Skoda naurattaa

Anonyymi

Miki ostaa skooda itäauto kun nyt saa oikeitakin autoja?

58

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No meila kommuunisa pitaa olla Skoda!

      • Anonyymi

        Meilä on mersun ja pemarin romuja paljon... vittu niillä mitään tee....kommuunissa....paaliin vaan ....


      • Anonyymi

        Totta kai!!! PARAS LÄNSIAUTO !!! Eihän Surkeampi kelpaiskaan ...vai?????


    • Anonyymi

      No kun nauru pidentää ikää.

      • Anonyymi

        Ei taida skodan ikää pidentää, max. 3 vuotta ja paaliin.


    • Anonyymi

      Itäskodaa ei ole ollut n.25 vuoteen enää.Itsekin ajan Länsi/Nato Superbilla,että TIEDOKSI TOLLOILLE!!!

      • Anonyymi

        Tollo olet itse! Skoda on ja pysyy itäautona! Slaavikaara jos mikä!


      • Anonyymi

        Skoda on kommunistisen internationaalin auto, ollut aina ja tulee olemaan. CCCP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda on kommunistisen internationaalin auto, ollut aina ja tulee olemaan. CCCP

        Ethän ole lapsellinen ja yksinkertainen, ethän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän ole lapsellinen ja yksinkertainen, ethän.

        Ai kuten tää Tsekin Karl Marxin konepaja?


      • Anonyymi

        Tsekki on avoimesti Venäjä-mielinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsekki on avoimesti Venäjä-mielinen

        Tekee nykyään MAAILMAN PARHAAT AUTOT ELI SKODAT MOT!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsekki on avoimesti Venäjä-mielinen

        Ei todellakaan ole, vaan vihaa kuten Virolaisetkin. Mikään Neuvosto ikeestä eroon päässyt maa ei halua kokea sitä uudelleen. Jonnet vaan ei tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda on kommunistisen internationaalin auto, ollut aina ja tulee olemaan. CCCP

        Eipä sinua poloista ole järjellä siunattu...ajele vaan entisellä lintalla ..sinulla ei nähtävästi ole varaa SUPERBIIN.... voi voi.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollo olet itse! Skoda on ja pysyy itäautona! Slaavikaara jos mikä!

        No kun Skoda on Länsi/ Nato Auto ,ja Paras sellainen ! Siksihän Suomalaiset Fiksut ihmiset ostaa niitä (AINA TESTIVOITTAJIA!!!!!!!!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollo olet itse! Skoda on ja pysyy itäautona! Slaavikaara jos mikä!

        Ajan edelleen sinun mielipahaksesi NATO /LÄNSI SUPERBILLA ..hymy naamalla! Meillä ei ole itäautoja eikä tule!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda on kommunistisen internationaalin auto, ollut aina ja tulee olemaan. CCCP

        Pöllö ,joka on kehityksestä SURKEASTI jälkeen jäänyt ....meee hoitoon.....


    • Anonyymi

      Vw halpis osista tehty , ihan muovi lelu !

      • Anonyymi

        Eihän sitä sulle myytäiskään.... särkisit sen leikkiessäsi....


      • Anonyymi

        Harjoittele hieman kirjallista ilmaisuasi, sillä siitä voi olla hyötyä, mikäli edes aikoo hakea palkkatyötä.
        Seitsemän sanaa ja niistä kolme virhettä!


      • Anonyymi

        NO älä helvetissä osta! Me muut ostetaan kilvalla!!!!!


    • Anonyymi

      Toyotan alustassa käytetään kumipuslia jotka ovat elastisia toisin kuin nk. premium-autoissa joissa ne ovat metallia ja nailonia. Kumipuslat kestävät ja kestävät ja kestävät toisin kuin metallista ja nailonista väsätyt muka paremmat ajo-ominaisuudet tuovat puslat jotka väljistyvät ja aiheuttavat hylkäyksiä katsastuksessa. Toisekseen Toyotassa ei ole mitään turboja jotka vikaantuvat tai muita muka suuren tehon tuovia keksintöjä vaan koeteltua tekniikkaa joka tuottaa pehmeää ja jatkuvaa voimaa.

    • Anonyymi

      Nää Skodan mollaamiset Toyota tovereilta kuvaa vain sitä kuinka heitä hatuttaa, kun joutuvat itse ajelemaan toveriauto Toyotilla. Kovaahan se kateus teillä on, mutta sinnitelkää. Ensikuun jälkeen on jo maaliskuu ja kevät tuloo.

      • Anonyymi

        Kovasti näyttää länsiautot menevän köyhällä & kateellisella autoneitsyellä tunteisiin


    • Anonyymi

      Skoda on kommunistisen puolueen virallinen punatähtiauto. Skodalla ajavat paremman väen toverit, politbyroon miehet.

      • Anonyymi

        TOTTA KAI! Kaikki muut ,paitsi SINÄ!Ehkä sinulla on vanha mersun lintta...


      • Anonyymi

        Skoda tyydyttää myös MATKUSTAJAT!!!!


      • Anonyymi

        Puhuu ladalla ajava.....


    • Anonyymi

      Sinäpä sen sanoit! Nyt on tarjolla VAIN Länsi SKODIA ... Haloo ollaan nyky maailmassa ...heräsitkö?????

    • Anonyymi

      Aina mietin kun näitä luen, että onko suomalaisissa todella tuollaisia idiootteja enemmänkin Suolen lisäksi?

    • Anonyymi

      Ei todellakaan kannata ostaa itäautoa , kun saa parhaan,eniten myydyn ,testivoitoissa aina ykkösen LÄNSI SKODAN!!!

      • Anonyymi

        Käytkö useinkin radalla sillä etuvetoisella 180hv sirkuspelle-RS:llä joka on farmari jossa ovilistoissa lukee hurrrjalla tavalla CHALLENGE


    • Anonyymi

      "Miki ostaa skooda itäauto kun nyt saa oikeitakin autoja?" M i k i ostaa, kirjoittaa perseaukinen Lada-autoilija! Heh...heh....

    • Anonyymi

      Siis kuka miki? Ostaa? Kuka Miki?

    • Anonyymi

      Skoda on hyvä auto. Jos tarvimme huoltoa Laakkonen on hoitanut ja olemme tyytyväisiä. Skooda-vitsit ei meitä haittaa. Teillä on pylly auki eli PA!

    • Anonyymi

      Ei takamoottori skodaa enää kannata ostaa .... Olet täysin oikeassa. Nyky LÄNSI/NATO Skodat ovat parhaita AUTOJA ,mitä ihmiset kykenevät valmistamaan Voittavat AINA KAIKKI testit ja ovat myyntitilastojen kärjessä.ELI OLET TÄYSIN OIKEASSA!!!

      • Anonyymi

        montako kaalivankkuri-skootaa USA:ssa on?


      • Anonyymi

        Muistaakseni viime vuoden myydyin automerkki oli Toyota. Eli olet siis väärässä, kuten aina....


      • Anonyymi kirjoitti:

        montako kaalivankkuri-skootaa USA:ssa on?

        mee pöllö kahtoon.... Suomessa on helvetin paljon ja lisää tulee......


    • Anonyymi

      Skoda, neljä pyörää ja loota, helppo purkaa ja koota.

      • Anonyymi

        siis cimpy clerver ...vai....ja kaikki ostaa sikana...HYVÄ SKODA!!!!!!


    • Anonyymi

      On täällä puupäistä sakki kirjoittelemassa. Nyky Skodassa ei ole mitään muuta yhtäläisyyttä vanhaan, kuin logo. Autot jakavat saman korirakenteen VW -ryhmän muiden mallien kanssa. Moottoreina käytetään täysin samoja TSI ja TDI -moottoreita. Mittaristo ja keskikonsoli ovat lähes suoria kopioita toisista VW -ryhmän autoista. Osa on selkeästi jämähtänyt sinne 80-luvulle, kun Skodassa oli moottori takana. Eli puhutaan 120 ja 130 -malleista. Näitä autoja ei näe enää edes liikenteessä, tai kesällä saattaa jonkun yksittäisen nähdä.

      • Anonyymi

        Ihmettelinkin päätä raapiessa, että mistä niitä tikkuja kynsien alle menee.


      • Anonyymi

        VW on määrännyt skeidan sen huonon laadun ja hinnan vuoksi kehitysmaihin vietäväksi halpakulkineeksi. Siihen sopii oikein hyvin venäläinen romumetalli ja moneen kertaan kierrätetty jäte.

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/vw-konserni-haluaa-erottaa-eri-merkkinsa-selkeammin-toisistaan-skodasta-halpa-auto-ita-euroopan-markkinoille-kisaisi-dacian-kanssa-samoista-asiakkaista/51d92b8b-0ae2-4a0b-b689-22b84325760a


      • Anonyymi

        Näistä kirjoittajista yksikään ei tiedä, mitä tarkoitettiin "Rautaesiripulla"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä kirjoittajista yksikään ei tiedä, mitä tarkoitettiin "Rautaesiripulla"!

        RS-öyhöillä on rautaripulit perseessä kun viereisellä kaistalla näytetään vähän miten länsiauto lähtee


    • Anonyymi

      Ďacia ja ßkoda hienoja itävaunuja, Ďacia vähän hienompi.

    • Anonyymi

      Täällä pk-seudulla on saanut liikenteessä nauraa hersyvästi koko päivän niille liikenteen seassa pyöriville ja jumittaville skodille

    • Anonyymi

      Olen ostanut AINA LÄNSI/NATO SKODIA ..Enkä ole katunut!!!!

    • Anonyymi

      Kannattaa AINA ostaa PARAS L ÄNSISKODA EI sitä itä takatuupparia,joita kylläkin on vielä kaupan....Harvoin.....

    • Anonyymi

      On mukava ajaa jo v. 1999 asti LÄNSI /NATO VOITTAJA SKODALLA!!!EI ole Ns. itäautoja ikävä!!!!!!

    • Anonyymi

      Juuri niin! Eihän se kannata ostaa 70 luvun itä skodia ,kun nykyään saa parhaan mahdollisen ihmisen tekemän nykyLänsi/ nato SKODAN!!!!1

    • Anonyymi

      Nyt kaikki skootakaupoille, kannatusta isä putiinille nyt tarvitaan, varsovan skoota jee!

      • Anonyymi

        Kiitti vinkistä! Täytyy käydä testaamassa ja katsotaan saako tästä hierottua kaupat.
        Hyvältä näyttää ja toivottavasti löydät itsellesi sopivamman ja paremman auton.
        Tämä on nyt mun ostoslistan kärjessä! https://www.nettiauto.com/skoda/yeti/12503740


    • Anonyymi

      Skota tarjoaa ajoittain hyvää huumoria liikenteessä. Katson usein valoissa skodistia silmiin ja nauraa tirskun. Sitten kyykytys, provosoiva tunku eteen ilman vilkkua, pieni jarrutus ja hekottelua.

    • Anonyymi

      SKP ja SKDL palkitsevat vuosittain Skodan ostajia punaisilla Lenin-mitaleilla

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe