Erilliset erityisopettajan opinnot Jy 2022

Anonyymi

Onko hakijoita? Kokemuksia opinnoista?

10

1976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen menossa tiistaina Helsinkiin erill erityisope valintakokeeseen ,

    • Anonyymi

      Koe oli tosi vaikea. 60 kysymystä, monivalintoja. Piti osata myös artikkeleihin viitattujen tutkimusten tietoja tarkkaan. Paljon kompakysymyksiä.

      • Anonyymi

        Missä koe pidettiin?


    • Anonyymi

      Onko kellään kokemusta aiemmin Jyväskylän kokeesta? Toisin kuin Hkissa vissiin essee? Onko ihan mahdoton savotta työssäkäyvältä vai pitäisikö olla vapaata perheestä ja töistä lukeakseen 🙄

      • Anonyymi

        Normaalijärkiseltä onnistuu työstä ja perheestä huolimatta. Jos ei, voisi opiskelukin olla liian vaikeaa, tai oikeastaan opiskelutahti on sen verran kova, ettei kokopäivätyön rinnalla oikein onnistu. Mutta pääsykoelukeminen on pikku juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalijärkiseltä onnistuu työstä ja perheestä huolimatta. Jos ei, voisi opiskelukin olla liian vaikeaa, tai oikeastaan opiskelutahti on sen verran kova, ettei kokopäivätyön rinnalla oikein onnistu. Mutta pääsykoelukeminen on pikku juttu.

        Kiitos! Opintoihin on kotona sovittu systeemi, kuten virkavapaa, mutta koko kevään hukkaan heittäminen töiden osalta on ikävää, varsinkin kun ei tiedä edes pääseekö pääsykoevaiheeseen ja mulle ehkä sopis 60 kohdan koe paremmin kuin huhuna kuultu yksi essee kirjasta, jostain tietystä kohdasta. Mulla vaan ei ole ”tietoa” millainen koe edes on. Ja kuinka ulkoa se pitää osata. Opiskelut ovat sujuneet aiemmin hyvällä menestyksellä, mut nyt on jo vaakakupissa muutakin kuin omat intrsessit🙃 Kiitos kun jaksoit kommentoida!


    • Anonyymi

      Sain kutsun pääsykokeeseen. Nyt sitten kirjan kimppuun...

      • Anonyymi

        Oliko sinulla erkan appron lisäksi kuinka monta sivuainetta?


    • Anonyymi

      Mulle tuli myös kutsu Jyväskylän pääsykokeisiin. Kiva olisi kuulla kokemuksia, jos joku jo aiemmin osallistunut? Millainen haastattelu.
      Aikooko kukaan muu kulkea muualta opiskelemaan? . Miten olette majoittuneet lähipäivät?

      • Anonyymi

        Sama kiinnostaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe