Onko hakijoita? Kokemuksia opinnoista?
Erilliset erityisopettajan opinnot Jy 2022
11
2603
Vastaukset
- Anonyymi
Olen menossa tiistaina Helsinkiin erill erityisope valintakokeeseen ,
- Anonyymi
Koe oli tosi vaikea. 60 kysymystä, monivalintoja. Piti osata myös artikkeleihin viitattujen tutkimusten tietoja tarkkaan. Paljon kompakysymyksiä.
- Anonyymi
Missä koe pidettiin?
- Anonyymi
Pitikö siis kaivaa viitatut tutkimukset vielä erikseen muista lähteistä? Niitä on paljon. Vai riittikö se tieto mitä löytyi kyseisistä artikkeleista?
- Anonyymi
Onko kellään kokemusta aiemmin Jyväskylän kokeesta? Toisin kuin Hkissa vissiin essee? Onko ihan mahdoton savotta työssäkäyvältä vai pitäisikö olla vapaata perheestä ja töistä lukeakseen 🙄
- Anonyymi
Normaalijärkiseltä onnistuu työstä ja perheestä huolimatta. Jos ei, voisi opiskelukin olla liian vaikeaa, tai oikeastaan opiskelutahti on sen verran kova, ettei kokopäivätyön rinnalla oikein onnistu. Mutta pääsykoelukeminen on pikku juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalijärkiseltä onnistuu työstä ja perheestä huolimatta. Jos ei, voisi opiskelukin olla liian vaikeaa, tai oikeastaan opiskelutahti on sen verran kova, ettei kokopäivätyön rinnalla oikein onnistu. Mutta pääsykoelukeminen on pikku juttu.
Kiitos! Opintoihin on kotona sovittu systeemi, kuten virkavapaa, mutta koko kevään hukkaan heittäminen töiden osalta on ikävää, varsinkin kun ei tiedä edes pääseekö pääsykoevaiheeseen ja mulle ehkä sopis 60 kohdan koe paremmin kuin huhuna kuultu yksi essee kirjasta, jostain tietystä kohdasta. Mulla vaan ei ole ”tietoa” millainen koe edes on. Ja kuinka ulkoa se pitää osata. Opiskelut ovat sujuneet aiemmin hyvällä menestyksellä, mut nyt on jo vaakakupissa muutakin kuin omat intrsessit🙃 Kiitos kun jaksoit kommentoida!
- Anonyymi
Sain kutsun pääsykokeeseen. Nyt sitten kirjan kimppuun...
- Anonyymi
Oliko sinulla erkan appron lisäksi kuinka monta sivuainetta?
- Anonyymi
Mulle tuli myös kutsu Jyväskylän pääsykokeisiin. Kiva olisi kuulla kokemuksia, jos joku jo aiemmin osallistunut? Millainen haastattelu.
Aikooko kukaan muu kulkea muualta opiskelemaan? . Miten olette majoittuneet lähipäivät?- Anonyymi
Sama kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502009
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3131203Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831009- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709