Linuksien osuus tietokoneista ja läppäreistä enää häviävän pieni, arviolta noin 0,1% !
Kerrankin on laitevalmistajat onnistuneet estämään tämän tuhoisan tubuttimen aiheuttamat valtavat ongelmat. Toki hitaasti mutta kuitenkin.
Nyt voimmekin keskittyä olennaiseen eli tietokoneen käyttöön sen hyvinvointialueella. Linuksillahan sitä ei edes ollut, vaan sen käyttö linuksilla oli yhtä tuskaa.
Secureboot puree!
21
163
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ihme, että tämä viesti on pudotettu tahallaan alemmaksi. Kertoo totuuden liian selvästi!
- Anonyymi
Olemme kaikki kiitollisia laitevalmistajille securebootista. Nyt ei linuks pääse koneelle, varsinkin jos siinä on vielä Windows Defender!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme kaikki kiitollisia laitevalmistajille securebootista. Nyt ei linuks pääse koneelle, varsinkin jos siinä on vielä Windows Defender!
Siitähän joku kirjoittikin, jotta hyvä tämä Windows Defender, ei ole linuks päässyt vieläkään koneelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitähän joku kirjoittikin, jotta hyvä tämä Windows Defender, ei ole linuks päässyt vieläkään koneelle!
Ei ole päässyt, eikä pääse. Ja jos ei defender auta niin itse päätän siitä. Ei tule linuks minun koneelle!
- Anonyymi
Ei ole lähelläkään totuutta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole lähelläkään totuutta!
Kaikki tuolla ylempänä on totuutta. Sinne ei linuks-valhe ole vielä yltänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te windowsnistithän niitä valheita suollatte jokaikinen päivä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te windowsnistithän niitä valheita suollatte jokaikinen päivä!
Minusta olisi mukavaa, jos suomi24 itse hommaisi Windows Defenderin serveriinsä, niin ei pääsisi linuks tännekään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta olisi mukavaa, jos suomi24 itse hommaisi Windows Defenderin serveriinsä, niin ei pääsisi linuks tännekään!
Ei pyöri Linuksilla vaan Linuxilla joten Windows Defender ei käy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä tätä viestiketjua suojellaan defenderillä? Ei pääse linuks sotkemaan.
- Anonyymi
No, sä oot perillä asioista, pärjäile ykköaten ja nollien kanssa.
- Anonyymi
Yritetään, yritetään. Minulla on myös Windows.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritetään, yritetään. Minulla on myös Windows.
Tuolla joku ketoi jo 19 vuotta sitten, miten hihhulit uhraavat elämänsä säätämiseen ja kaikenlaiseen turhaan linuksisnsa kanssa, kun hän itse pitää elämäänsä tärkeämpänä ja viettää parempaa ja viihdyttävämpää elämää, kuin jatkuvaa linuks-riesaa kaikkine säätämiseen. Windows lisää suoraan elämän laatua!
- Anonyymi
Olen muutamasta uudesta käyttämättömästä koneesta nakannut Windowsin sisältäneen M.2 SSD:n roskiin ja asentanut puhtaalle levylle Linuxin. Ottaa vaan biosista Secure Bootin pois päältä. Että sen verran "hyvä" suojaus.
- Anonyymi
....ja sen jälkeen linuks hitsaa biosin ja prossun.........
- prossut se hitsaa - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
....ja sen jälkeen linuks hitsaa biosin ja prossun.........
- prossut se hitsaa -Linux EI hitsaa biossia ja prossua, joten väitteesi on valhetta! Jälleen kerran mutta mitäpä muuta voikaan windowsnistiltä odottakaan.
- Anonyymi
1. Linux ei ole tuhoisa!
2. Secure boot ei estä linuxien asentamista!
3. Linuxien käyttäjämäärät on noususuhdanteessa!
4. Linuxien käyttö EI ole tuskaa vaan nautinnollista, elämä hymyilee linuxeja käyttäessä, toisinkuin windowsin kanssa tuskaillessa.- Anonyymi
Tässä keskustellaan nyt tietokoneista, joissa linuksit ovat marginaalia nyt ja tulevaisuudessa.
Tavallinen ihminen arvostaa helppoutta ja toimivuutta, ja sitä ei linuksit pysty tietokoneissa tarjoamaan. Normaali kansalainen kun ei ole mikään säätävä sudottelija, vaan elämä pyörii aivan muualla kuin tietokoneen ympärillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä keskustellaan nyt tietokoneista, joissa linuksit ovat marginaalia nyt ja tulevaisuudessa.
Tavallinen ihminen arvostaa helppoutta ja toimivuutta, ja sitä ei linuksit pysty tietokoneissa tarjoamaan. Normaali kansalainen kun ei ole mikään säätävä sudottelija, vaan elämä pyörii aivan muualla kuin tietokoneen ympärillä.Linuxit ei ole enää marginaalia ei ainakaan tulevaisuudessa! Ja nimenomaan linuxit PYSTYY tarjoamaan helppokäyttöisyyttä ja toimivuutta. Tätä ei toki kaltaisesi wintrolli ymmärrä.
- Anonyymi
Linuks halkaisee biosin. En suosittele.
- Anonyymi
En minäkään:) Siksi menenkin hyvällä GNU/Linux Mintillä enkä millään "Linuksilla":)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721832Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2741528Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741504Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461487- 871341
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3981293Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3471253Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3821238- 1281195