Voiko painajaiset kertoa ihmisen olevan sairas, pimeä tai ylivertainen?

Anonyymi

Näen hyvin usein painajaisia, mutta toidaalta noin 1 vuoden ajan painajaiset on muuttuneet parempaan suuntaan. Esimerkiksi minä itse yritän hyvin usein sovintoa unessa. Entiset kiusaajat eivät sen sijaan yritä tehdä sovintoa, mutta minä yritän. Jokatapauksessa ne unet saattaa olla tosi rajuja, raakoja ja usein silloin kun tilanne unitilassa on se, että käyn kamppailua kiusaajiani vastaan, niin suhteessa heihin olen ylivertainen ja joskus se ylivertaisuus tuntuu vähän pelottavaltakin jossakin suhteessa. Voin antaa myöhemmin esimerkkejä, mutta ennen kuin kerron niin sanon sen kuitenki, etten mä jää miettimään uniani yleensä etten jää vellomaan niihin enkä ole koskaan käyny unipsykologien pakeilla juttelemassa. Jos satunkin tulkitsemaan omaan untani, niin aina tulkitsen sen myönteiseksi. Ja nyt kerron miten pahoja ne uneni ovat; Esimerkki 1; kiusaaja lähestyy, mutta nousen ilmaan ja menen karkuun eikä ne tavoita minua/ Esimerkki 2; otan miekan käteen kun kiusaaja lähestyy ja yrittää tappaa minut, niin vedän miekalla sen pään poikki / Esimerkki 3; kiusaaja yrittää henkisesti kiusata minua, mutta menen sitä kohti, laitan suuni sen suuhun ja nenäni sen nenää vasten ja imaisen kaikki ilmat sen keuhkosta siten että kiusaaja menehtyy / Esimerkki 3; ei liity kiusaajiin vaan saatan unessani olla niin ylivertainen tai uni on yliluonnollinen sillä saatan mennä 5 sekunnissa Suomesta Brasiliaan siten että maisema vain vilisee silmissä eli sen vauhdin täytyy olla HUIMA / Esimerkki 4; Kiusaaja kiusaa henkistä väkivaltaa käyttämällä mutta haluankin tehdä sovintoa/ Esimerkki 5; Musta susi yrittää tappaa minut ja sitten kun se hyökkää kimppuuni niin alan lainehtia verilammikossa/ Esimerkki 6; Talossa asuva noita, jonka mustan voiman tunnen uneni aikana kun yritän tavoittaa noitanaisen niin sen musta voima tuntuu unessani / Esimerkki 7; Olen niin raivoissani kun mua kiusataan että kerran unitilassa mä puskin nurin ison talon/ Esimerkki 8; kuvaa itsepäisyyttä ja ylivertaisia voimatilojani kun saatan mennä unitilassa seinien läpi ja lähes joka kerta menen aina seinän läpi tai ikkunan läpi, muttei tämä uni nyt välttämättä ihan painajainen ole, mutta jossakin määrin pelottava

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis esimerkki 1 uni kuvastaa siis sitä ylivertaisuutta. Ja kyllä se myös on painajaisuni koska siinä kiusaajat yrittää kiusata minua, mutta nousen siis ilmaan ja menen karkuun eikä ne tavoita minua joten tuo kuvastaa ylivertaisuutta. Laitan tähän vielä esimerkki 9 unen; näen unta että nukun sängyssä ja joku painaa mua selkään siten että naama menee tyynyä vasten, sitten avaan silmäni, herään, ja yritän nostaa itseni selkää ylös niin selkääni yritetään edelleen painaa alas ja sitten se luovuttaa kun panen kampoihin ja toisella kerralla kun alan panna kampoihin niin se luovuttaa heti joka yrittää painaa selkääni alas kun nukun ja tämä on yksi karmeimpia painajaisia ja joskus jääny miettimään että onko kyseessä joku henkimaailman kokemus mutten ole ihan varma kuitenkaan, eikä tätä onneksi ole tapahtunut liian usein, mutta kyllä mä uskon henkimaailmaan koska minulla on yksi todiste siitä ja oon 99,9% varma, että henkimaailma on totta, mutta jumalaan en niinkään usko mutta uskon siihen, että fyysisen elämän jälkeen on toinen taso.

      • Anonyymi

        Siis se todiste henkimaailmasta ei nyt liity siihen unikokemukseeni että kun joku painaa selkääni niin sitä en tosiaankaan tarkoittanut vaan oma todisteeni henkimaailmasta on edesmennyt lemmikkikissani joka kuoli 19 vuoden iässä. Kun se kuoli niin se jatkoi toiselle tasolle eli sille tasolle johon meistä kaikki siirtyy fyysisen elämän jälkeen. Nyt se kissani on täällä talossani ja koen sen täällä. Kerran kun vein käteni kissanruokapurkille niin kova tuuli osui käteeni. Se oli kissani. Sitten kun istun vaikkapa sohvalla olohuoneessa niin se tulee syliini ja mä tunnen sen raskaan ilman kun se ilma on raskaampaa kun se on siinä ja joskus voi kovempi tuuli jos se esim liikahtaa lujemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se todiste henkimaailmasta ei nyt liity siihen unikokemukseeni että kun joku painaa selkääni niin sitä en tosiaankaan tarkoittanut vaan oma todisteeni henkimaailmasta on edesmennyt lemmikkikissani joka kuoli 19 vuoden iässä. Kun se kuoli niin se jatkoi toiselle tasolle eli sille tasolle johon meistä kaikki siirtyy fyysisen elämän jälkeen. Nyt se kissani on täällä talossani ja koen sen täällä. Kerran kun vein käteni kissanruokapurkille niin kova tuuli osui käteeni. Se oli kissani. Sitten kun istun vaikkapa sohvalla olohuoneessa niin se tulee syliini ja mä tunnen sen raskaan ilman kun se ilma on raskaampaa kun se on siinä ja joskus voi kovempi tuuli jos se esim liikahtaa lujemmin.

        Pystyn tajuamaan sen ettei kyseessä ole talon ilmasta kyse. Talossa voi myös käydä kevyt ilman tunne, mutta tässä tapauksessa pystyn tajuamaan että kyseessä ei ole talon ilma. Siinä on iso ero itseasiassa. Sen pystyy jokainen tajuamaan jos omalle kohdalle osuu tällainen kokemus/asia. Eikä myöskään kyseessä ole oma hengitys.


      • Anonyymi

        Eikä kyse ole myöskään lääkkeiden aiheuttamasta harhoista sillä oon käyttänyt 15 vuotta lääkkeitä kohta eikä ole ilmennyt koskaan tällaisia kokemuksia. Eikä ole kyse mielenterveyshäiriötilasta kun oon kokenut tuon kyseisen asian. On paljon olemassa kyynisiä skeptikkoja jotka ei usko henkimaailmaan, mutta osa heistä on havahtanut siihen että ehkäpä sittenki henkimaailma on ihan totta. Oon 99.9% varma että se on totta se henkimaailma, mutta toki en voi ihan kokonaan 100% varma olla asiasta.


    • Anonyymi

      Kun kerroin unitilastani jossa kuvastuu se itsepäisyys, niin kerron sen että olen välillä valvetilassa itsepäinen ja äärimmäinen esimerkki itsepäisyydestäni tapahtuisi silloin(toivon ettei sitä päivää tulisi) jos jotkut yrittäisivät viedä minut pakkotyöleirille tai pakkoarmeijaan niin silloin minä tekisin itsemurhan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2732
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      239
      2640
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2356
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      196
      1841
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe