Miten on mahdollista et olan lidisä on melkein aina hirvittävät jonot nykyään?? Siel ei vaan viitti käydä enää !Ajan mieluusti ladesta hakemassa tarvittavat tuottet ei oojonoja....
Jonot lidissä
20
311
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuolla kuitenkin henkilökuntaa näyttää riittävän, mutta ei kassoille.
- Anonyymi
Litlistä on tullu tuuli puku kansan oma kauppa.
- Anonyymi
Puhuu pönde. Lidl on ainoa kansainvälinen elintarvikekauppa Suomessa, kauppoja 29 maassa ja myymälöitä yli 10000. Vain maalaistollot rahoittavat Keskoa ja S-ryhmää.
- Anonyymi
Minä olen mieluusti maalaistollo enkä raahaa rahojani sakuille.
- Anonyymi
Siellä myydään kyllä ihan Suomalaista ruokaa ja paljon edullisemmin kuin nämä kaksi em. ryöstäjää ja myös tuottaja saa huomattavasti enemmän kuin kartellilta yhteensä. Tämä on veikkaus mutta uskon, että maksat myös viikottain idioottiveroa = LOTTO
- Anonyymi
Heh heh. Jomon hauska mielipide.
- Anonyymi
Ei kai kukaan tuulipukua käytä? Tai jos alkaa käydä Salessa niin ei tarvi käydä Lidlissä.
- Anonyymi
Miksi käytte Lidlissä?
- Anonyymi
Ihan vaan hintojen ja nopeiden kassojen takia.
- Anonyymi
Surkea kauppa.
- Anonyymi
"hirvittävät jonot nykyään"
Ja sulle sanon että ne tarkoituksella järjestää niitä. Kun niillä on tarve estää jonkun liikkuminen, sinne mystisesti ilmestyy 10kpl asiakasta, joilla ei ole kuin yks-kaksi-tuotetta ja puolella niistä on joku maksuongelma ettei jono ei etene ikuisuuksiin.
Jännin oli kun oli se R-kioskin farssi. Pilvi sekoilee TYHJÄSSÄ kioskissa mun kanssani. Sitten käyn kotona ja kun palaan (eli siis tosi pian) se koko paikka oli täynnä ja jono oli ovelle asti!! Eikä se edes edennyt siitä mihinkään. Jo siinä jonossa nauroin sitä tilannetta.- Anonyymi
...Ps. ei muuten yleensä R-kioskissa ole ruuhkaa. Pilvi-h*ora-Eronen, mitähän h*lvettiä sä nyt siellä sekoilet oikein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ps. ei muuten yleensä R-kioskissa ole ruuhkaa. Pilvi-h*ora-Eronen, mitähän h*lvettiä sä nyt siellä sekoilet oikein?
...Ei, ei ollut tyhjä. Siellä oli myös se pummi, joka tuli kuin mustalaisennustus kyselemään että "Onko toi nyt syy kuolla?. Se siinä kyykkäsi oudosti eli en hänestä tiedä että mulle vai sille Pilvi-h*oralleko se sen tarkoitti, kassalle kai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ei mun yksi viesti mene tuntemattomasta syystä. No, minä ja se kassa on Prismauutisoinnin perusteella elossa, niin se mies sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ylläpito puuttuu tällaisiin kirjoituksiin, joita tämä yksi henkilö jatkuvasti kirjoittelee. Erittäin loukkaavaa sisältöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ylläpito puuttuu tällaisiin kirjoituksiin, joita tämä yksi henkilö jatkuvasti kirjoittelee. Erittäin loukkaavaa sisältöä.
Mäkin.
Musta on outoa ettei niihin ole puututtu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin.
Musta on outoa ettei niihin ole puututtu....Ja olen siis se henkilö itse ;)
Mun pointti on se että mä olen koko ikäni kertonut näistä jutuista, mutta mitään ei tapahdu. Sitten muo jo uhattiin bännillä täällä tammikuussa, mutta vaikka mä nostan panoksia, niin mitään ei tapahdu. Ei tule Keijo Vilhunen eikä mitään. Tekee niin tai näin, niin mitään ei tapahdu. Se on todellakin hyvin erikoista. Meikä asteittain/hetkittäin olen jopa oikeasti yrittänyt ylittää niitä rajoja vain nähdäkseni että mitä tapahtuu, mutta mitään ei koskaan tapahdu. Se kummastuttaa muo. Olen siis alkanut epäillä ettei nää viestit edes mene minnekään :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja olen siis se henkilö itse ;)
Mun pointti on se että mä olen koko ikäni kertonut näistä jutuista, mutta mitään ei tapahdu. Sitten muo jo uhattiin bännillä täällä tammikuussa, mutta vaikka mä nostan panoksia, niin mitään ei tapahdu. Ei tule Keijo Vilhunen eikä mitään. Tekee niin tai näin, niin mitään ei tapahdu. Se on todellakin hyvin erikoista. Meikä asteittain/hetkittäin olen jopa oikeasti yrittänyt ylittää niitä rajoja vain nähdäkseni että mitä tapahtuu, mutta mitään ei koskaan tapahdu. Se kummastuttaa muo. Olen siis alkanut epäillä ettei nää viestit edes mene minnekään :)...Sit tossa eilen huomasin että pedofiliajuttuihini reagoitiin, mutta vain kun ne menee jonnekin mun random asiakaspalautteisiin. Eihän ne sinne yleensä kuulu, mutta KUN ne on sinne jotenkin päätyneet, niin se paketti tuhotaan/vandalisoidaan tai just nyt en sitten saanut sitä ollenkaan ja koko tilaus peruttiin. Eli JOO, tulee reaktio.
