Marin ja Johnson ????????

Marinin riekkuminen koronakaljapullon kera ravintolan parketilla , Turvamääräyksiä törkeästi ja tietoisesti rikkoen, kuskaa ryyppykavereitaan kesärantaan. TÄYDELLISEN TÖRKEÄÄ, SÄÄNNÖISTÄ PIITTAAMATONTA TOIMINTAA. Tästä kaikesta Suomen media vaikenee. MUTTA MITÄ NYT ?mitä kauheaa on mennyt Johnsson tekemään. Suomen media riekkuu, Johnssonin on erottava. Onko BREXITILLÄ osuutta tähän tasapuoliseen kohteluun??????

12

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanna on vain sosiaalidemokraatti.

    • Anonyymi

      Typerää valetta.

      Kyllä Marinin pikku biletyksestä on kerrottu täysin yliampuvasti ja tapahtumia liioitellen.
      Kesäranta on Marinin asunto ja hänellä on täysi oikeus viedä sinne vieraitaan.

      Johnssonin toimista riekkuu Britannian media. Ja ennustelee jopa hänen valtansa päättymistä..

      Entä sitten?

      Normalia uutisointia.

      Juo lasi vettä ja rauhoitu.

      • Anonyymi

        Kesärannan pileet ja Jonssonin pileet omassa asunnossaan eivät eroa toisistaan millään muotoa. Jonsson ei riekkunut kaljaräkälässä vaan omassa kodissaan. Jonssonille taitaa tulla lähtö ja Marin vaan vääntää naamalleen typerän irveensä, näin meillä Suomessa toimii polittinen vastuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesärannan pileet ja Jonssonin pileet omassa asunnossaan eivät eroa toisistaan millään muotoa. Jonsson ei riekkunut kaljaräkälässä vaan omassa kodissaan. Jonssonille taitaa tulla lähtö ja Marin vaan vääntää naamalleen typerän irveensä, näin meillä Suomessa toimii polittinen vastuu

        Britanniassa oli kovemmat koronarajoitukset tukkajumala Johnsonin biletysten aikaan kuin Suomessa Marinin baaribiletysten aikaan. Marinhan ei rikkonut mitään rajoituksia. Tokihan kukkahatut ja hihhulimoralistit voihan "paheksua" sitä, että pääministeri riekkuu baarissa korona-aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesärannan pileet ja Jonssonin pileet omassa asunnossaan eivät eroa toisistaan millään muotoa. Jonsson ei riekkunut kaljaräkälässä vaan omassa kodissaan. Jonssonille taitaa tulla lähtö ja Marin vaan vääntää naamalleen typerän irveensä, näin meillä Suomessa toimii polittinen vastuu

        Juo toinen lasillinen.Kokeile,että se on kylmää.
        Heti helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Britanniassa oli kovemmat koronarajoitukset tukkajumala Johnsonin biletysten aikaan kuin Suomessa Marinin baaribiletysten aikaan. Marinhan ei rikkonut mitään rajoituksia. Tokihan kukkahatut ja hihhulimoralistit voihan "paheksua" sitä, että pääministeri riekkuu baarissa korona-aikaan.

        Vai niin ja eräät riukkuu täällä, EI marin ole mitään turvamääräyksiä rikkonut, Mutta tuo Johnsson, Olet epärehellinen idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juo toinen lasillinen.Kokeile,että se on kylmää.
        Heti helpottaa.

        Tuleeko siitä tuollaiseksi, siitä rantaruotsalaisten hopeavedestä,fntä jos joisit sen lämpöisenä, älkää ottako tuollaiselta idiootilta mitään neuvoja, olette voineet lukea täältä , mihin se johtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin ja eräät riukkuu täällä, EI marin ole mitään turvamääräyksiä rikkonut, Mutta tuo Johnsson, Olet epärehellinen idiootti.

        Kuule onko Kesärannassa tänään kaljabileet kun kapakat on kiinni. Saako Ilmarilta sinne pääsylipun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Britanniassa oli kovemmat koronarajoitukset tukkajumala Johnsonin biletysten aikaan kuin Suomessa Marinin baaribiletysten aikaan. Marinhan ei rikkonut mitään rajoituksia. Tokihan kukkahatut ja hihhulimoralistit voihan "paheksua" sitä, että pääministeri riekkuu baarissa korona-aikaan.

        Kesärannan lauteilla Kesärannan lauteilla, noista pileistä saisi Veikko Lavi kunnon piisin. Ikävä ettei ole enää elossa. Onkohan Corona olut niissäkin bileissä ykköshitti.


    • Anonyymi

      Avaaja ei ole täyspäinen.

    • Anonyymi

      Marin rikkonut mitään, eihän hän ollut karanteenissa?? Oletteko te tyhmiä?

      Jos joku altistuu ja on samana päivänä kapakassa, ei kyllä tartuta ketään , se on varmaa. Ja kuten usea ministeri sanoi, eivät olleet edes lähelläkään sitä altistajaa. Ja Marin ei saanut myöskään tartuntaa, ja vaika olisi saanut, ei mitenkään olisi tartuttanut ketään.

      Kyllä jumlauta miehet saa pulikoida, ryypätä ja reuhata, miten tahtovat, mutta jos nuori nainen käy pari kertaa viihteellä kahden vuoden aikana, on se ok.

      Johnssonia ei tähän yhteyteen kannata verrata. Siellä oli kokoontumiskielto ja sen rikkominen oli paha juttu.

      • Anonyymi

        Hae nyt saisauslomaa ja HOIDA ITSESI KONTOON.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe