Niin, kun aika on mitä on, niin mistä ammennatte ilonaiheita? Mikä saa teidät jaksamaan ja pitämään itsenne pirteinä?
Tällaisena aikana olisi helppo jäädä petiin, ja vetää peitto korvia myöten. Talviaika, vaihtuva sää, korona ja kaikki muu voisi lannistaa, mutta silloin täytyy miettiä, että mistä sen toivonkipinän ja valon löytää myös tällaisena aikana...
Läheiset, koti, työ ja kaikki sellainen saa jaksamaan. Niin kauan on toivoa, kun on elämää, eiköstä vaan? :)
Kokkolalaisten ilonaiheet
144
1099
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän perheessä on vain otette asennoituminen positiiviseen elämään. Tehdään yhdessä paljon asioita ja lopetetaan turha stressaaminen koronasta.
- Anonyymi
Niin ilonaiheita kuten asian mainitset on tässä yhteiskunassa enää vähän,tämän nykyisen hirmu hallituksen aikana Suomi on pahoin velkaantunut ja nyt ne velat peritään köyhiltä sekä pienituloisilta,juuri niiltä joilta ei enää saisi ottaa mutta jos Sanna Marin päättäisi että aletaan verottaa siirituloisia ja rikkaita hänen suosionsa laskisi yhdessä päivässä tosin onhan se muutenkin laskenut,Tämä yhteiskunta on mennyt siihen että kaikenlaiset jännittykset ovat ihmisten välillä lisääntyneet ja lisääntyvät edelleenkin mm eräiden valtion viranomaisten mm poliisin ja lääkäreiden kohdalla on tutkimusten mukaan huonontunut tämä on nähty myös täällä Kokkolassa aika erikoista että poliisille annettiin juuri vuodenvaihteessa lisää määrärahaa
No tietysti meitä kansalaisia kuritetaan liikaa, mutta silloin täytyy ajatella kaikkea sitä hyvää mitä on...
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No tietysti meitä kansalaisia kuritetaan liikaa, mutta silloin täytyy ajatella kaikkea sitä hyvää mitä on...
Kerrohan mitä hyvää on kun hädin tuskin raha riittää edes ruokaan! auttaako nyt demokraattinen hallitus pääministerinsä kanssa? kerro se
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan mitä hyvää on kun hädin tuskin raha riittää edes ruokaan! auttaako nyt demokraattinen hallitus pääministerinsä kanssa? kerro se
Sulla on varmasti katto pään päällä? Terveyttäkin ehkä?
Asut maassa, jossa ei sodita, ja on muutenkin normiolot. Suomessa on myös järjestetty kaikenlaisia tukia, jos ei rahallisesti pärjää.
On totta, että velkaa on tehty ja kaikki on kallista, mutta enpä usko, että kovin paljon vaikuttaa mikä hallitus siellä on.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Sulla on varmasti katto pään päällä? Terveyttäkin ehkä?
Asut maassa, jossa ei sodita, ja on muutenkin normiolot. Suomessa on myös järjestetty kaikenlaisia tukia, jos ei rahallisesti pärjää.
On totta, että velkaa on tehty ja kaikki on kallista, mutta enpä usko, että kovin paljon vaikuttaa mikä hallitus siellä on.Ei ole kattoa pian enää pään päällä ja terveys on viimeisen kahden vuoden aikana rapistunut kiitos tämän punaviher hallituksen,sinun on varmasti helppoa elää kun ei tarvi huolehtia itse omista jokapäivisistä asioista ajattelet valoisasti että Suomi on kaikille tasa-arvoinen maa asua mutta ei se niin ole todellakaan
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kattoa pian enää pään päällä ja terveys on viimeisen kahden vuoden aikana rapistunut kiitos tämän punaviher hallituksen,sinun on varmasti helppoa elää kun ei tarvi huolehtia itse omista jokapäivisistä asioista ajattelet valoisasti että Suomi on kaikille tasa-arvoinen maa asua mutta ei se niin ole todellakaan
Ai, ei tarvitse itse huolehtia jokapäiväisistä asioista?
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mistähän syystä moiseen päätökseen tulit, kun et edes tunne minua, etkä tiedä minusta yhtään mitään.
Laitat itse koko elämäsi asiat yhden hallituksen syyksi. Pitäisiköhän ottaa itsekkin vastuuta?
Tämä maa verottaa, on kallis kaikkine kuluineen ihan jokaiselle tavalliselle ihmiselle. Ei täällä kukaan saa mitään ilmaiseksi.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ai, ei tarvitse itse huolehtia jokapäiväisistä asioista?
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mistähän syystä moiseen päätökseen tulit, kun et edes tunne minua, etkä tiedä minusta yhtään mitään.
Laitat itse koko elämäsi asiat yhden hallituksen syyksi. Pitäisiköhän ottaa itsekkin vastuuta?
Tämä maa verottaa, on kallis kaikkine kuluineen ihan jokaiselle tavalliselle ihmiselle. Ei täällä kukaan saa mitään ilmaiseksi.Sanoisin että kyllä täällä saa ilmaiseksi aika moniki mutta siinä vaan se juttu että jois sanoo julkisesti niiden kansallisuuksia niin saa varmasti banaania jopa s24 selta
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin että kyllä täällä saa ilmaiseksi aika moniki mutta siinä vaan se juttu että jois sanoo julkisesti niiden kansallisuuksia niin saa varmasti banaania jopa s24 selta
Nii, unohdin, että on sitä joillain vähän helpompaa.
Mun suurin ilonaihe on, YLLÄTYS, YLLÄTYS, mun rakas Toljanter. Aivan sama millaisessa murheen suossa vaeltaisin, hän saa minut aina jälleen iloiseksi. Tasan kaksi vuotta sitten hän myös pelasti mun hengen ihan konkreettisesti. Eli sillä, että meistä tuli rakastavaisia, oli jokin PALJON suurempi merkitys... (◕‿◕✿)♡
No enpä olis kyllä mitenkään arvannut ;))
Hienoa kuiteski, että sulla on lähellä ihminen, joka tuo jokaiseen päivään iloa ja rakkautta ❤
Kaikella on tässä maailmassa jokin tarkoitus, vaikkei sitä aina välttämättä heti näe. Sun elämään oli näemmä tarkoitettu tuollainen punanuttu, joka tuo sulle joulun jokaisena vuodenaikana ja päivänä ❤Mun ilonaihe on yhtä yllätyksetön:)
Eli murheen valtaamia päiviä ei juurikaan ole rakkaan Arielini seurassa...♡♡♡tinttu-liina kirjoitti:
No enpä olis kyllä mitenkään arvannut ;))
Hienoa kuiteski, että sulla on lähellä ihminen, joka tuo jokaiseen päivään iloa ja rakkautta ❤
Kaikella on tässä maailmassa jokin tarkoitus, vaikkei sitä aina välttämättä heti näe. Sun elämään oli näemmä tarkoitettu tuollainen punanuttu, joka tuo sulle joulun jokaisena vuodenaikana ja päivänä ❤No tota... Mäki pääsen melkein samanmoiseen ekstaasiin kun pusuttelen Klartsun poskee ;)
Toljanter kirjoitti:
Mun ilonaihe on yhtä yllätyksetön:)
Eli murheen valtaamia päiviä ei juurikaan ole rakkaan Arielini seurassa...♡♡♡Voi teitä kyyhkyläisiä :))
artagnan kirjoitti:
No tota... Mäki pääsen melkein samanmoiseen ekstaasiin kun pusuttelen Klartsun poskee ;)
:))))
Kai sä välillä pyyhit sen Klartsun posket, ettei ole kauheita kuolan jälkiä? ;))))
Mä ihan ihan tikahdun täällä...tinttu-liina kirjoitti:
:))))
Kai sä välillä pyyhit sen Klartsun posket, ettei ole kauheita kuolan jälkiä? ;))))
Mä ihan ihan tikahdun täällä...Ai ku kiva et otit puheeksi ;) Ny mä annankin hänelle kielarei nii ei tarvi funtsii tahmasii poskii ;)
artagnan kirjoitti:
Ai ku kiva et otit puheeksi ;) Ny mä annankin hänelle kielarei nii ei tarvi funtsii tahmasii poskii ;)
Siis täh???
Onko sillä suu auki??? :)))))
Mä repesin niin...- Anonyymi
Ei millään pahalla mutta olet varjo vaan neitosesta joka olit muutama vuosi sitten. Ei ole jäljellä intohimoa, särmää, vaan toi iankaikkinen lässytys partanikistä. Olet kuin koomassa hem metti soikoon. Kaiva esiin se mitä olit silloin kerran ja lopeta toi lässytys. Kirjoittajan varmaan arvaat mutta aivan sama.
Anonyymi kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta olet varjo vaan neitosesta joka olit muutama vuosi sitten. Ei ole jäljellä intohimoa, särmää, vaan toi iankaikkinen lässytys partanikistä. Olet kuin koomassa hem metti soikoon. Kaiva esiin se mitä olit silloin kerran ja lopeta toi lässytys. Kirjoittajan varmaan arvaat mutta aivan sama.
No miksei sais iloita ja hehkuttaa, jos on onnellinen... 🙄
Ei kai hänen tarvitse sinun takiasi olla muuta kuin on?
Kaikki me ihmiset jollain lailla muututaan muutenkin vuosien kuluessa..- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No miksei sais iloita ja hehkuttaa, jos on onnellinen... 🙄
Ei kai hänen tarvitse sinun takiasi olla muuta kuin on?
Kaikki me ihmiset jollain lailla muututaan muutenkin vuosien kuluessa..Saa muuttua, muttei niin että ei tunnista samaksi ihmiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa muuttua, muttei niin että ei tunnista samaksi ihmiseksi.
Miellyttämään pyrkivän, epävarman ihmisen merkki on jatkuva kehuskelu.
Anonyymi kirjoitti:
Miellyttämään pyrkivän, epävarman ihmisen merkki on jatkuva kehuskelu.
Teille molemmille voin sanoa, että ihan vaa rakkaus voi saada ihmeitä aikaan. Rakastunut ihminen keskittää huomionsa kohteeseensa, ja kaikki muu saa jäädä vähän taka-alalle. Ihan normaalia... :)
Ettekö ole koskaan ollu rakastuneita?- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Teille molemmille voin sanoa, että ihan vaa rakkaus voi saada ihmeitä aikaan. Rakastunut ihminen keskittää huomionsa kohteeseensa, ja kaikki muu saa jäädä vähän taka-alalle. Ihan normaalia... :)
Ettekö ole koskaan ollu rakastuneita?Jep, etäältä merenneitonikkiin;)
Anonyymi kirjoitti:
Tää kertoo susta kaunokainen;)
https://youtu.be/uGneAd4h4YwKuvitteleppa tilanne, että olet suhteessa jonku tytön kanssa, ja joku vieras mies laittais sun tyttöystävälle tuon tapasia juttuja...
Ei varmaankaa olis sun mielestä sopivaa, etkä tykkäis ollenkaan?
Aina sitä voi olla ihastunut johonkin ihmiseen, mutta silloin ku tilanne on mitä on, niin kannattaisiko silloin suunnata mielenkiinto jonnekki muualle?- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Kuvitteleppa tilanne, että olet suhteessa jonku tytön kanssa, ja joku vieras mies laittais sun tyttöystävälle tuon tapasia juttuja...
