Ford focus

Anonyymi

Kyllä autot voivat näköjään taantuakkin.
Nyt pitää paikkaansa se kysymys että miksi fordeja tehdään?
Jotta lada ei olisi huonoin auto.
Uusi ford fokus ajettu alle 20000km ja kokoajan pajalla. Milloin ilmastointi leviää, milloin sulakerasiat sulaa ja palaa. Nyt jätti tielle kun akku tyhjeni. Ei kuulemma lataa kovassa vauhdissa ilmoitettiin huollosta. Siis jos lähdet moottoritielle ja ajat pitkään niin auto ei lataa akkua. Näin sanotaan myös huoltokirjassa. Nyt on sitten viimeinen ford jonka ostin. Olen omistanut toistakymmentä fordia ja ollut tyytyväinen kunnes tämä paska tuli eteen.
Ajan tämän mereen ahvenille kututuroksi.
Kyllä on ford vajonnut pohjamutiin autoinensa.

11

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nythän palvelu jo paranee. Joillakin liikenneasemilla alkaa olemaan tarjouksessa kun tankkaat FORD FOCUS ECOBOOST 1L auton saat moottorin kaupantekijäisenä. Näppärää. Eihän tuo moottori paljoa pidemmälle kestäisikään kuin tankilleisen verran.

      • Anonyymi

        Nyt se paska jätti taas tienpäälle. Nyt lähtee vahinko kiertämään. Olisi pitänyt uskoa että piika ei ole ihminen ja FORD ei ole auto.


    • Anonyymi

      Kumi puhkesi, kun alatukivarret pettivät rajussa rällyssä!!🎌🎌🎌

      • Anonyymi

        Jätin sen foortin sinne Vihdintien varteen ovet auki. Hakekaa pois jos tarvetta romulle.


    • Anonyymi

      Kyllä on taas täyttä sontaa. Onko taas huonoitsetuntoiset Toyota ukot asialla.

      Mulla ollu 2011 ja 2017 fokukset ja molemmat pelasivat tosi hyvin. Ei tarvinnu korjailla ja kilsojakin niihin kertyi ihan riittävästi. Hyviä ajaa ja lämpimiä. Tosin tuoreemman kolme pyttynen alle litranen kone ja automaattiloota eivät sopineet kunnolla yhteen pienillä nopeuksilla. Kone jyrisi helposti.

      • Anonyymi

        Pakko ei ole uskoa mutta alle 20000 km ajettu focus ja täysi paska. Korjaamolle menossa taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko ei ole uskoa mutta alle 20000 km ajettu focus ja täysi paska. Korjaamolle menossa taas.

        Hommaa ajokortti ensiksi eikö niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hommaa ajokortti ensiksi eikö niin

        Minulla on ollut noin 15 fordia joten tiedän mistä puhun. Ajokortti minulla on ollut jo ennenkuin olet syntynytkään. Ajokokemusta minulla on 46 vuotta. Yli 2 miljoonaa kilometriä. Viimeisin fordi vaan nyt sattuu olemaan tällainen maanantaiversio. Muut fordit ovat olleet hyviä tai kohtuuhyviä mutta viimeisin on suunnaton pettymys. Auto on tasan niin huono kun viimeinen malli siitä.
        fordia ei tule enää minulle. Vaimo on ajellut volvo V70 AWD :llä ja ei koskaan mitään ongelmaa. 4 volvo menossa. Volvon hankintaan dieselinä tottakai.


      • Anonyymi

        Ei toyotaukkojen tartte kirjoitella tänne. Mutta on hauskaa lukea kun fordistit väittää paskaa autoaan viattomaksi.
        Jos 3 vuotta vanhoja focuksia myydään kymppitonnilla, kertoo se jo että laatu on täyttä kuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toyotaukkojen tartte kirjoitella tänne. Mutta on hauskaa lukea kun fordistit väittää paskaa autoaan viattomaksi.
        Jos 3 vuotta vanhoja focuksia myydään kymppitonnilla, kertoo se jo että laatu on täyttä kuraa.

        Kuten kirjoitin, viimeisin fordini on täysi susi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten kirjoitin, viimeisin fordini on täysi susi.

        Vielä 70-80 luvulla ford oli arvostettu auto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe