaa sitä, että sait keskimääräistä huonompia numeroita koulussa, voin lohduttaa sinua, että sillä ei ole juuri minkään maailman tekemistä tyhmyyden/viisauden kanssa.
Hyvät oppilaat saavat usein parempia arvosanoja kuin olisivat ansainneet ja huonot huonompia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin minä oon tyhmä.
"Ainakin minä oon tyhmä."
Onko sulla yhtään ees maalaisjärkeä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ainakin minä oon tyhmä."
Onko sulla yhtään ees maalaisjärkeä?Äitilläni oli, mutta ei antanut mulle.
- Anonyymi
Mietippä. Moniko istuva hallituspuolue on tehnyt mitään järkevää? Jos äänestät heidän ehdokkaitaan, mitä luulet muuttuvan? Hehän saavat äänetyskäyttäytymisensä käskyt kehä kolmosen tuoltapuolen ja elämisen reälismi on tuntematon käsite siellä vihersiirtymineen ja joukkoliikenne mahdollisuuksineen. Puhumattakaan, että käyt sähköautolla tampereella pakkaskelillä.
- Anonyymi
Älä ainakaan demareita, keskustaa tai muita vihervasemmistolaisia puolueita äänestä, he ovat halunneet vähentää palveluita ihan meiltä jokaiselta tällä sote-päätöksellään.. palvelutaso ei nouse missään, laskee vaan. Lisää byrokratiaa, vähemmän hoitajia.
- Anonyymi
Saako noita puolueita äänestää vaikka oisi tyhmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako noita puolueita äänestää vaikka oisi tyhmä?
Kaikki saavat äänestää, myös ne, jotka ovat keskimääräistä tyhmempiä.
Saa ajatella myös ihan omilla aivoillea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki saavat äänestää, myös ne, jotka ovat keskimääräistä tyhmempiä.
Saa ajatella myös ihan omilla aivoillea.Niin, mutta ihanko noita puolueita? Demarit? Keskusta? Vihervasemmistoliitto? Eiks tyhmät äänestä Perussuomalaisia?
- Anonyymi
Maksut sentään nousee!!!!! Voi olla vähemmän työnnettävää eurostoliittoon.
- Anonyymi
Onnittelut Kuhmoisten asukkaat hienosta esimerkistänne. 37,6% ennakkoäänestysprosentti on nro 🥇 Pirkanmaalla. Se kertoo siitä, että haluatte aktiivisesti vaikuttaa meille jokaiselle tärkeissä asioissa👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057