Ei varmaankaa olis sun mielestä sopivaa, etkä tykkäis ollenkaan?
Aina sitä voi olla ihastunut johonkin ihmiseen, mutta silloin ku tilanne on mitä on, niin kannattaisiko silloin suunnata mielenkiinto jonnekki muualle?Ei ole mahkoja häneen joten ihailen anonyymisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mahkoja häneen joten ihailen anonyymisti.
Löytyi tämmöinen herkkä runo:
Tulet tuulen mukana,
sateen myötä,
uniini salaa,
keskellä yötä.
liiku hiljaa,
älä kajoa nukkujaan.
yritän unessa sinut unohtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyi tämmöinen herkkä runo:
Tulet tuulen mukana,
sateen myötä,
uniini salaa,
keskellä yötä.
liiku hiljaa,
älä kajoa nukkujaan.
yritän unessa sinut unohtaa.https://youtu.be/2dmMfHFKAKU
Jos tarvit kyytiä;) - Anonyymi
Joku parkuu fsb:n toiminnasta Klassa, venäläisistä jne? Onko hajua mihin toi liittyy?
Anonyymi kirjoitti:
Joku parkuu fsb:n toiminnasta Klassa, venäläisistä jne? Onko hajua mihin toi liittyy?
Venäjä käy infosotaa länsimaita vastaan. Sen tarkoitus on saada aikaan mahdollisimman paljon epäsopua kansan keskuuteen ja toiveissa on tietysti sisällissota.
Mikään asia ei ole liian vähäpätöinen ettei siitä voisi kirjoittaa.
Tässä pari linkkiä joista näet miten laajaa toiminta on. Erityisesti kannattaa katsoa tämän linkin video.
https://yle.triplet.io/uutiset/trollitehtaassa-tuotetaan-kyseenalaista-sisaltoa-kellon-ympari
Tässä linkissä haastatellaan entistä trollia. Kuvista näkee millaiset palatsit trollitehtaalla on. Työntekijämäärää voi vain arvailla, satoja ellei tuhansia.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005665964.htmltinttu-liina kirjoitti:
Siis täh???
Onko sillä suu auki??? :)))))
Mä repesin niin...Sillai snadin södesti ;)
artagnan kirjoitti:
Sillai snadin södesti ;)
Mulle tuli mieleen se Barbara, ku kirjotin tuon edellisen viestin :}
Parempi noin södesti ;)- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Mulle tuli mieleen se Barbara, ku kirjotin tuon edellisen viestin :}
Parempi noin södesti ;)Tota mä en viitsi näyttää Klartsulle ku hän inhoo tuollaisii muovisii epäaitoi gimmoi niinku just toi Barbara :(
- Artsi Anonyymi kirjoitti:
Tota mä en viitsi näyttää Klartsulle ku hän inhoo tuollaisii muovisii epäaitoi gimmoi niinku just toi Barbara :(
- ArtsiFiksu tyttö toi Klartsu, kun ei ole mennyt mukaan näihin nykyajan hömpötyksiin ;)
- Anonyymi
Kevään lähestyminen auttaa jaksamaan.
No tuohon voi yhtyä moni ihminen. Kyllä se, että mennään kevättä kohti, niin piristää valtavasti.
- Anonyymi
Vaalivoitto hahahahahaaaa hahahah
- Anonyymi
Ilonaihe olisi olla partanikin housuissa;)
- Anonyymi
Kiistatta suurin ilonaiheeni on nähdä palstan kuningattaren uusi avaus. Sen jälkeen tulee jälkeläiseni (hyvällä päällä) sekä rakas vaimoni (hyvällä päällä). Lisäykset siitä syystä että kumpikin ehdoista jää täyttymättä tämän hetkisessä tilanteessa.
Uskollinen alamaisesiOii, mukavaa, että tykkäsit uudesta jutusta :))
Ollaankos siellä kärttysiä?
Kyllä se ohi menee ;)- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Oii, mukavaa, että tykkäsit uudesta jutusta :))
Ollaankos siellä kärttysiä?
Kyllä se ohi menee ;)Ollos hyvä armollinen kuningatar! Jälkeläinen vaatii syntymäpäivälahjaksi mönkijää, lisäyksenä että kuskilla on mittaa nippanappa 120 cm (ei saa -> suuttui). Vaimo taasen riemastui pöydälle laskemastani kahvimukista josta jäi pienoinen jälki liinaan.
Uskollinen alamaisesi Anonyymi kirjoitti:
Ollos hyvä armollinen kuningatar! Jälkeläinen vaatii syntymäpäivälahjaksi mönkijää, lisäyksenä että kuskilla on mittaa nippanappa 120 cm (ei saa -> suuttui). Vaimo taasen riemastui pöydälle laskemastani kahvimukista josta jäi pienoinen jälki liinaan.
Uskollinen alamaisesiNo hupsista...menipäs siinä isosta pienempään :))
Sä varmaan jouduin harjanluuta takamuksessas kiikuttamaan liinaa pesukoneeseen? ;)- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No hupsista...menipäs siinä isosta pienempään :))
Sä varmaan jouduin harjanluuta takamuksessas kiikuttamaan liinaa pesukoneeseen? ;)Kai ymmärrätte armollinen kuningatar, että minulta puuttuvat valtuudet pitsiliinojen pesuun. Sen tähden korvasin erheeni ylimääräisellä tiskivuoroviikolla sekä lupauksella nauttia kahvin sijasta vettä määräämättömän pituisen ajan.
Kai ymmärrätte armollinen kuningatar, että minulta puuttuvat valtuudet pitsiliinojen pesuun. Sen tähden korvasin erheeni ylimääräisellä tiskivuoroviikolla sekä lupauksella nauttia kahvin sijasta vettä määräämättömän pituisen ajan.
Uskollinen alamaisesiVettä kahvin sijaan :)))) Klups, ku meinas taas mennä hörpyt väärään kurkkuun :×
Alamainen siis saattaisi pilata pitsiliinat lopullisesti, jos pyykkäämään alkaisi?
No, eikös se ole hyvä, nii ei tartte pyykätä ;)- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Vettä kahvin sijaan :)))) Klups, ku meinas taas mennä hörpyt väärään kurkkuun :×
Alamainen siis saattaisi pilata pitsiliinat lopullisesti, jos pyykkäämään alkaisi?
No, eikös se ole hyvä, nii ei tartte pyykätä ;)Harkinnassa on ehdottaa vaimolle jos antaisi alamaisen keittää kahvit vanhoihin sumppeihin, vai tulkitaanko se sääntöjen vastaiseksi niskoitteluksi.
Harkinnassa on ehdottaa vaimolle jos antaisi alamaisen keittää kahvit vanhoihin sumppeihin, vai tulkitaanko se sääntöjen vastaiseksi niskoitteluksi.
Uskollinen alamaisesiHyvä idea alamainen. Sanot, että kun sumpin hinta on nykyään niin kallis, niin on hyvä taloudellisesti imuttaa kaikki böönit pois puruista.
Muutoin hän joutuu itse tekemään niin ;)
- Anonyymi
Ihana positivinen kirjotus. Olen tällä pääkaupunki seutu. Asun yksin kerrostalo vuokralla. Ystävät kuoleet ja kaikki muut on some ja älypuhelimen takana. perusluuri ilman netiä.Enkä ole some F.B. Joten miten perheettömänä iloa.No ei tarvii pelkää perhe sairastuisi korona, sitäkin voi iloita tosin.Kun aktivitettikin meni mesingerin kautta ymm.Joka tekee työtä syrjäytymisen estämiseksi. Luule kaikilla rahaa älypuhelin sen maksut ymm. Sitä ei vaan jää makaa petiin.Pakotaa itensä useaman kerran mitailee katua ksin..Kuu ukko oli jo pyörenä taivalla kello 18. lenkki. Aamu lenkki lunta tuprutti,mutta päivä lenkki aurinko paistoi.Terv. yksinäinen perheetön. Helsinki 94.
Ulkona oleilu kyllä piristää paljon mieltä :)
Onko mitään harrastuksia, joissa voisit käydä? Sieltä voisi löytyä myös seuraa, joka piristää :)
- Anonyymi
Ensin tekee nimimerkillä aloituksen. Sitten laittaa "kommentoi ilman nimimerkkiä" ja loput tiedättekin.
Kiva tulla duunin jälkeen himaan ku on tällainen mageesti sisustettu koti, on partsi ja kaikkee. Sit mä soitan skittaa ja poikkihuiluu ja vedän välillä raakaa pihvii :)
Eikös olekki vaan mukava palata työpäivän jälkeen oman kodin rauhaan? :)
Mikäs toi poikkihuilu muutes on?tinttu-liina kirjoitti:
Eikös olekki vaan mukava palata työpäivän jälkeen oman kodin rauhaan? :)
Mikäs toi poikkihuilu muutes on?Mä koitan etsii YouTubesta jonku pätkän et pääset jyvälle. Mutsi ja faija roudasivat mut jo päiväkoti-ikäisenä soittotunneille, mut ihan magee taito kaiken kaikkiaan ja gimmat diggaa :)
artagnan kirjoitti:
Mä koitan etsii YouTubesta jonku pätkän et pääset jyvälle. Mutsi ja faija roudasivat mut jo päiväkoti-ikäisenä soittotunneille, mut ihan magee taito kaiken kaikkiaan ja gimmat diggaa :)
No kyl sä tästä saat hiukan osviittaa :)
https://youtu.be/dxvJKwaP1esartagnan kirjoitti:
No kyl sä tästä saat hiukan osviittaa :)
https://youtu.be/dxvJKwaP1esSä siis osaat tuota soittaa, ja sit vielä kitaraa... :)
Oot sä kyllä lahjakas. On kyl hieno taito osata soittaa. Mä oon täällä joskus kertonukki, että oisin nii tykänny, ku osais soittaa pianoa. Ukko Nooa vaa menee :}- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Sä siis osaat tuota soittaa, ja sit vielä kitaraa... :)
Oot sä kyllä lahjakas. On kyl hieno taito osata soittaa. Mä oon täällä joskus kertonukki, että oisin nii tykänny, ku osais soittaa pianoa. Ukko Nooa vaa menee :}No osaan mä soittaa pianooki :) Toi on ainaskin omalla kohdalla nii et ku osaa yhtä nii sit suht helpolla muitakin. Tuutkos sä Artsi-sedän oppiin? ;)
- Artsi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No osaan mä soittaa pianooki :) Toi on ainaskin omalla kohdalla nii et ku osaa yhtä nii sit suht helpolla muitakin. Tuutkos sä Artsi-sedän oppiin? ;)
- ArtsiMutsin ja faijan himassa on piano. Tällaiseen suht pieneen kerrostalokolmioon ei viitsi roudata mitään skittaa kookkaampaa :)
No osaan mä soittaa pianooki :) Toi on ainaskin omalla kohdalla nii et ku osaa yhtä nii sit suht helpolla muitakin. Tuutkos sä Artsi-sedän oppiin? ;)
- ArtsiKyllä sulla palais hermot mun kanssa ;))
Kerrostalo on kyl hankala isompien soittimien kanssa, varsinkin, jos ois rummut :))tinttu-liina kirjoitti:
Kyllä sulla palais hermot mun kanssa ;))
Kerrostalo on kyl hankala isompien soittimien kanssa, varsinkin, jos ois rummut :))No et sä muista et mä oon lauhkee pässi ;) Kyl mä saisin sut oppimaan :)
artagnan kirjoitti:
No et sä muista et mä oon lauhkee pässi ;) Kyl mä saisin sut oppimaan :)
No ehkä osaisin jotain sun riipimän tuhannen hiuksen ja verenpaineen nousun jälkeen ;)
Muutes, mitkä on sellasia asioita oikeasti, jotka saa sut suuttumaan?- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No ehkä osaisin jotain sun riipimän tuhannen hiuksen ja verenpaineen nousun jälkeen ;)
Muutes, mitkä on sellasia asioita oikeasti, jotka saa sut suuttumaan?No en mä tiedä :) Mä oon nii lauhkee et en mä ees muista koska oisin suuttunut viimeksi. Kyl sä musta maikan saisit :)
No en mä tiedä :) Mä oon nii lauhkee et en mä ees muista koska oisin suuttunut viimeksi. Kyl sä musta maikan saisit :)
- ArtsiNo sulla hyvin on ollu, jos et ole suuttunu pitkään aikaan mihinkää.
Mä en kans kellekkää ihmiselle sillai live-elämässä, mut ärsyyntyny muute kyllä useinkin moniin asioihin...
- Anonyymi
Kyllähän meillä täällä Kokkolassakin on kaiken kaikkiaan hyvin asiat, ainakin kun tiedostaa mitä ne pahimmillaan voisivat olla.
Totta, ei meillä täällä mitään hätää ole :)
Aina kun muistaa juuri tuon, että huonomminkin voisi olla.
- Anonyymi
Olkaamme iloisia että meitä on siunattu niin viisailla virkamiehillä .Heh hehh heh ja nyt ei naurata.
- Anonyymi
Eipä tietenkään, ja vielä nazipassi
- Anonyymi
näin miehenä kun käy thaikkulassa ,piristää kummasti mieltä ja päivä on heti kevyempi.
- Anonyymi
Mä rupesin täs funtsimaan et missä on Kittie ku oli nii hemmetin kipeenä et en viitsinyt ees heittää läppää sipulimaidosta :(
- ArtsiNo tuota minäkin oon miettiny, ku ei ole täällä näkyny ollenkaa :(
Toivottavasti on kunnossa... ❤
- Anonyymi
Tykkääkös väki kahtella hiihtoa? Tämmöiselle eläkeläispapalle se on leppoisaa ajanvietettä. Tulipa vaan mieleen noista ilonaiheista.
Onko kukaan huomannut että aurinkoa on paistanut lähiaikoina?Aurinkoinen sää piristää ja ulkoileminen
Suomessa on ihanat 4 vuoden
Aikaa ja kyllä Tykkään Suomen luonnostaSuomen luonto on kyllä ihana.
Mä tykkään metsäpoluista ja aurinkoisista päivistä, jolloin siellä tuoksuu männyn havuneulaset. Mikään ei voita sitä tuoksua :)
Kuvittele, kun on ympärillä vaan luonnonäänet, ja istuu kannon päällä kuunnellen vaan lintujen laulua... ❤
- Anonyymi
Ei taas tuo sama joka tekee noita aloituksaiaan
Tinttu-liina ja mä emme ole samoja ihmisiä.
On joitakin asioita mistä tinttu-liina puhuu täällä ja mä en puhu niistä mitään.
Kunnon kengät jalassa ni voi talvellakin liikkua ja nauttia kuinka aurinko paistaa.
Nauttikaa liukasta sillä ny on hyvä syy mennä takan ääreen ja ottaa viini lasillinen.- Anonyymi
Taas vastasi itselleen eri logojen kanssa.
Eiköhän kaikki järkevät tiedä, että ollaan eri ihmisiä.
Liukkaudesta en osaa kyllä nauttia, en millään lailla.
Takkaa ei ole, ja viinin sijaan joutuis kyllä olemaan sitten jotain kirkasta :)
- Anonyymi
Kaupunkimme virkamiehet .
Minullakin on ilonaihe Kokkolassa. Hänen nimensä on Soite. Hän on antanut minulle monia ystäviä joita rakastaa. 💘
- Anonyymi
Kiva homma tinttulinttu eri logolla
Tän aloituksen aihe oli, että mistä ihmiset hakee ilonaiheita tällaisena aikana.
Voisi miettiä ihan nämä luulotautisetkin, niin saisivat muuta ajateltavaa. Ehkä tuo käytöskin muuttuisi, kun huomaisi, että tässä elämässä voi katsoa ja nähdä asioita myönteisemminkin. Ei käyttämällä aikaa keksimällä typeriä asioita.
Oletteko muutes koskaan huomanneet, että kun on tehnyt jonkun "hyvän työn", niin siitä tulee itselle tosi mukava mieli? :)- Anonyymi
Tuo on yleinen 'tauti' nettipalstoilla että luullaan yhtä kirjoittajaa moneksi. Mikä lie vaiva laittaa luulemaan ja mitäpä siitä vaikka itsekseen kirjoittaa?
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on yleinen 'tauti' nettipalstoilla että luullaan yhtä kirjoittajaa moneksi. Mikä lie vaiva laittaa luulemaan ja mitäpä siitä vaikka itsekseen kirjoittaa?
Mut ku en kirjoita itsekseni.
tinttu-liina kirjoitti:
Mut ku en kirjoita itsekseni.
Mä, Temmi ja Ariel jutskattiin täällä kolmistaan ennen ku nähtiin livenä. No eikös toi palstan vakihäirikkö tullut mesoamaan et joku meistä skriivailee vaan itsekseen. Mä en hiffannut enkä kyl hiffaa edelleenkään et mikä pointti siinä sit olisi. Avaus lähti sit ku kuppa Töölöstä :(
artagnan kirjoitti:
Mä, Temmi ja Ariel jutskattiin täällä kolmistaan ennen ku nähtiin livenä. No eikös toi palstan vakihäirikkö tullut mesoamaan et joku meistä skriivailee vaan itsekseen. Mä en hiffannut enkä kyl hiffaa edelleenkään et mikä pointti siinä sit olisi. Avaus lähti sit ku kuppa Töölöstä :(
Oliko sun tekemä aloitus?
Nuo kaks täällä vastailee itse itselleen, niin siks ne keksivät syyttää meitä muita tuollasesta.
Niitä kiukuttaa, ku heillä ei ole juttuseuraa :)- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Nuo kaks täällä vastailee itse itselleen, niin siks ne keksivät syyttää meitä muita tuollasesta.
Niitä kiukuttaa, ku heillä ei ole juttuseuraa :)Kyl se taisi olla Temmin duunaama. Hän oli printannut sen itselleen hiukan ennen poistoo ku oli nii mageeta läppää puolin ja toisin. Oon mäkin sitä joskus tsiigaillut ja muistellut menneitä. Tiedätsä tunteen ku unelmien kumppani on siinä käden ulottuvilla mut sit tuuli kääntyy ja sä menetät tilaisuutesi. Enkä mä meinaa ny Temmii :D
- Artsi - Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Niitä kiukuttaa, ku heillä ei ole juttuseuraa :)Kyl mä ton hiffasin melko nopeesti et jopa vaarin ikäiset sällitkin voivat tuntee palstalla kademieltä :D
Kyl se taisi olla Temmin duunaama. Hän oli printannut sen itselleen hiukan ennen poistoo ku oli nii mageeta läppää puolin ja toisin. Oon mäkin sitä joskus tsiigaillut ja muistellut menneitä. Tiedätsä tunteen ku unelmien kumppani on siinä käden ulottuvilla mut sit tuuli kääntyy ja sä menetät tilaisuutesi. Enkä mä meinaa ny Temmii :D
- ArtsiJoskus muistuu kans nuo vanhat ajat mieleen. Oli mukava tulla palstalle, kun täällä oli vilkasta keskustelua ja porukkaa piisas.
Aluksihan se oli sitä keskinäistä pikkukränää, mut pikkuhiljaa sit porukka yhdisty.tinttu-liina kirjoitti:
Joskus muistuu kans nuo vanhat ajat mieleen. Oli mukava tulla palstalle, kun täällä oli vilkasta keskustelua ja porukkaa piisas.
Aluksihan se oli sitä keskinäistä pikkukränää, mut pikkuhiljaa sit porukka yhdisty.No aika iso porukasta on mukana yhä, ainakin ajatuksen tasolla jos aloituksesi peukkuja laskee:)
Kuvittelu siitä että olisimme yksi ja sama ihminen ylittää kyllä käsityskykyni. Paljon helpompi on uskoa että Ressun juttujen kehujat voisivat ehkä mahdollisesti olla Ressun kirjoittamia. Enkö olekkin melkoinen nero kun keksin tämän huijauksen:)Toljanter kirjoitti:
No aika iso porukasta on mukana yhä, ainakin ajatuksen tasolla jos aloituksesi peukkuja laskee:)
Kuvittelu siitä että olisimme yksi ja sama ihminen ylittää kyllä käsityskykyni. Paljon helpompi on uskoa että Ressun juttujen kehujat voisivat ehkä mahdollisesti olla Ressun kirjoittamia. Enkö olekkin melkoinen nero kun keksin tämän huijauksen:)No todellakin, mut ei tuo nerous tuu kellekkää yllätyksenä ;)
Tänään muutes vasta huomasin tuon peukutusten määrän, ja onhan tuo ihan huima. Mullakaa ei ees ole tullut vahinkopeukutusta :))- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No todellakin, mut ei tuo nerous tuu kellekkää yllätyksenä ;)
Tänään muutes vasta huomasin tuon peukutusten määrän, ja onhan tuo ihan huima. Mullakaa ei ees ole tullut vahinkopeukutusta :))Osa peukuista tulee taatusti myös sitä kautta että avaus keikkui hyvän aikaa tuolla yläpalkissa.
Anonyymi kirjoitti:
Osa peukuista tulee taatusti myös sitä kautta että avaus keikkui hyvän aikaa tuolla yläpalkissa.
Nii voi ollakki..
Sit ku tää koronahomma on ohi, niin iloitsen siitä sitten senkin takia, ettei mun enää tarttis kuulla joidenkin hurahtaneiden juttuja.
On niin uskomatonta mitä kaikkea saatetaan keksiä, kuten rokotteen pistoskohtaan laitettava hehkulamppu, joka syttyy tuon rokotteen vaikutuksesta.
Tai rokotetut pitää kiertää vähän kauempaan, koska muuten rokotetussa olevat piikkiproteiinit saattaa tarttua rokottamattomaan ihmiseen :{
Korona on myöskin keksitty virus, jotta meihin saadaan ujutettua siru, joka seuraa meidän elämää. Media on mukana tässä huijauksessa ja auttaa aivopesemään meitä ihmisiä.
Jos joidenkin ihmisten päässä syntyy tällaisia kuvitelmia, niin kyllä pitää olla huolissaan...- Anonyymi
Viisicenttinen tarttuu rokotuskohtaan! Kokeilkaapas te joilla on rokote vielä saamatta!
- Anonyymi
Ja tässä hieman rokotettujen suusta kuultua.
-Rokottamattomat pitäisi sulkea täysin yhteiskunnasta.
-Rokottamattomat pitäisi kaikki tappaa.
-Rokottamattomat ovat vaaraksi kaikille.
-Rokottamattomat pitäisi porukalla piestä piikille.
-Rokottamattomat sitätätäjatota. Anonyymi kirjoitti:
Viisicenttinen tarttuu rokotuskohtaan! Kokeilkaapas te joilla on rokote vielä saamatta!
Tuo oli yhtä hölmö, ku noi muutki.
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässä hieman rokotettujen suusta kuultua.
-Rokottamattomat pitäisi sulkea täysin yhteiskunnasta.
-Rokottamattomat pitäisi kaikki tappaa.
-Rokottamattomat ovat vaaraksi kaikille.
-Rokottamattomat pitäisi porukalla piestä piikille.
-Rokottamattomat sitätätäjatota.No ei nuokaan asiallisia ole...
Sitä voi fiksumminkin ilmaista kuten, että ottakaa se rokote itsenne ja läheistenne vuoksi.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No ei nuokaan asiallisia ole...
Sitä voi fiksumminkin ilmaista kuten, että ottakaa se rokote itsenne ja läheistenne vuoksi.Juurikin näin. Tämä vastakkain asettelu on lapsellista.
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Tämä vastakkain asettelu on lapsellista.
No niin se kyllä on. Hirveetä riitelyä moisesta asiasta.
Se kuitenkin on pakko sanoa, että epidemian vaikeuden vähättely ärsyttää.
Kstoin Iltalehdestä jutun, ku mies tulee ulos rakennuksesta ja kävelee päin pylvästä.
Muistu mieleen oma tömäys, ku kävelin piha-alueen liikennemerkkitolppaan. Kuulu kauhea kumahdus, ku pää kolahti sen merkin onttoon putkeen.
Vaikka linnut visersikin pään päällä ja tähdet leijaili, niin oli pakko heti kahtoa, ettei kukaan nähnyt :))
En tiiä näkikö joku ikkunasta, mut kyllä mua hävetti :}Voi rakkaat rekatut, ette sitten tienneetkään, minkälaisen monitaiturin kanssa olette täällä kirjoitelleet ;)
Meinaan siis tuota, kun mun oletetaan olevan niin taidokas, että osaan esiintyä niin monena eri ihmisenä ;)
Minkä lahjakkuuden maailma onkaan mussa menettänyt... 😇
Ai nii, eihän teitä ole olemassa muuta ku mun omassa päässä :)))))))- Anonyymi
Kumarran syvään armollinen kuningattareni, monitaituruutenne on varsin suuremmoista. Tunnen useita päänne sisällä 'asustavia' hahmoja, jotka viettävät ulkomaailmassa normaalin ihmisen elämää, mm. kaunis neito kassarapäinen sekä musisoiva trubaduuri, ritari d' Artagnan.
Kumarran syvään armollinen kuningattareni, monitaituruutenne on varsin suuremmoista. Tunnen useita päänne sisällä 'asustavia' hahmoja, jotka viettävät ulkomaailmassa normaalin ihmisen elämää, mm. kaunis neito kassarapäinen sekä musisoiva trubaduuri, ritari d' Artagnan.
Uskollinen alamaisesiKiitos uskollinen alamaiseni .
Vai tuntee alamainen sivupersooniani ulkomaailmasta...
Sinulla alamainen on sitten taianomainen taito, kun pystyt näkemään minun sivupersoonani tuolla maailmalla ;)Anonyymi kirjoitti:
Uskollinen alamaisesiNii, äläs unohda rakas alamaiseni, että olet myös minun päässäni oleva sivupersoona ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Nii, äläs unohda rakas alamaiseni, että olet myös minun päässäni oleva sivupersoona ;)
Oho.. elikkäs ei ihme, että tunnet heidät... 😇
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Nii, äläs unohda rakas alamaiseni, että olet myös minun päässäni oleva sivupersoona ;)
Päässänne onkin varsin oivallista olla, siellä on jopa tehty yksi jälkeläinenkin;)
Päässänne onkin varsin oivallista olla, siellä on jopa tehty yksi jälkeläinenkin;)
Uskollinen alamaisesiHyvä, kun viihdyt ;)
Sinäkö siellä sikisit?tinttu-liina kirjoitti:
Hyvä, kun viihdyt ;)
Sinäkö siellä sikisit?Unohda toi viimenen juttu, ku nyt menee jutut mun pollassa sekasin :))))
Joka tapauksessa, niin hyvä, että persoonat lisääntyy ;)- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Hyvä, kun viihdyt ;)
Sinäkö siellä sikisit?Silloinen avoaimo, nykyinen vaimo sikisi (on siinä sana) kanssani. Toki armollisen kuningattaren sanat ovat niin tarkoin harkittuja ettei niitä ole syytä ottaa takaisin;)
Uskollinen alamaisesi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloinen avoaimo, nykyinen vaimo sikisi (on siinä sana) kanssani. Toki armollisen kuningattaren sanat ovat niin tarkoin harkittuja ettei niitä ole syytä ottaa takaisin;)
Uskollinen alamaisesiKorjataan edellistä, avovaimo, eikä suinkaan aimo. Jotain rajaa on sentään oltava;)
Korjataan edellistä, avovaimo, eikä suinkaan aimo. Jotain rajaa on sentään oltava;)
Uskollinen alamaisesi:))))
Okei, alamainen siis lisääntyi jonkun muun kuin palstalaisen kanssa :))))
Siks mä peruutin, ku tajusin vähän aatella tätä meidän naisporukkaa, siis näitä mun pään sisäisiä pimuja ;)
- Anonyymi
Aspa näkyy siirtyneen mesoamaan Seinäjoki-palstalle!
- Anonyymi
Heitänkö armollinen kuningattareni ylläolevan häirikön linnan vallihautaan lohikäärmeiden päivälliseksi? Olen syöttänyt vaikeampiakin tapauksia kuten jälkeläistäni;)
Heitänkö armollinen kuningattareni ylläolevan häirikön linnan vallihautaan lohikäärmeiden päivälliseksi? Olen syöttänyt vaikeampiakin tapauksia kuten jälkeläistäni;)
Uskollinen alamaisesiHeitä vaan. Tuo kuuluu siihen sakkiin, jolta lääkärin vastaanotolla lekurikin joutuu kysymään, että kumpi pää on yläpää ja kumpi alapää, ku molemmat suoltaa samaa sontaa ja näyttävätkin samalta ruttureiältä.
Niinpä näytti olevan taas muualla. On ennenkin käynyt näitä samoja juttuja suoltamassa eri kaupunkien palstoilla.
tinttu-liina kirjoitti:
Niinpä näytti olevan taas muualla. On ennenkin käynyt näitä samoja juttuja suoltamassa eri kaupunkien palstoilla.
Tuossahan ylhäällä näkyy se keskustelu...
- Anonyymi
Onnea Repa yhden äänen johdosta, vuosikausien vaalityö näyttää purreen. Ennemmin söisin ämpärillisen kosteaa koiranpa$kaa kuin äänestäisin kaltaistasi ååliötä.
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Eipä ole minun tekeleitä. Päätin tosiaan olla sinun kehoituksesta poissa, mutta tuolla peräättömillä syyttelyillä saat minut takaisin kyllä. :)
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole minun tekeleitä. Päätin tosiaan olla sinun kehoituksesta poissa, mutta tuolla peräättömillä syyttelyillä saat minut takaisin kyllä. :)
Eipä tietenkää ole sun...
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Eipä tietenkää ole sun...
Ei niin. Koska en uhkaile väkivallalla ihmisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Koska en uhkaile väkivallalla ihmisiä.
Ne 2 aloitusta kumminkin on tekeleitäs.
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ne 2 aloitusta kumminkin on tekeleitäs.
En ole kyllä kirjoitellut seinäjoki palstalle yhtään mitään. En uhkaile ihmisiä väkivallalla vai onko siinä jotain epäselvää?
Anonyymi kirjoitti:
En ole kyllä kirjoitellut seinäjoki palstalle yhtään mitään. En uhkaile ihmisiä väkivallalla vai onko siinä jotain epäselvää?
No ei itse aloituksissa ollut mitään väkivaltauhkailua.
Näitä samantyyppisiä aloituksia on viljelty ennenkin eri kaupungeissa. Miten selität sen, että samantyyppiset jankkaukset usealla paikkakuntapalstalla?
Näillä muillakin kaupunkipalstoilla jo tunnetaan aspa, joka näitä syytää ympäriinsä
Ei voi olla sattumaa.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No ei itse aloituksissa ollut mitään väkivaltauhkailua.
Näitä samantyyppisiä aloituksia on viljelty ennenkin eri kaupungeissa. Miten selität sen, että samantyyppiset jankkaukset usealla paikkakuntapalstalla?
Näillä muillakin kaupunkipalstoilla jo tunnetaan aspa, joka näitä syytää ympäriinsä
Ei voi olla sattumaa.Ei tarvitse selittää muiden palstojen kirjoituksia kun en niitä ole tehnyt.
Ja onhan tälläkin palstalla tehty "minuna" aloituksia esim kopioitu tyyliä ja sitten on saatu taas syyttää minua kaikesta. Eikä ole ainut kerta. Provosoidun ja auon päätä (myönnän) sen takia koska täällä syytellään paljon asioista jota en ole oikeasti tehnyt, se risoo kyllä.
Luulen että ihmisiä tressaa ny moni asia ja ehkä ihmisiä Harmittaa jokin asia?
No. Onneksi tulee kuitenkin kesä ja ihmiset pääsevät lomalle ja olemaan mökillä tai tehdä jotain mistä he nauttii...
Kyllä se kevät vielä saapuu ja muuttolinnut saapuu tännekinTuossa eilen kun luin uudesta muunnoksesta, niin kyllä multa meinas kadota kaikki myönteiset asiat huis nevadaan :(
Välillä taas iskee sellainen ajatus, että hiton tauti, tuu sitten äläkä kyyrää jossain nurkassa koko ajan.. :/
Täytyy nyt kummiski taas yrittää aatella jotain mukavampaa. Onhan sitä hyviäkin asioita viel olemassa.
Näin muutes ulkona tänään lentelevän pienen ötökän. Aatelkaas tammikuussa... 😳
- Anonyymi
Tuoreimpien alustavien mallinnusten mukaan BA.2 leviää jopa 90–120 prosenttia alkuperäistä omikronia nopeammin.
Ja sen jälkeen tulee taas uusi, joka leviää näitäkin nopeammin...
En halua ajatella koko kakkia.
- Anonyymi
Kebab tarjouksessa .
Oli kumpi tahansa oikeassa. Ni mitä väliä? Eikö se ole tärkeintä että sinä ja sinun ystävät tietää?
Saanko ehdottaa että kumpikin ny rauhoittuu ku mitä väliä sillä oikeastaan on kumpi on oikeassa?
En tiedä kumpi on oikeassa? Ja kiinnostaako minua? No ei kiinnosta.En yleensä enää vanhoihin aloituksiin vastaa, mut pakko kysyä, että mitähän juttua tämä koski?
- Anonyymi
Juon tyrni mehua .Käyn avannossa ja syön nakkeja .
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226292Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631584020Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503335Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772839Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2771838Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341516- 871426
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1691348Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141293