Ford focus

Anonyymi

Kyllä autot voivat näköjään taantuakkin.
Nyt pitää paikkaansa se kysymys että miksi fordeja tehdään?
Jotta lada ei olisi huonoin auto.
Uusi ford fokus ajettu alle 20000km ja kokoajan pajalla. Milloin ilmastointi leviää, milloin sulakerasiat sulaa ja palaa. Nyt jätti tielle kun akku tyhjeni. Ei kuulemma lataa kovassa vauhdissa ilmoitettiin huollosta. Siis jos lähdet moottoritielle ja ajat pitkään niin auto ei lataa akkua. Näin sanotaan myös huoltokirjassa. Nyt on sitten viimeinen ford jonka ostin. Olen omistanut toistakymmentä fordia ja ollut tyytyväinen kunnes tämä paska tuli eteen.
Ajan tämän mereen ahvenille kututuroksi.
Kyllä on ford vajonnut pohjamutiin autoinensa.

11

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nythän palvelu jo paranee. Joillakin liikenneasemilla alkaa olemaan tarjouksessa kun tankkaat FORD FOCUS ECOBOOST 1L auton saat moottorin kaupantekijäisenä. Näppärää. Eihän tuo moottori paljoa pidemmälle kestäisikään kuin tankilleisen verran.

• Anonyymi

Nyt se paska jätti taas tienpäälle. Nyt lähtee vahinko kiertämään. Olisi pitänyt uskoa että piika ei ole ihminen ja FORD ei ole auto.

• Anonyymi

Kumi puhkesi, kun alatukivarret pettivät rajussa rällyssä!!🎌🎌🎌

• Anonyymi

Jätin sen foortin sinne Vihdintien varteen ovet auki. Hakekaa pois jos tarvetta romulle.

• Anonyymi

Kyllä on taas täyttä sontaa. Onko taas huonoitsetuntoiset Toyota ukot asialla.

Mulla ollu 2011 ja 2017 fokukset ja molemmat pelasivat tosi hyvin. Ei tarvinnu korjailla ja kilsojakin niihin kertyi ihan riittävästi. Hyviä ajaa ja lämpimiä. Tosin tuoreemman kolme pyttynen alle litranen kone ja automaattiloota eivät sopineet kunnolla yhteen pienillä nopeuksilla. Kone jyrisi helposti.

• Anonyymi

Pakko ei ole uskoa mutta alle 20000 km ajettu focus ja täysi paska. Korjaamolle menossa taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko ei ole uskoa mutta alle 20000 km ajettu focus ja täysi paska. Korjaamolle menossa taas.

Hommaa ajokortti ensiksi eikö niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hommaa ajokortti ensiksi eikö niin

Minulla on ollut noin 15 fordia joten tiedän mistä puhun. Ajokortti minulla on ollut jo ennenkuin olet syntynytkään. Ajokokemusta minulla on 46 vuotta. Yli 2 miljoonaa kilometriä. Viimeisin fordi vaan nyt sattuu olemaan tällainen maanantaiversio. Muut fordit ovat olleet hyviä tai kohtuuhyviä mutta viimeisin on suunnaton pettymys. Auto on tasan niin huono kun viimeinen malli siitä.
        fordia ei tule enää minulle. Vaimo on ajellut volvo V70 AWD :llä ja ei koskaan mitään ongelmaa. 4 volvo menossa. Volvon hankintaan dieselinä tottakai.

• Anonyymi

Ei toyotaukkojen tartte kirjoitella tänne. Mutta on hauskaa lukea kun fordistit väittää paskaa autoaan viattomaksi.
        Jos 3 vuotta vanhoja focuksia myydään kymppitonnilla, kertoo se jo että laatu on täyttä kuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toyotaukkojen tartte kirjoitella tänne. Mutta on hauskaa lukea kun fordistit väittää paskaa autoaan viattomaksi.
        Jos 3 vuotta vanhoja focuksia myydään kymppitonnilla, kertoo se jo että laatu on täyttä kuraa.

Kuten kirjoitin, viimeisin fordini on täysi susi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten kirjoitin, viimeisin fordini on täysi susi.

Vielä 70-80 luvulla ford oli arvostettu auto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      163
      7296
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4389
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      120
      2505
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      67
      2077
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      88
      1533
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      212
      1495
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1121
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      15
      1021
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      1009
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      977
    Aihe