Tunnen erään kolmen veljen veljessarjan, joista vanhin veli on homoseksuaali ja nyt olen alkanut epäillä nuorinta veljeäkin vähän. Kummastakaan ei arvaisi päälle päin yhtään mitään, mutta vanhimman veljen kiinnostus miehiin on varmuudella tiedossa. Nuorimman osalta signaalit on vähän tulkinnanvaraisempia, mutta mitä enemmän on tullut oltua tekemisissä, sitä enemmän on ns. homotutka alkanut reagoida. Onko teillä tiedossa vastaavia tilanteita? Kyllähän sellaista joskus sattuu, että sisaruksista useampi suuntautuu samaan sukupuoleen, mutta miten iso todennäköisyys tuollaiselle voisi olla? Onko tutkimustietoa tai omakohtaista kokemusta?
Veljeksissä useampia homoja?
4
789
Vastaukset
- Anonyymi
Se keskimmäinen on umpihomo, tiedän.
- Anonyymi
yleensä kirjallisuuden mukaan veljessarjan nuorimmat ovat alttiimmat tulemaan homoiksi tai kaksoset itse olen nuorin sisarusparvesta jaolen miehiin päin onko muita jotka tunnistaa saman asian kaveri itä suomesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yleensä kirjallisuuden mukaan veljessarjan nuorimmat ovat alttiimmat tulemaan homoiksi tai kaksoset itse olen nuorin sisarusparvesta jaolen miehiin päin onko muita jotka tunnistaa saman asian kaveri itä suomesta
Minä olen kolmesta veljestä vanhin ja minulla on kolme vuotta nuoremmat kaksoin pikkuveljet.
Minä ja vanhin kaksosista ovat homoja, ainoastaan nuorin on hetero. Eli meillä menee juurikin päinvastoin tuo.
Ja en tiedä onko alueen juomavedessä ollut meidän lapsuudessa jotakin, kun naapurin tuttavaperheen kolmesta veljeksestä keskimmäinen on myös homo.
Eli kuudesta lähipiirin pojasta puolet ovat homoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kolmesta veljestä vanhin ja minulla on kolme vuotta nuoremmat kaksoin pikkuveljet.
Minä ja vanhin kaksosista ovat homoja, ainoastaan nuorin on hetero. Eli meillä menee juurikin päinvastoin tuo.
Ja en tiedä onko alueen juomavedessä ollut meidän lapsuudessa jotakin, kun naapurin tuttavaperheen kolmesta veljeksestä keskimmäinen on myös homo.
Eli kuudesta lähipiirin pojasta puolet ovat homoja.Olemme varmaan jutelleet joskus.
Oletteko kotoisin J-Kylästä? (nimimerkki "kaksosten isoveli")
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116