Se reaktio silti näyttää tulevan vain kun jonnekin "ulkopuoliselle" menee mun maininta noista pedofiliarikoksista ja se reagtio (siis onko se nyt reaktio vai reagtio? en tarkista. Se on kai reaktio ja reagoida, kun verbi) on sitten kosto. Eilen sen hokasin ja kaikki hassut palaset meni taas paremmin yhteen <3
Ihanaa. Kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ei mun yksi viesti mene tuntemattomasta syystä. No, minä ja se kassa on Prismauutisoinnin perusteella elossa, niin se mies sitten.
"Prismauutisoinnin perusteella elossa"
...Tuli vastaan myöhemmin se artikkeli ja se olikin päivältä 26.10.2024 (vuosi sitten) eikä keväältä 2025, kun se Prismaksi vaihtui. Prismasta se uutinen oli, mutta siis se oli vasta rakenteilla silloin.
- Anonyymi
Oli jotain postausongelmia tuossa, joten aloitan tälleen ihan alusta.
Olin hakemassa läppäriäni S-marketin (nykyinen Prisma) R-kioskista. Se kassa silti olisi halunnut tietää mitä siinä mun "toisessa paketissa" on. Kun asia ei edennyt, niin en saanut läppäriäni kuin vasta vaivoin. Sitten siinä joku kauniimmin sanottuna huonovointisen oloinen vanhempi mies, tulee kyselemään "Onko toi nyt syy kuolla?". En tiennyt kelle se sitä sanoi enkä tänäpäivänäkään tiedä mitä hän tarkoitti. Toi oli vuonna 2021. Minä olen elossa ja Prismauutisoinnissa viime keväänä näkyi tän kassarouvan naama ja nimi. Elossa hänkin siis vielä on, eli en tiedä että kuka tässä nyt sitten kuoli ja miksi.
No, olisin vain noutanut läppärini, joka on täysin normaalia enkä ymmärrä sitä sekoilua siellä. Se sekoilu silti moninkertaistui, kun kotiin tultuani se outo kassan toteamus jäi pyörimään päässäni ja väärin tulkitsin pakettiani. Se mun pakettihan oli täysin ok ja kaikki oli ok, mutta kun se kassa oli niin siinä änkyttänyt jotain, niin mä vahingossa jo kerkesin luulla että siellä olisi ollut joku ongelma.
No, siinä jotenkin sekosin minäkin ja palaan asiaa selvittämään (juu ei minkään aseen kanssa :DDD) ja siellähän se h*ora on aivan palasina. Sekoilee kuin viimeistä päivää ja vielä siinäkin vaiheessa vielä USKOIN sitä naista. Sehän tässä kaikessa on se surullinen piirre että mä nimenomaan uskoin sitä v*tun h*oraa ja SIKSI se koko farssi tapahtui. Se nainen ei tuntunut pääsevän siitä mihinkään tolkkuun, joten oletin sen olevan joku tilapäin kassa, joka revitty maan alta koronakriisin kaaostilanteessa, kun puolet sakista on karanteenissa. Luulin yhä että siellä ylipäätänsä olisi joku ongelma ja luulin että mummeli oli amatööri.
Palaan sekavissa tunnelmissa kotiin eli se koko paluureissu oli täysin turha... paitsi ei ollutkaan. Mä vahingossa paljastin rikollisen ja SEHÄN selittää sen mummelin täysin kaaoottista käytöstä. Se selittään, se pakettijuttu EI. Palaan siis kotiin selvittämään asiaa, kun Kioskilla ei muka ymmärretty yhtään mistään yhtään mitään, ei kerrassaan. Sitten sähköpostissa on kaikki ok eli se mun TILAUS ON OK. Se on tiptop, ei mitään. Mie olen YHÄ tosi kiltti (ja tää on siis siellä syksyllä 2021. Vielä syksyllä 2021 mä ajattelen teistä hyvää!!!) ja tunnollisesti teen pahoittelut tilanteesta R-kioskille, vaikkei mulla siinä mitään syytä edes olisi ollut pahoitella. Ihmiset nyt silti pahoittelee ja selvensin sen tilanteen R-kioskin asiakaspalautteen kautta. Mielestäni asia selvisi ja kaikki piti olla hyvin. Tää oli muistaakseni perjantaina.
(muistaakseni) Maanantaina mulle tulee sähköpostivastaus kuitenkin siihen R-kioskin palautteeseeni ja se pistää kaiken - aivan kaiken - uusiksi. Häh? Se mummeli olikin kioskin omistaja. Häh??!! Ja kun mä aloin sitä kaikkea uudellen käsitellä, niin mä tajusin tän kaiken minkä nyt tännekin kirjoitin. Eli se AINA tiesi kyllä miten asiat on. Se vain valehteli mulle ihan jatkuvasti ja loputtomasti. Sitten kun mä vain sinnikäästi sen asian selvittelyä jatkan, koska se on tapani todellakin, niin mummeli muuttuu aina vaan järjettömämmäksi. Ja nyt mä ymmärrän miksi. Mä ihan vahingossa ajoin sen täysin nurkkaan ja paljastin sen rikokset :DDDD Hassua jopa. Mä olin vain kuitenkin hakemassa mun läppäriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4063061Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12279Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k612219Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll181906Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1681419Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel31297Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2011099Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,39916Iltalehden evästeasetukset
No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee100860Sun seurassa oli turvallinen olo
Yhteisiä vietettyjä aikoja muistelen. Yllätit mut kerran tavalla josta tulin äärettömän onnelliseksi 😘 Olkoon tämä nais38842