Pitääkö, jos oikeasti on tarve?
Vanhemmat vain sanoo että he eivät nyt ehdi, katsotaan joku toinen päivä like wtf ne on sanonu tota jo tyylii puol vuotta.
Ei niinko oikeesti oo kiva et on vaa parit hyvät vaatteet.😊
Pitääkö vanhempien ostaa lapselle vaatteita
5
603
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhemat ovat vastuussa lapsen nuoren ihmisen asialinen puketuminen.Eli perusvaatet jalkineet.Ihan sihen asti kun se lapsi saavutaa täysi ikäisyden 18v. Jos vaatetuksessa tai jalkineissa puutetta? Ravinossa. Kuulaan jo 12 vuotiasta sosiaali virastossa ilman vanhempia. Joten 12 vuotiaista ei voida pakotaa enää vain omiin itsekkäisin tahtoihin.
- Anonyymi
Oukki. Dyykataan jostain vanhat releet ja laitetaan lapsi asialle sossuun( vai Kelako ne nyt hoitaa). Saako maksusitoumuksen , ne on niin noloja vai rahat tilille ja omalle vai vanhemman?
- Anonyymi
just tuli äiti minun huoneeseeni huutamaan kuinka kamala oon ollut tänään yms, ja sanoi että ainoastaan ruokkii, antaa asua, ja antaa käydä suihkussa. Eli otti minun rahani,puhelimeni ja sanoi ettei vaatteita osteta (mulla on kova tarve uusille alusvaatteille) Mun mielessä liikku vaan, että onko tää ok? oonko mä syypää vai onko äiti vaan tulossa hulluksi...
- Anonyymi
Ehdottomasti on vanhemman velvollisuus ostaa lapselle vaatteita. Jotkut vanhemmat eivät vain jostain syystä ymmärrä tätä. He kuvittelevat, että vaatteet vain ilmestyvät jostain tai he eivät tiedä, että vaatteet jäävät jatkuvasti pieniksi. Onko sinulla itsellä rahaa tai mahdollisuutta ostaa vaatteita? Sinun täytyy saada vanhemmat jotenkin tajuamaan, että tarvit uusia vaatteita. Näytä heille vaikka tyhjänä ammottava vaatekaappi ja sano, että sinun tarvitsee saada uusia vaatteita, koska sinulla ei ole mitään päällepantavaa.
- Anonyymi
Nuorena on parasta aikaa oppia että kostyymit varastetaan päältä 2000-luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174633
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2811558Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023