Hei! Olemme 40 naispari pk seudulta ja etsimme sperman luovuttajaa. Vauva haaveita tässä ollut jo parisen vuotta ja tuntuu aika käyvän vähiin naisella kun tuo biologinen kello tikittää koko ajan. Jos olet terve eikä sinulla ole perinnöllisiä sairauksia niin ole rohkeasti yhteydessä kerromme itsestämme lisää ja voisimme saada asiaa eteenpäin. Itse olemme kummatkin työelämässä/opiskelemassa tällä hetkellä toinen on sairaanhoitaja, toinen opiskelee uuteen ammattiin vielä vajaan vuoden autonasentajaksi kokin hommat ei enään kiinosta ja ala tällä hetkellä hieman vaikeuksissa. Toivottavasti sitoudut useampaan yritykseen, sekä olet käytettävissä kun otollinen aika kuukaudesta on. Usein ensimmäisellä ei ehkä onnistu. Olemme itse aika huumorintajusia, rauhallisia persoonia emme juo alkoholia ollenkaan ja perus terveitä ei mitään sairauksia ole. Jos kiinnostuit auttamaan hädässä olevia naisia niin ota yhteyttä [email protected]
Ps.Tämä wi ole seksin/seuranhaku ilmoitus jos et halua luovuttaa muumimukiin älä turhaa vaivaidu kirjoittamaan sillä karsimme nämä epätoivoisesti seksiä etsivät kyllä pois.
Toivottavasti saamme joltain apua
Etsitään muumimukiin täytettä
Anonyymi
1
873
Vastaukset 1
- Anonyymi
kusetko haluat mukiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459