Irtisanoimme asunnon soittamalla vuokranantajalle ja lähetimme vielä teksiviestin, että asunto irtisanotaa. Kaikki oli OK niin kauan kun olimme saaneet takuuvuokran takaisin ja puhelimessa vuokrantaja sanoi että kaikki on OK. hän oli käyny asunnossa kun siellä oli vielä tavaraa ja sanoi, että antakaa tilinumero mihin maksan takuuvuokra. Asuimme uudessa asunnossa ja sitten ex vuokranantaja lähetti tekstiviestin jossa hän pyysi, että joudumme maksamaan 300e siivousmaksun koska ikkunoiden välillä oli muutama kärpänen. Tämä siis tapahtui sen jälkeen kun olimme jo saaneet TAKUUVUOKRAN takaisin. Mitä tässä vaiheessa kannattaa tehdä ?
Vuokranantaja laskuttaa 300e
8
934
Vastaukset
- Anonyymi
Maksaa!!
- Anonyymi
Ooks sä tyhmä ? missään nimessä ei kannta maksaa!!
- Anonyymi
Vuokranantaja vie oikeuteen, mutta teillä ei ole siinä vaiheessa hätää eli te voitatte sen.
- Anonyymi
Voiko tästä soittaa jonnekkin ja tarkistaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko tästä soittaa jonnekkin ja tarkistaa ?
Vastaus tulee myöhässä mutta esimerkiksi kuluttajaneuvonnasta voi kysyä tällaisistakin asioista.
Vuokranantaja ei voi lain mukaan enää laskuttaa siivouksesta kerta hän on jo asunnon tarkastanut ja palauttanut takuuvuokran. Hänen olisi pitänyt yrittää laskuttaa ennen takuuvuokran palautusta. Tästä hän ottikin takuulla opikseen, eli seuraava vuokralainen joutuu sitten oikeasti "tappelemaan" hänen kanssaan.
Yksityisten vuokranantajien kanssa pitää olla erittäin tarkkana ja kaikkein järkevintä onkin olla muuttamatta yksityisen asuntoon.
- Anonyymi
mulle
- Anonyymi
Se on asunnon vika jos kärpäset pääsevät ikkunan väliin.Vuokralaisen tehtävä ei ole korjata asunnon vikoja ja vioista seuraavia ongelmia.
- Anonyymi
Tuo on valitettavasti aika tavallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984