Olen harkinnut ostavani Cittarista Zoner-merkkisen skootterin. Onko kannattava ostos? Miten eroaa kalliimmista merkeistä? Jos jollain on tietoa niin olisi kiva saada mielipiteitä...
Zoner
14
1995
Vastaukset
- zonerboy
kohta oon ajanu 500 kilsaa ja ei mitään ongelmia..
- no.,..
siinä ne Zonerin kilometrit sitten onki
- alkamassa
no.,.. kirjoitti:
itseasiassa
- alkamassa
no.,.. kirjoitti:
itseasiassa
- mummeli
Niinkuin varmasti olet tältä palstalta lukenut, mielipiteitä Zonerista on ihan yhtä monta kuin on kirjoittajaakin.
Itse olen tyytyväinen Zoneriin, se kulkee ihan sopivaa vauhtia, eikä se minun maailmaani kaada, jos moppe hiukan hyytyy ylämäissä, eipä ainakaan rupea maisemat vilistää silmissä :).
Minua lähinnä oleva takuuhuoltoliike on Salossa, enkä ole ollut siihen oikein tyytyväinen, joten takuuhuoltoon joudun matkaamaan Turkuun, eli se on pieni miinus.
Sinun tulee miettiä millaiseen käyttöön olet ajatellut skootteria. Minulle zoner on vallan mukava kauppareissuihin ja lasten kuljetukseen, eikä ainakaan vielä ole sen kummempia ongelmia ollut, mitä nyt bensamittari elää hiukan omaa elämäänsä.
Enpä nyt osaa sinulle tietoa antaa, onhan zoner joillakin ollut oikea murheenkryyni ja moni vannoo merkkiskoottereiden nimeen mikä onkin aivan ymmärrettävää. Uskon ainakin, että merkkiskootterien kestävyys on pidempi ja niiden varaosien saaminen on helpompaa, vaikka onhan näitä kinkkimopoja jo paljon liikenteessä, eli ei niidenkään varaosat ihan kiven alla voi olla.
Mopoilu on todella mukavaa, oli sitten kinkki- tai merkkimopo, kunhan se toimii!- James
Painan liki 90kg ja hyvin kulkee, yllättävänkin herkästi näin painavan kaverin alla. eli tuo laitetaan positiiviseen otsikkoon, eiköhän se kestä kun ajelet siististi siinä minkä kalliimmatkin.
Miinuspuolena on todella jäykkä jousitus sillä montut haluaa kaukaa kiertää penkki on hieman kova.
Yleinen kestävyys selviää sitten aikanaan.
Muista myös kuunnellessasi noita merkkiskootterivouhottajia että kolme kertaa zoneria kovemmalla hinnalla et todellakaan saa yhtä monta kertaa parempaa skootteria, hieman laadukkaamman vain, noissa vehkeissä maksaa merkkikin liikaa.
Joten valinta on sinun, kokeile ennenkuin ostat. - Honda
James kirjoitti:
Painan liki 90kg ja hyvin kulkee, yllättävänkin herkästi näin painavan kaverin alla. eli tuo laitetaan positiiviseen otsikkoon, eiköhän se kestä kun ajelet siististi siinä minkä kalliimmatkin.
Miinuspuolena on todella jäykkä jousitus sillä montut haluaa kaukaa kiertää penkki on hieman kova.
Yleinen kestävyys selviää sitten aikanaan.
Muista myös kuunnellessasi noita merkkiskootterivouhottajia että kolme kertaa zoneria kovemmalla hinnalla et todellakaan saa yhtä monta kertaa parempaa skootteria, hieman laadukkaamman vain, noissa vehkeissä maksaa merkkikin liikaa.
Joten valinta on sinun, kokeile ennenkuin ostat.Sun tapainen myöhäispuberteettia poteva maalaistollikka ymmärtää noista vehkeistä yhtään mitään.
Pari kuukautta sitten hehkutit Myllymäen Fude Sporttia ja kun et sitä saanut niin sama homma ton Kmarketin kiinanpaskan kanssa.
Noissa parin - kolmentonnin skodeissa on pikkusen eri tekniikkaa kun sun himmelissäs.
Eiks sun mopossa ollu jo vikaa? - James
Honda kirjoitti:
Sun tapainen myöhäispuberteettia poteva maalaistollikka ymmärtää noista vehkeistä yhtään mitään.
Pari kuukautta sitten hehkutit Myllymäen Fude Sporttia ja kun et sitä saanut niin sama homma ton Kmarketin kiinanpaskan kanssa.
Noissa parin - kolmentonnin skodeissa on pikkusen eri tekniikkaa kun sun himmelissäs.
Eiks sun mopossa ollu jo vikaa?Lueppa puusilmilläsi taaksepäin, nettimopoa en jaksanut odottaa ja se "vika" ei ollut "vika"
Tämä nettipuberteettia läpi käypä on 28v. ja asuu kaupungissa...
Taisi olla kallis ostos honda kun noin kiukuttaa=)
Ristiretkelläkö olet kiinalaisia vastaan...heh onnea ...Taitaa olla Honda aivojen tilalla, anteeksi nyt vaan=)
Kummassakin(merkki vs kinkki) olen sanonut olevan omat puolensa mutta unohdin kai ta-vut-taa sanomani jotta ymmärtäisit...mistä teitä kumpuaa? - Honda
James kirjoitti:
Lueppa puusilmilläsi taaksepäin, nettimopoa en jaksanut odottaa ja se "vika" ei ollut "vika"
Tämä nettipuberteettia läpi käypä on 28v. ja asuu kaupungissa...
Taisi olla kallis ostos honda kun noin kiukuttaa=)
Ristiretkelläkö olet kiinalaisia vastaan...heh onnea ...Taitaa olla Honda aivojen tilalla, anteeksi nyt vaan=)
Kummassakin(merkki vs kinkki) olen sanonut olevan omat puolensa mutta unohdin kai ta-vut-taa sanomani jotta ymmärtäisit...mistä teitä kumpuaa?Enpä viitsi vaivautua lukemaan, mutta ikäsi on ollut esillä useamman kerran - siksi myöhäispuberteetti.
Kaupunkikin oli esillä: Svetogorsk, Kaliningrad, Käkisalmi tai vastaava.
Honda pelaa hyvin eikä skootteri kovin kallis voi olla oli merkki mikä hyvänsä.
Sulla se ristiretki taitaa olla kiinanpaskojen puolesta, oikein loistavia perusteluja viikon kokemuksella. - James
Honda kirjoitti:
Enpä viitsi vaivautua lukemaan, mutta ikäsi on ollut esillä useamman kerran - siksi myöhäispuberteetti.
Kaupunkikin oli esillä: Svetogorsk, Kaliningrad, Käkisalmi tai vastaava.
Honda pelaa hyvin eikä skootteri kovin kallis voi olla oli merkki mikä hyvänsä.
Sulla se ristiretki taitaa olla kiinanpaskojen puolesta, oikein loistavia perusteluja viikon kokemuksella.Järjestetään aivojesi puolesta...tosin se on aika toivoton homma=)
Meneppä ottamaan p'''urinki hondallasi niin helpottaa...
Ei noin arvokasta peliä kannata tallissa seisottaa, isäs pyytää vielä rahasi takaisin, ja se on paljon viikkorahoista.
Mitä tulee omiin "perusteluihisi" niin lueppa kommentoimasi tekstit ennenkuin auot päätäsi=)
Sisälukutaito kehittyy kummasti, jos amiskoulutukseltasi tätään lausetta ymmärsit
"myöhäispuberteetti" sen perusteella minkä iäkseni sanoin...vitsikäs penska, tuollainen kun kävelisi vastaan niin antaisin "isä" kädestä niin kiukuttelu loppuisi =D
Mistä tuollaisia sikiää? No elämä opettaa, ei tällainen mopofoorumi=)
- Eki.Hyvinkää
Jos pääset näkemään ja tarkistamaan etu ja takapyörät vaikkapa pyörittämällä käsin ja katsommmalla tarkkaan ettei kumi heitä elikä on pyöreä suht tarkkaan niin ok, mikäli heittää on kyseessä yleensä vanteen valuvika ja ilkeä ajaa kun tärisee koko laite!
Toinen juttu on että kun ja jos ostat mopon, niin käske jonkun osaavan aukaista etumaskit ja niputtaa nippusiteillä kaikki sähköjohdot niin että ne eivät hankaa tankoa käännellessä mihinkään eivätkä kosketa kuumiin metalli sulakkeisiin, niin säästyt paljolta harmilta jatkossa, myös pensaletkuun kannattaa laittaa 9mm oikea pensaletku lemmari minkä saat varaosaliikkeestä!
Kypäriä kannattaa katsella mikäli rahavaraa haluaa säästellä niin esim. Tarjoustalot ym vastaavat liikeet, ovat ihan siistejä ja jopa upeita kypäriä alle 40 euron. Vakuutukset kannattaa ottaa ehdottomasti halvimmasta elikä Veritaksesta, ovat 40% suunnilleen halvemmat kuin muualla tuo pakollinen mopovakuutus (85€) yleensä 115-120 jopa yli! Eki- ostin
viime kesänä...
Meille sattu hyvä yksilö hinta /laatu kohdallaan.
Nyt vaihdoin kevyemmät rullat (5,5 g)variaattoriin.
Muuttui paljon terhakammaksi Ei jää enää toisten jalkoihin liikennevaloissa,eikä hyydy mäkiin.
Todella hiljainen 4-tahti .Ei suututa naapureita kovalla "ulinalla "
Öljyt pitää muistaa vaihtaa riittävän usein ,koska moottorissa ei ole kunnollista öljynsuodatinta.
Todella halpa ratkaisu siirtyä paikasta toiseen ...... - mmmm......
ootko tosissas
- samppa
zoner toimii hyvin mutta bensa mittari voi välillä näyttää mitä sattuu ja joillakin on ollut sähkö vikoja minulla se poltti sulakkeen kun starttasi mutta se korjautu ajan kuluessa huonot puolet ovat että ei pysty virittää paitsi vaihtamalla kevyemmät rulla ite laitoin hukkiksen umpeen niin ei tullu tehoja ehkä vähän kiihtyvyyttä ja pyöritti paskista paremmin mutta zoner on hyvä skode kestää kauan jos pitää hyvin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381843Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711460Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211434Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.751117Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771114Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1031046En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898