Tamifix huijaa

Anonyymi

Tässä tovi jo odoteltu puhelimen näytön korjausta,rahat otti kyllä etukäteen mutta mitään ei tapahdu.aina keksii vain syitä miksi ei ehdi tms. En todellakaan suosittele vaikka varmaan osaa korjata puhelimen näyttöjä hyvin, mutta ei todellakaan luotettavasti.

27

5651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähän sama homma

    • Anonyymi

      Ei ole tapojaan näköjään muuttanut. Erehdyin myös maksamaan etukäteen näytön korjauksen. Vikkelästi siinä vaiheessa viesteihin vastasi, sen jälkeen olikin hyvin vaikea kiinni saatava. Sitkeydellä ja periksi antamattomuudella sain lopuksi hänet näytön lasin vaihtamaan. Työ oli ok, mutta en enää hänen kanssaan asioi koskaan.

      • Anonyymi

        Näköjään ei ole...itse kehui että hän on saanut nykyään positiivista palautetta vain🤣sairaslomalla oikeesti ollut jo kauan kuulemma...sähköpostilla sain ensin nopeasti viestit perille ja rahat...sittens-posti päivittyi ja viestit hävis kaikki ja monen muunkin yhteystiedot siinä samalla ettei saa enää asiakkaita kiinni yms....siitä se viesti myrsky alkoikin ja pas***selittelyt...pitkiä ääni viestejä häneltä,että miksi tuli taas este korjaukseen...en antanut periksi lopulta korjas..PITÄKÄÄ PITKÄÄ PINNAA ETTÄ SAATTE HALUAMANNE!


    • Anonyymi

      Eka korjas näytön nopeesti ja kaiuttimenki mut sen jälkeenkään ei kaiutin toiminu ni vein takas ja ollu siä ny 6 viikkoo ja aika monta kertaa pitäny jo saada se mut aina joku syy tai sit ei vastaa. Tutun puhelin ollu siä joulukuusta asti.

    • Anonyymi

      Pelkkä huijari. Ottaa rahat korjauksista etukäteen ja sen jälkeen alkaa jos jonkin moiset selitykset miksi ei ole voinut korjata. Milloin sairastaa itse, lapset ja mummun kaimat tai yllättäviä reissuja yht äkkiä. Puhelimen osat kestää tulla viikkoja-kuukausia. Todellisuudessa niitä ei ole tilattu, eikä niitä näin ollen ole tulossakaan. Saati, että puhelin korjaantuisi. Varastaa siis rahat ja puhelimenkin.

    • Anonyymi

      Mulla ollu nyt tammikuusta asti 2 puhelinta hänellä korjattavana eikä mitään tapahdu. Osissa kestää ja koko aika koronakin vaivaa. Kannattaako tehdä rikosilmoitus?

      • Anonyymi

        Noin kauan kestänyt jo...kyllä hänen osat on pitänyt saada kusettaa vain. Tee rikosilmoitus .Tai pommitat niin kauan että alkaa tapahtumaan...tein sitä itse ja hänelläkin hermot alkoi mennä niin lopulta tuli ja korjasi alle 1h näytön...uhkailtiin rikosilmotuksilla niin lopulta korjasi...hyvin hän näyttää myyvän puhelimia facebookissa...


    • Anonyymi

      Maaliskuussa otti rahat 1.5 kk kesti näytön vaihto joka viallinen heti, näytön alareuna lähti irtoamaan. Nyt väittää että puhelin on tiputettu. 4kk takunnut asian kanssa kun ollut kans ulkomaan matkaa, keuhkokuumetta, auto hajalla ym🤣. Välttäkää jos mahdollista👊

      • Anonyymi

        Miksi maksatte etukäteen? Itse en jättäsi tuollaiselle korjaajalle mitään, joka ottaa rahat ensin. Maksu hoidetaan vasta sitten, kun työ on tehty ja hyväksytty. Jos tuollaiseen hommaan pitää rahaa vaatia ennen kuin työ on tehty, ei palvelun tarjoajalla ole talous kunnossa.


      • Anonyymi

        Ei saakeli ,taasko auto hajalla😅sama homma oli keväällä ja sitten tuli korona selityksiä..lapsi piti hakee jostakin yms....reilu 2kk korjaaminen,onneksi en lähettänyt hänelle puhelinta...vaikka ihan loppu vaiheessa laittoi,että lähetä se hänelle kun hänellä on yhteistyö postin kanssa niin saat puhelin nopeasti seuraavalla viikolla takaisin...lupasi langattomat kuulokkeet ja näytönsuojan ja kuoret kestäneestä korjauksesta..mutta niitä ei ikinä ole tullut eikä tule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi maksatte etukäteen? Itse en jättäsi tuollaiselle korjaajalle mitään, joka ottaa rahat ensin. Maksu hoidetaan vasta sitten, kun työ on tehty ja hyväksytty. Jos tuollaiseen hommaan pitää rahaa vaatia ennen kuin työ on tehty, ei palvelun tarjoajalla ole talous kunnossa.

        Joo se itseänikin epäilytti että rahat ensin...mutta nyt tietää että ei ikinä enää näin jollet nään sitä tyyppiä itse...itsellä auttoi se kun hänet tunsi tuttuni niin antoi vinkit miten kannattaa toimia että rahat saisi takaisin tai näyttö korjataan...vaikka tovi siinä meni...


    • Anonyymi

      "Huumeiden hallussapitoon ja myyntiin syyllistynyt 33-vuotias Marko Juhani Tamminen tuomittiin kolmen vuoden ja kuuden kuukauden vankeusrangaistukseen."
      Onkohan tässä kyseessä sama henkilö vuonna 2012. Toinenkin Nimi kyllä pitää paikkaansa.

    • Anonyymi

      Tän jätkän toiminta vaikuttaa todella systemaattiselle, menetin just itte 130e miten olis jos nostettas joukko kanne oikeudessa tät tyyppii vastaa?

    • Anonyymi

      Nyt tehty rikosilmoitus kun puhelin ollut monta kuukautta siellä eikä ole lupauksisita huolimatta sitä palauttanut. Toki lupasi heti sen lähettää kun ilmoitin että rikosilmoitus tehty.

      • Anonyymi

        Miten ootte saaneet rahoja takaisin? Onko sillä yritys vai meneekö henk.koht tilille? Voisi yrittää luottokorttifirman kautta kun maksoin mobilepaylla ja ne menee mulla luotolta. Missä tämä tyyppi majailee? Laitan todellakin mieheni ja pari sen kaveria linssiä vaihdattamaan jos siihen asti koskaan päästään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ootte saaneet rahoja takaisin? Onko sillä yritys vai meneekö henk.koht tilille? Voisi yrittää luottokorttifirman kautta kun maksoin mobilepaylla ja ne menee mulla luotolta. Missä tämä tyyppi majailee? Laitan todellakin mieheni ja pari sen kaveria linssiä vaihdattamaan jos siihen asti koskaan päästään :D

        Jostulee Somerolle asiaa niin käyppä jututtaas Tami-Motorsia. Hyvällä tuurilla voit törmätä kyseiseen ukoon. Samaa ”ketjua” tuo firma.


    • Anonyymi

      Tehkää rikosilmoitus suoraan, kuluttajariitalautakunnassa pitkät käsittelyajat eikä asia etene moneen kuukauteen. Rikosilmoituksella saatte rahat takaisin.

      • Anonyymi

        Jaa, mä tein rikosilmoituksen kyseisestä ihmisestä kesällä niin poliisi soitti seuraavana päivänä ja sanoi ett asia kuuluu kuluttajariitalautakunnalle. Huomasin ett kyseinen huijari oli poistanut yrityssivustot. En tiiä kannattaako tehä uutta rikosilmoitusta? Tiedän tasan tarkkaan ett sanovat samaa ett kuluttajariitalautakunnalle ilmoitusta... Uskokaa tai älkää, niin ette saa rahojanne takaisin kun se huijari on pahoissa rahaongelmissa.


    • Anonyymi

      Instagramissa löytyy Tamifix, siellä jatkuu toiminta, sekä nettisivuilla. Käykää ny alkuun vaikka ilmiantamassa porukalla IG sivut.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti IG tili sulkuun , perusteet kyllä löytyy.


    • Anonyymi

      Mulle vaihto näytön ja oli vissiin rikkonut akun kun ei pitänyt enää virtaa kun puolipäivää. Ja se näytön vaihtokin kesti todella kauan

      • Anonyymi

        Vaihtanut jonkun vanhan paska akun tilalle ja myynyt sun akun eteenpäin . Häkkiin joutuu jossain vaiheessa.
        Ryhmäkanne


    • Anonyymi

      sama juttu täällä, huijarifirma

    • Anonyymi

      Älkää koskaan lähettäkö Marko Tammiselle RAHAA
      Jos pyytää Ei Ei Ei. Asuu nykyisin Somerolla , selittäjä
      Ja ei voi luottaa. Nimimerkki Kokemusta on ja osat jäänyt saamatta , rahat meni. Luotto tiedoton tyyppi et voi mitään .

    • Anonyymi

      Tainnut taas aktivoitua instassa ja vaihtanut vaan nimeä puhelinkorjaamo_4wheels

    • Anonyymi

      Olin aiemmin korjauttanut hänellä puhelimen ja silloin toimi hyvin. No nyt ei enää. Rahat laitoin heinäkuussa ja aina vain selittää. Olisi pitänyt googlettaa aiemmin.

    • Anonyymi

      joo ei kannata tälle herralle rahaa lähettää. ostin parit auton osat ja pari viikkoa tullut selityksiä miksi ei pystu lähettämään...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe