YLE: Talvimyrsky pyyhkäisee Suomen yli – luvassa huonoa ajokeliä, merialueilla varoitus kovasta tuulesta
Ilmatieteen laitos varoittaa erittäin huonosta ajokelistä suuressa osassa Suomea. Yle seuraa talvimyräkän etenemistä.
Talvimyrsky pyyhkäisee Suomen yli torstaina.
Maan keski- ja eteläosissa ajokeli on erittäin huono lumipyryn vuoksi. Lunta voi kertyä kymmenisen senttiä.
Merialueilla on voimassa varoitus kovasta tuulesta.
2 min
Markku Haavisto
Fintraffic: Ajokeli huono miltei koko maassa
Ajokeli on huono miltei koko maassa ja paikoin erittäin huono, varoittaa Fintraffic. Vain Lapissa varoitus huonosta ajokelistä ei ole voimassa.
Huonoksi ajokelin tekee vesi-, räntä- ja lumisateiden lisäksi liukkaat tienpinnat.
YLE
MARKKU HAAVISTO,
TIINA JUTILA
Päivitetty kaksi minuuttia sitten
Talvimyrsky pyyhkäisee Suomen yli, luvassa huonoa ajokeliä, merialueilla varoitus kovasta tuulesta
Anonyymi
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087