Hei! Olemme 40 naispari pk seudulta ja etsimme sperman luovuttajaa. Vauva haaveita tässä ollut jo parisen vuotta ja tuntuu aika käyvän vähiin naisella kun tuo biologinen kello tikittää koko ajan. Jos olet terve eikä sinulla ole perinnöllisiä sairauksia niin ole rohkeasti yhteydessä kerromme itsestämme lisää ja voisimme saada asiaa eteenpäin. Itse olemme kummatkin työelämässä/opiskelemassa tällä hetkellä toinen on sairaanhoitaja, toinen opiskelee uuteen ammattiin vielä vajaan vuoden autonasentajaksi kokin hommat ei enään kiinosta ja ala tällä hetkellä hieman vaikeuksissa. Toivottavasti sitoudut useampaan yritykseen, sekä olet käytettävissä kun otollinen aika kuukaudesta on. Usein ensimmäisellä ei ehkä onnistu. Olemme itse aika huumorintajusia, rauhallisia persoonia emme juo alkoholia ollenkaan ja perus terveitä ei mitään sairauksia ole. Jos kiinnostuit auttamaan hädässä olevia naisia niin ota yhteyttä [email protected]
Ps.Tämä wi ole seksin/seuranhaku ilmoitus jos et halua luovuttaa muumimukiin älä turhaa vaivaidu kirjoittamaan sillä karsimme nämä epätoivoisesti seksiä etsivät kyllä pois.
Toivottavasti saamme joltain apua
Etsitään muumimukiin täytettä
Anonyymi
1
705
Vastaukset
- Anonyymi
kusetko haluat mukiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043