Kolposkopiassa olleet!!

Anonyymi

Millaisia vastauksia on tullut kolposkopiassa otetuista koepaloista?
Voiko niissä näkyä syöpää, vaikka ei olisi epäilty?
Mulla oli ASC-H ja HSIL papa tulokset, sain tietää vasta kun lääkäri tutkimuksen jälkeen kertoi.

5

219

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ketään kertomaan? Eikö nää kuitenki oo aika yleisiä, vai oonko ymmärtänyt väärin?

• Anonyymi

kondylooma.hoitona laser.Kondylooma oli kohdunkaulassa ja ei ollut oireita.Todettiin loppuvuodesta 2001 ja hoidettiin alkuvuodeta 2002.Ei ole uusiutunut.

Eli oletko ollut suojaamattomassa yhdynnässä?

• Anonyymi

Joo kyllähän tuota olen ollut kun lapsiakin muutama. Mulle ei kerrottu onko otettu hpv-näytettä, ei lääkäri puhunut siitä mitään enkä kysynyt.
      Voiko yhtäkkiset alapääkivut liittyä tähän solumuutoksiin mitä on löytynyt?
      Muutamia kertoja, alkanut tehdä niin kipeää ettei ole voinut oikein kävelläkään.
      En sitten lääkärille puhunut mitään, ja ei ultratessakaan varmaan mitään erityistä näkynyt. Ihmettelen vain mistä johtuivat, ehkä kysäsen kun on se aika looppiin.

• Anonyymi

Kyllä mieltä askarruttavat kysymykset on vaan kysyttävä. Ja tuntemukset on kerrottava. Ei lääkäri muuten voi ottaa kantaa.

• Anonyymi

Mutta ois kai se lääkäri nähnyt, jos jotain ois vialla ollut, siis jos syövästä johtuis tuollaset kivut. Mutta voihan sitä kysästä tietääkö mistä vois johtuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe