Palstamassamatkailun huippusesonkina sattuu ja tapahtuu.
Pääpalstafeikkineidon koko voimasuku koronoissaan, mutta ensiviikolla tapahtuu, on opiskeltu googleauton kuvamateriaalia löydetyn tyhjän tontin ja kukkulan, kuten aikanaan boxkujan täältä Chiang Maistakin.
No ensiviikolla auto vihdoin starttaa.
Toinen sammakko olikin aikamoinen kurnutus.
Eedeniä ei voi valokuvata koska googleauto on käynyt räpsäyttelemässä ja on vaara, että tulee kutsumattomia vieraita.
Onhan se tietysti hyvä piileskellä kun pelkää kutsumattomia vieraita.
Googleauto siis on käynyt valokuvaamassa haaveilluusioaltaan uuden reuna-alueen, Neidin varpaat, muovisen auringonottotuolin 450 neliöisen tolppatalon ollen taustalla, siten että se on nyt uusi este Eedenistä räps räps.
Siitä hauska tämä Neito 2010 että aina löytyy höpöhöpö ja seliseli.
No katsotaanpa mikä on ensiviikon Hua Hiniin matkan esto, kun tänne Chiang Maihin on nyt esteenä googleauto räps räps.
Pari hauskaa huomiota.
4
93
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa yllätys että Senssulla on hauskaa taas. En olisi arvannut jos et olisi erikseen sanonut. Oletko muuten milloin viimeksi kertonut jotakin omasta elämästäsi "täällä thaimaassa" tai edes muistoistasi "täältä thaimaasta"
En muista yhtäkään juttua.Tuskin sinun huonomuistisuudelle voi mitään enään tehdä tilanteen tässä vaiheessa, kun itse olet aivosi liottanut.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Tuskin sinun huonomuistisuudelle voi mitään enään tehdä tilanteen tässä vaiheessa, kun itse olet aivosi liottanut.
Ei tässä ole kyse minun muististani ja luulet taas puhuvasi rakkaallesi. Kyse on sinun tarinoiden puutteesta. Samaten Huan Arskan tarinoiden puutteesta. Ei taida olla mitään kokemusta siitä tavallisesta perhe-elämästäkään Thaimaassa jota itse suitsutit.
Et huomaa edes pakkasia etkä maanjäristyksiä "siellä Chiang Maissa", mutta rakkaasi elämää jaksat ruotia tunnista toiseen keräten siihen lisää materiaalia muistutellen vanhasta. Alkaa varmaan olla kohta kirjan verran materiaalia kasassa? Omasi ja isäntäsi numban materiaali seitsemän vuoden ajalta sen sijaan mahtuisi taskupokkarin takakanteen.
"Apinatemppeli on apinatemppeli ja liplattelen tässä Phuketin edustalla Siaminlahdella kuksasta kaffetta siemaillen"
Harmi vaan että Phuket sijaitsee Andamaanien puolella. Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä ole kyse minun muististani ja luulet taas puhuvasi rakkaallesi. Kyse on sinun tarinoiden puutteesta. Samaten Huan Arskan tarinoiden puutteesta. Ei taida olla mitään kokemusta siitä tavallisesta perhe-elämästäkään Thaimaassa jota itse suitsutit.
Et huomaa edes pakkasia etkä maanjäristyksiä "siellä Chiang Maissa", mutta rakkaasi elämää jaksat ruotia tunnista toiseen keräten siihen lisää materiaalia muistutellen vanhasta. Alkaa varmaan olla kohta kirjan verran materiaalia kasassa? Omasi ja isäntäsi numban materiaali seitsemän vuoden ajalta sen sijaan mahtuisi taskupokkarin takakanteen.
"Apinatemppeli on apinatemppeli ja liplattelen tässä Phuketin edustalla Siaminlahdella kuksasta kaffetta siemaillen"
Harmi vaan että Phuket sijaitsee Andamaanien puolella.No pistäppä tulemaan matkatarinaa niin saamme uutta ulottuvuutta, jolloin kyse on sinusta ja sinun muististasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979