KAKSI eri seurantakoodia ?

Anonyymi

Tilasin viime vuoden lopulla ebay/Kiinasta pikkutavaraa tietokoneeseen, elikä tarkemmin sanoen kiinnitysruuveja.

Ebay myyjä ilmoitti tilauksen jälkeen seurantakoodin mikä alkoi SY ja sitten numeroita (eli Sun You seurantakoodi). Seurannan mukaan paketin pitäisi olla jo jossain Suomessa, lentokentälle 13.1. 2022 saapunut.

Postin mukaan (Omapostissa) taas minulle on tulossa toimitus seurantakoodilla UU...(numeroita)...CN. Tämä muka saapunut maahan 11.1.2022. Tämän paketin kohdalla Posti kirjoittaa, että "Tullaa itse paketin saavuttua Suomeen".

Kiinasta/ebaysta en ole kuukausiin tilannut muuta sellaista toistaiseksi saapumatonta lähetystä kuin nuo kiinnitysruuvit.

Jos toimitus pitää seurantakoodilla tullata, mitä koodia minä siihen sitten käytän?

Mistä edes tiedän, että tuo Postin ilmoitus koskee sellaista tavaraa, jonka olen itse tilannut, ja ettei kyseessä ole vaan joku väärään osoitteeseen tulossa oleva toimitus (ja mitähän sitten sisältäneekin?) ?

5

2296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Postiin vain yhteys. Me emme voi täältä käsin neuvoa yhtään sen enempää..

• Kokeile laittaa tuo SY-koodi postin seurantaan, tuleeko mitään tulosta ja jos tulee onko sama paketti kun tuolla toisella koodilla? Joskus lähetyksillä voi olla useita koodeja.

• Anonyymi

SY... koodi ei Postin lähetysten seurannassa näyttänyt mitään.
        UU...CN koodi näytti.

Tullasin sitten tuolla UU...CN koodilla kun puhelimeen tänään tuli asiaa koskeva ilmoitus ja Postin käsittelymaksunkin maksoin vaikkei paketista/tavarasta itsestään mitään tullia mennyt.

Saapa nähdä mitä 20 gramman paketti sitten sisältääkään.

• Anonyymi

Ja oli kyllä ruuveille vaikea löytää oikea tullinimikenumero. Olikohan oikeakaan.

Ainakin Posti oli vapauttanut paketin toimitukseen nyt sitten.

• Anonyymi

Eilen eli torstaina saapuivat ruuvit sitten vimein postilaatikkoon. Eli aikaa meni tullista kotiin 6 pv.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      258
      3710
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      134
      2662
    3. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      16
      2152
    4. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      353
      1926
    5. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      228
      1924
    6. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1478
    7. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      49
      1434
    8. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      103
      1157
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      73
      1155
    10. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      111
      1150
    Aihe