Ketä pyytäisit treffeille

Anonyymi

Palstalta jos nyt pyytäisit ketään? 🥰🥰

95

1638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jonkun anonyymin 😂

    • Eri olosuhteissa voisi pyydellä vaikkapa tuota Enttusta. Ei varmaan lähtis, mutta kysyä vois kuitennii. 😁

      • 😅 Ihan vaan kysymisen ilosta.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😅 Ihan vaan kysymisen ilosta.

        Ihan vaan ollakseni äärettömän rohkee juu. 😬😛


      • JasuM kirjoitti:

        Ihan vaan ollakseni äärettömän rohkee juu. 😬😛

        Vastauksen jälkeen vaan ei tiiä kuinka laitetaan suu 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vastauksen jälkeen vaan ei tiiä kuinka laitetaan suu 😁

        Mutruun? 🥴


      • JasuM kirjoitti:

        Mutruun? 🥴

        Äläpä siellä mutristele 😁 Taitaa olla nukkuaika...


      • Anonyymi

        Miten niin ”eri olosuhteissa”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ”eri olosuhteissa”?

        Tarkoittaa, että olisi vapaa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Äläpä siellä mutristele 😁 Taitaa olla nukkuaika...

        Kyllä sitä pikkusen jo nukuttaakin. Mutrun mutrun. Paa sääkin suu mutruun, ettei mun yksin tartte. 😜


      • JasuM kirjoitti:

        Kyllä sitä pikkusen jo nukuttaakin. Mutrun mutrun. Paa sääkin suu mutruun, ettei mun yksin tartte. 😜

        En paa. Vejän hymyn korviin 😊 ja hymy luonnollisesti tarttuu eli hymyssä suin unten maille Jasunen ☺️ Kauniita unikuvia 😴


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En paa. Vejän hymyn korviin 😊 ja hymy luonnollisesti tarttuu eli hymyssä suin unten maille Jasunen ☺️ Kauniita unikuvia 😴

        Kauniita unia, nuku söpösti. 😊💤


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En paa. Vejän hymyn korviin 😊 ja hymy luonnollisesti tarttuu eli hymyssä suin unten maille Jasunen ☺️ Kauniita unikuvia 😴

        Nukkuko hymyhuuli hyvin yönsä? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa, että olisi vapaa.

        No mut harmi jos on olosuhteiden vanki 🥲 Kylhän vapaaksi pitäs päätä jos ❤️


      • JasuM kirjoitti:

        Nukkuko hymyhuuli hyvin yönsä? 😊

        Kiitos kysymästä Jasunen 😊 Hieman heikosti meni taas viime yö, mutta oon mie tässä kutakuinkin tolpillani pysyny. Vähän on terveyskremppaa ollu nyt ja lekuri kuttuu, vaan eiköhän tähän lääkkeet löyvy. Luurit korvilla täällä mennään ja musa raikaa 🎼 🎶 Nyt pitäs kai rauhottua unille 😅
        Mites sun unet meni ja missä merkeissä päivä hurahti?
        Ps. Kenkkuili tää Suomikaksnelonen taas mulle, nii kesti... Vissiin ompi päättänyt, jotta yks viesti päivässä on tälle nimmarille maksimi ja mä kun kerkisin jo yhen biisin laittamaan.
        Nyt unille. Hyvää yötä 😴


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos kysymästä Jasunen 😊 Hieman heikosti meni taas viime yö, mutta oon mie tässä kutakuinkin tolpillani pysyny. Vähän on terveyskremppaa ollu nyt ja lekuri kuttuu, vaan eiköhän tähän lääkkeet löyvy. Luurit korvilla täällä mennään ja musa raikaa 🎼 🎶 Nyt pitäs kai rauhottua unille 😅
        Mites sun unet meni ja missä merkeissä päivä hurahti?
        Ps. Kenkkuili tää Suomikaksnelonen taas mulle, nii kesti... Vissiin ompi päättänyt, jotta yks viesti päivässä on tälle nimmarille maksimi ja mä kun kerkisin jo yhen biisin laittamaan.
        Nyt unille. Hyvää yötä 😴

        Huomenta. 😊

        Minä nukkua törötin jo eilen tuohon aikaan. Harmi ettet pysty nukkumaan ja terveydellisiä ongelmia ☹️

        Toivottavasti saat nopsaan apua, ettei tarvitse kärvistellä.

        Parempaa päivää tänään. I hope.

        https://youtu.be/JRTr7acnmzM

        Teleksiä... 🤗


      • JasuM kirjoitti:

        Huomenta. 😊

        Minä nukkua törötin jo eilen tuohon aikaan. Harmi ettet pysty nukkumaan ja terveydellisiä ongelmia ☹️

        Toivottavasti saat nopsaan apua, ettei tarvitse kärvistellä.

        Parempaa päivää tänään. I hope.

        https://youtu.be/JRTr7acnmzM

        Teleksiä... 🤗

        Päivää 😊
        Nyt on lääkettä ja luultavasti siitä johtuen myös unet meni viime yönä hitusen paremmin. Ehkä elämä taas voittaa...
        Mukavaa päivää Jasunen 🌻


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Päivää 😊
        Nyt on lääkettä ja luultavasti siitä johtuen myös unet meni viime yönä hitusen paremmin. Ehkä elämä taas voittaa...
        Mukavaa päivää Jasunen 🌻

        Päevää. ☺️

        Hyvä juttu, jos lääkitys edesauttaa nukkumiseenkin. Johan sitä menee ihan kaikki pian plörinäksi, jos ei nukkumaan kykene.

        Kiitos, mukaa päivää Enttunen. 😊🌹


    • Anonyymi

      En ketää ku mieles o yks tietty.. Mut se haave on varmaa jo haudattu 😔
      Joko hän tai sit tunnen pelkkää tyhjyyttä

    • Anonyymi

      😱😰🤯🤮🤮🤮

      • Anonyymi

        Joku tääl jatkaa aina vaan näit harjotuksii emojiensa kans 😂 Kuin koirakoulu 🤣


    • Anonyymi

      En ketään. 😄Keski-ikäset varatut biseksuaalit ei olo mun tyyppiä millään tavoin.
      Selailen palstaa huvikseni, deittailen muualla.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi

        Hyvä


    • Anonyymi

      Ella ja Suski ja heidän YouTube vlogit on ihania. Unelmoin et kohtaisin elämäni naisen ja hänen kanssaan lapsia niin kuin Ellal ja Suskil ❤️

    • Anonyymi

      Surullisinta on se että läheisyyden ja kosketuksen kaipuu
      jos ei kohtaa niin sit on vaan pärjättävä ilman kosketusta

    • Anonyymi

      Jasun. Laittaisin istumaan tuolille, ottaisin iteltä vaatteet pois ja istuisin hajareisin syliin. Vetkuttaisin sylissä niin kauan että treffit siirtyisi sänkyyn.

      • Anonyymi

        No kävis mullekin😁


      • Sinähän hurja oot! 😬

        Meinaatko, että kauankin tarttis vetkuttaa? Ei tartte, jos nainen on mieluinen. Epämieluisa taas ei saa vetkuttamallakaan mua sänkyyn. 😉

        Nyt jännätään mitä vastaat.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Sinähän hurja oot! 😬

        Meinaatko, että kauankin tarttis vetkuttaa? Ei tartte, jos nainen on mieluinen. Epämieluisa taas ei saa vetkuttamallakaan mua sänkyyn. 😉

        Nyt jännätään mitä vastaat.

        Jos ei oo mitää hyvää sanottavaa toisesta niin parempi jättää sanomatta. Vanhemmat kai tän jo opettanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei oo mitää hyvää sanottavaa toisesta niin parempi jättää sanomatta. Vanhemmat kai tän jo opettanut.

