Adobe Flash Player

Anonyymi

Hei tietotekniikan gurut!

Voisiko joku viisas neuvoa mulle mistä voi nykyisin ladata ilmaisen Adobe Flash Playerin?

12

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valmistajakin on pyytänyt poistamaan sen koneelta, tuskin enää mistään.

    • Anonyymi

      Selaimissa on ne ominaisuudet jo sisäänkirjoitettuna eli et tarvitse erillistä AFP:tä enää mihinkään.

      • Anonyymi

        Tarvitsisin AFP:tä esim. jumppavideoiden toistamiseen.

        Vai oliskohan sittenkin niin, että pitäisikin päivittää selainversio Windows 11 :een..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsisin AFP:tä esim. jumppavideoiden toistamiseen.

        Vai oliskohan sittenkin niin, että pitäisikin päivittää selainversio Windows 11 :een..

        kyllä


      • Ei selaimissa ole Flash-tukea enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä

        Kiitos vinkistä.


    • Anonyymi

      Ei mistään. Tuki päättyi jo myös selaimista.

    • Anonyymi

      Flash on kuollut ja kuopattu onneksi jo aikoja sitten. Hirveämpää viritelmää sai hakemalla hakea. Sen tukea alettiin vähitellen karsia, ja lopulta se poistettiin kokonaan.

    • Anonyymi

      Kenenkään ei pitäisi enää käyttää Flashia yhtään mihinkään. Flash ei ole enää edes Adoben tukema, koska Adobe itse on lopettanut Flashin tukemisen 100% kokonaan ja Adobe itsekin kehottaa ihmisiä poistamaan Flashin koneelta välittömästi. Lisäksi käytännössä mikään webbiselainei enää tue flashia. Esimerkiksi Firefox on jopa lopettanut Flashin toimimisen selaimessa kokonaan. Eli käytännössä et saa Flashia enää mistään ainakaan virallisesti, et saa sille myöskään myöskään minkäänlaisia tietoturvapäivityksiä eikä Flash enää edes toimi webbiselainten kuten Firefoxin kanssa.

      Eli unohda koko juttu. Flash on kirjaimellisesti vaarallinen tekniikka eikä se saa enää minkäänlaisia tietoturvapäivityksiä. Adobe ei millään tavalla enää tue Flashia eikä tue kukaan muukaan. Vaarannat vain koneesi jos jotenkin onnistut Flashin koneellesi asentamaan. Ja vaikkka saisit sen asennettua se ei siis enää edes toimi esimerkiksi Firefoxin kanssa eli et kuitenkaan pysty sitä käyttämään.

      Unohda sisi kokonaan koko juttu. Jos jokin sivusto tai palvelu vielä muka vaatii Flashin sen takia, että sivuston ylläpito ei ole päivittänyt sivua jne niin unohda moiset palvelut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe