KAKSI eri seurantakoodia ?

Anonyymi

Tilasin viime vuoden lopulla ebay/Kiinasta pikkutavaraa tietokoneeseen, elikä tarkemmin sanoen kiinnitysruuveja.

Ebay myyjä ilmoitti tilauksen jälkeen seurantakoodin mikä alkoi SY ja sitten numeroita (eli Sun You seurantakoodi). Seurannan mukaan paketin pitäisi olla jo jossain Suomessa, lentokentälle 13.1. 2022 saapunut.

Postin mukaan (Omapostissa) taas minulle on tulossa toimitus seurantakoodilla UU...(numeroita)...CN. Tämä muka saapunut maahan 11.1.2022. Tämän paketin kohdalla Posti kirjoittaa, että "Tullaa itse paketin saavuttua Suomeen".

Kiinasta/ebaysta en ole kuukausiin tilannut muuta sellaista toistaiseksi saapumatonta lähetystä kuin nuo kiinnitysruuvit.

Jos toimitus pitää seurantakoodilla tullata, mitä koodia minä siihen sitten käytän?

Mistä edes tiedän, että tuo Postin ilmoitus koskee sellaista tavaraa, jonka olen itse tilannut, ja ettei kyseessä ole vaan joku väärään osoitteeseen tulossa oleva toimitus (ja mitähän sitten sisältäneekin?) ?

5

2793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Postiin vain yhteys. Me emme voi täältä käsin neuvoa yhtään sen enempää..

• Kokeile laittaa tuo SY-koodi postin seurantaan, tuleeko mitään tulosta ja jos tulee onko sama paketti kun tuolla toisella koodilla? Joskus lähetyksillä voi olla useita koodeja.

• Anonyymi

SY... koodi ei Postin lähetysten seurannassa näyttänyt mitään.
        UU...CN koodi näytti.

Tullasin sitten tuolla UU...CN koodilla kun puhelimeen tänään tuli asiaa koskeva ilmoitus ja Postin käsittelymaksunkin maksoin vaikkei paketista/tavarasta itsestään mitään tullia mennyt.

Saapa nähdä mitä 20 gramman paketti sitten sisältääkään.

• Anonyymi

Ja oli kyllä ruuveille vaikea löytää oikea tullinimikenumero. Olikohan oikeakaan.

Ainakin Posti oli vapauttanut paketin toimitukseen nyt sitten.

• Anonyymi

Eilen eli torstaina saapuivat ruuvit sitten vimein postilaatikkoon. Eli aikaa meni tullista kotiin 6 pv.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      342
      2770
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      58
      2235
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1929
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      64
      1569
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1512
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      60
      1044
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1009
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      7
      898
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      200
      815
    10. 36
      719
    Aihe