        Sinäkö tuon vetkutuksen kirjoitit?


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Sinähän hurja oot! 😬

        Meinaatko, että kauankin tarttis vetkuttaa? Ei tartte, jos nainen on mieluinen. Epämieluisa taas ei saa vetkuttamallakaan mua sänkyyn. 😉

        Nyt jännätään mitä vastaat.

        Luulen että ei kauhean kauan. Mutta jonkin aikaa kuitenkin vetkuttaisin ihan vaan kiusaksi. Ja en ole tuo ikävä tyyppi joka sua tuppaa aina haastamaan ja ärsyttämään. Mä oon yleisesti ottaen kai mukava ihminen ja nyt näköjään myös aika kuumissani. - Vetkutin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että ei kauhean kauan. Mutta jonkin aikaa kuitenkin vetkuttaisin ihan vaan kiusaksi. Ja en ole tuo ikävä tyyppi joka sua tuppaa aina haastamaan ja ärsyttämään. Mä oon yleisesti ottaen kai mukava ihminen ja nyt näköjään myös aika kuumissani. - Vetkutin

        Niin ainaki omasta mielestäsi. Mie oon sellainen et voin myös myöntää huonot puoleni. Eikä mun tarvi todistella jossain netissä kuinka ihana olisin omasta mielestäni. Mut ainaki kirjoitustesi perusteella vaikutat oikein herttaiselta ja sydämelliseltä ihmiseltä.
        😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että ei kauhean kauan. Mutta jonkin aikaa kuitenkin vetkuttaisin ihan vaan kiusaksi. Ja en ole tuo ikävä tyyppi joka sua tuppaa aina haastamaan ja ärsyttämään. Mä oon yleisesti ottaen kai mukava ihminen ja nyt näköjään myös aika kuumissani. - Vetkutin

        Hmph, brutaalia. 😆

        Näköjään tulivuori kytee ja uinuu sielläkin. 🥵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ainaki omasta mielestäsi. Mie oon sellainen et voin myös myöntää huonot puoleni. Eikä mun tarvi todistella jossain netissä kuinka ihana olisin omasta mielestäni. Mut ainaki kirjoitustesi perusteella vaikutat oikein herttaiselta ja sydämelliseltä ihmiseltä.
        😍

        Kerro millainen oot? Mitä teet? Mistä pidät? Kerro jotain. 😘


    • Anonyymi

      En siedä miehiä, edes itseäni, mutta haluaisin KAUNIIDEN naisten kodinhoitajaksi, en halua lapsia, enkä läheisyyttä, mutta yksin ei ole kiva olla. Ehkä olen seuraavassa elämässä itseriittoinen puu.

      • Anonyymi

        🌵🌵🌵


    • Anonyymi

      Ja treffeille haluan RAKKAUTENi ❤😘

    • Anonyymi

      "Vähän" väsynyt !!! Älä siitä mitään kiksejä saa , et tule koskaaaaaaan tajuamaan VAHVUUTTANi !!!!!!!!!!☺😙

      • Anonyymi

        Meit o hullui nii monenlaissiiiiiii....😂. Mites se menikään, hullu se on, ei se kauan elä


    • Anonyymi

      En kenenkään kanssa, koska bisarit keski-ikäiset eivät kiinnosta. Kunpa löytyis ihana femme❤️

    • Anonyymi

      No muutaman kerran yritin pyytää rakasta, mut löyty parempaa seuraa 😁, ja viel samoihin kohteisiin, kun olin häntä pyytänyt ☺. Mut elämä on .....

    • Anonyymi

      Jonkun niistä anonyymeistä herkistä, kauniiden runojen kirjoittajista. Varmaan häipyneet palstalta jo kauan sitten. Niistä keskusteluista on kulunut aikaa. Joskus leikin ajatuksella, jos ihastukseni olisikin ollut yksi heistä. Tuskin ;P

      • Anonyymi

        Muistuuko mitään runoa mieleen?


      • Anonyymi

        Kaikki ovat nykyään Jodelissa, asiallisempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ovat nykyään Jodelissa, asiallisempaa.

        Niimpä. Täällä pari keski-ikäistä bisaria vaan enimmäkseem kirjoittelee..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä. Täällä pari keski-ikäistä bisaria vaan enimmäkseem kirjoittelee..

        Voin olla kirjoittamattakin. Itse en Jodelissa nöhnyt potentiaalia. Gallub tyylistä keskustelua.


      • Anonyymi

        Minäkin muistan ja kaipaan runottajaria tältä palstalta. Et ole ainoa joka kuvitteli kaikenlaista.. Mitä nimimerkkejä täältä kaipaatte?


      • JasuM kirjoitti:

        Voin olla kirjoittamattakin. Itse en Jodelissa nöhnyt potentiaalia. Gallub tyylistä keskustelua.

        Moi Jasunen 😊
        Ai sää vilkasit sen? Kun mä kuulin nyt yhestä toisesta suunnasta, jotta ei ole oikeen mistään kotoisin, se Jodeli nääs. No enpä ollu aikeissakaan käyvä, että ihan sama mimmonen on 😁 Aattelin vaan, kun sitä niin täällä palstoilla hehkutetaan.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moi Jasunen 😊
        Ai sää vilkasit sen? Kun mä kuulin nyt yhestä toisesta suunnasta, jotta ei ole oikeen mistään kotoisin, se Jodeli nääs. No enpä ollu aikeissakaan käyvä, että ihan sama mimmonen on 😁 Aattelin vaan, kun sitä niin täällä palstoilla hehkutetaan.

        Molskis!

        Joo, itse en Jodelista diggaa. Kävin uteliaana kurkkaamassa, mutta päädyin luopumaan. :)


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moi Jasunen 😊
        Ai sää vilkasit sen? Kun mä kuulin nyt yhestä toisesta suunnasta, jotta ei ole oikeen mistään kotoisin, se Jodeli nääs. No enpä ollu aikeissakaan käyvä, että ihan sama mimmonen on 😁 Aattelin vaan, kun sitä niin täällä palstoilla hehkutetaan.

        En ole minäkään käynyt, ehkä 🤔... ylläpitäjänä joku lesbojen lesbo, suurin sellainen, en voi tietää 🤔, no kaik tavallaan 😂. Nii se hitlerkin, sivuhuomautus 😂😂😂😂


      • JasuM kirjoitti:

        Molskis!

        Joo, itse en Jodelista diggaa. Kävin uteliaana kurkkaamassa, mutta päädyin luopumaan. :)

        No kuka tykkää mistäkin tai ei mistään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole minäkään käynyt, ehkä 🤔... ylläpitäjänä joku lesbojen lesbo, suurin sellainen, en voi tietää 🤔, no kaik tavallaan 😂. Nii se hitlerkin, sivuhuomautus 😂😂😂😂

        Ehkäpä et oo mitään menettänyt vaikket ookaan käyny.


    • Pitkän tauon jälkeen en oikein tunne porukkaa.
      Mut sellainen pitäisi olla, joka tuntee vahvasti ja näyttää sen.
      Nainen joka suhtautuu elämään intohimolla.

      • Anonyymi

        Intohimoinen, rakastava, feminiininen habitus, hellä ja fiksukin vielä saisi olla. Ei välitä perinteistä ja sukupuolirooleista. Eikä ole poly.
        Mahdoton yhtälökö...


      • Naakkataren hienoja riimejä odotellessa 😉 Kiva kun "teit paluun". Toivon, jotta kohdallesi osuu mahdollisimman pian se intohimoinen, vahvasti tunteva nainen, joka myös ossaa ne tunteensa näyttää.


    • Anonyymi

      Filosofianurkkaus.
      Mielestäni transihmiset todistavat että, ensinnäkin on sielu ja tällä sielulla on sukupuoli.
      Perustelu. Sielun ja ruumiin yhteensopimattomuus todistaa myös että on sielu, ja lisäksi kun tämä ei koe yhteensopivuutta biologiseen sukupuoleen, täytyy sielulla olla sukupuoli!

      • Anonyymi

        Tämän palstan lesbot ovat haihattelijoita ja luultavasti kaikki tavallisen rumia lesboja.
        🤮🤮🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän palstan lesbot ovat haihattelijoita ja luultavasti kaikki tavallisen rumia lesboja.
        🤮🤮🤮

        Ruma sielu näyttää sul olevan ainakin


      • Anonyymi

        Romanttisen maanpäällisen kiinnostuksen kohdalla, asian biologisen luonteen johdattelemina, voimme intuitiivisesti sanoa että kiinnostusta johdattelee biologia. Biologiassa on aihionsa ja muotonsa joka biologiaa kautta sielulle kertoo mikä on romanttista. Meillä on DNA ja sukusolujen yhtyessä on lopputuloksessa lukemattomia variaatioita, ja mitä ilmeisimmin tähän variaatioon kuuluu tietyllä todennäköisyydellä kiinnostuksen suuntautuminen ristikkäin jykevän tai pyöreämmän rinnan muodon välillä.

        Romanttisuus siten tästä näkökulmasta liittyy biologiaan ja biologiana suvun jatkamiseen.
        Mutta onko sielulla jonkinlainen viehtymys toiseen sieluun, sitä on vaikea filosofis-tieteellisin keinoin tarkastella, mutta maailman yleisen vastakohtaisuuden ja tasa-painon näkökulmasta on mahdollista ajatella että sielu viehättyisi vastasielusta, mutta tässäkin voi tietenkin olla oma tutkimattomat tiensä.


    • Anonyymi

      En kenenkään kanssa lähtisi. Luultavasti ovat epätoivoisia ylijäämä naisia.

      • Anonyymi

        Ylijäämä... Mikä sellainen on?
        Oletko koskaan tullut ajatelleeksi et kaikki ei ihastu helposti ja näin ollen ei halua suhteeseen kenen tahansa vastaantulijan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylijäämä... Mikä sellainen on?
        Oletko koskaan tullut ajatelleeksi et kaikki ei ihastu helposti ja näin ollen ei halua suhteeseen kenen tahansa vastaantulijan kanssa.

        Just näin. Parisuhteeseen en lähde tuosta vain , tai sen takia että tyyppi nyt sattuu olemaan ainoo vapaa ok-näköinen lesbo lähitienoilla.


    • Anonyymi

      Ikuista kaipuuta ja haihattelua, kun kukaan ei tule kotoa hakemaan.

      • Anonyymi

        Niin. Miettikää jos haikailevat palstalaiset käyttäisivät aikansa oikeisiin ihmissuhteisiin ja uusiin ihmisiin tutustumiseen. Miksi kaivata ketään jolta ei saa vastakaikua tai ylipäänsä hyvää kohtelua?
        Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi. Ei kannata ripustautua yhteen ihmiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Miettikää jos haikailevat palstalaiset käyttäisivät aikansa oikeisiin ihmissuhteisiin ja uusiin ihmisiin tutustumiseen. Miksi kaivata ketään jolta ei saa vastakaikua tai ylipäänsä hyvää kohtelua?
        Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi. Ei kannata ripustautua yhteen ihmiseen.

