Kerro kokemuksia ulkomaisesta Proshop tietsikka liikkeestä. Onko luotettava, toimiiko tilaus, toimiiko takuupalautus ym.
Kokemuksia Proshop kaupasta
11
15521
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin on toimineet kaikki tilaukset. Tullut lähinnä tilattua kovalevyjä ja ehjänä perille tulleet. Takuuasioista en osaa sanoa sillä ei ole vielä joutunut lähettämään mitään heille takaisin.
- Anonyymi
On ihan asiallinen ja luotettava liike. Muutamaan vuoteen en ole komponentteja oikeastaan muualta edes hankkinut. Tavaraa on aina varastossa, toimitusajat on pitäneet ja tavara tullut ehjänä perille. Takuuasioita ei ole omalle kohdalleni sattunut. Tilaukset ovat omalla kohdalla vaihdelleet sellaisesta 100€:n tilauksesta sinne 700€:n tilauksiin. Kaverille hankittiin tuolta muutama vuosi sitten käytännössä kaikki uudet osat koneeseen. Hintaa tuolle kertyi lähes 900€. Koko paketti oli hyvin paketoitu, ja tavarat eivät päässeet laatikossa heilumaan puolelta toiselle.
- Anonyymi
Huono palvelu ,kun haluat tehdä palautusta ! Ei onnistu ei palautus ,ei tuoreen vaihto .
- Anonyymi
Aivan surkea kauppa, josta tuotetta ei saa. Tilasin tuotteen jolle oli jo ilmoitettu pitkä toimitusaika, taisi olla 10-14 päivää. Siinä ajassa pitäisi saada tuote vaikka mistä tuotua. Kun ilmoitettu arvio toimitusajasta lopulta tuli mitään viestiä ei kuulunut, mutta menin oma-aloitteisesti lähetyksen seurantaa, ei ollut edes lähtenyt ja toimitusarvio oli siirtynyt yli viikolla. Erillinen ilmoitus tästä tuli vasta myöhemmin kun olin jo valittanut asiakaspalveluun. Asiakaspalvelun ainoa vastau oli seli seli täytyi tilata voidaan vain perua.
Nyt on vihdoin se lykätty toimitusaika, tuotetta ei ole tullut, mitään viestiä ei ole tullut. Menin katsomaan toimitustietoja, toimitusaikaa taas siirretty viikolla ilman minkäänlaista viestiäkään. Tilaus yhä käsitellään -tilassa Peruutin tilauksen heti enkä osta samasta verkkokaupasta uudestaan.
Jos joku proshoppilainen lukee tätä, niin joko teillä on tuote ja lähetätte sen ajallaan tai teillä ei ole tuotetta ja tuote ei ole verkkokaupassa tai ainakin siinä on isoin kirjaimin viesti, että tuote pitää tilata ja toimitetaan kun huvittaa joskus kuukauden parin päästä. "Meillä ei ole tuotetta, jonka myimme sinulle" ei ole hyväksyttävä selitys.- Anonyymi
Tuo toimitusaika 10-14 päivää jolloin liike saa tuotteen. Sitten se tuote vasta lähetetään sinulle. Jos maahantuojalla kestää pidempään toimittaa niin toimituspäivä siirtyy. Tämä on ihan normaalia toimintaa muissakin kaupoissa. Itse en tilaa suomalaisista kaupoista muita kuin sellaisia tuotteita jotka ovat heti lähetettävissä. Jotkut kaupat myyvät tarjouksena tuotteita joita heillä ei edes ole myymälän varastossa. Tarjouksen loppumisen jälkeen nämä liikeet tilaavat koko myydyn erän maahantuojalta ja lähettävät sitten asiakkaille. Tässä menee todella pitkään, puhutaan jostain kuukauden toimitusajasta. Hyvä jos olet saanut peruutettua tilauksen. Tilaa vain sellaisia tuotteita jotka ovat hyllyssä. Muuten kannattaa tilata suoraan saksata kaikki tuotteet tai hakea myymälästä suoraan.
- Anonyymi
Turha sun on kiukutella, jos tavaraa ei ole tukkurilla/maahantuojalla. Liike tilaa tavaran jommalta kummalta, ja kun on saanut sen, lähettä sen sinulle. Mikäli tavaran saanti syystä tai toisesta viivästyy, niin ei liikekkään sille voi mitään. Tietysti voit perua tilauksesi ja hankkia muualta.
- Anonyymi
Toimitusajat eivät ilmeisesti tarkoita toimitusta asiakkaalle, joten KESTÄÄÄÄ..KAUAN!!!
- Anonyymi
Noin 10 päivää meni tilauksesta siihen kun hain tuotteen lokerikosta. Suurin osa ajasta meni siihen, kun tuotetta ilmeisesti vartoiltiin Tanskan päässä.
Saapumisesta tuli ilmoitus asianmukaisesti.
- Anonyymi
Tanskalainen kauppa, jonka tuotteet jossa on alumelleja ei ole Skandinavia malleja.
mm puhelimet osa.
En tilaisi sieltä mitään koska hintakaan ei ole mikään superhalpa. - Anonyymi
Näennäisesti hyvistä arvosteluista huolimatta Proshopilla on vakava puute, mistä syystä kannattaa jättää ostokset tekemättä tässä kaupassa. Jos satut saamaan viallisen laitteen tai laite vioittuu takuuaikana, olet tyhjän päällä, sillä yrityksen takuuasioiden käsittely kestää tolkuttoman kauan, viikko-kuukausikaupalla. Kuukausi sitten reklamaatiotapauksena palauttamaani tuotetta en ole saanut takaisin/vaihdettua. Yrityksen asiakaspalvelu on suomeksi "lip-service"-tasoa ja tarkoituksena vain päästä hankalista asiakkaista eroon.
- Anonyymi
Kävin katsomassa yhtä tuotetta, ja toimituskulujen laskemiseksi pitää tietysti täyttää henkilökohtaiset tiedot-kenttä ja tämä yksistään riitti että sain automaattisen asiakkuuden, josta sain ilmoituksen sähköpostiini, vaikka en mitään tilausta lopulta edes tehnyt. En ole aiemmin törmännyt yhtä aggressiiviseen asiakkuuteen pakottamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1014238
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.783487Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723094SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822556Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2112182Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302101- 41880
- 94865
- 52786