uuteen seelantiin lähtijöitä?

...

suunnitelmissa on uuteen-seelantiin lähtö vajaaks vuodeks working holidays viisumilla syksyllä. vielä ei ole tiedossa mitä kaikkea tehdä siellä, mutta kaikki aikanaan.
jos olet myöskin menossa uuteen-seelaantiin samoihin aikoihin (tai harkitset sitä) ois kiva jutella tai mailailla

8

1344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päkä

Hei.
      Olen itsekkin suunnitellut lähteä uuteen seelantiin joskus syksyllä ja olisi todella mukava tietää porukkaa joka sinne lähtee. olisi hyvä mailailla ja olla yhteydessä ennen sitä.
      Oletko jo hakenut viisumin? mitä kautta kävit hakemassa sen?
      Kun olen itse vielä miettimässä mitä kautta se kannattaa ottaa.

• ...

moikka
        viisumin olen jo hakenut Allianssin kautta (www.alli.fi). En tosin ole vielä saanut sitä takaisin (lähetin paperit alianssiin reilu 2 viikkoa sitten. Pitäis kuulema tulla parin viikon kuluttua tästä päivästä.) Ohjelmamaksu allianssille oli 280€ (sisältäen parin päivän majoituksen Uudessa-Seelannissa, viisumin, infoa jne jne). En tiedä oliko kauhean kannattavaa maksaa sitä hintaa. Riippuu varmaan paljolti siitä kuinka paljon on reissannut. jos on reissannut paljon ja selviytyy hyvin kaikenlaisista tilanteista, eiköhän se ole itarpeetonta..
        Mut hei, mailaille vaikka tuohon osoitteeseen, niin jutellaan enemmän: [email protected]

• päkä
        ... kirjoitti:

moikka
        viisumin olen jo hakenut Allianssin kautta (www.alli.fi). En tosin ole vielä saanut sitä takaisin (lähetin paperit alianssiin reilu 2 viikkoa sitten. Pitäis kuulema tulla parin viikon kuluttua tästä päivästä.) Ohjelmamaksu allianssille oli 280€ (sisältäen parin päivän majoituksen Uudessa-Seelannissa, viisumin, infoa jne jne). En tiedä oliko kauhean kannattavaa maksaa sitä hintaa. Riippuu varmaan paljolti siitä kuinka paljon on reissannut. jos on reissannut paljon ja selviytyy hyvin kaikenlaisista tilanteista, eiköhän se ole itarpeetonta..
        Mut hei, mailaille vaikka tuohon osoitteeseen, niin jutellaan enemmän: [email protected]

Hei
        Kävin laittamassa sinulle sähköpostia
        jutellaan siellä sitten enemmän.

• ...
        päkä kirjoitti:

Hei
        Kävin laittamassa sinulle sähköpostia
        jutellaan siellä sitten enemmän.

kappas kummaa, en oo saanut viestiäs. en tiedä mikäs siinä on ollut. mut kokeile uudestaan ([email protected]), niin eiköhän pitäis onnistua

• ...
        ... kirjoitti:

kappas kummaa, en oo saanut viestiäs. en tiedä mikäs siinä on ollut. mut kokeile uudestaan ([email protected]), niin eiköhän pitäis onnistua

sähköpostiosoitteessani näyttää olevan vikaa muutenkin. Lähetä mieluumin [email protected] osoitteeseen.
        Ei viittis laittaa pääosoitettani näin yleiseen jakeluun netissä.

• päkä
        ... kirjoitti:

sähköpostiosoitteessani näyttää olevan vikaa muutenkin. Lähetä mieluumin [email protected] osoitteeseen.
        Ei viittis laittaa pääosoitettani näin yleiseen jakeluun netissä.

Hei.

Joo laitan sulle mailia kunhan tulen suomeen takaisin.
        Eli viikonpaasta.
        mutta palaillaan asiaan sitten lisaa!

• reissaaja

Mulla ois samansuuntaiset suunnitelmat. Jos saan rahaa kokoon ja jos eivät koulujen ovet aukea ja ehkä vaikka aukeaisivatkin. Mun s-posti on [email protected]

• Maris

Olen lähdössä Uuteen-Seelantiin lomalle nyt syksyllä. Minut löytää Aucklandista 5.marraskuuta, sen jälkeen teen kierroksen etelään päin: Rotorua, Wellington, Christchurch ja Queenstown. Queenstownista lentäen takaisin Aucklandiin mistä paluu kotimaahan 19.marraskuuta.

Jos olet tuolla aikavälillä liikenteessä, niin ilmottele itsestäsi. Olisi mukava nähdä maanmiehiä ja puhua välillä suomea. Hulluksihan siellä meinaa tulla, kun viettää pari viikkoa fanaattisten "Taru Sormusten Herrasta" - intoilijoiden kanssa. ;)

Vaikka ei siinä mitään, pidän itsekin kyseisestä leffatrilogiasta. En tosin ihan niin paljon, että ilmaantuisin lentokentälle suipot haltiakorvat päässä. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50