        Hm...täällä taas joku kaiken tietävä kirjoittelee. Toivottavasti sinun ihmissuhteesi ovat olleet vain ruusuilla tanssimista, parisuhteessa on aina KAKSI ihmistä ja silloin syntyy konflikteja, ei tietenkään synny, jos toinen alistaa ja määrää kaiken ja "parisuhteen " tanssi tapahtuu vain sinun ehdoillasi, sellaisissa suhteissa olet vain sinä ja egosi yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hm...täällä taas joku kaiken tietävä kirjoittelee. Toivottavasti sinun ihmissuhteesi ovat olleet vain ruusuilla tanssimista, parisuhteessa on aina KAKSI ihmistä ja silloin syntyy konflikteja, ei tietenkään synny, jos toinen alistaa ja määrää kaiken ja "parisuhteen " tanssi tapahtuu vain sinun ehdoillasi, sellaisissa suhteissa olet vain sinä ja egosi yksin

        Ja vielä, mitäs sinä täällä haihattelet, ole itse niissä "AIDOISSA " ihmissuhteissasi !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hm...täällä taas joku kaiken tietävä kirjoittelee. Toivottavasti sinun ihmissuhteesi ovat olleet vain ruusuilla tanssimista, parisuhteessa on aina KAKSI ihmistä ja silloin syntyy konflikteja, ei tietenkään synny, jos toinen alistaa ja määrää kaiken ja "parisuhteen " tanssi tapahtuu vain sinun ehdoillasi, sellaisissa suhteissa olet vain sinä ja egosi yksin

        Osui ja uppos👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Miettikää jos haikailevat palstalaiset käyttäisivät aikansa oikeisiin ihmissuhteisiin ja uusiin ihmisiin tutustumiseen. Miksi kaivata ketään jolta ei saa vastakaikua tai ylipäänsä hyvää kohtelua?
        Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi. Ei kannata ripustautua yhteen ihmiseen.

        Juurikin näin😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä, mitäs sinä täällä haihattelet, ole itse niissä "AIDOISSA " ihmissuhteissasi !!!!!

        Ihme raivoamista. Paras lopettaa palstan käyttö kokonaan kun keskustelu ei onnistu mistään. Ehkä haluutkin vaan raivota jollekin kun et osaa käsitellä asiaa sen ihmisen kanssa johon oot pettynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme raivoamista. Paras lopettaa palstan käyttö kokonaan kun keskustelu ei onnistu mistään. Ehkä haluutkin vaan raivota jollekin kun et osaa käsitellä asiaa sen ihmisen kanssa johon oot pettynyt.

        Raivoamista ??? Juurihan keskustelin ja sanoin oman mielipiteeni , meit on RINSESSOI nii monenlaisii ☺. Mut ilm. muilla ei saa olla mielipiteitä ????🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raivoamista ??? Juurihan keskustelin ja sanoin oman mielipiteeni , meit on RINSESSOI nii monenlaisii ☺. Mut ilm. muilla ei saa olla mielipiteitä ????🤔

        Jassoo sä taidatkin olla se yks joka spämmäilee palstaa sekopäisillä jutuillaan. 😏
        ->Ei jatketa "keskusteltua".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jassoo sä taidatkin olla se yks joka spämmäilee palstaa sekopäisillä jutuillaan. 😏
        ->Ei jatketa "keskusteltua".

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😱

        Niin minähän se spämmääjä olen , joka sekoilee !!!!😂😂😂😂😂😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raivoamista ??? Juurihan keskustelin ja sanoin oman mielipiteeni , meit on RINSESSOI nii monenlaisii ☺. Mut ilm. muilla ei saa olla mielipiteitä ????🤔

        Aloin oikeen miettiä 🤔, koska olisin raivonnut ????!!!! Minulle kyllä on raivottu, et etkö ymmärrä pysyä kotona sun muuta....niin ...ehkä paljastuis etten olekaan "mielisairas" ???!!!! 😂😂😂😂😂, pusui kaikil ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😱

        No joo vaikea sitä tietenkin on jatkaa, kun minun kanssani ei kannata keskustella, voi vaikka TOTUUDET paljastua ??!!! 😂. Sehän olis ihan KAUHEETA 😂😂😂😂😂😂😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo vaikea sitä tietenkin on jatkaa, kun minun kanssani ei kannata keskustella, voi vaikka TOTUUDET paljastua ??!!! 😂. Sehän olis ihan KAUHEETA 😂😂😂😂😂😂😙

        Mites bisnekset sujuu ? 😇🤑


      • Anonyymi

        Ai jaa....suurin osa haetaan kotoaan, niin ainakin tilastot väittää 😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa....suurin osa haetaan kotoaan, niin ainakin tilastot väittää 😛

        Toki haetaan kotoa, mutta vasta arkussa. Sitä ennen kannattaa nauttia elämästä. 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki haetaan kotoa, mutta vasta arkussa. Sitä ennen kannattaa nauttia elämästä. 😏

        No , enköhän sitä tarkoittanut ☺


      • Anonyymi

        No mitä itse teet täällä? Haukkumassa muita haihattelijoiksi. Siinäpä sitä sit vasta onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä itse teet täällä? Haukkumassa muita haihattelijoiksi. Siinäpä sitä sit vasta onkin.

        Ai minä vai ???!!! 🤔😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai minä vai ???!!! 🤔😂

        Jollakin ilmeisesti on humeetti "VÄHÄN " sekaisin ? Huomasitko ollenkaan ......tuskin 😂😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki haetaan kotoa, mutta vasta arkussa. Sitä ennen kannattaa nauttia elämästä. 😏

        Kotoa voi hakea treffeillekin. Jos niin sovitaan.


    • Anonyymi

      SATUANI tietty, soriiiii hälle joka enstix näki 😂. Treffataanko vaiks nyt ? ☺😘. No halitaan ja pussaillaan ❤. Oot upein ihanin ja tiiät kaikkee muuta ❤. Uuh, tuntu hyvältä 😘. No, vähän väsynyt 😢, syliisi painan pääni 😢❤

    • Anonyymi

      Amicitia_Puran, jos harrastaisin sokkotreffejä ja hän olisi vapaa. Feminiininen ja fiksu on tyyppiäni.

      • Oih, olen imarreltu. Ihmettelinkin, mikä kumma minut tänne palstalle kutsui.

        Lähtisin mielelläni kanssasi treffeille - puhtaasta ystävyydestä.


      • Anonyymi
        Amicitia_Pura kirjoitti:

        Oih, olen imarreltu. Ihmettelinkin, mikä kumma minut tänne palstalle kutsui.

        Lähtisin mielelläni kanssasi treffeille - puhtaasta ystävyydestä.

        Ole hyvä vain. Pysyttelenkin sinkkuna kunnes vastaavanlaisia naisia tulee markkinoille.


    • Mulla tulee mieleen yks "kedon kaunein", se oli "kesällä kerran"...

      • Anonyymi

        Nii tältä palstalta hän on vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii tältä palstalta hän on vai?

        Oli täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii tältä palstalta hän on vai?

        Kyllä kyllä, täällä oli, vaan ei ole enää näkynyt.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä kyllä, täällä oli, vaan ei ole enää näkynyt.

        Ai niin se... 🌹 Ehkä siirtyi elämässä eteenpäin, mutta jos yhtään muistan juttujanne niin ei varmasti ole sinua unohtanut 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin se... 🌹 Ehkä siirtyi elämässä eteenpäin, mutta jos yhtään muistan juttujanne niin ei varmasti ole sinua unohtanut 😉

        Jep, eihän se elämä täällä palstoilla ole tai ei ainakaan pitäs (kokonaan) olla, vaikka myönnän kyllä oman elämän olleen toisinaan vähän liikaakin 😅 Eipä tuommosten mukavien ja fiksujen persoonien tahtoessaan vaikea ole seuraa ja rakkauttakin livestä löytää 😊Mutta joo, terkkuja vaan ja kaikkea hyvää jatkoon, jos asianosainen täällä vielä sattuu joskus piipahtelemaan ja tämän tekstin bongaa 😉💕


    • Vaikea kysymys vastata. Luulen, että jonkun nimimerkin takana voisikin olla ihana ihminen ja seura 😊

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe