Millainen se on työpaikkana?
Erkin halli
27
3524
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuluu monesta suunnasta että omistaja palkkaa myyjiä töihin rekrytointifirmojen kautta. Omistajan mies taas joka on tavallinen myyjä (eikä sellaisella kuuluisi olla mitään sanottavaa) potkii mustasukkaisuuksissaan niitä pois jos on otettu liian hyvännäköisiä jätkiä töihin. Ei kuullosta hirveän ammattimaiselta, hakeudu mielummin vaikka Tokmanniiin joka on kunnon ketju.
- Anonyymi
Kortesjärvellä ollessaan kauppiaana, sai melkoisen mainehaitan, ovelana kierona ketkuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kortesjärvellä ollessaan kauppiaana, sai melkoisen mainehaitan, ovelana kierona ketkuna.
kirjoittaja on aivan oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirjoittaja on aivan oikeassa.
sama homma näyttää jatkuvan täällä Pietarsaaressa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei mitään kehitystä ole tapahtunut ketkussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei mitään kehitystä ole tapahtunut ketkussa.
kyllä kehitys on mennyt runsaasti eteenpäin, erkki on jo hautaankaatuva vaivainen ukko.
- Anonyymi
Erkin halli on perheyritys. Ilman muuta pääomistajan puolisolla on sananvaltaa yrityksen asioihin.
Millainen ääliö ei ymmärrä sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta pääpiru Erkki itsehän on eläkkeellä, tytär omistaa puljun nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erkin halli on perheyritys. Ilman muuta pääomistajan puolisolla on sananvaltaa yrityksen asioihin.
Millainen ääliö ei ymmärrä sitä.Ei se ole enää sitä, erkin tytär omistaa sen yksin. Veli möi oman osansa sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen ääliö ei ymmärrä sitä.Se riippuu pääomistajasta se senkin ääliö, ei puolisolla mitään virallista sanomista ainakaan ole.
- Anonyymi
Tuota ei kyllä kukaan tajua, eihän se muija oo edes hyvännäkönen!
- Anonyymi
En tiä mutta haisoo gummilta koko putiikki. Ei voi mennä
- Anonyymi
ränsistynyt homepesä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ränsistynyt homepesä
Housuissasko ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Housuissasko ?
konkurssi kypsä yritys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
konkurssi kypsä yritys.
ollut jo pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ollut jo pitkään.
milloin laukeaa.
- Anonyymi
En tiedä muuta kun että huonosti menee, omistajan tytärkin kuoli hiljattain.
- Anonyymi
Turha tuollaisia on tänne luritella. Kunnon kauppa on ja fiksuja kauppiaita, satun nääs tunteen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha tuollaisia on tänne luritella. Kunnon kauppa on ja fiksuja kauppiaita, satun nääs tunteen..
kirjoitat täyttä paskaa, samainen ketku, kierrät totuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirjoitat täyttä paskaa, samainen ketku, kierrät totuutta.
verot maksamatta pian konkurssi kolkuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
verot maksamatta pian konkurssi kolkuttaa.
erkin hallissa oli kuivaelintarvikkeiden alimmalla hyllyllä rotta joka pakeni, olin kauhuissani minulle riitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
erkin hallissa oli kuivaelintarvikkeiden alimmalla hyllyllä rotta joka pakeni, olin kauhuissani minulle riitti.
jospa se oli kissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sevoli erkki itse.
- Anonyymi
Näkihän se miten kokkolassa meni, eikä kestänyt monta vuotta kun pillit men pussiin.
Yleensä työntekijöiden kova vaihtuvuus kielii siitä että he löytävät paremman paikan sillä eihän jokainen voi huono työntekijä olla.
Onneksi nykyään on valinnanvaraa kuten Tokmannit ja sen sellaiset ketjut joilla on kunnon pohja ja asiakaskunta. - Anonyymi
Aina pitää olla kunnon kilpailua huomenna mennään Erkin halliin tietty on sitä jo aika pitkään tuumailtu . Nääs.
- Anonyymi
konna runnas kortesjärvellä ketku muutti jeppikseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875