Marinin riekkuminen koronakaljapullon kera ravintolan parketilla , Turvamääräyksiä törkeästi ja tietoisesti rikkoen, kuskaa ryyppykavereitaan kesärantaan. TÄYDELLISEN TÖRKEÄÄ, SÄÄNNÖISTÄ PIITTAAMATONTA TOIMINTAA. Tästä kaikesta Suomen media vaikenee. MUTTA MITÄ NYT ?mitä kauheaa on mennyt Johnsson tekemään. Suomen media riekkuu, Johnssonin on erottava. Onko BREXITILLÄ osuutta tähän tasapuoliseen kohteluun??????
Marin ja Johnson ????????
12
77
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna on vain sosiaalidemokraatti.
- Anonyymi
Typerää valetta.
Kyllä Marinin pikku biletyksestä on kerrottu täysin yliampuvasti ja tapahtumia liioitellen.
Kesäranta on Marinin asunto ja hänellä on täysi oikeus viedä sinne vieraitaan.
Johnssonin toimista riekkuu Britannian media. Ja ennustelee jopa hänen valtansa päättymistä..
Entä sitten?
Normalia uutisointia.
Juo lasi vettä ja rauhoitu.- Anonyymi
Kesärannan pileet ja Jonssonin pileet omassa asunnossaan eivät eroa toisistaan millään muotoa. Jonsson ei riekkunut kaljaräkälässä vaan omassa kodissaan. Jonssonille taitaa tulla lähtö ja Marin vaan vääntää naamalleen typerän irveensä, näin meillä Suomessa toimii polittinen vastuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesärannan pileet ja Jonssonin pileet omassa asunnossaan eivät eroa toisistaan millään muotoa. Jonsson ei riekkunut kaljaräkälässä vaan omassa kodissaan. Jonssonille taitaa tulla lähtö ja Marin vaan vääntää naamalleen typerän irveensä, näin meillä Suomessa toimii polittinen vastuu
Britanniassa oli kovemmat koronarajoitukset tukkajumala Johnsonin biletysten aikaan kuin Suomessa Marinin baaribiletysten aikaan. Marinhan ei rikkonut mitään rajoituksia. Tokihan kukkahatut ja hihhulimoralistit voihan "paheksua" sitä, että pääministeri riekkuu baarissa korona-aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesärannan pileet ja Jonssonin pileet omassa asunnossaan eivät eroa toisistaan millään muotoa. Jonsson ei riekkunut kaljaräkälässä vaan omassa kodissaan. Jonssonille taitaa tulla lähtö ja Marin vaan vääntää naamalleen typerän irveensä, näin meillä Suomessa toimii polittinen vastuu
Juo toinen lasillinen.Kokeile,että se on kylmää.
Heti helpottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Britanniassa oli kovemmat koronarajoitukset tukkajumala Johnsonin biletysten aikaan kuin Suomessa Marinin baaribiletysten aikaan. Marinhan ei rikkonut mitään rajoituksia. Tokihan kukkahatut ja hihhulimoralistit voihan "paheksua" sitä, että pääministeri riekkuu baarissa korona-aikaan.
Vai niin ja eräät riukkuu täällä, EI marin ole mitään turvamääräyksiä rikkonut, Mutta tuo Johnsson, Olet epärehellinen idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juo toinen lasillinen.Kokeile,että se on kylmää.
Heti helpottaa.Tuleeko siitä tuollaiseksi, siitä rantaruotsalaisten hopeavedestä,fntä jos joisit sen lämpöisenä, älkää ottako tuollaiselta idiootilta mitään neuvoja, olette voineet lukea täältä , mihin se johtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin ja eräät riukkuu täällä, EI marin ole mitään turvamääräyksiä rikkonut, Mutta tuo Johnsson, Olet epärehellinen idiootti.
Kuule onko Kesärannassa tänään kaljabileet kun kapakat on kiinni. Saako Ilmarilta sinne pääsylipun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Britanniassa oli kovemmat koronarajoitukset tukkajumala Johnsonin biletysten aikaan kuin Suomessa Marinin baaribiletysten aikaan. Marinhan ei rikkonut mitään rajoituksia. Tokihan kukkahatut ja hihhulimoralistit voihan "paheksua" sitä, että pääministeri riekkuu baarissa korona-aikaan.
Kesärannan lauteilla Kesärannan lauteilla, noista pileistä saisi Veikko Lavi kunnon piisin. Ikävä ettei ole enää elossa. Onkohan Corona olut niissäkin bileissä ykköshitti.
- Anonyymi
Avaaja ei ole täyspäinen.
- Anonyymi
Marin rikkonut mitään, eihän hän ollut karanteenissa?? Oletteko te tyhmiä?
Jos joku altistuu ja on samana päivänä kapakassa, ei kyllä tartuta ketään , se on varmaa. Ja kuten usea ministeri sanoi, eivät olleet edes lähelläkään sitä altistajaa. Ja Marin ei saanut myöskään tartuntaa, ja vaika olisi saanut, ei mitenkään olisi tartuttanut ketään.
Kyllä jumlauta miehet saa pulikoida, ryypätä ja reuhata, miten tahtovat, mutta jos nuori nainen käy pari kertaa viihteellä kahden vuoden aikana, on se ok.
Johnssonia ei tähän yhteyteen kannata verrata. Siellä oli kokoontumiskielto ja sen rikkominen oli paha juttu.- Anonyymi
Hae nyt saisauslomaa ja HOIDA ITSESI KONTOON.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483