"Hautalehto" kannattaa katsoa

Anonyymi

Todella hyvä kotimainen poliisisarja. Ellet ole hankkinut suoratoistopalvelua, kannattaa odottaa ja katsoa sitten joskus maksuttomilta kanavilta. Nyt CMoressa. Ei ole turhaan kehuttu.

26

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten suoratoistopalvelu toimii
      pitääkö olla älytelevisio
      pitääkö hankkia joku boksi kotiin uusi

      miten toimii jos on normaali wifi-talous

      • Anonyymi

        Smart-telkkari jos on , niin pyydä vaikka naapurin poikaa/tyttöä tai omaa lasta asentamaan sinulle MTV-palvelu, Areena, Ruutu, Yotube.

        WIFI mullakin on eli "korvallinen"-kotimokkula.

        Kun katsoo esim Hautalehoa, niin aina katsotun jakson jälkeen käynnistyy uusi jakso, niin voit halutessa katsoa, ilman mitään temppuja vaikka neljä jaksoa peräkkäin.


      • Anonyymi

        Jos sulla on tietokone, tabletti, älykännykkä , läppäri ja kaikilla niillä pääset nettiin niin näet myös C-moren kun ostat palvelun. Itse katson läppäriltä ja tabletilta kun telkkarillani ei pääse nettiin, ei nyt eikä tulevaisuudessakaan mikäli voin sen itse päättää.


    • Anonyymi

      Odotan kovasti Hautalehtosarjaa, ei ole maksullisia kanavia. Hautalehto dekkarisarja on kyllä viihdyttävää ja myös jännittävää luettavaa.

      • Anonyymi

        Nyt monta jaksoa MTV-palvelussa. On kyllä niin loistava sarja, josta huomaa, että käsikirjoituksen on tehnyt poliisi.

        Porvoo tulee hyvin esiin, näyttelijät tekevät , ihan jokainen , huippusuorituksen.


    • Anonyymi

      Kyseiset kirjat olivat kyllä koukuttavia luettavia. Hyvin harvoin tv sarja tai elokuva
      "pesee" luetun kirjan. Rönnbacka kirjoittaa sujuvia dekkareita, joita on vaikea jättää
      kesken!

    • Anonyymi

      Mikko, Antti Reini + koko poppoo , nyt tuli 100% onnistuminen.

    • Anonyymi

      Varmasti on ok sarja! Itse en opeta itseäni seuraa Tv sarjoja.Etten jää niihin kinni ja lopeta ulkoiluani.Sillä ulkoilen paljon ja se tuo hyvän mielen,hyvät unen lahjat yksin asuvalle naiselle,kun en työelämässä.Olen ollut jo ryhmä liikunassa kello 9-10.Matkat kotia ja lounas tässä.Lähden hetken tässä huilittua,kauniiseen itä Helsingin ulkoilmaan kävelee se on edes takaisin noin 10km.yhtensä.Minulla oli ystävä joka alku iltaan käveli TV sarjojen mukaan.Oli niihin orjentoitunut.Jos piti kohdata kello 18. Soittikin en pääse tv. tulee sitä tätä.Sama asia kello 17.Sopi tapamisen ja perusi soitolla 10 minuttia aikaisemin tapaamiset. Piti minua omassa ajassaan kiinni.Eli Tv halitsi lähteekö kävelee tai ei ja nimenomaan TV sarjat. Toinen ystävä hän jo kuollut. Nukkui aina kello 17-19. Oli valmis kävele esim.kello 20-21.Kevät-kesä-alku syksy sopi.Talvi aika en siihen jäännyt. Aikaisemin yksin lähdin.Haluan pitää kinni uni rytmini kuitenkin ja sen kellon .Jep joo mut nyt lähden Yksin ulos. 10 km.kävely lenkille,Sää mahtava.

      • Anonyymi

        MTV-palvelu mahdollistaa sarjan katsomisen juuri nyt.


    • Anonyymi

      Loistava näyttelijä Sanna-Kaisa Palon poika, tekee loistavan roolin.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta mikään HAUTA-alkuinen eikä rikossarjat.

    • Anonyymi

      Telkkari on niin täynnä tappamista ja kauhua, ettei niitä halua katsoa.

    • Anonyymi

      Olen katsonut sitä ja on hyvä kotimainen poliisisarja. Yleensä olen katsonut vain ulkomaisia sarjoja.

    • Anonyymi

      En ole kiinnostunut rikos-, sota, yms elokuvista enkä sarjoista joten niiden kohdalla jää aukko joidenkin mielestä sivistykseeni, mutta vähät välitän.

    • Anonyymi

      Hyvä on alun kangertelun jälkeen.

      Miksi o Airola pitää tunkea joka paikkaan? Esitti nuuskanpurijaa ja nikotiinipurkan syöjää ( oma oivallusko)
      Puhuu liian nopeasti ja nauraa liikaa.

      Hyvä kun on tekstitys, että saa selvää kaikkien puheista.

      Leppilampi onnistui,

      Miksi aina näissä sarjoissa pitää olla "kevennyksiä" ,
      kuka pani..

      • Anonyymi

        Hyvä sarja, ei moitittavaa.


      • Anonyymi

        Puheen tuottaminen ja siitä selvän saaminen on näissä kotimaan elokuvissa se laaduttomin osa.
        Aiheesta on paljon puhuttu mutta vieläkään siinä ei ole onnistuttu.

        Yllättävää miten vaikeata on artikuloida ja puhua selvästi, sekä onnistua puheen äänittämisessä. Kaikki taustalla oleva musiikki ja muu äänimaailma on kyllä saatu hyvin esille, ettei puheesta juurikaan saa selvää.
        Jäänyt monet kotimaiset sarjat katsomatta, kun puheesta ei tahdo saada selvää.


    • Anonyymi

      Pihla Maalismaa on mielestäni onnistunut loistavasti, niin Hautalehdossa kuin Sykkeessäkin.

      Sunnuntailounas, Roba ymym, kaikki onnistuu näyttelijäisän tytöltä.

    • Anonyymi

      Mielipiteitä 2. Kaudesta?

    • Anonyymi

      Mitkään rikosohjelmat ei kiinnosta enkä jaksa niitä katsoa

      • Anonyymi

        Kiinnostaako edes seksi?


    • Anonyymi

      2. kausi oli hyvän ykköskauden.jälkeen jäätävä pettymys. Minusta ykköskausi oli yksi parhaimmista suomalaisille rikossarjoille joten kaipa se olisi pitänyt arvata, että siitä on vain yksi suunta

      Kakkoskauden ykkösjakso lupaili hyvää, mutta loppua kohti taso romahti kuin lehmän häntä.

      Kaikki energia on mennyt väkivaltatilanteiden maksimointiin ja se väliin jäävä käsikirjoitus on aivan luokattoman huono. Näyttelijät vaikuttavat flegmaattisilta jopa Leppilampea myöten, aivan, kun eivät itsekään uskoisi sanomaansa. Myöskään näyttelijävalinnat eivät ole onnistuneet.

    • Anonyymi

      Nää suomalaiset rikos-sarjat on kyllä naurettavaa pask**.. Amerikasta apinoitua meininkiä pask*illa näyttelijöillä

      • Anonyymi

        Suomi kuuluu USAan


      • Anonyymi

        Itseäni häiritsee kaikissa suomalaisissa leffoissa tai sarjoissa erittäin huono ääni. Puheesta ei tahdo saada selvää, pitäisi olla täydet äänet ja sitten mainoskatko vie kuulon.

        Artikulointi on ala-arvoista, tällä hetkellä näkyvä Sekunnit, niin Pöystin mongerruksesta ei tahdo saada mitään selvää.
        Ja, ei, en ole kuulovaivainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni häiritsee kaikissa suomalaisissa leffoissa tai sarjoissa erittäin huono ääni. Puheesta ei tahdo saada selvää, pitäisi olla täydet äänet ja sitten mainoskatko vie kuulon.

        Artikulointi on ala-arvoista, tällä hetkellä näkyvä Sekunnit, niin Pöystin mongerruksesta ei tahdo saada mitään selvää.
        Ja, ei, en ole kuulovaivainen.

        Samaa mieltä. Siksi en niitä yleensä jaksa katsoakaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe