Pari hauskaa huomiota.

Palstamassamatkailun huippusesonkina sattuu ja tapahtuu.

Pääpalstafeikkineidon koko voimasuku koronoissaan, mutta ensiviikolla tapahtuu, on opiskeltu googleauton kuvamateriaalia löydetyn tyhjän tontin ja kukkulan, kuten aikanaan boxkujan täältä Chiang Maistakin.

No ensiviikolla auto vihdoin starttaa.

Toinen sammakko olikin aikamoinen kurnutus.
Eedeniä ei voi valokuvata koska googleauto on käynyt räpsäyttelemässä ja on vaara, että tulee kutsumattomia vieraita.

Onhan se tietysti hyvä piileskellä kun pelkää kutsumattomia vieraita.

Googleauto siis on käynyt valokuvaamassa haaveilluusioaltaan uuden reuna-alueen, Neidin varpaat, muovisen auringonottotuolin 450 neliöisen tolppatalon ollen taustalla, siten että se on nyt uusi este Eedenistä räps räps.

Siitä hauska tämä Neito 2010 että aina löytyy höpöhöpö ja seliseli.

No katsotaanpa mikä on ensiviikon Hua Hiniin matkan esto, kun tänne Chiang Maihin on nyt esteenä googleauto räps räps.

4

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa yllätys että Senssulla on hauskaa taas. En olisi arvannut jos et olisi erikseen sanonut. Oletko muuten milloin viimeksi kertonut jotakin omasta elämästäsi "täällä thaimaassa" tai edes muistoistasi "täältä thaimaasta"
      En muista yhtäkään juttua.

      • Tuskin sinun huonomuistisuudelle voi mitään enään tehdä tilanteen tässä vaiheessa, kun itse olet aivosi liottanut.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Tuskin sinun huonomuistisuudelle voi mitään enään tehdä tilanteen tässä vaiheessa, kun itse olet aivosi liottanut.

        Ei tässä ole kyse minun muististani ja luulet taas puhuvasi rakkaallesi. Kyse on sinun tarinoiden puutteesta. Samaten Huan Arskan tarinoiden puutteesta. Ei taida olla mitään kokemusta siitä tavallisesta perhe-elämästäkään Thaimaassa jota itse suitsutit.
        Et huomaa edes pakkasia etkä maanjäristyksiä "siellä Chiang Maissa", mutta rakkaasi elämää jaksat ruotia tunnista toiseen keräten siihen lisää materiaalia muistutellen vanhasta. Alkaa varmaan olla kohta kirjan verran materiaalia kasassa? Omasi ja isäntäsi numban materiaali seitsemän vuoden ajalta sen sijaan mahtuisi taskupokkarin takakanteen.
        "Apinatemppeli on apinatemppeli ja liplattelen tässä Phuketin edustalla Siaminlahdella kuksasta kaffetta siemaillen"

        Harmi vaan että Phuket sijaitsee Andamaanien puolella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ole kyse minun muististani ja luulet taas puhuvasi rakkaallesi. Kyse on sinun tarinoiden puutteesta. Samaten Huan Arskan tarinoiden puutteesta. Ei taida olla mitään kokemusta siitä tavallisesta perhe-elämästäkään Thaimaassa jota itse suitsutit.
        Et huomaa edes pakkasia etkä maanjäristyksiä "siellä Chiang Maissa", mutta rakkaasi elämää jaksat ruotia tunnista toiseen keräten siihen lisää materiaalia muistutellen vanhasta. Alkaa varmaan olla kohta kirjan verran materiaalia kasassa? Omasi ja isäntäsi numban materiaali seitsemän vuoden ajalta sen sijaan mahtuisi taskupokkarin takakanteen.
        "Apinatemppeli on apinatemppeli ja liplattelen tässä Phuketin edustalla Siaminlahdella kuksasta kaffetta siemaillen"

        Harmi vaan että Phuket sijaitsee Andamaanien puolella.

        No pistäppä tulemaan matkatarinaa niin saamme uutta ulottuvuutta, jolloin kyse on sinusta ja sinun muististasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe